abonnement Unibet Coolblue
pi_184489561
Ik heb ooit eens een collega gehad die zich ziek had gemeld omdat zijn kanarie was overleden. De doodsoorzaak volgens hem toen hij weer terug was het raam had opengestaan en kanariepietjes kunnen niet tegen tocht. Ik heb zowat in mijn broek staan pissen van het lachen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_184495702
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 10:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Maak dan maar eens een foto van de rouwkaart
dan maar zo https://ibb.co/p3FY0dR

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:14 schreef Acyrus het volgende:
Misschien haat iederen jou? En met het smoesje "begrafenis kat" kunnen ze een leuk bedrijfsuitje doen omdat jij niet meegaat.
Nee joh, zie hierboven wat we in de mail kregen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:40 schreef vipergts het volgende:
Ik heb ooit eens een collega gehad die zich ziek had gemeld omdat zijn kanarie was overleden. De doodsoorzaak volgens hem toen hij weer terug was het raam had opengestaan en kanariepietjes kunnen niet tegen tocht. Ik heb zowat in mijn broek staan pissen van het lachen.
Ja zo had ik, toen ik in de AH-winkel nog werkte, ook meegemaakt dat iemand 4 dagen verlof had opgenomen omdat zijn vogeltje was overleden. Dat vogeltje had zich verslikt in een zaadje. Tja...
  zaterdag 19 januari 2019 @ 18:21:54 #53
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184495945
Ik wist überhaupt niet dat je je kat kunt laten cremeren. En waarom zou je als je het beest ook gewoon in de kadaverbak van de milieustraat kunt flikkeren?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_184496197
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:08 schreef stokj het volgende:

[..]

[ afbeelding ] dan maar zo https://ibb.co/p3FY0dR

[..]

Nee joh, zie hierboven wat we in de mail kregen.

[..]

Ja zo had ik, toen ik in de AH-winkel nog werkte, ook meegemaakt dat iemand 4 dagen verlof had opgenomen omdat zijn vogeltje was overleden. Dat vogeltje had zich verslikt in een zaadje. Tja...
OMG :')

Ik vind het op zich helemaal niet raar dat je heel verdrietig bent als je huisdier is overleden. Soms is je huisdier nog een betere vriend dan welk mens dan ook.

Maar ik vind dit hetzelfde als die wijven die hun schoothondje in kleertjes hijsen en strikjes en linten.
pi_184497470
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

OMG :')

Ik vind het op zich helemaal niet raar dat je heel verdrietig bent als je huisdier is overleden. Soms is je huisdier nog een betere vriend dan welk mens dan ook.

Maar ik vind dit hetzelfde als die wijven die hun schoothondje in kleertjes hijsen en strikjes en linten.
Juist. Ik begrijp dat ook wel. Het is niet fijn als je verdriet hebt om iets of iemand en als die iemand een dier was dan alsnog. Het is triest maar deze hele poeha alleen daarom met de hele afdeling etc, rouwkaart etc dat gaat te ver. Inderdaad net als die wijfjes of die mannelijke wijfjes die dat doen met die kleertjes enzo.

Vlakbij één van de AH-winkels waar ik werkte had je een soort van 'gekken' huis. Mensen die nog wel helder waren maar waar toch iets mis mee was. Zo kwam het voor dat er een vrouw elke keer met een kinderwagen de winkel in kwam. Na 1,5 jaar viel het me op dat ze ALTIJD met een kinderwagen kwam (en nee niet om te jatten want dat hielden we goed in de gaten). Dus ik zo kijken: bleek het een meisjespop te zijn in kleertjes gehesen en al. Wel zielig zoiets. Je gaat dan al gauw denken dat ze iets heeft meegemaakt dat ze zo doet.
pi_184511857
Daarom een baan zoeken waar uitsluitend HBO/WO afgestudeerden werken. Dan heb je minder kans om tussen de simpele zielen te zitten.
pi_184515435
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:20 schreef Sander166 het volgende:
Daarom een baan zoeken waar uitsluitend HBO/WO afgestudeerden werken. Dan heb je minder kans om tussen de simpele zielen te zitten.
Het trieste is dat er alleen maar hbo/wo afgestudeerden daar werken...misschien komt het omdat zij van de oude stijl afgestudeerden zijn (40+)...
pi_184523410
Ik moest wel luidop lachen met de OP
pi_184526877
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:32 schreef alexlefou het volgende:
Ik moest wel luidop lachen met de OP
Ja he, maarja, ik hoor vandaag wel hoe die crematie was.
pi_184531124
quote:
Superklacht: collega B heeft geroepen dat hij alleen gaat voor de koffie, koekjes en broodjes. Collega B staat bekend om zijn gedrag om alleen voor eten en drank ergens naar toe te gaan.
Ik herken mezelf in collega B, ook ik ga enkel voor eten naar feestjes
pi_184531156
Joran ga weg met je kat.
Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
pi_184531219
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:14 schreef Acyrus het volgende:
Misschien haat iederen jou? En met het smoesje "begrafenis kat" kunnen ze een leuk bedrijfsuitje doen omdat jij niet meegaat.
_O-
pi_184537138
Het scheen dat er toch al gauw 50 mensen aanwezig waren, 20 vanuit het bedrijf en de rest uit de privékring. Collega J zou bij de plechtigheid een toespraak hebben gehouden. Hij scheen voor het spreekgestoelte te staan, mompelde iets, sloeg met zijn handen heen en waar als van 'ik weet het allemaal niet meer' en begon te huilen.

Collega B scheen vanaf het eerste moment continu de drankjes en de hapjes te 'testen'.
pi_184587065
Gisteren bij de pantry fluisterde collega B dat de hapjes en drankjes op de crematie van slechte kwaliteit waren en dat er te weinig was. Op datzelfde moment ontving ik een ziekmelding van collega G. Collega G is een walrus (letterlijk en figuurlijk). Hij had nog last van darmkrampen naar aanleiding van de hapjes en drankjes bij de crematie. Men denkt dat hij per ongeluk iets anders dan peper en zout over het eten heeft gestrooid.
pi_184587871
Man man man :') Ik dacht dat ik gestoorde collega's had. Heb er wel eentje met twee katten waar ze nooit over uitgepraat raakt. Ik kan me niet voorstellen wat er gebeurt als die het loodje leggen. Ben ook wel benieuwd wie er met oprechte interesse naar mijn uitvaart gaan komen.
pi_184601414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:16 schreef DoeMakkelijk het volgende:
Man man man :') Ik dacht dat ik gestoorde collega's had. Heb er wel eentje met twee katten waar ze nooit over uitgepraat raakt. Ik kan me niet voorstellen wat er gebeurt als die het loodje leggen. Ben ook wel benieuwd wie er met oprechte interesse naar mijn uitvaart gaan komen.
Tja,als je dacht dat het hele 'circus' voorbij was: de crematie was afgelopen zaterdag. De condoleancekaarten zijn maandag naar het huisadres gestuurd van de collega. Krijg ik vandaag in het overleg te horen dat "niet iedereen heeft iets kunnen schrijven op de condoleancekaarten dus het bedrijfsbureau heeft in de pantry 3 extra kaarten gezet". Toen ik aan het eind van de middag in de pantry was zag ik dat serieus mensen er nog wat bij hadden geschreven.
  donderdag 24 januari 2019 @ 22:02:10 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184601935
Werk je bij de GGZ?

Verder goed topic. ^O^
pi_184602740
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Werk je bij de GGZ?

Verder goed topic. ^O^
Neenee dat niet al zou je denken gezien het gedrag van mensen dat het wel zo is...Echt verbazend hoe de wereld zo in elkaar zit dat mensen zich zo laten leiden.
Oooh. Ik vergat te zeggen dat in diezelfde week de moeder van collega W overleed. En dat tijdens het overleg van vandaag er van medewerkers 'klachten' waren gekomen dat collega W geen bloemen en geen condoleancekaart kreeg en collega J wel. Nu wordt er 'beleid' gemaakt over deze hele gedoe over hoe in het vervolg te handelen.
pi_184659821
Ben benieuwd hoe de stemming is morgen als de werkweek een nieuwe start gaat maken.
Drie coördinatoren gaan beleid schrijven over hoe we als afdeling moeten omgaan met dit soort zaken.
pi_184742586
Vandaag tijdens een personeelsbijeenkomst werd er 1 minuut stilte gehouden voor de overleden kat van collega J. Er was na de personeelsbijeenkomst een borrel waarbij collega B tijdens de personeelsbijeenkomst al een hele fles wijn op had terwijl anderen hard zaten te werken aan de opdrachten die we hen gaven.

Als klap op de vuurpijl ben ik maar wat eerder aan de snacks gegaan zodat ik naar hartelust kon dippen en dat was maar goed ook want even later kwam jan en alleman die alle snacks (van bitterbal tot aan loempia tot aan kaasblok) in dezelfde dip deden en hapten en dan weer dipten (zie ook andere topic in KLB hierover). Had ik ze wel even mooi te grazen genomen door eerst zelf alvast te dippen en te eten (wel 1x dip en niet dubbel dip met 1 snack).
pi_184743545
Sorry, maar als een collega vraagt of je naar de crematie van zijn kat gaat lach je hem toch pontificaal in zijn gezicht uit. :') Wtf is dit!
  donderdag 31 januari 2019 @ 23:45:52 #72
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184743631
Dit gaat echt veel te ver. Als baas/bedrijfsleider weet ik het, moet je hier echt een grens trekken.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 04:52:32 #73
186611 Haags
pi_184745293
:')___! Leuk verzonnen wel.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 1 februari 2019 @ 05:01:02 #74
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184745321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
:')___! Leuk verzonnen wel.
Zou TS zo ver gaan de rouwkaart van de kat te faken?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 februari 2019 @ 05:02:35 #75
186611 Haags
pi_184745328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 05:01 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Zou TS zo ver gaan de rouwkaart van de kat te faken?
Dat maakt mij ook nieuwsgierig :)
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')