Eretribuneaids.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
O ja de Eretribune, dat bestaat ook nog.
Ze heeft een raar hoofd, fascinerend bijnaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lilian Marijnissen zou ik niet doen.
Gio moet het theater in.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:38 schreef Slobeend het volgende:
'Gio': ''Dit is de opstelling die vandaag de wedstrijd kan winnen''
Jan Slagter wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lilian Marijnissen zou ik niet doen.
Hebben die 2 nog steeds wat?quote:
Volgens Jan Slagter niet, volgens de rest van Hilversum wel.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgens Jan Slagter niet, volgens de rest van Hilversum wel.
Ze lijkt op heather i deepthroat.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:38 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze heeft een raar hoofd, fascinerend bijna
Haar gedachtegoed is nog vreemder. Ook bijna fascinerend.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:38 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze heeft een raar hoofd, fascinerend bijna
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Haar gedachtegoed is nog vreemder. Ook bijna fascinerend.
Veel plezierquote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
ik wens jullie veel plezier met de tweede helft. Ik ga kijken naar celta v vlanecia want ik verwacht vee lgoals.
Gele of hopjesvlanecia?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
ik wens jullie veel plezier met de tweede helft. Ik ga kijken naar celta v vlanecia want ik verwacht vee lgoals.
Kansenmissend Valencia.quote:
Celta laat echter minstens twee goals per duels door.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet veel goals.
De nieuwe Erwin Mulder.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijlow is ook een heel groot talent
In Spanje hebben veel clubs ook aai wil survaaif als goaltunequote:
Karpervissen met Erwingenotquote:
Celta de Vigo weet ik nog toen Ajax er tegen speelde.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In Spanje hebben veel clubs ook aai wil survaaif als goaltune
Ik mis One Step Beyond.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Verstandige clubs gebruiken geen goaltune.
Erwin vist ook graag.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was dat niet Piet is een grote miet ?
2-2quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is Ado mensonterend slecht zeg. Tering
bal is rondquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is Ado mensonterend slecht zeg. Tering
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bal is rond
gras is groen
ggmm heeft een kat
Is het nog te benoemen als een blamage ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand kijkt dit. Werkelijk iedereen geeft de voorkeur aan de blamage van Feyenoord.
Ik niet. Ik schakel bij de blessuretijd in.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand kijkt dit. Werkelijk iedereen geeft de voorkeur aan de blamage van Feyenoord.
Je hebt gelijk. Hahahahhaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#ALLESWEGquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is een club van sentimenten.
die gaat naar Utrecht johquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was eerst bang voor v/d Brom.
Fascinerend zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een leuke FM-game mee gehad
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die gaat naar Utrecht joh
Vermeer tegen FC Utrecht genot.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Vermeer een betere keeper is dan Bijlow.
Maar dat is een Jood en heeft geen fEyEnOorDaChTerGrOnD.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was eerst bang voor v/d Brom.
Licentie intrekken.quote:
Insinueer je dat hij een postbode is?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:16 schreef O_o_ het volgende:
Vilhena is ook de man die de bal van A naar B moet brengen, niet afmaken.
Met fietstassen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Insinueer je dat hij een postbode is?
"GioGod" - je weet wel wie.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
STERREN KOMEN STERREN GAAN ALLEEN GIO BLIJFT BESTAAN.
Shift of caps?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Postbodes maken het moeilijk voor het team en zichzelf.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Wil je nog een leuk woord weten met drie s'en?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Postbodes maken het moeilijk voor het team en zichzelf.
Caps. Ik heb enkele smerige vingers door chips.quote:
schoudertassen?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:18 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wil je nog een leuk woord weten met drie s'en?
* GiO haALt HeT mAxImAlE Uit DeZe GroEPquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Gio haalt uit het maximale uit deze groep.
Nieuwe stadion gaat alles oplossen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is een lachwekkende club.
Doe rustig coco.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is een lachwekkende club.
Zeg eens niet van zulke enge dingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Fijn dat de sympathieke Zwollenaren Jaap Stam even klaarstomen voor het grote werk in Amsterdam.
Feyenoord is PSV op alle fronten voorbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Feyenoord eerlijk gezegd niet kampioen worden.
Rustig Stijnquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is een lachwekkende club met een lachwekkende fanbase en lachwekkend alles is lachwekkend aan Feyenoord.
Klaasie had die toen in de OP gezet van het PSV topic na Feyenoord-PSV.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is PSV op alle fronten voorbij.
Stijn ben je aan de alcohol?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is een lachwekkende club met een lachwekkende fanbase en lachwekkend alles is lachwekkend aan Feyenoord.
Was 'ie zo erg bij Jong Ajax/Reading dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg eens niet van zulke enge dingen.
Nou nou. Doe eens aardig over je oude club.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Oké Davy.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klaasie had die toen in de OP gezet van het PSV topic na Feyenoord-PSV.
genot
Ja. Weet je dat ik ooit een lange rant over Feyenoord had maar vlak voor het posten mijn laptop uitviel?quote:
SPOILER: Celta - ValenciaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Topuser hoor.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
Je miste een krachtige redding vlak voor de 1-0SPOILER: Celta - ValenciaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. Weet je dat ik ooit een lange rant over Feyenoord had maar vlak voor het posten mijn laptop uitviel?
Hij speelde afbraakvoetbal met een middenveld met Nouri en v/d Beek.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Was 'ie zo erg bij Jong Ajax/Reading dan?
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
Parejogod trekt dit nog recht.SPOILER: Celta - ValenciaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Gelukkig gebeurde dat niet bij die lange rant over of darten een sport is.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. Weet je dat ik ooit een lange rant over Feyenoord had maar vlak voor het posten mijn laptop uitviel?
Dat viel wel mee hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde afbraakvoetbal met een middenveld met Nouri en v/d Beek.
Of pas toen Lenny_L een meltdown had.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurde dat niet bij die lange rant over of darten een sport is.
Ik verwacht deze rant zo alsnog van je te lezen in het Feyenoordtopic.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet hij het zelf doen want Valencia mist nog als ze een bal op twee meter krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Parejogod trekt dit nog recht.
Slasaus.quote:
Ja, dat moet je niet fliken. Maar ik kan me herinneren dat de verdediging bij Jong Ajax destijds (en nog steeds) niet veel voorstelde. En dan ook nog Sam Hendriks als spits. Nounou.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde afbraakvoetbal met een middenveld met Nouri en v/d Beek.
Veel plezier in MEN!quote:
Vrije trap net gered door de keeper.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Parejogod trekt dit nog recht.
Twee Pelupessies.quote:
Naldo is een oetlul.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef T3hTommay het volgende:
Naldo in z'n tweede wedstrijd bij Monaco rood in de achtste minuut1-4 achter in eigen huis tegen Strasbourg. Oh en hup Zwolle etc
MonacoGoden, honderden miljoenen binnengekregen de laatste jaren en dan in degradatienood komen (lol)quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef T3hTommay het volgende:
Naldo in z'n tweede wedstrijd bij Monaco rood in de achtste minuut1-4 achter in eigen huis tegen Strasbourg. Oh en hup Zwolle etc
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
De klassieker hoeft ook niet meer gespeeld te worden.
Mimespeelsessie.quote:
MES TUSSEN DE TANDENquote:
Mimespeelsessie levert geen rood kringetje bij me op.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
HET KAN NOG GOOI VAN DER HOORN IN DE SPITS LANGE BALLEN OP HEM JAAAAAAAAAAA RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAA
Doe even rustig Stijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
HET KAN NOG GOOI VAN DER HOORN IN DE SPITS LANGE BALLEN OP HEM JAAAAAAAAAAA RRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAA
Zonde.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
0-4 achter staan en dan aanstekers naar de cornertrapper van Ajax gooien vanaf de tribune.
Stijn is aan de alcohol.quote:
Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van een dronken Stijn?
Doe eens niet, ik krijg Dnjepr-flashbacks.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Vermakelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
Ik dronk HJ Grand Prestige.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
Leuker dan tong80.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
Dit vind ik een goed idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met liefdequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie mijn poging tot opruiing in de SCIk hoop dat je er een schepje bovenop doet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed idee.Grass is greenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké JR-Style-.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
STAMMED
Oh nee het is Stam + t
STAMT
Godverquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
STAMMED
Oh nee het is Stam + t
STAMT
STAMT klinkt nogal Duits.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
STAMMED
Oh nee het is Stam + t
STAMT
Jens' toorn.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Toornstra haalt zijn vriend onderuit.
Mad.quote:
Kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik aan Van Duinen denk, denk ik aan zijn prachtige solo op namens ADO tegen Twente. Toen had Theo Reitsma opeens emotie, prachtig was dat.
Topuser.quote:
Benieuwd naar het voorgevoel van Scarface88.quote:
Nee Feyenoord moet met een D want het is verleden tijd xDDDquote:
Ik wou me er van verzekeren dat je het had gelezen.quote:
De nieuwe Jan van Beveren gaat schroeien. En Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihattaren gaat debuteren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd naar het voorgevoel van Scarface88.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee Feyenoord moet met een D want het is verleden tijd xDDD
Kampen ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle ligt ook vrij dichtbij Duitsland.
Die zes miljoen verhoging in het spelersbudget gaat inderdaad veel uitmaken jaquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:44 schreef TLC het volgende:
Het is wachten tot Feyenoord City, wellicht winnen ze dan eens van n club als Zwolle.
Alweer uit beeld.quote:
ROTONDED.twitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:16:12Stam denkt: als Feyenoord mij niet neemt als trainer dan win ik gelijk maar van ze! #pecFEY reageer retweet
Harrygod, wanhopig proberen om in de belangstelling te staanquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
ROTONDED.twitter:harryvermeegen twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 21:16:12Stam denkt: als Feyenoord mij niet neemt als trainer dan win ik gelijk maar van ze! #pecFEY reageer retweet
Nostradamus.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:
als ik zeg dat Feyenoord gaat winnen
wat zeggen jullie dan?
zei Lilian dit?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
Met dit voetbal pak je de beker niet.
Deze stevige uitspraak las u hier voor het eerst.
Waarom is die man nog niet geblokkeerd uit ons leven?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Harry is een soort van Plaaggeest.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is die man nog niet geblokkeerd uit ons leven?
Nee, de Plaaggeest was nog leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harry is een soort van Plaaggeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |