abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184488666
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:49 schreef Limone het volgende:
Ik wil graag aansluiten in de rij voor de Marina mere..
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:37 schreef elamanilo het volgende:

[..]

[..]

Ik zie af van de Marina Mere :) Limone, she's all yours ;)
  zaterdag 19 januari 2019 @ 20:42:42 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184498506
Ik heb ook een aantal dragers en doeken te koop:

Beco Soleil Twilight:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emeibaby Baali Ocean Dark (niet mijn foto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeken:

Van onder naar boven:
Little Frog Aquamarine maat 6
Ellevill Zara Curry lange maat 6 of maat 7
Oscha Marakesh Cairns maat 6 (+extra foto voor de kleur O+)
SPOILER
Ellevill Norgwegian Alba Wool maat 6 (niet mijn foto)
SPOILER
Ellevill Zara triwave maat 7 (niet mijn foto)
SPOILER
Bam+boe rekbare doek grijs, nieuw ongebruikt (niet mijn foto)
SPOILER
KuikenGuppy
pi_184499077
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 20:42 schreef Burdie het volgende:

Doeken:

Oscha Marakesh Cairns maat 6 (+extra foto voor de kleur O+)
Die van Oscha is erg mooi! O+ Is deze geschikt voor iemand met weinig knoopervaring? Ik heb tot nu toe alleen rekbaar geknoopt. Draag meestal met de tula maar een doek lijkt me nog fijner dragen.
Wat vraag je voor deze doek?
pi_184500053
Sokjes in newborn maatje, gratis ergens bij.

SPOILER
Milestone hydrofiel kleedjedingetje, ¤5.
SPOILER
Fleece gevoerd mutsje C&A, kleine maat 62, ¤1.
SPOILER
Puckababy Piep, ¤15.
SPOILER
Puckababy The Original Mini, ¤25.
SPOILER
Rompers maat 56 H&M (witte met korte mouw van Hema in maat 50/56), ¤0,50 per item.
SPOILER
Alles maat 56 (Hema - C&A - H&M), ¤2,50 per stuk/set
SPOILER
Alles maat 62 (Hema, Little Label, C&A), ¤4 euro p/s voor linker en middelste pakje, ¤1,50 voor rechter pyjamaatje/pakje
SPOILER
Alles maat 62 (Hema, de bruine en de blauw/wit en blauwe daaronder zijn H&M) , ¤2,50 per item.
SPOILER
Setje Dirkje, maat 62, ¤5.
SPOILER
Alles maat 62 (setje is H&M, wit shirtje is Prenatal, geel shirtje Noppies, rest is Hema), ¤2 per item.
SPOILER
Pyjamaatje C&A maat 62, ¤1.
SPOILER
Alles gewassen met babywasmiddel, is niet in de droger geweest, is door 1 baby gedragen en komt uit een rook- en huisdiervrij huis. Voorkeur voor meerdere items in een keer verkopen. Mocht je een andere prijs in gedachte hebben, roep dan maar :) Graag DM/PM bij interesse!

En ik gooi deze post met oa zwangerschapsmode er nog even in:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:19 schreef Plumeria het volgende:
Te koop: positiekleding (en wat babyspul). Alles is 1 zwangerschap gedragen, niet in de droger geweest, en komt uit een huisdier- en rookvrij huis.

Linkje naar album: https://imgur.com/a/imAGIaX

Dungarees/tuinbroek van Asos, UK maat 14
Asos Ridley zwangerschapsjeans (stretchy) met "under the bump" band in UK maat 12. In licht- en donkerblauwe variant.
Twee zwangerschaps t-shirts van Prenatal in M.
Zwangerschapsjeans van Queen Mum in jeansmaat 32. Baggy model, viel bij mij iets groot. Met knoopsgatelastiek en een hoge buikband. Zit een klein steekje los daar waar de band vastzit aan de broek.
Done By Deer Cozy, een keertje gebruikt en toen vergeten dat we hem hadden :')
Pakje met mutsje van Snoozebaby Amsterdam, maat 50. Overgenomen van Malteser. Superzoet, L. heeft hem helaas nooit aangehad.
Zwarte Asos zwangerschapslegging maat 40
Grijs/zwarte denim shirt/tuniek van Asos, UK maat 12
Zwangerschapsjumpsuit/overall/ding van GeBe, maat 40
Jersey jurkje van Zalando in donkerrood/wit gestreept, maat L.
Jersey jurkje van Mamalicious in donkerblauw/wit gestreept, maat 40/L.
Creme/zwart gestreept shirtje van New Look, maat 40

Bij interesse graag een PM/DM :)
pi_184514197
Is er interesse in rompers?
Maat 50/56
62/68
74/80
  zondag 20 januari 2019 @ 19:52:52 #31
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_184518088
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in rompers?
Maat 50/56
62/68
74/80
Jawel, foto's? :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_184518210
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Jawel, foto's? :)
Welke maat?
pi_184519126
Ik heb ook nog een pakket jongensrompers maat 50/56. Korte en lange mouw.
pi_184519997
Jongens 74/80 ferrari!
pi_184520054
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef noa11 het volgende:
Jongens 74/80 ferrari!
Ik heb meiden maar veel witte rompers. Maak morgen even foto's
pi_184520865
Volgens mij hebben we dit kleed liggen wat helemaal niet in Sjaaks kamer past, want zijn kamer is te klein met het grote bed wat er nu staat. We hebben er geen plek voor in andere kamers helaas :'(
Ik moet alleen even zoeken waar het ligt.

https://www.scandinaviand(...)iEAQYBSABEgId1fD_BwE
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
  zondag 20 januari 2019 @ 22:39:36 #37
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184522365
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens mij hebben we dit kleed liggen wat helemaal niet in Sjaaks kamer past, want zijn kamer is te klein met het grote bed wat er nu staat. We hebben er geen plek voor in andere kamers helaas :'(
Ik moet alleen even zoeken waar het ligt.

https://www.scandinaviand(...)iEAQYBSABEgId1fD_BwE
Wat vraag je ervoor en welke regio?
  zondag 20 januari 2019 @ 22:45:37 #38
298315 SacreCoeur
pi_184522518
Ik heb nog een wee-too luieremmer in de kleur zwart over, zgan :') alleen uitgepakt.
pi_184526055
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat vraag je ervoor en welke regio?
Euhm... Vind ik moeilijk (de prijs dan, mijn regio weet ik wel). Ik woon in Midden-Brabant. Ik ga straks even kijken hoe goed het er nog uit ziet. Aangezien het nauwelijks in een kamer heeft gelegen zal het nog wel prima zijn, maar ik wil het eerst even controleren.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
  maandag 21 januari 2019 @ 08:14:44 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184526571
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Euhm... Vind ik moeilijk (de prijs dan, mijn regio weet ik wel). Ik woon in Midden-Brabant. Ik ga straks even kijken hoe goed het er nog uit ziet. Aangezien het nauwelijks in een kamer heeft gelegen zal het nog wel prima zijn, maar ik wil het eerst even controleren.
Ik heb ook interesse!
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 21 januari 2019 @ 08:17:58 #41
298315 SacreCoeur
pi_184526591
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Top, Midden-Brabant moet ik wel redden.
Maar is prima, ik hoor het wel.
pi_184528529
20190121_110154_zpshndb3lvf.jpg
Maat 74/80
20190121_105107_zpsacgxhqgt.jpg
Rompers maat 50 &50/56 Heb er na de foto nog veel meer bij gevonden.

[ Bericht 37% gewijzigd door ferrari_rood op 21-01-2019 13:12:31 ]
pi_184530937
Hai, is er interesse voor onderstaande items:

Zwangerschapskleding:
• XL effen donkerblauw t shirt korte mouw Prénatal
• XL olijfgroen T-shirt korte mouw Prénatal
• XL donkerblauw T-shirt korte mouw Prénatal
• L wit licht transparant T-shirt korte mouw met grafische print Prénatal
• L wit licht transparant T-shirt korte mouw met grijze horizontale streepjes HM Mama
• L donkerblauw T-shirt korte mouw met witte hartjes HM Mama
• L donkerblauw jurkje korte mouw met witte stipjes HM Mama
• L effen rozerood voedingshemdje HM Mama
• M koraalrood T-shirt korte mouw met zwarte opdruk van bloemen Mamalicious
• M koraalrood T-shirt korte mouw met zwarte opdruk van gebouwen Mamalicious
• L geel T-shirt korte mouw met zwart-wit opdruk vintage foto's
• M blauw wit horizontaal gestreept mouwloos jurkje Hema

Babyspul:
• (Tweeling) Box, Lengte: 79,5 cm, Breedte: 130 cm, Hoogte: 85,5 cm
• Leipold wieg+standaard+bekleding
• Avent IQ flessenwarmer
• Avent flessen sterilisator
• Avent enkele kolf met tas en accessoires (elektrische onderdelen erbij)
• Flessenwarmer Avent
• Tiny Love mobiel Jungle met afstandsbediening
• Didymos Lisca Minos maat 6 draagdoek
• Borstvoedingkussen + hoes wit met zwarte stipjes
• Bumbo met tafeltje lichtblauw
• Wip stoeltje grijs met gekleurde stippen
• Dr. Brown fles 270cc brede hals + extra nr. 1 speen (gloednieuw in doos)
• Dr. Brown fles 150cc brede hals
• Little Dutch knisperdoekje konijn of panda
• Tube Dr. Leenarts berg zalf (1x gebruikt. Excl. kammetje uit hygienisch oogpunt, is een soort luizenkam)
• 2 speentjes 0-6 maanden 1x jongen / 1x meisje (gloednieuw in doosje)
• Wieg of kinderwagen matras hoesjes mint groen (2x)
• Wieg of kinderwagen lakentje wit met grijze sterren en mint groen biesje Prénatal (2x)
• Wieg of kinderwagen lakentje wit met zwarte dieren oogjes hema (2x)

Bij interesse maak ik foto's (heb ik nog geen tijd voor gehad)
Items die niet per post kunnen worden verzonden zijn op te halen in 076.
Alles komt uit een rookvrij/huisdiervrij huis.
Graag DM/PM bij interesse!
  maandag 21 januari 2019 @ 13:34:18 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184531006
Ja!

Tiny Love mobiel Jungle met afstandsbediening en de dr brown's flessen :D
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184531665
Ik heb nog snowboots in maat
24
26/27
28/29
Meisjeskleuren
pi_184533762
Wat vraag je voor de draagdoek Supreme?
pi_184534483
Ik verkoop verschillende jongenspakjes maat 50-56-62 die zeer weinig gedragen zijn omdat mijn zoon zo snel groeit.

Onder andere:
SPOILER
Daarnaast heb ik nog wat nooit of bijna nooit gedragen accessoires zoals een Fresk speendoekje met hertjes, ongedragen slofjes, oa lichtgrijze van Lodger, mutsjes en een hele stapel kleding die licht gedragen is, zoals te zien op het stapeltje (slechts een deel). Deze overige kleding mag weg tegen een klein prijsje.

SPOILER
Waarom alle foto's gedraaid zijn is me overigens een raadsel :s)

De kleding komt uit een huisdiervrij huis waarin niet gerookt wordt, de kleding is ook niet in de droger geweest. De voorkeur gaat uit naar alles in 1 keer verkopen.

Ik zie trouwens net dat ik helaas pas volgende week de DM functie kan gebruiken omdat ik net geregistreerd ben. Interesse dus even aangeven in dit topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ferien op 21-01-2019 17:21:22 ]
  dinsdag 22 januari 2019 @ 13:07:50 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_184551281
Rompers maat 50/56/62:
SPOILER
Pakjes maat 50/56/62
SPOILER
Broekjes, mutsjes, shirtjes maat 50/56:
SPOILER
T-shirts Petit Bateau maat 60
SPOILER
Boxpakjes maat 62 t/m 80:
SPOILER
Jasje 6 maanden
SPOILER
Truien, shirts, spijkerblouse maat 74/80
SPOILER
Rompers maat 74 t/m 92
SPOILER
Maxi Cosi voetenzak met verkleiner:

Diversen: o.a. speelgoed, schoentjes, boeken, Koeka, posters
SPOILER
Beddengoed:
SPOILER
En nog een basis wieg te koop. gereserveerd/verkocht
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Mariposas op 23-01-2019 17:38:51 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:40:39 #49
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_184554235
Ik heb een lidl ski jack maat 122/128 in de aanbieding. Mag weg voor verzendkosten.

Bij gebrek aan foto online, het is de jas in dit filmpje

SPOILER
Maxomorra hemd en boxer Truck grijs en Tractor groen 5 euro per setje maat 134/140

2hr0jgx.jpg

Boeken 1 euro per stuk + verzendkosten:

SPOILER
Ook in de aanbieding maar zonder foto voor nu:

Mini loco met veel boekjes
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:51:08 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184554424
Edit, toch niet.
KuikenGuppy
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop: