ik was onderweg naar buitenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:31 schreef MissMSX het volgende: Het is gewoon al tijden tantoe hoerig kutweer en daar word ik zwaar depressief van
![]()
25 is maximum. We zijn Nederlanders, geen Afrikanen.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
25 is maximum. We zijn Nederlanders, geen Afrikanen.
Krassen!!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
[..]
ik was onderweg naar buiten
Deur open gedaan en alles Nu sta ik in de gang omdat ik niet wil![]()
De regen gaat volgens de app ook de hele ochtend niet weg
Ik ben zo blij met m'n auto, maar heb wel een plu nodig om ernaartoe te lopen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
[..]
ik was onderweg naar buiten
Deur open gedaan en alles Nu sta ik in de gang omdat ik niet wil![]()
De regen gaat volgens de app ook de hele ochtend niet weg
Die vindt 20 genoeg?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ja, alleen is Yv het daar niet mee eens
Die wil de volle 30?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er drie.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
Doet me eraan denken. Paraplu kopen. Heb ik niet.
Airco en nooit meer buiten komenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:41 schreef Debsterr het volgende:
Al vind ik 25 graden ook wel genoeg hoor. Hoe moet dat als we ooit emigreren naar Barcelona
?
Maar ik wel!quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
25 is eigenlijk al te veelquote:
Gewoon twee minuten buiten staan en dan zijn je kleren droogquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
50 graden in Australië mensen. De wasknijpers smelten aan het wasrek.
Goed plan. Ik verbrand toch als een malle anders.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Airco en nooit meer buiten komen
behalve als ik ze aan heb, dan zijn ze weer nat van het zweetquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon twee minuten buiten staan en dan zijn je kleren droog
zou bijna denken dat je een echte rooie bentquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed plan. Ik verbrand toch als een malle anders.
Hahaha ja wat dat betreft had het goed gekundquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna denken dat je een echte rooie bent
Bleekhuiden united.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed plan. Ik verbrand toch als een malle anders.
''Is hele andere warmte''quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me was vorig jaar rond deze tijd in Australië, zat met d'r te appen. 'Ja het was best lekker warm vandaag, maar nu is het afgekoeld naar 30 en heb ik maar een vestje aangetrokken.'
Je raakt wel gewend aan bepaalde warmte, dus als het dan koeler wordt dan dat voelt het als "koud"quote:
Ik heb in Singapore op een gegeven moment een uur rondjes gereden in de metro omdat ik het even niet meer trok buiten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je raakt wel gewend aan bepaalde warmte, dus als het dan koeler wordt dan dat voelt het als "koud".
quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze dan
Duizenden vleermuizen vallen uit de bomen.
Hoge luchtvochtigheid ook denk ik? Die trek ik zelf altijd slechter dan echte hitte.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in Singapore op een gegeven moment een uur rondjes gereden in de metro omdat ik het even niet meer trok buiten.
maar daar is het ook echt plakkerig warm toch?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in Singapore op een gegeven moment een uur rondjes gereden in de metro omdat ik het even niet meer trok buiten.
ik moet dwars door het centrum. Denk dat het met de auto 3x zo lang zou duren ivm eenrichring en druk en zoquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met m'n auto, maar heb wel een plu nodig om ernaartoe te lopen.
Wel, mijn tuin was altijd een oven want baksteen aan 3 kanten en geen windquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
Andere warmte is gewoon bulshit. je stelt je er op in en je doet niets. Hier moet je gewoon werken en dan is het ineens een probleem.
30 graden is 30 graden mensen!
En nee jouw tuin is niet warmer omdat die op het zuiden ligt!
Ja, ik heb vijf dagen met een dikke rooie kop rond gelopen. Alles plakte. 's Avonds een boottochtje door de haven gedaan en dat was zoooo lekker.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar daar is het ook echt plakkerig warm toch?
zeker in zo'n stad lijkt me dat vreselijk
quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Best veel plu's voor iemand die nooit buitenkomt.
Same. Maar alsnogquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel, mijn tuin was altijd een oven want baksteen aan 3 kanten en geen wind.
maar het voelt wel andersquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
Andere warmte is gewoon bulshit. je stelt je er op in en je doet niets. Hier moet je gewoon werken en dan is het ineens een probleem.
Mijn balkon staat van ochtendgloren tot een uur of vier vol in de zon, reken maar dat het daar warmer is dan in dat oostelijke tuintje van m'n zus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel, mijn tuin was altijd een oven want baksteen aan 3 kanten en geen wind.
Luchtvochtigheid doet wel een hoop voor hoe je lichaam hitte ervaart. Zelfde geldt voor wind etc.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
beidequote:Op donderdag 17 januari 2019 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het weer in het buitenland? Of die tuin op het zuiden?
Nooit gehoord van stralingswarmte?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
35 graden met een zeewindje vi d ik toch 10x lekkerder dan 35 graden broeierig kutweer zoals het hier dan is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
En dat. Mijn tuin wordt echt loeiheet als de zon op het heetst van de dag op de achtergevel staat te schijnenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit gehoord van stralingswarmte?
Moet je alleen die 2 nog zo ver krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga jij met Yv op vakantie en ik met Sting, klaar.
maar dat heeft niks met temperatuur te makenquote:
Ha haquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Tevens cranky want de douche werd niet warm vanochtend en ik wil slapen.
Ja echt hoor. Sta je dan, te bibberen. En ik moest echt even douchen want kan moeilijk stinkend naar het werk.quote:
zo hard ingespannen vannacht?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Sta je dan, te bibberen. En ik moest echt even douchen want kan moeilijk stinkend naar het werk.
Wat doe jij allemaal in bed?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Sta je dan, te bibberen. En ik moest echt even douchen want kan moeilijk stinkend naar het werk.
Douchen moet uiteraard.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik ga hier even een MI bij vormenquote:
Nou ja, het gebeurd wel vaker bij vriendje thuis, meestal is dan de verwarming ook net bezig ofzo. Aan het einde werd 'ie wel wat warmer maar kon ook geen 3 uur meer blijven staan helaas.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Douchen moet uiteraard.
Ik had zoiets een jaar of 2 geleden, toen ik die dag uit werk kwam had ik meteen een 'monteur' mee want dat ging ik echt niet 2 dagen overleven
Nieuw vriendje zoeken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het gebeurd wel vaker bij vriendje thuis, meestal is dan de verwarming ook net bezig ofzo. Aan het einde werd 'ie wel wat warmer maar kon ook geen 3 uur meer blijven staan helaas.
Niet 3 uur lang overeind kunnen houdenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het gebeurd wel vaker bij vriendje thuis, meestal is dan de verwarming ook net bezig ofzo. Aan het einde werd 'ie wel wat warmer maar kon ook geen 3 uur meer blijven staan helaas.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet 3 uur lang overeind kunnen houden
zet jij smorgens de verwarming aan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed plan.quote:
Ik niet. Ik woon in een appartement dat wel geïsoleerd is namelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zet jij smorgens de verwarming aan?
Direct. Ruimte en water voldoende voor 2 personen ook nog eens.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed plan.
Rival, is jouw douche altijd warm?
Ik ben morgen vrij, kan ik even proefdraaien dan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Direct. Ruimte en water voldoende voor 2 personen ook nog eens.
Ik ben dol op proefdraaien.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, kan ik even proefdraaien dan?
Klotezooiquote:Recent heb je een abonnement bij ons aangevraagd op Real Crime.
Tot onze grote spijt moeten wij mededelen dat wij per direct stoppen met deze uitgave. Er verschijnt dan ook geen nieuwe editie meer.
Hebben ze ook griep?quote:
Jonguh, je bent zelf cranky.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Iedereen is een beetje cranky vandaag of niet?
Niet zo projecteren.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
JAquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jonguh, je bent zelf cranky.
neequote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
zou je dan ook boos worden als hij zn huidige horloge daarna nog draagt?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, twijfel over cadeau voor vriend. Mooi horloge gevonden maar zijn huidige horloge heeft 'ie ooit van ex gekregen en nu voelt het als een competitie.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou je dan ook boos worden als hij zn huidige horloge daarna nog draagt?
Nee. Ze commandeert mij en belt gelijk de leidinggevende als ik niet "luister". Nu lijkt het alsof we ruzie hebben alsof een stel basisschool kinderenquote:
Kom vechten dan, 4 uur bij het fietsenhok. Neem jij al je vrienden mee, kom ik ook alleen.quote:
door deze tegenvraag heb je eigenlijk al antwoord gegevenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]moet ik daar antwoord op geven?
Afgesproken, ik zal je eens laten zien hoe cranky ik benquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom vechten dan, 4 uur bij het fietsenhok. Neem jij al je vrienden mee, kom ik ook alleen.
I knowquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door deze tegenvraag heb je eigenlijk al antwoord gegeven
Je kan er wel vanuit gaan dat hij ze gaat afwisselenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]moet ik daar antwoord op geven?
I know, I know.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan er wel vanuit gaan dat hij ze gaat afwisselen
Geen seks op de dagen dat hij horloge van ex draagt dus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan er wel vanuit gaan dat hij ze gaat afwisselen
En niet zeuren als je achteraf blauwe plekken hebt, en morgen moeilijk looptquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afgesproken, ik zal je eens laten zien hoe cranky ik ben.
Doe ik vandaag toch ook niet?quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En niet zeuren als je achteraf blauwe plekken hebt, en morgen moeilijk loopt
begrijpelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I know. Rationeel trouwens niet, maar emotioneel zou ik toch geirriteerd zijn ja.
te minimalistisch voor mijn smaak, maar ik ken zijn stijl natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te minimalistisch voor mijn smaak, maar ik ken zijn stijl natuurlijk niet
quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
Ik vind hem ook niet echt wauw
Maar vind horloges nooit wauw
Haha nee hoor, jullie krijgen 'm niet cadeauquote:
Niet echt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Mannenhorloges zijn wel standaard OF te minimalistisch, OF veel te druk met allemaal wijzertjes en klokjes en gedoe.
Niet vertellen en kijken hoe lang het duurt voordat hij de link gaat leggen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen seks op de dagen dat hij horloge van ex draagt dus.
te druk bestaat nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:55 schreef Debsterr het volgende:
Mannenhorloges zijn wel standaard OF te minimalistisch, OF veel te druk met allemaal wijzertjes en klokjes en gedoe.
Oneens. Dit soort shit is echt spuuglelijk https://www.horlogeloods.nl/seiko-snd451p1quote:
Te druk en te groot bestaat zeker. Die hele grote apparaten zijn niet meer zo populair volgens mij.quote:
Jezus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
bij kinderen wel.quote:
Die valt nog mee vergeleken met de echt lellike.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oneens. Dit soort shit is echt spuuglelijk https://www.horlogeloods.nl/seiko-snd451p1
Snap je nu de voorkeur voor die minimalistische die ik net posttequote:Op donderdag 17 januari 2019 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die valt nog mee vergeleken met de echt lellike.
die zou ik nog wel dragenquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
die is inderdaad lelijk, maar niet door de wijzerplaatquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oneens. Dit soort shit is echt spuuglelijk https://www.horlogeloods.nl/seiko-snd451p1
Dat is je voorkeur als vrouw, en vanuit die voorkeur moet je geen kadootjes kopen voor een man.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap je nu de voorkeur voor die minimalistische die ik net postte?
Zie mijn editquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij kinderen wel.
ofja, er bestaan ook wel van die horloges die echt nergens op slaan.
zoals dit
[ afbeelding ]
Wellicht. Maar ik ken hem ook wel een beetje ondertussen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is je voorkeur als vrouw, en vanuit die voorkeur moet je geen kadootjes kopen voor een man.
Is dan volgens mij ook een ding wat vooral functioneel moet zijn (duikershorloge), maar er zijn mensen die zo'n ding dus ook normaal dragenquote:
Vind de rest van het uiterlijk juist lelijk inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
die is inderdaad lelijk, maar niet door de wijzerplaat
Post je de armband even hier ter goedkeuring?quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga wel voor een armband en een blowjob. Wat een ellende, die horloges.
Uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Post je de armband even hier ter goedkeuring?
Ik vind het dus zo moeilijk voor hem, al was hij héél blij met zijn kerstcadeau. Maar als 'ie echt iets wil koopt hij het al, en zoiets als sieraden vind ik lastig omdat hij nu niets draagt (behalve dus een horloge).quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind het wel leuk als je goede cadeaus voor elkaar kunt kopen. Ik ben enorm slecht in cadeaus krijgen.
Als je die ook nog even wil proefdraaien geef je maar een gil.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga wel voor een armband en een blowjob. Wat een ellende, die horloges.
Blijkbaar niet zo eenvoudig om dingen voor me te kopen die ik echt leuk vind. Daarom ga ik liever gewoon ergens uiteten in zo’n gevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het dus zo moeilijk voor hem, al was hij héél blij met zijn kerstcadeau. Maar als 'ie echt iets wil koopt hij het al, en zoiets als sieraden vind ik lastig omdat hij nu niets draagt (behalve dus een horloge).
Ik hou wel echt van cadeau's geven. Waarom ben je slecht in dingen krijgen dan?
Ah begrijpelijk. Ja dat laatste ben ik dus ook bang voor, ik wil ook niet settelen voor iets wat ik dan net mwoah mwoah vind omdat ik het budget niet heb voor wat ik ECHT mooi vind.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo eenvoudig om dingen voor me te kopen die ik echt leuk vind. Daarom ga ik liever gewoon ergens uiteten in zo’n gevallen.
Voor veel dingen heb ik zelf al in mijn hoofd wat ik het liefste zou willen, horloge voor me kopen dat het voor mij (net) niet is zou dus resulteren in een horloge dat ik nooit draag.
Dat is toch inbegrepen bij een douchesessiequote:Op donderdag 17 januari 2019 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die ook nog even wil proefdraaien geef je maar een gil.
Dat idd. Ik wilde alheel lang een nieuw horloge, maar kon niks vinden dat ik mooi vond in een redelijke prijsklasse.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo eenvoudig om dingen voor me te kopen die ik echt leuk vind. Daarom ga ik liever gewoon ergens uiteten in zo’n gevallen.
Voor veel dingen heb ik zelf al in mijn hoofd wat ik het liefste zou willen, horloge voor me kopen dat het voor mij (net) niet is zou dus resulteren in een horloge dat ik nooit draag.
Tegenwoordig best wel wat keuze, ook voor een langer budget. Hoeft niet meteen een Junghans Max Bill te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. Ik wilde alheel lang een nieuw horloge, maar kon niks vinden dat ik mooi vond in een redelijke prijsklasse.
Veel mensen die met suggesties kwamen die ik dus echt helemaal niks vond
Als je een klokje wilt zo der poespas, dan is de keuze niet reuze.
Kreeg voor mijn verjaardag wel een boek dat ik al heel lang wilde hebben maar nooit voor mezelf kocht. Daar was ik wel blij mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah begrijpelijk. Ja dat laatste ben ik dus ook bang voor, ik wil ook niet settelen voor iets wat ik dan net mwoah mwoah vind omdat ik het budget niet heb voor wat ik ECHT mooi vind.
Uit eten is natuurlijk altijd top.
Dat zijn de leuke cadeaus inderdaad! En heel graag, tips zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig best wel wat keuze, ook voor een langer budget. Hoeft niet meteen een Junghans Max Bill te zijn.
[..]
Kreeg voor mijn verjaardag wel een boek dat ik al heel lang wilde hebben maar nooit voor mezelf kocht. Daar was ik wel blij mee.
Qua minimalistische horloges kan ik nog wel wat tips doorsturen mocht dat nodig zijn.
Daar ging ik stiekem wel al vanuit!quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is toch inbegrepen bij een douchesessie
hebben ze hier ook gedaan. Ze hadden iets bedacht met mensen die overdag werken en kantoren in de buurt en dat dat dan wel uit zou balanceren. Maar dat is nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)niet-terug~a0573689/
Gaat nog gezellig worden in de buurt. Even 1000 woningen erbij en vooral niet nadenken over parkeergelegenheid.
Niet alles gelezen, maar komen er geen parkeerkelders in die appartementencomplexen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat nog gezellig worden in de buurt. Even 1000 woningen erbij en vooral niet nadenken over parkeergelegenheid.
High tea en spa bonnen tochquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:18 schreef Allures het volgende:
Ik krijg alrijd doe/verwen dingen van man
Ben ik gek op
Damn. Er wordt zelfs een garage weggehaald i.p.v. parkeergelegenheid erbijquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat zelfs een parkeergarage wegquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alles gelezen, maar komen er geen parkeerkelders in die appartementencomplexen?
Als de regels voor parkeervergunningen hetzelfde blijven ga ik er als het goed is niet al teveel last van hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn. Er wordt zelfs een garage weggehaald i.p.v. parkeergelegenheid erbij. Blij met mijn beugelplek want de overflow zal wel zelfs mijn kant gaan opkomen.
Jij zit in vergunningsgebied?quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de regels voor parkeervergunningen hetzelfde blijven ga ik er als het goed is niet al teveel last van hebben.
Ripquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat zelfs een parkeergarage weg![]()
Voor 400 woningen die er nu liggen kwamen ongeveer 80parkeerplaatsen onder het pand
Goed plan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hier een keertje eten.
https://www.instagram.com/burgerclubrotterdam/
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hier een keertje eten.
https://www.instagram.com/burgerclubrotterdam/
Huilie.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Maar 1 vegaburger, dat kan niet echt meer tegenwoordig.
Wauw en dan alleen die smerige.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Maar 1 vegaburger, dat kan niet echt meer tegenwoordig.
Ik zit in vergunningsgebied inderdaad. Denk dat er wat weerstand gaat komen als de helft van Strijp-S ook bij mij in de straat mag komen parkeren.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij zit in vergunningsgebied?
Ze zijn bij mij achter ook nog bezig met nieuwe woningen, waarvoor volgens mij de gratis plekken eigenlijk bedoeld zijn. Op ons terrein zijn echt maar 20/30% van de beugels verhuurd, iedereen zet 'm in het gratis rijtje. Benieuwd hoe dat gaat als die woningen klaar zijn.
wel amar 1 grote burger op de kaartquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:58 schreef Debsterr het volgende:
http://deburger.nl/DeBurger_MenukaartDec18_NL_DEF.pdf vier vega keuzes
Ik kan goed eten maar zit daar altijd wel vol van een burger en frietjes.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel amar 1 grote burger op de kaart
Vreetzak.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel amar 1 grote burger op de kaart
hee, een viesdik lijf heeft nou eenmaal onderhoud nodigquote:
ik heb liever een grotere burger en dan minder frietquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan goed eten maar zit daar altijd wel vol van een burger en frietjes.
Snackmonsterquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb liever een grotere burger en dan minder friet
desnoods zelfs geen frietquote:
quote:
Dat vertelde je al eerder jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
desnoods zelfs geen friet
[..]
bij de snackbar ook liever een kleine portie friet en een snack extra
beter dus gewoon bij de snackbar weg blijven want ik moet afvallenquote:
*Stopt dropje in haar mond.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:10 schreef rival het volgende:
Al dat ongezonde vreten dat jullie doen
Shut up bitch jij ging hier in een hotel zittenquote:
Moet ik daarvoor wegblijven bij de snackbar?quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dus gewoon bij de snackbar weg blijven want ik moet afvallen
Het blijft voor mij wel altijd het Philips dorpquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Shut up bitch jij ging hier in een hotel zitten
nee, ikquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor wegblijven bij de snackbar?
Ja prima, maakt mij niet uitquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het blijft voor mij wel altijd het Philips dorp
Tja, je moet allemaal die brabo's toch ergens kwijt he?quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja prima, maakt mij niet uit. Eindhoven is gewoon goed.
tot nu toe goed, maar ik ben ook pas 2 weken weer bezigquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe goed lukt dat?
Gewoon beetje meer rennen
Net een kopje groentesoep opquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:10 schreef rival het volgende:
Al dat ongezonde vreten dat jullie doen
We hebben ook nog diverse leuke cocktailbarren.quote:
Merendeel hier is import johquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, je moet allemaal die brabo's toch ergens kwijt he?
Klinkt niet heel mooiquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
Ik heb vandaag sneakers aan onder een penciljurk. Ik ben wel fan van deze look eigenlijk
Heel fan
Ik ben ook blij met mijn nieuwe sneakersquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
Ik heb vandaag sneakers aan onder een penciljurk. Ik ben wel fan van deze look eigenlijk
Heel fan
Jammer weer.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met mijn nieuwe sneakers![]()
Draag natuurlijk geen jurk
Jammer wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
pffff, zou em rockenquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou me niet zo goed staan vrees ik.
Robin Williams kwam er ook mee weg.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou me niet zo goed staan vrees ik.
ik vind het wel echt een leuke trendquote:
ja daar ga je al. Niet on fleekquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmmm vind t niet zo. Maar dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het wel echt een leuke trend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf een zwarte jurk met (licht) roze bloemen en wat taupe, zwarte panty en licht roze sneakers
Aan gedaan omdat ik vandaag veel loop maar heel tevreden over de look
+1quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sneakers zijn altijd een goed ideequote:Op donderdag 17 januari 2019 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf een zwarte jurk met (licht) roze bloemen en wat taupe, zwarte panty en licht roze sneakers
Aan gedaan omdat ik vandaag veel loop maar heel tevreden over de look
Helemaal nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sneakers zijn altijd een goed idee
Huh? Hoe leef je zonder spijkerbroek dan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet wel nodig een nieuwe spijkerbroek kopen. Die heb ik al een tijd niet meer.
Als Arnie in de gelijknamige film.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij daaronder eigenlijk naadloos ondergoed of ga je commando?
je hoeft het niet met mij eens te zijn..quote:
Dat ben ik idd nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft het niet met mij eens te zijn..
dan koop je die tochquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Adidas superstars. Maar ik vind geen van mijn gading en die wat ik mooi vind zijn nepperts uit China.
Ik vind bestellen uit China niksquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:44 schreef Allures het volgende:
[..]
dan koop je die tochMooi is mooi
Tot nu toe heb ik alles ontvangen van Alie. Denk wel 30 bestellingen bij elkaar.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bestellen uit China niks. Bang dat t niet aankomt of zo.
Chinos, pantalon, joggingbroek.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh? Hoe leef je zonder spijkerbroek dan?
Dit was niet alie, een of andere Chinese website.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alles ontvangen van Alie. Denk wel 30 bestellingen bij elkaar.
Maar toch. Jeansquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinos, pantalon, joggingbroek.
Vanavond maar bestellen, alleen mijn A.P.C’s zitten weer net niet in de salequote:Op donderdag 17 januari 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar toch. Jeans. Al zijn chinos ook wel
![]()
Kun je kijken voor goede jeans voor mij anders?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:00 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik heb echt helemaal niks te doen. Straks maar vragen of ik een paar uur eerder naar huis kan.
Stuur je maten maar door.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je kijken voor goede jeans voor mij anders?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Meh. Alle verbandshit enzo valt onder eigen risico, dus er komt nog een fikse rekening aan.
Ja dat tipte de meneer ook al inderdaad. Polis maar eens opzoeken straks. Laatste factuur stond er nog ruim 260 ruimte op ER, zorg site geeft nu aan dat alles verbruikt is. Oftewel, er komt nog een aardig factuurtje aanquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Even kijken of dat (deels) via je reisverzekering kan? Is toch schade die daaruit voortvloeit.
Oh lekker danquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat tipte de meneer ook al inderdaad. Polis maar eens opzoeken straks. Laatste factuur stond er nog ruim 260 ruimte op ER, zorg site geeft nu aan dat alles verbruikt is. Oftewel, er komt nog een aardig factuurtje aan.
eerste twee weken van het jaar al 3x apotheek en 1x tandarts. Ben benieuwd wanneer de rekening van de verzekering binnenkomtquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Voor mij komt er ook nog een flinke rekening aan ben ik bang...
Dikke pech dan toch als je zorgverzekering het pas vergoed NA opmaken ER?quote:Artikel 10: Wat als ook andere verzekeringen, wetten of voorzieningen de schade verzekeren of vergoeden? Is er een andere verzekering, wet of voorziening die de schade en/of kosten vergoedt en/of hulp regelt? Als uw verzekering bij ons niet zou bestaan, vergoedt die andere verzekering, wet of voorziening dan de schade, kosten of hulp? Dan vergoeden wij alleen het bedrag aan schade, kosten of hulp dat die andere verzekering, wet of voorziening niet vergoedt. Het maakt daarbij niet uit wanneer die andere verzekering is afgesloten. Heeft die andere verzekering een eigen risico? Dat bedrag vergoeden wij niet.
Lijkt mij wel, dat de adviseur kan helpen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dikke pech dan toch als je zorgverzekering het pas vergoed NA opmaken ER?
edit: oh, tenzij ik de module geneeskundige kosten aan heb staan. Maar ik vraag me sterk af waar mijn polisblad is. Verzekeringen zijn afgesloten via een adviseur van de Hypotheker, kan die mij hierbij helpen?
Er zorg zou normaal gezien moeten kunnen op de reisverzekering. Als medisch inderdaad is verzekerd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dikke pech dan toch als je zorgverzekering het pas vergoed NA opmaken ER?
edit: oh, tenzij ik de module geneeskundige kosten aan heb staan. Maar ik vraag me sterk af waar mijn polisblad is. Verzekeringen zijn afgesloten via een adviseur van de Hypotheker, kan die mij hierbij helpen?
Niet vrijwillig verhoogd maar niet zeker of ik die module wel/niet heb. daar moet ik dus even achter komen. Dan kan ik volgens mij alle kosten voortvloeiend uit het ongeluk (waar ik ook ziekenhuisbezoek bewijs van heb) toch declareren op de reisverzekering.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zorg zou normaal gezien moeten kunnen op de reisverzekering. Als medisch inderdaad is verzekerd.
Alleen niet als je vrijwillig verhoogd heb geloof ik.
Mwoah, voortvloeiend uit een ongeluk OP reis, vind ik niet zo raar eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel raar idee dat je zorgkosten na terugkomst nog kan declareren bij een reisverzekering.
Het is toch voortkomend uit het ongeluk tijdens de reis?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel raar idee dat je zorgkosten na terugkomst nog kan declareren bij een reisverzekering.
Ja, maar je bent toch alweer terug in het land.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch voortkomend uit het ongeluk tijdens de reis?
Als ik niet op reis was geweest had ik die kosten ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar je bent toch alweer terug in het land.
Hij had je vast thuis ook wel van de trap geflikkerd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik niet op reis was geweest had ik die kosten ook niet.
Ja maar die is van hout, niet van staal. Had vast minder schade opgeleverd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij had je vast thuis ook wel van de trap geflikkerd.
Dat maakt toch niet uit, valt toch onder 1 bundel?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als je doodgaat op vakantie krijgt je familie alleen uitgekeerd zolang je nog in dat land bent. Flikkeren ze je lijk snel even de grens over.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je maar niet dood gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als je doodgaat op vakantie krijgt je familie alleen uitgekeerd zolang je nog in dat land bent. Flikkeren ze je lijk snel even de grens over.
Daarvoor sluit je toch wel een extra verzekering af als je “gevaarlijke sporten” gaat doen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Over reisverzekering gesproken, vanavond maar even betalen voordat ik zonder verzekering ergens uit de sneeuw getakeld moet worden.
Die vallen meestal niet onder de standaard vergoedingen nee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor sluit je toch wel een extra verzekering af als je “gevaarlijke sporten” gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |