We gaan het nooit eens worden denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Risico van het vak. Je weet dat als je oproerpolitie wordt, je met gewelddadige manifestanten te maken zal krijgen. Hadden ze maar bakker moeten worden.
Het idee is dat als iedereen massaal zijn geld van de bank haalt, dat de banken in problemen brengt.quote:
Een allerbeste reactiequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef the-eye het volgende:
Dan is ook die term behoorlijk aan inflatie onderhevig
Thanks Ali, weer duidelijke informatie van jou kant in ieder geval en triest om te zien hoe de politie het aanpakt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Bij veruit de meeste gevallen was hier absoluut geen sprake van en is het politiegeweld buitensporig. Iedereen ziet dat, behalve jij.
Omdat ik het niet eens ben, dan ben ik dus een troll?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:20 schreef Piva het volgende:
[..]
Thanks Ali, weer duidelijke informatie van jou kant in ieder geval en triest om te zien hoe de politie het aanpakt.
Laat die troll Nikonlover gaan jo, het is het niet waard!
Overigens begint het allemaal steeds meer te lijken op Maidan demonstraties, ik hoop niet dat het op een zelfde bloederige manier wordt beëindigd. Goede docu daarover voor de geïnteresseerde: Winter on Fire
Trollquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben, dan ben ik dus een troll?
Vanuit mijn standpunt is Ali dus ook een troll?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:51 schreef Piva het volgende:
[..]
Troll
:to harass, criticize, or antagonize (someone) especially by provocatively disparaging or mocking public statements, postings, or acts
Maar goed, ik begreep dat je nog geen eens Engels machtig bent.
Jep Piva en Ali zijn dan vanuit jou zichtpunt ook trollen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vanuit mijn standpunt is Ali dus ook een troll?
Dan mag men ze toch ook omrijden op een snelweg toch of ben ik helemaal gek geworden?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
Politie schiet geel hesje in achterhoofd, slachtoffer vecht voor zijn leven
https://www.hbvl.be/cnt/d(...)echt-voor-zijn-leven
Filmpje kwam hier ook al tersprake eerder.
Dit gaat zeker weten een strafzaak worden. Ik heb gisteren in dit topic beelden geplaatst van de kant van de politie. Je ziet dat ze de man niet helpen en de boel willen verhullen door de hulzen op te rapen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou wel de verkoopcijfers van de roze foodtruck willen zienquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:45 schreef Tyr80 het volgende:
Valt er nog ergens geld te verdienen met inzetten op het verdere verloop van de rellen? Heb de verkoopcijfers van de fabrikanten van die gele hesjes.
Te bizar voor woorden dit. Dictatuur Frankrijk waar de dictator dit soort geweld goedkeurt om aan de macht te blijven. De Duitsers werden ook vernederd door Franse soldaten na WO1. Je ziet waar het toe kan leiden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja morgen weer lekker RT kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:58 schreef SeLang het volgende:
Ow het is alweer weekend. Gaat het weer beginnen?
dat van die hulzen maakt het wel wat verdacht iddquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit gaat zeker weten een strafzaak worden. Ik heb gisteren in dit topic beelden geplaatst van de kant van de politie. Je ziet dat ze de man niet helpen en de boel willen verhullen door de hulzen op te rapen.
Wel interessant... hoe Macron als enige zonder jasje en opgestroopte mouwen & flesje water - nu live uitgezonden as we speak - in gesprek is in Souillac Dordogne met ca 600 gepakte burgermeesters.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:58 schreef SeLang het volgende:
Ow het is alweer weekend. Gaat het weer beginnen?
Misschien probeerde ze gewoon bewijs veilig te stellen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat van die hulzen maakt het wel wat verdacht idd
een huls bewijst alleen dat er is geschotenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Misschien probeerde ze gewoon bewijs veilig te stellen?
Als dat zo is, dan maakt het toch ook geen drol uit als ze in hun zak gestoken zijn om het "bewijs" te "verdoezelen".quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
een huls bewijst alleen dat er is geschoten
maar dat kun je aan die gast zijn kop ook wel zijn geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |