Ja doen we ook hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijdens die periode hebben jullie ook het één en ander meegemaakt, las ik. Kalm aan blijven doen, FANN.
misschienquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die komt op je verlanglijst voor je verSasdag?
Ik kan de laatste vanmij niet eens meer herinneren eigenlijk, ik kijk ookquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik geloof ik had in september de laatste
Precies. Plotseling zie je na dergelijke gebeurtenissen het lachwekkende in van alle futiliteiten waar mensen zich dagelijks druk om maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doen we ook hoor![]()
niet ál te druk maken als er iets niet gaat zoals het moet. dan moet het maar anders toch?
ik heb meestal notes van alle fokkersquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan de laatste vanmij niet eens meer herinneren eigenlijk, ik kijk ook
nooit naar mijn note's, dat boeit me allemaal niet
is écht zo als je zoveel na je kiezen hebt gekregenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Plotseling zie je na dergelijke gebeurtenissen het lachwekkende in van alle futiliteiten waar mensen zich dagelijks druk om maken.
3x links is ook rechts zei mijn moeder altijd. Jammer van je schilderij.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doen we ook hoor![]()
niet ál te druk maken als er iets niet gaat zoals het moet. dan moet het maar anders toch?
Duidelijkheid gaarne! Straks stuur ik iets op, is het niet naar mevrouw haar zin en dan heb ik het weer gedaan.quote:
volgens bij klopt er iets niet aan die zinquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zo als je zoveel na je kiezen hebt gekregen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:26 schreef FANN het volgende:
[..]
is écht zo als je zoveel na je kiezen hebt gekregen![]()
niet doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Duidelijkheid gaarne! Straks stuur ik iets op, is het niet naar mevrouw haar zin en dan heb ik het weer gedaan.
Neem jij de maat?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die komt op je verlanglijst voor je verSasdag?
Teken voor een andere baan, of dat je thuis aan de slag mot?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:29 schreef sacha het volgende:
vorig jaar zag ik op de Itgwo een aantal hipsters met een werkoverall inclusief nette gefabriceerde verfspatten en -vlekken![]()
het is een teken
die uitdrukking ken ik niet ...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3x links is ook rechts zei mijn moeder altijd. Jammer van je schilderij.
eh.... ja precies!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En denk maar zo: beter een scheur in je schilderij...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik iets anders moet verzinnen om in rond te lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Teken voor een andere baan, of dat je thuis aan de slag mot?
quote:
Gewoon op sturen naar Sas van Fok, Vlielandquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik wil iets opsturen waar Sas volgens mij heel hard om moet lachen. Ik i.i.g. wel.
Nee meestal zit daar wel wat bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
eten ze soms nur rijst in spanie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |