graag gedaan!quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh nice, die sla ik op om later in te koekeloeren
goede morgen,ik heb erst angemakt,zie nu dat vanaf nacht in brasil de erste Week de Car-Challenge loptquote:
Volgens mij was er een TV uitzendingquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
goede morgen,ik heb erst angemakt,zie nu dat vanaf nacht in brasil de erste Week de Car-Challenge lopt
en idee waarom gisteren in spain stream was down? wat is Ultima Hora?
achzo doch tv uitzending okequote:Op donderdag 17 januari 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was er een TV uitzending
Ultima Hora = Laatste uur / op het laatste moment
ja misschien kann je irgendwie testen of de stream van binnen werken ik kreg altijd nur dat beeld van de autosquote:
ik heb vanacht niks gekijkt heb om 22 00 de pc uitgemakt en ben geslapen tot 3 00 dann willt ik niks meer en ben verder geslapen tot 9 00quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja slechte timing na die lange en late wedstrijd van (eer)gisteren
teveel pop upsquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja misschien kann je irgendwie testen of de stream van binnen werken ik kreg altijd nur dat beeld van de autos
http://www.bbb19aovivo.top/2018/12/assistir-bbb-19-ao-vivo.html
heeft die Dominic nu vandaag gespelt?quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:01 schreef chufi het volgende:
Dan maar niet .. Moet ook aan mn veiligheid denken
Ja hij heeft pas in de 3e set opgegeven, nadat ie set en 1 en 2 al had verlorenquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die Dominic nu vandaag gespelt?
ja ik bedoel was dat nu vanochtend onze tijd?quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij heeft pas in de 3e set opgegeven, nadat ie set en 1 en 2 al had verloren
Moet vanochtend geweest zijn.. Ik heb get niet gezien.. Ik hoorde het nu netquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik bedoel was dat nu vanochtend onze tijd?
oke,en heb ik hier wat gemist? homo jens is met teddybär geslapen,en wegen de kommentaren is Facebook Utopia ontploftquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet vanochtend geweest zijn.. Ik heb get niet gezien.. Ik hoorde het nu net
Ik zag dat ie met een knuffel slaapt, maar dat doen er meer .. FB volg ik niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,en heb ik hier wat gemist? homo jens is met teddybär geslapen,en wegen de kommentaren is Facebook Utopia ontploft
hij is homo of niet?quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag dat ie met een knuffel slaapt, maar dat doen er meer .. FB volg ik niet meer
Dan neem je toch een courgette.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:59 schreef chufi het volgende:
Sjips.. Heb ik boodschappen gedaan , ben ik de aubergine vergeten...
Ik ga nu maar eensquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:59 schreef chufi het volgende:
Sjips.. Heb ik boodschappen gedaan , ben ik de aubergine vergeten...
Ik had nergens last vanquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij krijgt geen code. De BDS ook niet. De rest van het land kan zich opmaken voor vreselijke glijpartijen vanavond.
CODE
OOK VOOR TILLY DUS!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij krijgt geen code. De BDS ook niet. De rest van het land kan zich opmaken voor vreselijke glijpartijen vanavond.
CODE
OOK VOOR TILLY DUS!
[ afbeelding ]
Wat houdt code geel eigenlijk in?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat houdt code geel eigenlijk in?
Hier is het nagenoeg windstil en droog, het heeft vanochtend alleen een beetje licht gemiezerd, meer niet.
quote:Vanaf vanavond op meerdere plekken glad
De eerstkomende uren zijn er geen waarschuwingen van kracht.
Donderdagavond tot en met vrijdagochtend is het in een groot deel van het land op meerdere plekken glad door bevriezing van natte weggedeelten. Tevens kan er vooral vanavond nog een enkele winterse bui met (natte) sneeuw of hagel voorkomen.
Aha, nu is het hier vooralsnog 5 graden.quote:
Erg lekker is het niet buiten. De gevoelstemperatuur ligt rond het vriespunt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, nu is het hier vooralsnog 5 graden.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat houdt code geel eigenlijk in?
Hier is het nagenoeg windstil en droog, het heeft vanochtend alleen een beetje licht gemiezerd, meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja dat was laatst al op TV idd..quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:33 schreef mario390 het volgende:
haha en ei-beeld heeft meer klicks als de beeld van Kyli Jenner dat rekord was![]()
Ik vind er weinig aan, maar heb ook geen zin om het continu te volgenquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:48 schreef mario390 het volgende:
in spanie is bijna meer SL als in Utopia dat zoll wat bedoelen
en ik weet niet of daar elke vrouw ook en vrouw isquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, maar heb ook geen zin om het continu te volgen
Net goed!quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
CODE
OOK VOOR TILLY DUS!
[ afbeelding ]
volgens mi is en tv-stel (tranvestit) ook bijquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt
En dat vrouw zijn ... botox is er in ieder geval zeker gebruikt
We zien het verder wel ...quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgens mi is en tv-stel (tranvestit) ook bijen betje en freakshow
Ja klopt van alles en iedereen met elkaarquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
op wiki gelezen de zijn nu niet te samen duo´s vele zijn de ex-vrienden gewezen
code geel?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:11 schreef chufi het volgende:
Kijk je op de terugweg wel uit, want bijna alles is geel
Was is selchwust en aardappelssauce?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:19 schreef mario390 het volgende:
middag selchwurst,sauerkraut en ardapellensauce gegeten
Rookworst en aardappelpuree.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was is selchwust en aardappelssauce?
ook halloquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:19 schreef mario390 het volgende:
middag selchwurst,sauerkraut en ardapellensauce gegeten
Ah stamppot dan denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rookworst en aardappelpuree.
Hey Haags.quote:
wurst klopt maar ardappelsaus niet pureequote:Op donderdag 17 januari 2019 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aardappelen meteen sausje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was is dat danquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
wurst klopt maar ardappelsaus niet puree
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aardappelen meteen sausje.
Is dat lekker?quote:
Goed idee om weer eens te eten.quote:
Dat klinkt lekker.quote:
Ja zag het al vaker voorbij komen, dacht ga dat maar eens proberen..quote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2019 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Spek moet op dus ik denk spek pannekoeken.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:35 schreef mario390 het volgende:
het gevt ook en geschwollene wurst![]()
dat weest ik niiet
Droge worst wel?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:35 schreef mario390 het volgende:
het gevt ook en geschwollene wurst![]()
dat weest ik niiet
Vergeet niet om de rijst te koken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik koop gewoon een zak groente, pleur dat bij gebakken kip, doe er een zooi hete shizzle doorheen en kiep dat over wat rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |