abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 januari 2019 @ 13:13:07 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184530589
https://voetbalflitsen.nl(...)et-de-dood-na-ajahee

Wie zullen wij te pakken nemen? Dumfries maar doen omdat ie die mega kans mist.
pi_184532309
Is er eigenlijk al een Rosario-topic? Zal 'ie het aanstaande transferrecord van Frenkie Cruijff gaan verbreken? _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184532329
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:13 schreef leolinedance het volgende:
https://voetbalflitsen.nl(...)et-de-dood-na-ajahee

Wie zullen wij te pakken nemen? Dumfries maar doen omdat ie die mega kans mist.
Mart van de Heuvel. Hij heeft ze te veel gepamperd in Qatar :(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184532399
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 13:13 schreef leolinedance het volgende:
https://voetbalflitsen.nl(...)et-de-dood-na-ajahee

Wie zullen wij te pakken nemen? Dumfries maar doen omdat ie die mega kans mist.
Niemand, maar het was natuurlijk wel erbarmelijk om zo uit de winterstop te komen tegen de fucking nummer 15. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184532623
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niemand, maar het was natuurlijk wel erbarmelijk om zo uit de winterstop te komen tegen de fucking nummer 15. :X
De 2-2 an sich is nog niet zo'n ramp. 2 kansen 2 goals, het ziet er een beetje lullig uit maar kan in principe gebeuren. Wat ik vooral beschamend vond was het feit dat we in de 75ste minuut geel krijgen voor tijdrekken uit bij Emmen :') Hef jezelf dan maar op.
pi_184532846
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De 2-2 an sich is nog niet zo'n ramp. 2 kansen 2 goals, het ziet er een beetje lullig uit maar kan in principe gebeuren. Wat ik vooral beschamend vond was het feit dat we in de 75ste minuut geel krijgen voor tijdrekken uit bij Emmen :') Hef jezelf dan maar op.
Dat kan idd eens gebeuren. Al was het ook wel gewoon erg ondermaats verdedigen. Verder eens ook.

Grootste winstpunt van dit weekeinde is wel dat we voorlopig even af zijn van dat "AJAX PSV TE GOED VOOR EREDIVISIE NIET GOED VOOR VOEBAL DIT HUILHUILHUIL". Nu kan je gewoon zeggen:"Nee hoor, Emmen en Heerenveen kunnen het wel dus het ligt helemaal aan je eigen hopeloze faalclub dat je met 7-0 op je bek krijgt! :) ".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 januari 2019 @ 15:14:10 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184532868
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Mart van de Heuvel. Hij heeft ze te veel gepamperd in Qatar :(
het zal er wel bij horen maar ik vind het wel vreemd die trainingskampen in warme oorden als je erna weer bij een graad of 25 minder moet presteren, het mooiste voorbeeld vond ik wel ADO die hun stadion verhuren aan VVV en zelf hun trainingskamp in Spanje hebben en dan in je eigen stadion met 2-4 klop krijgen
pi_184534013
Goed punt.

Liever een Rocky Balboa achtig trainingskamp.

Rondjes rond het Wilhelminaplein, sjouwen met TV-dozen bij Philips, en dan nog ergens een trap vinden om op een tenenkrommende manier te juichen.

Ik zie het eigenlijk wel zitten!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_184535665
sandervanhal twitterde op maandag 21-01-2019 om 17:02:19 Net de conversatie van Serdar Gözübüyük met VAR Dennis Higler gehoord, na het ‘penaltymoment’ met Sam Lammers en Kostas Lamprou bij Ajax-Heerenveen. Het filmpje komt vanavond online en ik zeg je: het gaat viral. reageer retweet
Vermoeden van :)
pi_184535817
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef PSVCL het volgende:
sandervanhal twitterde op maandag 21-01-2019 om 17:02:19 Net de conversatie van Serdar Gözübüyük met VAR Dennis Higler gehoord, na het ‘penaltymoment’ met Sam Lammers en Kostas Lamprou bij Ajax-Heerenveen. Het filmpje komt vanavond online en ik zeg je: het gaat viral. reageer retweet
Vermoeden van :)
Ik snap sowieso niet goed waarom ze niet gewoon het Challengesysteem van Hockey overnemen. Ben je ook meteen van die jankende spelers af.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 21 januari 2019 @ 18:07:29 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184536342
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet goed waarom ze niet gewoon het Challengesysteem van Hockey overnemen. Ben je ook meteen van die jankende spelers af.
Het lijkt mij eerder zaak dat de scheids niet meer op een ipadje ergens naast het publiek situaties gaat beoordelen. Er zitten toch een drietal mensen op een kantoortje in Zeist? Die moeten gewoon de eindverantwoordelijkheid krijgen, niet de scheids die heeft te maken met een hogere hartslag, adrenaline en 40-45k mensen die je de kanker toewensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_184536383
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zal er wel bij horen maar ik vind het wel vreemd die trainingskampen in warme oorden als je erna weer bij een graad of 25 minder moet presteren, het mooiste voorbeeld vond ik wel ADO die hun stadion verhuren aan VVV en zelf hun trainingskamp in Spanje hebben en dan in je eigen stadion met 2-4 klop krijgen
Dit inderdaad
pi_184536591
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder zaak dat de scheids niet meer op een ipadje ergens naast het publiek situaties gaat beoordelen. Er zitten toch een drietal mensen op een kantoortje in Zeist? Die moeten gewoon de eindverantwoordelijkheid krijgen, niet de scheids die heeft te maken met een hogere hartslag, adrenaline en 40-45k mensen die je de kanker toewensen.
Klopt zeker. Maar je krijgt dan ook dat de VAR heel zwart-wit naar situaties kijkt (bv bij Vitesse-Excelsior). Imo mag er soms best een loopje met de regels genomen worden. Bij het het hockey is de videoref ook eindverantwoordelijk. Maar dan wel op momenten wanneer daar echt om gevraagd wordt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184537266
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2019 09:27 schreef XL het volgende:

[..]

Vergroten kon Ajax, die spelen iedere week na ons en kennen de consequenties van het resultaat.

PSV speelt met een andere druk en gaat daar heel behoorlijk mee om.
Ik blijf dat ook vreemd vinden. Ik weet dat PSV heeft aangegeven liever zaterdag te spelen ipv zondag maar gisteren had Ajax prima eerder kunnen spelen dan PSV. Het is inderdaad een andere soort druk. Ik weet zeker dat als Ajax eerder gelijk had gespeeld PSV sowieso dik van Emmen had gewonnen. Dan hadden de spelers bloed geroken. Toch een soort competitievervalsing
Land of the free. Home of the brave.
pi_184537334
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef PSVCL het volgende:
sandervanhal twitterde op maandag 21-01-2019 om 17:02:19 Net de conversatie van Serdar Gözübüyük met VAR Dennis Higler gehoord, na het ‘penaltymoment’ met Sam Lammers en Kostas Lamprou bij Ajax-Heerenveen. Het filmpje komt vanavond online en ik zeg je: het gaat viral. reageer retweet
Vermoeden van :)
Ik ben erg benieuwd. Heel Nederland vond het een penalty. De statistieken zeggen dat Gozubuyuk altijd Ajax voordeel geeft en nooit nadeel. Er stinkt iets.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:53:08 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184537339
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt zeker. Maar je krijgt dan ook dat de VAR heel zwart-wit naar situaties kijkt (bv bij Vitesse-Excelsior). Imo mag er soms best een loopje met de regels genomen worden. Bij het het hockey is de videoref ook eindverantwoordelijk. Maar dan wel op momenten wanneer daar echt om gevraagd wordt.
Ja oke, maar de VAR kan je nog verbeteren. Een scheids die op het moment zelf zijn beslissing moet herzien aan de rand van een veld lijkt me nooit een wenselijke situatie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 21 januari 2019 @ 18:54:32 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184537380
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik blijf dat ook vreemd vinden. Ik weet dat PSV heeft aangegeven liever zaterdag te spelen ipv zondag maar gisteren had Ajax prima eerder kunnen spelen dan PSV. Het is inderdaad een andere soort druk. Ik weet zeker dat als Ajax eerder gelijk had gespeeld PSV sowieso dik van Emmen had gewonnen. Dan hadden de spelers bloed geroken. Toch een soort competitievervalsing
Als Ajax voor PSV had gespeeld hadden ze ook gewoon gewonnen. Nu dachten ze wel even te winnen en uit te lopen.

Er is voor beide speelmomenten wel iets te zeggen. Overigens. Eerlijkste zou natuurlijk altijd tegelijk zijn maar dat werkt niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184537397
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zal er wel bij horen maar ik vind het wel vreemd die trainingskampen in warme oorden als je erna weer bij een graad of 25 minder moet presteren, het mooiste voorbeeld vond ik wel ADO die hun stadion verhuren aan VVV en zelf hun trainingskamp in Spanje hebben en dan in je eigen stadion met 2-4 klop krijgen
Dat zei ik een maand geleden al ja. Het is onbegrijpelijk naar Qatar te gaan waar het warm is en vervolgens in de vrieskou naar Emmen. Maar het zal wel goed betalen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184537456
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef PSVCL het volgende:
sandervanhal twitterde op maandag 21-01-2019 om 17:02:19 Net de conversatie van Serdar Gözübüyük met VAR Dennis Higler gehoord, na het ‘penaltymoment’ met Sam Lammers en Kostas Lamprou bij Ajax-Heerenveen. Het filmpje komt vanavond online en ik zeg je: het gaat viral. reageer retweet
Vermoeden van :)
Hier:

pi_184537494
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef PSVCL het volgende:
sandervanhal twitterde op maandag 21-01-2019 om 17:02:19 Net de conversatie van Serdar Gözübüyük met VAR Dennis Higler gehoord, na het ‘penaltymoment’ met Sam Lammers en Kostas Lamprou bij Ajax-Heerenveen. Het filmpje komt vanavond online en ik zeg je: het gaat viral. reageer retweet
Vermoeden van :)
Benieuwd. Hopelijk iets waardoor die maloot dit jaar niet meer in de eredivisie in actie komt.
pi_184537649
quote:
Hij constateert zelf dat de keeper te laat is. En toch laat hij het maar lopen.

Tsja, de man komt uit Haarlem. Voor welke club zou hij zijn hele leven al juichen?
pi_184537712
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij constateert zelf dat de keeper te laat is. En toch laat hij het maar lopen.

Tsja, de man komt uit Haarlem. Voor welke club zou hij zijn hele leven al juichen?
Geen idee.

Ik zou het daar niet in zoeken, gewoon onkunde.
pi_184537735
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder zaak dat de scheids niet meer op een ipadje ergens naast het publiek situaties gaat beoordelen. Er zitten toch een drietal mensen op een kantoortje in Zeist? Die moeten gewoon de eindverantwoordelijkheid krijgen, niet de scheids die heeft te maken met een hogere hartslag, adrenaline en 40-45k mensen die je de kanker toewensen.
Dit.
pi_184537775
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij constateert zelf dat de keeper te laat is. En toch laat hij het maar lopen.

Tsja, de man komt uit Haarlem. Voor welke club zou hij zijn hele leven al juichen?
Voor HFC Haarlem?
pi_184537836
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De reacties zijn misschien nog wel mooier dan het filmpje. De tering _O-

Henkiejanssen51 twitterde op maandag 21-01-2019 om 11:40:19 @PSV Wat is dit kut zeg! Sowieso dat hele Blue Monday is onzin en dan maken jullie zo’n kut filmpje. Kan me niet voorstellen dat er ÉÉN PSV’er is die dit domme filmpje leuk vindt. reageer retweet
ben je gepensioneerd, heb je nog zo weinig zelfspot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')