gisteravond ouwe reusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat we allemaal de bbc hebben gekeken
Dat zeg ik niet, dat zegt GGMMquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hhahahahah waarom zeg je dat stinkdier
Je kan beter douchen idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar mijn kostbare tijd aan verspillen?
Nee we hebben skribbl gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Neem aan dat we allemaal de bbc hebben gekeken
Ja note's lekken was erg handig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen dit schorriemorrie was/ben ik zelfs een goede moderator.
Na Don en 422 de bestequote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen dit schorriemorrie was/ben ik zelfs een goede moderator.
JR swsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik denk DP ook moet je hem vragen
Toen was ik al gestopt inclusief boze, haast bedreigende dm's van danny dat ik over zwarte piet moest stoppen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik al gestopt inclusief boze, haast bedreigende dm's van danny dat ik over zwarte piet moest stoppen.
Als je mij dan vervolgens nog weken blauw laat...
nee grapje, daarvoor deed ik het ook al.
Sorry wilde je niet de zwarte piet toespelenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kappen daarmee, ik ben hier de Surinamer.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde net even kijken of ik Jojo ooit genote heb, dus ik deed ctrl+f GGMM in haar notes en toen zag ik heel veel note's met #FREEGGMM
Jojo
Weer die debiele apostrof.quote:
Hou jij even in de gaten dat je 50.000e post eraan zit te komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry wilde je niet de zwarte piet toespelen
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry wilde je niet de zwarte piet toespelen
Jij bent gewoon echt een rebel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik al gestopt inclusief boze, haast bedreigende dm's van danny dat ik over zwarte piet moest stoppen.
Als je mij dan vervolgens nog weken blauw laat...
nee grapje, daarvoor deed ik het ook al.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt een rebel.
Nou nou nou...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien wel de start van een permanente narcose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |