Sowquote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Hittmans Bodyguard
Niet dat die nou zo goed is, maar die heb ik wel helemaal afgekeken.
Ja nou ja hij stond aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Sow
Jij bent echt niet helemaal 100 hè
Over de ranglijst?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een TT ter ere van Lenny maargoed, die kan hij nu vergeten
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vindt het ook een goedenavond
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vindt het ook een goedenavond
Als ik de berichten mag geloven wel ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Gaan jullie van kunstgras af?
En nieuws over El Khayati? Blijft ie?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik de berichten mag geloven wel ja.
.. en dat komt omdat ik de touwtjes goed vast hebquote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Het is nog muisstil in kamp GGMM en Onlo...
Er is interesse vanuit Galatasaray maar of dat heel concreet is..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En nieuws over El Khayati? Blijft ie?
Peter Heerschop zat ook bij Evers zijn afscheid gezien zijn weekafsluit gedichtjes. Wat was dat geheel pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
Viggo Waas, Joep van Deudekom en Peter Heerschop gaan in dat nieuwe voetbalprogramma zitten.
Ik verbaas me daar nog steeds over.
Einde bericht.
Dat heb ik gezien ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Peter Heerschop zat ook bij Evers zijn afscheid gezien zijn weekafsluit gedichtjes. Wat was dat geheel pijnlijk.
Dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |