Thanks.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
Je kapsel ziet er bijzonder goed uit Jojo.
Bij mij dmde ze er specifiek bij 'niet aan DP sturen aub'quote:
Ja dat zal Saind wel weer zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:00 schreef Jojoortje het volgende:
Zat bij ene seksboy in de kamer. Wtf.
2x gedaan daar waar ik er tijdens de tweede keer pas heel laat achterkwam dat het Engels stond. En ik maar nadenken, well wat is een well?????quote:
okequote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2x gedaan daar waar ik er tijdens de tweede keer pas heel laat achterkwam dat het Engels stond. En ik maar nadenken, well wat is een well?????
Misschien later.
Het is geniaal als er geniale fouten gemaakt worden. Zelden zo dubbel gelegen om een spelletje.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel een geinig spel opzich. Dit was mijn eerste keer online tekenen ooit.
Scherp oog.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Scrummie jij raadt de woorden megasnel.
Jouw ondertitel.quote:
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017 ?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw ondertitel.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Ik zit een keer achter de laptop, dus dat is voor mij te lezen nu.)!!!!!!!
Wat is mijn ondertitel dan? (ik fok altijd mobiel)quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw ondertitel.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Ik zit een keer achter de laptop, dus dat is voor mij te lezen nu.)!!!!!!!
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is mijn ondertitel dan? (ik fok altijd mobiel)
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
Maar ze bedoelde je signature
Op maandag 13 februari 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Een mening van een modje neem ik in deze totaal niet serieus.
Ja ook twee kutspelers. Vardy vergane glorie en die ander ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel DENZELGOD
Die van de PL is wel walgelijk
Doucoure gebruikte ik in het begin toen ik nog skeer als een peer was, prima speler welquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja ook twee kutspelers. Vardy vergane glorie en die ander ken ik niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |