Gefeliciteerd!quote:
Maar hoe gaat het nu verder dan?quote:
Bij de Jumbo kost een Pizza margherita 4 euro, en zijn hartstikke lekker @!quote:
Kitt ich brauch dich.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
die hasselhoff denkt nog altijd hij is schuld dat 1989 de berliner muur gevallen is
Ik wil gaan huren tijdelijk. Het gaat wat snel en kopen doe ik niet overhaast.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu verder dan?
Ga je ergens anders wonen, tijdelijk, totdat je huis is verkocht?
Ja mits ze van de trap af valtquote:
Ja en dan vanavond zingen en heel Saalbach onder de lawine.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:05 schreef mario390 het volgende:
die hasselhoff denkt nog altijd hij is schuld dat 1989 de berliner muur gevallen is
ah... ik snap... en ja verstandigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gaan huren tijdelijk. Het gaat wat snel en kopen doe ik niet overhaast.
Ik heb wat op het oog in oostquote:
Vakantieparken genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil gaan huren tijdelijk. Het gaat wat snel en kopen doe ik niet overhaast.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de Jumbo kost een Pizza margherita 4 euro, en zijn hartstikke lekker @!
maar ja daar heb jij niks aan, jij woont toch in Duitsland?
Dat zou me niet zo veel uitmaken. Maar dat gedoe met meubels inschrijven her en derquote:
ja kan het ook gewoon zeggen... dan hoef ik niet te raden...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]je moet echt en keer merken van waar ik kom
Als ze nu dood valt krijg ik 10 procentquote:
Das toch een leuke luxe autoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze nu dood valt krijg ik 10 procent
nou.........quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze nu dood valt krijg ik 10 procent
Ja lijn één is me dierbaar.quote:
kärnten,austriaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja kan het ook gewoon zeggen... dan hoef ik niet te raden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |