Omdat ze niet willen dat een ander kan zien of ze online zijn als ze niet posten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar waarom houden jullie het verborgen? Ik kan toch teruglezen?
ja zoietsquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat een ander kan zien of ze online zijn als ze niet posten.
Komt ook omdat we al een dagje ouder zijn he.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
moeilijk vol te houden zo langzamerhand
Pakketje?quote:
ja dat maar nu moet ik even buiten spelen, later!quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Komt ook omdat we al een dagje ouder zijn he.
Bijna 30 enzo
Zwemse!quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat maar nu moet ik even buiten spelen, later!
En jij dan?quote:
Ik hou ook van tetten ,maar niet bij een man.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb een perfect lichaam
Voor een mestkever zie je er idd goed uit.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ik vind je kop niet zo geweldig hoorquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou ik vind je kop niet zo geweldig hoor
Heb je nou nóg geen mannetje bij je naam staan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ligt aan de dames, zij begonnen.
Ow.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je weet dat alle haat alleen maar een act is he
Niets gebroken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Eindelijk mijn laptop terug. Ik was gecrasht.
Gawdquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Oh je hebt een Acer... jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet wat er komt![]()
Acer enz. enz.
Ik heb ook een acerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet wat er komt![]()
Acer enz. enz.
En ook meer geheugen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
Bij de computerwinkel vonden ze de laptop goed genoeg om er een ssdin te zetten.
Hij is supersnel nu.
Solid Slate Drivequote:Op donderdag 17 januari 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
Bij de computerwinkel vonden ze de laptop goed genoeg om er een ssdin te zetten.
Hij is supersnel nu.
Ai,alles wel?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef Gooddeal het volgende:
Solid State Disk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Solid Slate Drive
of hoe je het ook schrijft.
Het zou hier best eens kunnen gaan sneeuwen. Er komt neerslag aan en de temperatuur gaat richting het vriespunt. De grondtemperatuur is al onder nul, dus het zou dan moeten blijven liggen.quote:
Ik heb alle shit die ik nooit gebruik laten verwijderen, office en outlook b.v.quote:
Ja dat scheelt ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb alle shit die ik nooit gebruik laten verwijderen, office en outlook b.v.
Goede anti virus erop laten zetten, meer schijfruimte nu.
Nee breng dat ding hierheen meerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik weet wat er komt![]()
Acer enz. enz.
Is goed toch?quote:
is een schijf per definitie rond?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een SSD is geen disk.Er zit geen rond ding in.
Neuh, voorlopig zijn bijna alle SSD's wel snel genoeg. Bij heel veel toepassingen merk je het verschil niet eens tussen de langzaamste en snelste SSD.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar straks is die snelle schijf weer gewoon en weer te langzaam
Het was een chip als ik het goed onthouden heb.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Een SSD is geen disk.Er zit geen rond ding in.
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het was een chip als ik het goed onthouden heb.
En daar gaat het om.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Maakt ook niks uit allemaal, ik kan weer wat en veel meer dan netflixen en fokken is het toch niet.
Hopen dat de lente op tijd begintquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Wel ingeschreven voor een fotografie cursus, ergens in Maart ben ik aan de beurt, en als dat ernstige vormen aanneemt komt er ooit wel een andere l.t.
Die draaien ook niet.. ook weer opgelostquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeft niet perse perfect te zijn. Zoals een aardappelschijfje dat niet is.
Wat een ellende allemaal weerquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou hier best eens kunnen gaan sneeuwen. Er komt neerslag aan en de temperatuur gaat richting het vriespunt. De grondtemperatuur is al onder nul, dus het zou dan moeten blijven liggen.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die draaien ook niet.. ook weer opgelost
Maar je hebt je camera nog maar net. Die is ook niet de eerste de beste, daar moet je mee leren omgaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
De maan gefotografeerd vanmiddag. Viel me ernstig tegen.
Ik ben te ongeduldig volgens mijn man, druk te snel en te wild.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar je hebt je camera nog maar net. Die is ook niet de eerste de beste, daar moet je mee leren omgaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach, die begint elk jaar 21 maart.
Ja op papier, maar het zou mooi zijn als de bloempjes en de bijtjes etc ....quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach, die begint elk jaar 21 maart.
Je had laatst hele mooie foto`s van de buizerd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig volgens mijn man, druk te snel en te wild.
Dat is ook best moeilijk, geloof ik. Prisha weet vast wel hoe je die het best kan fotograferen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Ja, het zit me niet mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een ellende allemaal weer
Dat is wel heftig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Gooddeal het volgende:
Morgenavond ga ik een kazemat bezoeken en foto's maken. Die is onlangs blootgelegd en volgende week gaat hij weer onder de grond.
Ik ben benieuwd, welke is het?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Gooddeal het volgende:
Morgenavond ga ik een kazemat bezoeken en foto's maken. Die is onlangs blootgelegd en volgende week gaat hij weer onder de grond.
Prish heeft tabellen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook best moeilijk, geloof ik. Prisha weet vast wel hoe je die het best kan fotograferen.
https://www.gelderlander.(...)ekstrekker~a47990dd/quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, welke is het?
Daar had ik je al voor gewaarschuwd. En als het donker is, is het nog lastiger. Vandaar mijn aanbod voor die tabellen met de juiste settings., Maar dat komt te vroeg denk ik. Eerst je camera leren kennen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
It's all in the wrist.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prish heeft tabellen.Maar ik ben nog in het stadium van de camera ontdekken.
Ik probeer maar even wat. En ik moet niet denken dat ik met een goede camera ook ineens goed kan fotograferen.
Precies dat.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar had ik je al voor gewaarschuwd. En als het donker is, is het nog lastiger. Vandaar mijn aanbod voor die tabellen met de juiste settings., Maar dat komt te vroeg denk ik. Eerst je camera leren kennen.
Ik ben zo blij dat jij het ook door hebt!quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Jij reageert nauwelijks inhoudelijk op posts
Dank je. Vind dit soort weetjes altijd leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)ekstrekker~a47990dd/
Ja, nou, hopelijk loopt het openbare leven niet helemaal vast.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hebben je buren er ook last van.
Ik ook hoor. Geschiedenis sws.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je. Vind dit soort weetjes altijd leuk.
Hij praat veel, maar zegt weinig. bedoel je?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij het ook door hebt!![]()
Mo zegt een héleboel, maar eigenlijk zegt ie gewoon niks .....
Gelukkig heeft de maan geduld, behalve natuurlijk als je de eclips er perfect op wilt hebben. Dan is er haast bij.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prish heeft tabellen.Maar ik ben nog in het stadium van de camera ontdekken.
Ik probeer maar even wat. En ik moet niet denken dat ik met een goede camera ook ineens goed kan fotograferen.
Hoi.quote:
Bos.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij praat veel, maar zegt weinig. bedoel je?
nu ga ik het gewoon helemaal niet bekijkenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
biw
Ik wed dat FANN deze clip niet tot het einde gaat kijken.![]()
Volgens mij probeert hij te zeggen dat hij zich niet zo druk maakt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat jij het ook door hebt!![]()
Mo zegt een héleboel, maar eigenlijk zegt ie gewoon niks .....
Ik zie wel . En ach, perfect gaat nu niet lukken. Proberen is al leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de maan geduld, behalve natuurlijk als je de eclips er perfect op wilt hebben. Dan is er haast bij.
Hij is tactisch.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij praat veel, maar zegt weinig. bedoel je?
ik denk het....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij te zeggen dat hij zich niet zo druk maakt.
Ja, in Oostenrijk is dat ook.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, hopelijk loopt het openbare leven niet helemaal vast.
Bos is gewoon een lieve vent, en hij is welkom, wist alleen niet dat ie al 40+ was.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
gered door Bos...... heb jij effe mazzel........
Ik ben niks van datquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Niks mis met Mo.![]()
De een is terughoudend, de ander loslippig, of flapuiterig.
Iedereen heeft zijn dingen. Ik ook.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef Gooddeal het volgende:
Niks mis met Mo.![]()
De een is terughoudend, de ander loslippig, of flapuiterig.
Iedereen heeft zijn dingen. Ik ook.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Bijna iedereen. Ik ben de enige normale.
Zou Mario wel oppassen met al die sneeuw?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in Oostenrijk is dat ook.
ik zeg toch niet dat hij niet welkom is ?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bos is gewoon een lieve vent, en hij is welkom, wist alleen niet dat ie al 40+ was.
Als jij normaal bent dan hoor je hier niet thuis.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Bijna iedereen. Ik ben de enige normale.
Ik heb aan niemand verantwoording af te leggen.quote:
Mjah, ze zijn het gewend daar waar hij woont.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Mario wel oppassen met al die sneeuw?
Nou, dat is ook niet aardigquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij normaal bent dan hoor je hier niet thuis.
Bos komt hier al jaren af en toe eens om de hoek kijken ... Volgens mij moet ie nog een jaartje of zo.. Maar kan me ook vergissenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
, wist alleen niet dat ie al 40+ was.
quote:
Hopelijk heb je ze deze keer niet te bruin gebakken.quote:
Moet jij niet dringend even wandelen?quote:
ze waren precies goedquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ze deze keer niet te bruin gebakken.
Nee. Hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet jij niet dringend even wandelen?
Gewoon even een lekker luchtje scheppen kan nooit kwaad.quote:
Ik ook, ander keertje dan maar.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ben te lui om naar de koelkast te lopen.
Het is nat en koud, daarvan zou ik best eens kou kunnen vatten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon even een lekker luchtje scheppen kan nooit kwaad.
Benieuwd hoe lang hij dit gaat volhouden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens meer over:
[ afbeelding ]
Donnie mag z'n State of the Union niet houden in het Congres, dus dan mag Pelosi ook niet reizen.
Ik denk eigenlijk dat-ie er plezier in heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang hij dit gaat volhouden.
Jahaaaaquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
nog en keer de 180ste KEER BIJ MI IS NOG GEEN SNIEUW dat oostenrijk is niet zo klein dat nur Kärnten gevt en kärnten bekomt erst sneeuw misschien vannacht
Tis code Geel en jij stuurt mensen de straat op !!?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon even een lekker luchtje scheppen kan nooit kwaad.
Ni!quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
nog en keer de 180ste KEER BIJ MI IS NOG GEEN SNIEUW dat oostenrijk is niet zo klein dat nur Kärnten gevt en kärnten bekomt erst sneeuw misschien vannacht
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het was Recce en Recce is geen wijf
Goed verhaal Freund.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
Een vrouw ?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weet ikRecce is geen wijf ok dan Mario
Ow jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een man wel met een dekentje
Ja, jij schreef weib ipv weiß.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weet ikRecce is geen wijf ok dan Mario
Ik hoorde laatst op TV dat er best veel sneeuw lag in Oostenrijk! Oost-Nederland bekomt misschien ook sneeuw vannacht!quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef mario390 het volgende:
Ja ik wist niet hoe ik die ß kreegquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jij schreef weib ipv weiß.
JAHAAAAA jij zit met een kerstmuts en luistert de top2000 conjoquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef mario390 het volgende:
ik will wat vertelen
OOSTENRIJK HEEFT 9 BUNDESLÄNDER ,in en ben ik
IN SOMIGEN VAN DE 9 is SNEEUW EN SOMIGEN NIET
Also, also also.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef mario390 het volgende:
ik will wat vertelen
ja maar OOSTENRIJK HEEFT 9 BUNDESLÄNDERquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op TV dat er best veel sneeuw lag in Oostenrijk! Oost-Nederland bekomt misschien ook sneeuw vannacht!
Niet zo schreeuwen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar OOSTENRIJK HEEFT 9 BUNDESLÄNDER
Ja, dat is in Nederland ook zo. Wij hebben 12 provincies en in sommige daarvan gaat het sneeuwen. Daarom is het ook codequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef mario390 het volgende:
ik will wat vertelen
pasta of Spätzli ?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker door gaan zo dan begin ik de noodle krieg weer zo
9 maar,wij hebben er meer.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mo wil weten of Scrut nog een Bong gaat scorenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis code Geel en jij stuurt mensen de straat op !!?
Dat ligt alleen in die andere acht Bundesländern.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga wel naar Kärnten verhuizen, daar ligt tenminste nooit sneeuw.
Hoe moet ik dat weten.. Volgens mij vaped Scrutquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo wil weten of Scrut nog een Bong gaat scoren
nou of zoiets........ weet ik veel hoe dat allemaal heetquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten.. Volgens mij vaped Scrut
Ja, ik heb even gekeken! In Kärnten is er codequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja, roken is ongezond. Zo'n bong heb ik ook nooit gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten.. Volgens mij vaped Scrut
Hoe op.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zag een filmpje van een blonde griet die de inhoud van de bong opdronk
Het is daar codequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef mario390 het volgende:
in 2 dagen vraagen somige weer of bij mi Snieeeuw liegt
Ik maak niks toch.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat hij niet welkom is ?![]()
dat maak jij er weer van.
die komt hier wel vaker....
weet ik toch?
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
nee ook niet overallquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt alleen in die andere acht Bundesländern.
Ja maar daar lig ik nu niet onder, ik heb mijn dikke fluwele Rode huispak aanquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is daar code! In Kärnten!
[ afbeelding ]
Verarsch ons niet!
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar daar lig ik nu niet onder, ik heb mijn dikke fluwele Rode huispak aan![]()
en nee ik maak geen foto ....
Als ik straks mijn nieuwe rode bank heb vind je me niet meer terug
ja het komt misschien 10 cm sneeuw dat is niks tegen tirol,salzburg daar is 2 meterquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is daar code! In Kärnten!
[ afbeelding ]
Verarsch ons niet!
Ja, ik kreeg echt de indruk dat het daar niet sneeuwde!quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het is maar goed dat wij de boel in de gaten houden voor onze Freund.
SNEEUW IS SNEEUWquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het komt misschien 10 cm sneeuw dat is niks tegen tirol,salzburg daar is 2 meter
Dan hoef je ook geen foto te makenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar daar lig ik nu niet onder, ik heb mijn dikke fluwele Rode huispak aan![]()
en nee ik maak geen foto ....
Als ik straks mijn nieuwe rode bank heb vind je me niet meer terug
Ben bang dat Scrut geen bong trekt, dan gaat ie geheid van zijn stokkie.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo wil weten of Scrut nog een Bong gaat scoren
Hou je niet van rood?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Eerste wat ik vraag op een date heb je een rode bank
10 cm sneeuw is heel veel hoor! Dan kun je niet meer autovaren!quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het komt misschien 10 cm sneeuw dat is niks tegen tirol,salzburg daar is 2 meter
ik moet hem steeds lager zetten van die Griek ,,quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op mijn werk staat de verwarming eindelijk op 25 graden ofzo
Respect bro.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb vroeger wel waterpijpen gerookt vriend van mij hing er hele dagen aan
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk nergens goed voor die kleur
Het ene rood is het andere niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat hoerige roodquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het ene rood is het andere niet.
toch werkers maken de strasse rund om de uur vrijquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
10 cm sneeuw is heel veel hoor! Dan kun je niet meer autovaren!
daarom........quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen foto te maken
Heb ik een keer iemand in Scheveningen zien doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook niet voor brandweerauto's en remlichten?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet voor brandweerauto's en remlichten?
nee........... mooi roodquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat hoerige rood
Oh, ligt er daarom geen sneeuw meer?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch werkers maken de strasse rund om de uur vrij
Daar ben ik ook niet echt fan van nee. Zeker niet voor mijn huispakken en dekentjes.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat hoerige rood
AHAquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch werkers maken de strasse rund om de uur vrij
Dat heb al al zoveel gasten zien doen, daarom, Scrut, kom lekker een bong roken joh.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik een keer iemand in Scheveningen zien doen.
ik heb hem nog steeds niet besteld... ik twijfel tussen zwart of rood.........quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Fann had wel een toffe bank qua model, zal wel korting gekregen hebben voor die kleur
Wij hadden vroeger een knalgele leren Chesterfield-achtige bank thuis.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Fann had wel een toffe bank qua model, zal wel korting gekregen hebben voor die kleur
Oh dan nam ik zwart wit blijft nooit mooiquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem nog steeds niet besteld... ik twijfel tussen zwart of rood.........
Jij hebt huispakken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt fan van nee. Zeker niet voor mijn huispakken en dekentjes.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een knalgele leren Chesterfield-achtige bank thuis.
Roken is niet gezond.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb al al zoveel gasten zien doen, daarom, Scrut, kom lekker een bong roken joh.
Geel. Dat vind ik nou een vreselijke kleur.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geel. Dat vind ik nou een vreselijke kleur.
Hadden jullie ook van die koperen potten voor het raam?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
nee mijn edit was gelukkig snel... soms gaat het niet goed daar boven....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dan nam ik zwart wit blijft nooit mooi
Was een toffe bank hoor. Zo geel als een citroen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En een Xanxeveria?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook van die koperen potten voor het raam?
En je moeder een tijgermotief blouse?
Oh ik was al verbaasd jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nee mijn edit was gelukkig snel... soms gaat het niet goed daar boven....![]()
![]()
heb ik ook met link en rechts enzo....
Ja, same here.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn 'huispak' is doorgaans gewoon een joggings/trainingsbroek met shirt of trui.
van mij ook hoorquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn 'huispak' is doorgaans gewoon een joggings/trainingsbroek met shirt of trui.
Nee, dat schat je niet goed in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook van die koperen potten voor het raam?
En je moeder een tijgermotief blouse?
Dat heb je al 500 keer verteldquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef mario390 het volgende:
de CAR-Challenge bij BB Brasil lopt nog maar is erst 24 uuren ofzo
Sommige chesterfield modellen vind ik wel mooi hoor. Maar geel? Bah.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was een toffe bank hoor. Zo geel als een citroen.
Hé Mario, ben je al ingesneeuwd?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef mario390 het volgende:
de CAR-Challenge bij BB Brasil lopt nog maar is erst 24 uuren ofzo
Toen ik klein was hadden mijn ouders een knalgele auto. Dat was echt lelijk. Mijn pa zal dat ding wel hebben gekocht omdat geel een opvallende kleur is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
nee vandaag en keerquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heb je al 500 keer verteld
Een sjiek huispak. Dat kan niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij ook hoor![]()
deze kreeg ik van mijn broer, toen ik ziek was, een hele sjieke![]()
maar wel mooi....
Paarse kussentjes en dekentjes er op.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Disana het volgende:
Ik hou veel van geel, maar een hele bank lijkt me een beetje te veel van het goede
Brrrr.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paarse kussentjes en dekentjes er op.
Als ik een keer op m'n desktop zit zal ik een fotootje posten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Sommige chesterfield modellen vind ik wel mooi hoor. Maar geel? Bah.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook ooit een chesterfieldbank gehad, in pasteltinten, heerlijke bank was dat!
Pics.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook ooit een chesterfieldbank gehad, in pasteltinten, heerlijke bank was dat!
Ja, als je één bank in de woonkamer hebt staan, maar ik woonde zowat in een kasteel, hč?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Disana het volgende:
Ik hou veel van geel, maar een hele bank lijkt me een beetje te veel van het goede
Oh, I see. Heb je trouwens dat Turkse kastelendorp gezien?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je één bank in de woonkamer hebt staan, maar ik woonde zowat in een kasteel, hč?
ja... toch wel.... zal wel een dure zijn geweestquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een sjiek huispak. Dat kan niet.
Ben jij dan die prins op het witte paard?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je één bank in de woonkamer hebt staan, maar ik woonde zowat in een kasteel, hč?
Daarom ook -achtig. Vooral vanwege die knopen in de bekleding. Het model was comfortabeler, lagere zit. Ik wilde 'm mee toen ik ging studeren, maar dat ging niet doorquote:
Ik heb er wel een foto van op mijn laptop, maar laat ik het maar niet doenquote:
Ben je dat ook zowat een prins?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja om te zien vind ik ze wel heel mooiquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom ook -achtig. Vooral vanwege die knopen in de bekleding. Het model was comfortabeler, lagere zit. Ik wilde 'm mee toen ik ging studeren, maar dat ging niet door
Nee? Waar was dat te zien? Er daagt me iets, maar heel ver weg.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, I see. Heb je trouwens dat Turkse kastelendorp gezien?
Ik heb de bank van Sas al jaren op mijn netvlies, en da's geen pretje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er wel een foto van op mijn laptop, maar laat ik het maar niet doen
Check ook even de wieltjes.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de bank van Sas al jaren op mijn netvlies, en da's geen pretje.
De bank is het probleem niet, maar ik zit er opquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de bank van Sas al jaren op mijn netvlies, en da's geen pretje.
Ik zei wel eens dat ik de prins in de witte Mercedes was toen ik die had.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben jij dan die prins op het witte paard?
Best handig......en spannend als je wilt gaan zitten en de bank onder je kont vandaan roltquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Check ook even de wieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |