komt ook een zak geld meequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Ze krijgen wel altijd veel shit geregeld
quote:
De plaatselijke en landelijke VVV zal ook wel meebetalen.quote:
Nee hoor, het was gewoon de regie die nog geld durfde uit te geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja maar toen waren de kandidaten nog fanatiek en niet aan het mollen
Welke shit?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
Budget hebbe ze denk van het geluidsdepartement gehaald, want het klinkt dit seizoen vrij slechtquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef Protoplanet het volgende:
en reclame voor allerlei mooie spots in het landquote:
dat speelde wel mee, maar dat de andere kandidaten mee mollen speelt absoluut wel meequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon de regie die nog geld durfde uit te geven.
ja, dus volgend jaar in Noord Korea?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
en reclame voor allerlei mooie spots in het land
In die jaren was er bij (bijna) elke opdracht veel geld te winnen. En had je nog geen grote geld uit de pot opdrachten. En minder/geen jokers.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon de regie die nog geld durfde uit te geven.
ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan als ik daar zat
Waarschijnlijk gewoon iets wat daar altijd is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Die lasers op al die gebouwen
idd, je wilt niet met een vrijstelling naar huisquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel mol-achtig.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
zekerquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, dus volgend jaar in Noord Korea?
hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel mol-achtig.
Vind het niet logisch.. just a feeling.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo?
wat heb je als mol aan de groene?
een zwarte bewaren snap ik
Valt mee hoor. Ze kregen toen 2000 eu per kandidaat voor een simpel klusje, met een verdubbeling als iedereen t deed. Zelfs als 3/4e Molde zouden ze nog steeds flink veel meer geld maken dan nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat speelde wel mee, maar dat de andere kandidaten mee mollen speelt absoluut wel mee
Die was al vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef Yaku het volgende:
Geen Rik? Was hij het nieuws aan het presenteren?
Als je eruit ligt heb je er niks meer aan..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het niet logisch.. just a feeling.
yep ze kunnen alleen elkaars kleur licht zienquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:28 schreef essnhills het volgende:
Ook direct executie?
Bij elkaar vandaan?
Trekt al die latinas uit de kroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |