quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe 23 september
Anouk 12 oktober
Og3ne 29 oktober
Waylon 9 november
Trijntje 10 november
TCL 25 november
Met het nummer "in odder wurds".quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Uhm ja, met andere woorden ik doe mee met het songfestival
Dan is de Shania Twain suggestie zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:47 schreef Greys het volgende:
'Stuur Henk Wijngaard naar het ESF'
Inclusief de petitie.
![]()
Heerlijk dit!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
IT'S THE MOOOOST WONDERFUL TIIIIME OF THE YEARRRR
Echt ik ben zo dol op deze weken en maanden van pure hysterie
Mijn favoriete moment van vorig jaar was de eerste repeititie van Waylonquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
IT'S THE MOOOOST WONDERFUL TIIIIME OF THE YEARRRR
Echt ik ben zo dol op deze weken en maanden van pure hysterie
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mijn favoriete moment van vorig jaar was de eerste repeititie van Waylon
[ afbeelding ]
Huílen, gíeren, alles..quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
One Mercurian day morequote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou het op deze, die klinkt het kortst!
Met Sieneke!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:57 schreef blackswangreen het volgende:
Jan Smit met een dancenummer. De Klompendance?
Met van die wiebelende slierten op de LED wall die dan palingen moeten voorstellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:57 schreef blackswangreen het volgende:
Jan Smit met een dancenummer. De Klompendance?
Doen alsof ze paling roken, in navolging van de Russische oma's en de Poolse melkmeisjesquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Met van die wiebelende slierten op de LED wall die dan palingen moeten voorstellen.
Te veel eerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef Dave het volgende:
Misschien moet Jan Smit een eigen topic krijgen, anders blijven we off topic gaan. Maar goed, ik ben geen mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan nog steeds ontopic zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:01 schreef Dave het volgende:
Misschien moet Jan Smit een eigen topic krijgen, anders blijven we off topic gaan. Maar goed, ik ben geen mod.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GREYS STOP HIERMEE GEEN GRAPPEN JEWEETS NEE.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Waylon was dat miniconcert ook in de Vorstin? Ja he?
Hou oppppp nuquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Bijkomend voordeel: Mercurius heeft geen maanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
One Mercurian day more
Less than one day, another destiny
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: Mercurius heeft geen maan
quote:
In 2015 heeft men door het gerucht over Douwe de aankondiging vervroegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:32 schreef Greys het volgende:
Hoe vaak waren geruchten in De Bladen en Shownieuws en Boulevard over het songfestival waar, in de afgelopen jaren?
En hoe vaak waren we verrast toen ze het bekend maakten wie er daadwerkelijk ging?
Hm?
Ik hou daaraan vast. Sorry.
quote:
Dan is het een zaak om even driehonderd geruchten in het nieuws te brengen zodat er eentje tussen zit die juist is?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
In 2015 heeft men door het gerucht over Douwe de aankondiging vervroegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |