Goed om te lezen..ga er voor het eerst naartoequote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Waar?
Defqon is kut
Decibel is geweldig
Wij betalen ook zoiets voor ons huisje op Decibel, ja. Is overigens wel incl. weekendticket.Op Defqon was het heerlijk rustig in ons huisje want we zaten inderdaad 10 minuten fietsen van het terrein vandaag. Dit is wel gewoon op het terrein, in de buurt van de weekend hang-out, dus ik ben benieuwd hoe dat met geluid etc. Ik reken er wel op dat er iets van geluid enzo zal zijn maar dat vind ik sowieso niet erg: ik typte hiervoor al dat het er bij hoortquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee sorry ben het niet met je eens haha
Dan moet je gewoon een huisje buiten het terrein nemen en een losse weekend ticket kopen.
Wij hebben dit jaar zo'n bungalow wel tering duur man... 360 ofzo p.p..
Maja wel eigen douche en toilet enzo...
Ongelofelijk wat een kutheidquote:
Alleen maar positieve reactiesquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
en kijken of iemand mee wil naar VWAB, goud feestje is dat
Echt? De topics gaan namelijk niet meer zo hard als grofweg 10 jaar geledenquote:
Ach, met de juiste planning is niets onmogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Echt? De topics gaan namelijk niet meer zo hard als grofweg 10 jaar geleden
Lijkt me eigenlijk wel heel leuk om eens een FOK-meet te doen op een feestje, maar volgens mij ben ik hier te laat ingestroomdIk herinner me filmpjes waar het echt gezellig uit zag.
Frenchcorequote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ach, met de juiste planning is niets onmogelijk.
Overigens, iemand een idee waar ik de liveset van Isaac op Defqon 2019 kan vinden? Hij stond een tijdje terug op Mixcloud maar daar is ie verwijderd. Verder ook niet te vinden op LSDB of elders. Was echt een lekkere set, net als die van Luna en Pavo, die daarop volgden. Maar allemaal verwijderd van Mixcloud.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:38 schreef dimmak het volgende:
https://drive.google.com/(...)YrtGsZFisOavJijah5vx
Een hoop Defqon livesets verzameld. Wie heeft er nog aanraders?
Wow, helemaal gemist! Thanks!quote:
Hele weekend geweest. Voornamelijk bij de classics stage gestaan, vooral de set van DBSTF op zondag was genietenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe was Deciblubber? Of is niemand geweest?
standaard setje, of viel het mee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Hele weekend geweest. Voornamelijk bij de classics stage gestaan, vooral de set van DBSTF op zondag was genieten
Ja standaard set maar wel een topsfeertje en de hele area stond bomvolquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
standaard setje, of viel het mee?
was het nou zondag dat de area op een 'kleine' plek was?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja standaard set maar wel een topsfeertje en de hele area stond bomvol
Ja was in het bos direct naast de mainstage. Op zaterdag was dat de terror stage ofzo. Wel een stukje kleiner dan op zaterdag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het nou zondag dat de area op een 'kleine' plek was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |