abonnement Unibet Coolblue
pi_184403567


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_184403621
Vechain China hustle!
Vakman pur sang
  maandag 14 januari 2019 @ 20:26:55 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184403734
Alles in seal gezet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2019 @ 20:34:30 #4
230491 Zith
pls tip
pi_184403904
Muh China xi jiping
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 14 januari 2019 @ 20:37:39 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184403969
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan moet je mijn berichten maar eens goed teruglezen en vooral begrijpend leren lezen. Dat ging niet over de coin zelf, maar over het manier van schrijven van een medewerker en/of admin van die coin. Try again.

Jij bent samen met Dima één van de twee waar meestal geen discussie mee te voeren is, maar dan is Dima toch een stukje erger ook al is hij in team VeChain :P
Goed, dan over het berichten van een admin. (W/e het ook is, je kraakt het af zonder enige onderbouwing. Dus jij komt in topic, zonder eigenlijk iets te weten, en kraak het af, goede inhoud voor discussie idd :D )
Als ik mijn mening moest geven over berichten van sunny op die manier, houd het niet op. :P

Jij bent één, die denkt dat die beter is dan de rest blijkbaar. Terwijl hypocrisie ervanaf druipt. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 14 januari 2019 @ 20:41:18 #6
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184404020
Heb trouwens al diverse discussies hier gehad, met correcte afloop.
Says enough.

[ Bericht 100% gewijzigd door ssjgoku op 14-01-2019 21:10:46 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184404031
Vechain gaat de boel.weer flink disrupten met als aanvoerder Xi Ping pingelo.

PS waar is Eggstc nu, al.lang niet gezien en mis zijn oneliners. :'( :D
Vakman pur sang
  maandag 14 januari 2019 @ 20:44:25 #8
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184404072
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain gaat de boel.weer flink disrupten met als aanvoerder Xi Ping pingelo.

PS waar is Eggstc nu, al.lang niet gezien en mis zijn oneliners. :'( :D
Zeker zeker,
Heeft ~5x ROI gedaan? :D

Gelukkig ben ik in stable shit gebleven en in diverse shizzle uitgestapt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184404076
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain gaat de boel.weer flink disrupten met als aanvoerder Xi Ping pingelo.

PS waar is Eggstc nu, al.lang niet gezien en mis zijn oneliners. :'( :D
Egg overdose, I guess...
  dinsdag 15 januari 2019 @ 06:54:46 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184410546
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Egg overdose, I guess...
Zit nu op twitter als EggsTA
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 07:21:42 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184410727
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 06:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zit nu op twitter als EggsTA
Crypto_Egg_NL
pi_184410904
Jezus wat een slechte calls maak ik in 2019. :') Te vroeg verkopen, te laat verkopen, te vroeg kopen het maakt niet uit.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:02:31 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184411600
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:38 schreef Afwazig het volgende:
Waves groen in een zee van rood.
Waves rood in een zee van groen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:07:56 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_184411648
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waves rood in een zee van groen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:54:49 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_184412203
En daarom dames en heren, laat je niks op een exchange staan.



Classical exit scam.
pi_184412258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:54 schreef Afwazig het volgende:
En daarom dames en heren, laat je niks op een exchange staan.

[ afbeelding ]

Classical exit scam.
indonesiaeos twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 09:22:52 @Cryptopia_NZ Omg. I have 225 Btc and 1500 eth in your exchange. Pls update your investor immediately reageer retweet
;( :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184412344
Funds are safu
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:06:16 #18
132191 -jos-
Money=Power
pi_184412391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:54 schreef Afwazig het volgende:
En daarom dames en heren, laat je niks op een exchange staan.

[ afbeelding ]

Classical exit scam.
Bah, ik had daar nog wel wat crypto staan. :% ;(
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_184412407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

indonesiaeos twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 09:22:52 @Cryptopia_NZ Omg. I have 225 Btc and 1500 eth in your exchange. Pls update your investor immediately reageer retweet
;( :'(
Zulke aantallen op een exchange hebben _O- Hopelijk een troll
pi_184412968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

indonesiaeos twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 09:22:52 @Cryptopia_NZ Omg. I have 225 Btc and 1500 eth in your exchange. Pls update your investor immediately reageer retweet
;( :'(
_O-

Volgens mij had ik ook nog wat shitcoins op die exchange staan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184413015
Mja, op Binance durf ik alsnog wel m'n coins te laten staan hoor. Cryptopia niet nee, maar dan noem je er ook eentje.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 10:51:02 #22
42184 crew  DaMart
pi_184413061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 07:45 schreef dimmak het volgende:
Jezus wat een slechte calls maak ik in 2019. :') Te vroeg verkopen, te laat verkopen, te vroeg kopen het maakt niet uit.
Ja zo eentje had ik van de week ook... dacht dat TRX nog verder zou zakken dus minimale winst gepakt. En nu staat hij ruim 15% hoger :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:54:43 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184413110
Cryptopia in het verleden wel eens gebruikt, maar mijn coins nooit lang op laten staan. Sowieso inderdaad nooit op exchanges, want je weet maar nooit. Zelfs Binance is niet heilig, ze doen het verdomd goed maar er zal maar eens een hacker slagen in zijn pogingen
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 11:02:48 #24
42184 crew  DaMart
pi_184413215
Ik laat vaak wel iets op exchanges staan, maar alleen om snel mee te traden.

Op Cryptopia had ik ook nog een kleine hoeveelheid alts staan.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184413392
HSBC komt in het nieuws met Distributed Ledger Tech (afgekort DLT), massa's mensen kopen de token DLT (Agrello) die er niets mee te maken heeft. _O- De dump is nog niet in gezet, maar komt er wel aan gok ik zo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184413414
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Cryptopia in het verleden wel eens gebruikt, maar mijn coins nooit lang op laten staan. Sowieso inderdaad nooit op exchanges, want je weet maar nooit. Zelfs Binance is niet heilig, ze doen het verdomd goed maar er zal maar eens een hacker slagen in zijn pogingen
Ik laat ze er normaal gesproken ook niet op staan, maar het had niet veel waarde en was ze eigenlijk vergeten..
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 11:51:16 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184413909
Snap echt niet hoe iemand het überhaupt aandurft om 225 BTC op een exchange te laten staan ..... Echt hoe dan!

Ik heb ook wat bij Binance staan, maar daar trade ik mee en het zijn nou niet van die mega bedragen waarbij het waard is om ze er constant weer af te halen, maar 225BTC?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:02 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184414259
Ooit Neblio gekocht op Cryptopia toen die explodeerde qua prijs. Was nergens op een fatsoenlijke exchange te verkrijgen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:14 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184414264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
HSBC komt in het nieuws met Distributed Ledger Tech (afgekort DLT), massa's mensen kopen de token DLT (Agrello) die er niets mee te maken heeft. _O- De dump is nog niet in gezet, maar komt er wel aan gok ik zo.
Haha, briljant _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 12:21:40 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184414299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
HSBC komt in het nieuws met Distributed Ledger Tech (afgekort DLT), massa's mensen kopen de token DLT (Agrello) die er niets mee te maken heeft. _O- De dump is nog niet in gezet, maar komt er wel aan gok ik zo.
Zo zie je maar ..... wij gaan straks echt wel weer een keer moon, nog steeds zoveel dom volk in crypto.
pi_184414491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo zie je maar ..... wij gaan straks echt wel weer een keer moon, nog steeds zoveel dom volk in crypto.
Het erge is, hij pumpt ook nog door. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184414517
Oh daar heb ik ook nog een account. Ooit gebruikt om RAIN te traden. Er zal hooguit nog wat dust staan. Mijn 225 BTC en 1500 ETH heb ik gelukkig bij Yobit staan.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:18 #33
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184414946
Is cryptopia nu helemaal gone of komt nog wel terug?

Zal geen vergoeding oid uit komen I guess?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184414997
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:09 schreef ssjgoku het volgende:
Is cryptopia nu helemaal gone of komt nog wel terug?

Zal geen vergoeding oid uit komen I guess?
Was SEAL daar gelist dan? :P
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:16:03 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:

[..]

Was SEAL daar gelist dan? :P
Zover ik weet niet, maar kameraad van me, heeft geloof ik echt een shitload daar staan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184415157
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zover ik weet niet, maar kameraad van me, heeft geloof ik echt een shitload daar staan.
Oh dat is wel serieus vervelend :(
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:26:15 #37
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh dat is wel serieus vervelend :(
Oh... dus er gaat echt wsl 0 terugkomen?
Volgens mij weet hij dit zelf nog niet, durf het hem amper te vragen/vertellen oO
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184415260
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh... dus er gaat echt wsl 0 terugkomen?
Volgens mij weet hij dit zelf nog niet, durf het hem amper te vragen/vertellen oO
Ja weet ik ook niet, ik kan niet bij dat cryptopia in de keuken kijken he :)
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:55:59 #39
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415650
https://worldnewsdailyrep(...)g-to-rape-alligator/

Waar gaat het heen met de wereld :D _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184416053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja weet ik ook niet, ik kan niet bij dat cryptopia in de keuken kijken he :)
Lambo of Rekt
pi_184416237

Wat een idioot :') De bearmarket op Sunny afschuiven :').

-edit-
Oh het is een oude video, maar kwam op twitter voorbij.
Had 'm nog niet gezien.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:49:58 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_184416307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:

Wat een idioot :') De bearmarket op Sunny afschuiven :').
Was dezelfde gast die een youtube filmpje maakte over dat die bij willekeurige medewerkers van BYD over de partnership ging navragen en het raar vond dat ze van niks wisten, vervolgens het kantoor niet kon vinden en vervolgens toen die het had gevonden het schandalig vond dat die geen inside-info kreeg

Gast is helemaal gestoord
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:08:10 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184416556
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Was dezelfde gast die een youtube filmpje maakte over dat die bij willekeurige medewerkers van BYD over de partnership ging navragen en het raar vond dat ze van niks wisten, vervolgens het kantoor niet kon vinden en vervolgens toen die het had gevonden het schandalig vond dat die geen inside-info kreeg

Gast is helemaal gestoord
Dit ja _O-

Alles voor die views he
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184416585
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Was dezelfde gast die een youtube filmpje maakte over dat die bij willekeurige medewerkers van BYD over de partnership ging navragen en het raar vond dat ze van niks wisten, vervolgens het kantoor niet kon vinden en vervolgens toen die het had gevonden het schandalig vond dat die geen inside-info kreeg

Gast is helemaal gestoord
Lol :D ja klopt die heb ik ook gezien. En uiteindelijk zat er gewoon een VeChain receptie daar, beetje apart voor westerse begrippen misschien hoe dat in elkaar zat, maar hij vergeet voor het gemak even dat het een compleet andere wereld is daar in Azie. Ik ben zelf in Manilla geweest voor werk, ik dacht dat ik in een alien wereld stapte toen ik daar rondliep, het lijkt niet eens op hier.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:11:36 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184416596
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol :D ja klopt die heb ik ook gezien. En uiteindelijk zat er gewoon een VeChain receptie daar, beetje apart voor westerse begrippen misschien hoe dat in elkaar zat, maar hij vergeet voor het gemak even dat het een compleet andere wereld is daar in Azie. Ik ben zelf in Manilla geweest voor werk, ik dacht dat ik in een alien wereld stapte toen ik daar rondliep, het lijkt niet eens op hier.
EggsTA _O_ O grote voorspellert, waar gaat het heen met BTC de komende week? Terug naar 3k of terug naar 4k? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184416842
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

EggsTA _O_ O grote voorspellert, waar gaat het heen met BTC de komende week? Terug naar 3k of terug naar 4k? :o
Het kan nu 2 kanten op, altijd eigenlijk wel, maar we gaan sideways. Dit is heel moeilijk traden tot er een breakout komt. Een break onder de 3K gaat resulteren in bijzondere paniek, ekte capitulatie zelfs wellicht. Een breach van 4K en daarna 4200 kan grote hoogten betekenen. Men probeert te anticiperen op andermans anticipaties, en daar wordt weer op geanticipeerd. Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses. De toename ineens in sommige alts van prijs, zonder volume. Het is een wild west.

Wat gaat ETH doen? Gaat men veel kopen om de fork te bezitten, of is het een sell the news actie, of heeft men al genoeg eth wat ze willen vanuit december en komt er geen pump vlak voor de fork maar erna wel een dump?

Het momentum ligt stil, dat is duidelijk te zien aan de zeer non-volatile candles op de lagere timeframes, het plakt maar rond support en/of resistance, wachtend op die breakout met big ass volume, naar beneden of omhoog, who knows.

Ik zit stiekem te wachten op de echte capitulatie, de duikvlucht naar sub3K > 2K. Deze verwachting is eigenlijk enkel gebaseerd op hoe positief men nog is her en der + de gutfeeling dat de big boys ons nog langer willen zien bloeden.

Het is alsof je overreden bent, en ze zetten m nog even in zn achteruit, niet omdat je niet al gewond was, maar gewoon om nog een keer over je heen te rijden, een soort van trap na. Zout in de wonden, gewoon om je uit te lachen vanaf hun palmbeach met cocktails, terwijl jij in de regen naar je werk fietst en met bevroren handen aankomt.

Dat was uw horoscoop voor deze week. Dat kost u 1 eth en 10 ripple. Bedankt.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 januari 2019 @ 16:01:56 #47
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184417376
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het kan nu 2 kanten op, altijd eigenlijk wel, maar we gaan sideways. Dit is heel moeilijk traden tot er een breakout komt. Een break onder de 3K gaat resulteren in bijzondere paniek, ekte capitulatie zelfs wellicht. Een breach van 4K en daarna 4200 kan grote hoogten betekenen. Men probeert te anticiperen op andermans anticipaties, en daar wordt weer op geanticipeerd. Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses. De toename ineens in sommige alts van prijs, zonder volume. Het is een wild west.

Wat gaat ETH doen? Gaat men veel kopen om de fork te bezitten, of is het een sell the news actie, of heeft men al genoeg eth wat ze willen vanuit december en komt er geen pump vlak voor de fork maar erna wel een dump?

Het momentum ligt stil, dat is duidelijk te zien aan de zeer non-volatile candles op de lagere timeframes, het plakt maar rond support en/of resistance, wachtend op die breakout met big ass volume, naar beneden of omhoog, who knows.

Ik zit stiekem te wachten op de echte capitulatie, de duikvlucht naar sub3K > 2K. Deze verwachting is eigenlijk enkel gebaseerd op hoe positief men nog is her en der + de gutfeeling dat de big boys ons nog langer willen zien bloeden.

Het is alsof je overreden bent, en ze zetten m nog even in zn achteruit, niet omdat je niet al gewond was, maar gewoon om nog een keer over je heen te rijden, een soort van trap na. Zout in de wonden, gewoon om je uit te lachen vanaf hun palmbeach met cocktails, terwijl jij in de regen naar je werk fietst en met bevroren handen aankomt.

Dat was uw horoscoop voor deze week. Dat kost u 1 eth en 10 ripple. Bedankt.
_O_

Accepteer je ook Universaaaa?
Hmz...
pi_184417385
1HR grafiek Bartje Simpson incoming?
pi_184417482
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het kan nu 2 kanten op, altijd eigenlijk wel, maar we gaan sideways. Dit is heel moeilijk traden tot er een breakout komt. Een break onder de 3K gaat resulteren in bijzondere paniek, ekte capitulatie zelfs wellicht. Een breach van 4K en daarna 4200 kan grote hoogten betekenen. Men probeert te anticiperen op andermans anticipaties, en daar wordt weer op geanticipeerd. Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses. De toename ineens in sommige alts van prijs, zonder volume. Het is een wild west.

Wat gaat ETH doen? Gaat men veel kopen om de fork te bezitten, of is het een sell the news actie, of heeft men al genoeg eth wat ze willen vanuit december en komt er geen pump vlak voor de fork maar erna wel een dump?

Het momentum ligt stil, dat is duidelijk te zien aan de zeer non-volatile candles op de lagere timeframes, het plakt maar rond support en/of resistance, wachtend op die breakout met big ass volume, naar beneden of omhoog, who knows.

Ik zit stiekem te wachten op de echte capitulatie, de duikvlucht naar sub3K > 2K. Deze verwachting is eigenlijk enkel gebaseerd op hoe positief men nog is her en der + de gutfeeling dat de big boys ons nog langer willen zien bloeden.

Het is alsof je overreden bent, en ze zetten m nog even in zn achteruit, niet omdat je niet al gewond was, maar gewoon om nog een keer over je heen te rijden, een soort van trap na. Zout in de wonden, gewoon om je uit te lachen vanaf hun palmbeach met cocktails, terwijl jij in de regen naar je werk fietst en met bevroren handen aankomt.

Dat was uw horoscoop voor deze week. Dat kost u 1 eth en 10 ripple. Bedankt.
Echte TA-god. Heel pagina vol zeveren om te zeggen dat je geen idee hebt _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 16:12:19 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184417554
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echte TA-god. Heel pagina vol zeveren om te zeggen dat je geen idee hebt _O_
Godver _O-
pi_184417571
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echte TA-god. Heel pagina vol zeveren om te zeggen dat je geen idee hebt _O_
Klopt, ik heb geen idee. De markt is niet te voorspellen, alleen op te reageren. Wat denken jullie? ETH pump voordat de fork komt, onnie?
Lambo of Rekt
pi_184418033
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:30 schreef EggsTC het volgende:
Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses.
Stoploss niveaus triggeren _O_ _O_

Het lijkt bijna er bijna wel op of nu ook de ekte traders gearriveerd zijn.
pi_184418631
Hier lijkt het wel of we de bodem bereikt hebben, er is geen hond.
Lambo of Rekt
pi_184418665
Mja, hier staat ie al ongeveer een week op.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:28:05 #56
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184418903
UNIVERSAAAAHAHAJAAAAAA!
Hmz...
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:31:30 #57
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184418970
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:53:36 #58
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184419329
Dat alles gvd maar soon® moon gaat.
IEDEREEN RIJK! JAJAJAJAJAJ
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:54:05 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184419342
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:56:45 #60
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184419387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Wallet van de cryptopia hacker :o

https://etherscan.io/toke(...)8c0f0327f62a2224&p=3
Hij is nog bezig?
Pfpfpf, als dit gaat lukken, is hij meteen klaar.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184419677
Ik snap dat het niet snugger is om crypto op exchanges te laten staan, maar wat moet je als je veel verschillende coins hebt? Tig verschillende wallets downloaden?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:28:58 #62
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184419893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:14 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik snap dat het niet snugger is om crypto op exchanges te laten staan, maar wat moet je als je veel verschillende coins hebt? Tig verschillende wallets downloaden?
Hmhm ja?
Hoewel, veel van die crypto shit is ERC-20. Dus dat kan allemaal al in 1 wallet. :)

En volgens mij zijn er ook verschillende multi currency wallets.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184420055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:14 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik snap dat het niet snugger is om crypto op exchanges te laten staan, maar wat moet je als je veel verschillende coins hebt? Tig verschillende wallets downloaden?
Absoluut, het is de enige manier om het veilig te houden.
Coins waar geen fatsoenlijke wallet voor is om ze offline te bewaren vallen voor mij sowieso af.

Meer dan een private key / pass phrase (en het bijbehorende adres om ze naar toe te sturen) heb je niet nodig.

Coins staken moet ook veilig kunnen, zo kan je Waves "leasen" aan een node, dus je loopt geen risico dat je wallet open moet staan om "rente" te ontvangen. Je coins zijn altijd in jouw bezit, ook als je de exchange (Waves DEX) gebruikt.

PIVX heeft een "unlock for staking" functie, die wallet kan ik op iedere willekeurige PC veilig laten staken, zonder het wachtwoord kan je geen coins stelen.

Zelf je coins beheren levert uiteraard ook weer nieuwe risico's op, je zal je private keys goed moeten opbergen.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:50:04 #64
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184420225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Absoluut, het is de enige manier om het veilig te houden.
Coins waar geen fatsoenlijke wallet voor is om ze offline te bewaren vallen voor mij sowieso af.

Meer dan een private key / pass phrase (en het bijbehorende adres om ze naar toe te sturen) heb je niet nodig.

Coins staken moet ook veilig kunnen, zo kan je Waves "leasen" aan een node, dus je loopt geen risico dat je wallet open moet staan om "rente" te ontvangen. Je coins zijn altijd in jouw bezit, ook als je de exchange (Waves DEX) gebruikt.

PIVX heeft een "unlock for staking" functie, die wallet kan ik op iedere willekeurige PC veilig laten staken, zonder het wachtwoord kan je geen coins stelen.

Zelf je coins beheren levert uiteraard ook weer nieuwe risico's op, je zal je private keys goed moeten opbergen.
Voor het laatste gebruik ik mijn password Manager: Enpass.
Deze synced met mijn NAS thuis (Encrypted file). Deze backupped nachts naar mijn pa.

Verder 3-tal USB sticks en 1 disk. Kluis op 2 locaties, bij mn pa en ik. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184420264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Absoluut, het is de enige manier om het veilig te houden.
Coins waar geen fatsoenlijke wallet voor is om ze offline te bewaren vallen voor mij sowieso af.

Meer dan een private key / pass phrase (en het bijbehorende adres om ze naar toe te sturen) heb je niet nodig.

Coins staken moet ook veilig kunnen, zo kan je Waves "leasen" aan een node, dus je loopt geen risico dat je wallet open moet staan om "rente" te ontvangen. Je coins zijn altijd in jouw bezit, ook als je de exchange (Waves DEX) gebruikt.

PIVX heeft een "unlock for staking" functie, die wallet kan ik op iedere willekeurige PC veilig laten staken, zonder het wachtwoord kan je geen coins stelen.

Zelf je coins beheren levert uiteraard ook weer nieuwe risico's op, je zal je private keys goed moeten opbergen.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik weet alleen nog niet zo goed, ook na veel lezen niet, je hoe offline iets bewaart. Ik ben nogal een digibeet, merk ik.
pi_184420306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:52 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik weet alleen nog niet zo goed, ook na veel lezen niet, je hoe offline iets bewaart. Ik ben nogal een digibeet, merk ik.
Je hebt bij de meeste coins 2 dingen:

- een adres waar je de coins heen stuurt
- een private key (of pass phrase) die bij dat adres hoort, om ze te kunnen versturen, zonder die key ben je de coins voorgoed kwijt

Meer heb je niet nodig.
Heb je de private key van een adres, dan heb je de de coins die op dat adres staan, simpel gezegd.

Je kan daardoor ook coins naar een adres sturen zonder ooit online te zijn geweest met dat adres, dat is het mooie. Wil je er na 100 jaar weer wat mee doen, importeer je de private key in je wallet en heb je toegang tot de coins op dat adres. De blockchain houdt de transacties wel voor je bij.
pi_184420394
Ik heb bijvoorbeeld net het Bitcoin adres 1F2wZeAsm3ksRrS56XXtn8PMRYdvvDyjhN aangemaakt.
De private key van dat adres is KwvrK4zGcp5ZV5szGfW7gfzUnCMYETjmhKb2gwfbhhnELMwniFq3

Dat is offline gedaan, dus niemand heeft dat adres ooit gezien op de blockchain, de private key hoeft alleen maar op een stukje papier te staan wat je wegstopt.

Maar zou je er nu 10 BTC heen sturen en over 10 jaar de coins willen gebruiken, dan hoef je alleen die private key maar te importeren en je hebt toegang tot dat adres.

Dat is het mooie aan crypto :)

(dit adres nu uiteraard niet meer gebruiken, iedereen weet het en de private key heb ik gelekt, het is een voorbeeld)
pi_184420434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je hebt bij de meeste coins 2 dingen:

- een adres waar je de coins heen stuurt
- een private key (of pass phrase) die bij dat adres hoort, om ze te kunnen versturen, zonder die key ben je de coins voorgoed kwijt

Meer heb je niet nodig.
Heb je de private key van een adres, dan heb je de de coins die op dat adres staan, simpel gezegd.

Je kan daardoor ook coins naar een adres sturen zonder ooit online te zijn geweest met dat adres, dat is het mooie. Wil je er na 100 jaar weer wat mee doen, importeer je de private key in je wallet en heb je toegang tot de coins op dat adres. De blockchain houdt de transacties wel voor je bij.
En zo'n private key kan ook bestaan uit tien Engelse woorden?
pi_184420465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:01 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

En zo'n private key kan ook bestaan uit tien Engelse woorden?
Ja, of 12 of 15, hangt af van de BIP standaard die je gebruikt.
Het komt op hetzelfde neer.
Waves en Lisk zijn 2 voorbeelden van coins die met zo'n BIP pass phrase werken. Het is net zo veilig als zo'n reeks letters en cijfers.

Zou het 2 woorden lang zijn uit een dictionary van 4 woorden dan is het natuurlijk niet zo veilig.

Stel je hebt in je dictionary alleen de woorden kip, konijn, koe en fret en je passphrase is "kip" en "koe" dan vergt het niet zoveel pogingen om het te raden.

Maar met 12 woorden en een woordenboek van 2048 woorden kom je op een gigantisch aantal combinaties dat je met alle computers op deze wereld niet kan kraken binnen de levensduur van de zon. Dat is het mooie van crypto :)
pi_184420540
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, of 12 of 15, hangt af van de BIP standaard die je gebruikt.
Het komt op hetzelfde neer.
Waves en Lisk zijn 2 voorbeelden van coins die met zo'n BIP pass phrase werken. Het is net zo veilig als zo'n reeks letters en cijfers.
Helder. En als ik nu bijv. mijn Waveswallet verwijder van mijn computer, maar het adres/inlog en de BIP heb opgeschreven, heb ik ze zogezegd offline?
pi_184420601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:05 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Helder. En als ik nu bijv. mijn Waveswallet verwijder van mijn computer, maar het adres/inlog en de BIP heb opgeschreven, heb ik ze zogezegd offline?
Klopt, Waves staan feitelijk nooit in je Waves wallet, dat is alleen het stukje software om ze te versturen of te verhandelen. Je kan ze ook niet herstellen zonder je pass phrase.
De pass phrase is alles wat je nodig hebt, daarom ook goed bewaren en nooit delen.

Je kan het ook makkelijk testen door zelf een willekeurige pass phrase van 12 woorden te bedenken, gewoon uit je hoofd. Schrijf die op, importeer hem in je Waves wallet, je ziet dan het adres dat bij die pass phrase hoort. Stuur daar 0.1 Waves heen.

Pak nu een willekeurige andere computer, importeer daar ook die zelf bedachte pass phrase en voila... 0.1 Waves tot je beschikking.

Ik heb voor Waves ook een grappig programma dat net zo lang random pass phrases aanmaakt tot er een adres verschijnt met een door jou gewenst stukje tekst. Uiteraard kan je niet bepalen waar die tekst in het adres staat en wat de rest van de tekens is.

Zo heb ik het adres 3PHMaGNeTJfqFfD4xuctgKdoxLX188QM8na aangemaakt, duurde wel een paar dagen voor hij dat vond.
Als je er wat heen stuurt, komt dat bij mij terecht.
Er zijn ook letters en cijfers die niet in een adres mogen voorkomen (omdat ze teveel op elkaar lijken en dus verwarring kunnen scheppen bij het opschrijven), dus niet ieder woord is te maken.

quote:
Most Bitcoin addresses are 34 characters. They consist of random digits and uppercase and lowercase letters, with the exception that the uppercase letter "O", uppercase letter "I", lowercase letter "l", and the number "0" are never used to prevent visual ambiguity.


[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 15-01-2019 19:18:33 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 19:43:16 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184421380
Goed bezig Magnet _O_
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:46:17 #73
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184421459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:43 schreef Kyran het volgende:
Goed bezig Magnet _O_
Eens! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184421958
Gelukkig is er vechain / safehaven om dit op een gebruiksvriendelijke manier aan de man te brengen

Wat een omslachtig gedoe zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2019 20:07:06 ]
pi_184422041
Je kan je Waves overigens ook naar magnet sturen vanuit de wallet, komt ook aan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 20:11:23 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184422074
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Gelukkig is er vechain / safehaven om dit op een gebruiksvriendelijke manier aan de man te brengen

Wat een omslachtig gedoe zeg
Jij kan ook echt iedere post/discussie omzetten naar een VeChain shill. Aparte kwaliteit :P
pi_184422097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij kan ook echt iedere post/discussie omzetten naar een VeChain shill. Aparte kwaliteit :P
moet de trolls toch een beetje counteren

Yin yang

Dit dat
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 20:15:11 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184422168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

moet de trolls toch een beetje counteren

Yin yang

Dit dat
Wie is de ying wie de yang altijd lastig :P
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:11:20 #79
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184423491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wie is de ying wie de yang altijd lastig :P
Ik ben een yang, ala mannelijk.
Jij? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184423816
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

moet de trolls toch een beetje counteren

Yin yang

Dit dat
biostabilgod
pi_184423894
Misschien steek ik een paar BTC in Vechain, voor de leuk.

Dat moet wel ongeveer net zo voelen als geld verbranden, gewoon omdat het kan.

[ Bericht 44% gewijzigd door TheFreshPrince op 15-01-2019 21:38:47 ]
pi_184424148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien steek ik een paar BTC in Vechain, voor de leuk.

Dat moet wel ongeveer net zo voelen als geld verbranden, gewoon omdat het kan.
Ja goed plan en stoerder dan in de kachel gooien of een sigaar aansteken met biljetten van ¤500,- :7
Vakman pur sang
pi_184424172
Opent binance

pi_184424194
Ethereum fork delayed
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:55:26 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184424416
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ethereum fork delayed
Haha shitshow is het ook :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184424458
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja goed plan en stoerder dan in de kachel gooien of een sigaar aansteken met biljetten van ¤500,- :7
:P

Maar zonder gekheid, gezien de huidige marketcap kan Vechain nog best x10 gaan met wat mazzel.
Dan zit je toch op $0,04 EOY.
pi_184424576
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:P

Maar zonder gekheid, gezien de huidige marketcap kan Vechain nog best x10 gaan met wat mazzel.
Dan zit je toch op $0,04 EOY.
Maar dat kan ook best x0,5 zijn :P
Vakman pur sang
pi_184424583
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ethereum fork delayed
Link?
Lambo of Rekt
pi_184424626
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Link?
Pislink...
pi_184424654
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Ethereum fork delayed
Nice.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:06:50 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184424668
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184424685
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Pislink...
nee zelda
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2019 @ 23:39:45 #94
230491 Zith
pls tip
pi_184426647
Dwaalboy had wel gelijk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184426718
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:39 schreef Zith het volgende:
Dwaalboy had wel gelijk.
Als je vaak wat roept heb je altijd wel een keer gelijk :P
pi_184426802
Lambo of Rekt
pi_184426961
Zoveel roep ik niet Magnet
pi_184427123
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:57 schreef Dwaalboy het volgende:
Zoveel roep ik niet Magnet
Ik zeg ook niet dat je veel Magnet roept.
pi_184428293
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zover ik weet niet, maar kameraad van me, heeft geloof ik echt een shitload daar staan.
Cryptopia is echt een schijt exchange van de hoogste plank (of laagste, hoe je 't maar wilt zien). Niet zomaar een verzamelpunt van shitcoins, maar eentje die zich voor pump en dump schemes leent om zelfs daar vervolgens binnen 1 minuut compleet op te crashen. Ik laat ook teringveel op een exchange staan, maar enkel op Binance - en Bitfinex durf ik ook nog wel aan. Maar als iemand een "shitload" op Cryptopia heeft staan, tja .. het is bijna of je er dan om vraagt. :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Opent binance

Bazennummer.
  woensdag 16 januari 2019 @ 07:32:26 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184428880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 01:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Cryptopia is echt een schijt exchange van de hoogste plank (of laagste, hoe je 't maar wilt zien). Niet zomaar een verzamelpunt van shitcoins, maar eentje die zich voor pump en dump schemes leent om zelfs daar vervolgens binnen 1 minuut compleet op te crashen. Ik laat ook teringveel op een exchange staan, maar enkel op Binance - en Bitfinex durf ik ook nog wel aan. Maar als iemand een "shitload" op Cryptopia heeft staan, tja .. het is bijna of je er dan om vraagt. :P

[..]

Bazennummer.
Slim,je weet dat bitfinex in 2016 is gehacked toen het de #2 exchange was? Nul garanties met exchanges, het zijn geen banken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184430345
Cryptopia is naar mijn idee een prima exchange hoor, beter dan al die andere kleine crappy websites. Ben benieuwd of ze het kunnen fixen. Het maakt mij niet uit dat een exchange wordt gehacked, het gaat erom hoe ze het oplossen. Als ze zelf alles aftikken en iedereen weer zijn coins terug geven dan vind ik het niet zo'n probleem eigenlijk.
pi_184431910
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:38 schreef metallicelmo het volgende:
Het maakt mij niet uit dat een exchange wordt gehacked, het gaat erom hoe ze het oplossen. Als ze zelf alles aftikken en iedereen weer zijn coins terug geven dan vind ik het niet zo'n probleem eigenlijk.
Moest hier wel om glimlachen :)
pi_184432195
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 07:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Slim,je weet dat bitfinex in 2016 is gehacked toen het de #2 exchange was? Nul garanties met exchanges, het zijn geen banken
Nee, wist ik niet eigenlijk. Is iedereen toen z'n geld kwijt geraakt?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:38 schreef metallicelmo het volgende:
Cryptopia is naar mijn idee een prima exchange hoor, beter dan al die andere kleine crappy websites. Ben benieuwd of ze het kunnen fixen. Het maakt mij niet uit dat een exchange wordt gehacked, het gaat erom hoe ze het oplossen. Als ze zelf alles aftikken en iedereen weer zijn coins terug geven dan vind ik het niet zo'n probleem eigenlijk.
Het lijkt me sterk dat ze iedereen hun geld gaan teruggeven. :P
pi_184432325
Binance heeft nu een Exchange in de EU. (Jersey)

De eerste 5000 mensen die een account openen krijgen er 20 euro.

https://www.binance.je/

Met Euro en Pond deposits.

[ Bericht 4% gewijzigd door Evenstar op 16-01-2019 11:37:00 ]
  woensdag 16 januari 2019 @ 11:28:29 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184432394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:25 schreef Piva het volgende:
Binance heeft nu een Exchange in de EU. (Jersey)

De eerste 5000 mensen die een account openen krijgen er 20 euro.

-knip-

Met Euro en Pond deposits.
Lekker je referral link promoten _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184432440
Haha ja als je een referral link post zeg het er dan even bij, deze is wel een beetje sneaky "verborgen". :P
pi_184432446
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lekker je referral link promoten _O_
Het zijn zware tijden in deze bear market broeder!



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2019 11:31:37 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 januari 2019 @ 11:37:56 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184432606
Referral verwijderd.
  woensdag 16 januari 2019 @ 12:38:36 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184433817
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:25 schreef Piva het volgende:
Binance heeft nu een Exchange in de EU. (Jersey)

De eerste 5000 mensen die een account openen krijgen er 20 euro.

https://www.binance.je/

Met Euro en Pond deposits.
Hahahaha hahaha met je referral :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184434014
sasha35625 twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 12:23:32 Details and mechanics of $VST airdrop to $Waves holders will be announced this Thursday. reageer retweet
In de gaten houden, dan kan je je aangekochte WCT mooi op tijd dumpen ;)
pi_184434384
Zitten er hier mensen in ZIL?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2019 @ 13:17:08 #114
230491 Zith
pls tip
pi_184434557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:30 schreef Piva het volgende:

[..]

Het zijn zware tijden in deze bear market broeder!

[ afbeelding ]
Referralboys :') net zoals ZetaOS je fokrep verpesten voor 2 EUR in monies
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184434758
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Referralboys :') net zoals ZetaOS je fokrep verpesten voor 2 EUR in monies
Idd. Eigenlijk gewoon bannen van dit subforum, dat soort droeftoeters.
[P]otverdorie
pi_184435237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:52 schreef MaGNeT het volgende:
sasha35625 twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 12:23:32 Details and mechanics of $VST airdrop to $Waves holders will be announced this Thursday. reageer retweet
In de gaten houden, dan kan je je aangekochte WCT mooi op tijd dumpen ;)
Ja, is dat in de regel altijd de beste keuze? Waarom niet je WAVES dan?
pi_184435257
Jongens, word lid van FOK! en ontvang ¤10 in je account.

Dit is geen spam, ik wil jullie alleen maar helpen :)

fok.nl
pi_184435281
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:47 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]

Ja, is dat in de regel altijd de beste keuze? Waarom niet je WAVES dan?
Omdat ik met m'n vaste stack aan Waves niet trade, afspraak met mezelf.
Maar ik heb genoeg WCT ;)
pi_184435434
Met die 20¤ kan je overigens alleen voor trades betalen en er is nog geen fuck volume. Geen idee hoe snel dat gaat groeien maar op het moment van schrijven zijn er letterlijk maar 6 BTC/EUR trades en een stuk of 40 BTC/GBP, in totaal.
pi_184435441
Wel dikke vette groene kaars, dat dan weer wel. :P
pi_184437558
Van de week maar weer eens instappen O-)

Ben van plan 5 x 200eu te gebruiken.
200 in BTC zelf.
200 in Solar, (want dat hoort gewoon, ik verkocht ze op meer dan $2 per stuk en ze zijn nu verdorie 2 cent. )
Dan nog 3 coins uitzoeken die komende anderhalf jaar in ieder geval blijven leven en liefst omhoog gaan.
Forcefield City Bewoner
pi_184437690
Mja, ik zou gewoon 60% in BTC stoppen en 40% in een coin naar keuze als je tactiek is om te holden. Sowieso het grootste deel in BTC.
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 16:23:28 #123
42184 crew  DaMart
pi_184437701
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:14 schreef roislecxe het volgende:
Van de week maar weer eens instappen O-)

Ben van plan 5 x 200eu te gebruiken.
200 in BTC zelf.
200 in Solar, (want dat hoort gewoon, ik verkocht ze op meer dan $2 per stuk en ze zijn nu verdorie 2 cent. )
Dan nog 3 coins uitzoeken die komende anderhalf jaar in ieder geval blijven leven en liefst omhoog gaan.

Ik heb nog wel 20 Yovi voor je voor 200 euro :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184437749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb nog wel 20 Yovi voor je voor 200 euro :Y.
Dat was die rise only coin toch?
Zit je daar al 2 jaar mee...
Forcefield City Bewoner
pi_184437779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:23 schreef illusions het volgende:
Mja, ik zou gewoon 60% in BTC stoppen en 40% in een coin naar keuze als je tactiek is om te holden. Sowieso het grootste deel in BTC.
Beetje spreiden kan ook geen kwaad toch?
Misschien is een iets groter deel in BTC wel een goed idee. Ik ga er vanuit dat ie eind van dit jaar toch wel hoger staat dan nu :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 16:27:45 #126
42184 crew  DaMart
pi_184437795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:25 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dat was die rise only coin toch?
Zit je daar al 2 jaar mee...
Al langer... maar 20 Yovi is 0.6 BTC waard zie ik... koopje dus :+.

Maar ik ben ingestapt rond de 200 satoshi geloof ik... alleen raak ik die 2300 die ik nog heb nooit kwijt voor de 72 BTC die het nu waard is -O-..
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184437830
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

Al langer... maar 20 Yovi is 0.6 BTC waard zie ik... koopje dus :+.

Maar ik ben ingestapt rond de 200 satoshi geloof ik... alleen raak ik die 2300 die ik nog heb nooit kwijt voor de 72 BTC die het nu waard is -O-..
Staan er wel orders? Dat was toen toch zo'n ramp...
Misschien kunnen je achterkleinkinderen het tegen die tijd verkopen 8)7

Ik ga voor een andere keuze denk ik toch... maar bedankt voor het aanbod :P
Forcefield City Bewoner
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 16:31:08 #128
42184 crew  DaMart
pi_184437848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:29 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Staan er wel orders? Dat was toen toch zo'n ramp...
Misschien kunnen je achterkleinkinderen het tegen die tijd verkopen 8)7
Ja, ik heb 2 orders staan... meer mag niet :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184437930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:26 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Beetje spreiden kan ook geen kwaad toch?
Misschien is een iets groter deel in BTC wel een goed idee. Ik ga er vanuit dat ie eind van dit jaar toch wel hoger staat dan nu :P
De altcoins zakken al een jaar steeds verder weg t.o.v. BTC na elke dip en winnen amper terrein. Als je gaat holden wil je redelijk op safe spelen, dus dan is alles behalve BTC meer een gok dan een overwogen investering in mijn ogen. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar het enige wat ik met altcoins doe op het moment is traden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 januari 2019 @ 16:51:35 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184438177
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:48 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, word lid van FOK! en ontvang ¤10 in je account.

Dit is geen spam, ik wil jullie alleen maar helpen :)

fok.nl
Reported!
pi_184438305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:35 schreef illusions het volgende:

[..]

De altcoins zakken al een jaar steeds verder weg t.o.v. BTC na elke dip en winnen amper terrein. Als je gaat holden wil je redelijk op safe spelen, dus dan is alles behalve BTC meer een gok dan een overwogen investering in mijn ogen. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar het enige wat ik met altcoins doe op het moment is traden.
Misschien... maar ik wil best een gokje wagen.
Alles daalt nu ongeveer een jaar. Zodra BTC serieuze tekenen van stijging/stabilisering gaat laten zien zullen er ook wel wat altjes uit het dal klimmen.
Als Solar gewoon weer naar de $2,00+ gaat hoor je mij niet klagen :*
Forcefield City Bewoner
pi_184438688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:00 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Misschien... maar ik wil best een gokje wagen.
Alles daalt nu ongeveer een jaar. Zodra BTC serieuze tekenen van stijging/stabilisering gaat laten zien zullen er ook wel wat altjes uit het dal klimmen.
Als Solar gewoon weer naar de $2,00+ gaat hoor je mij niet klagen :*
Deze keer zullen de alts op een andere manier stijgen. Lang niet zoveel als de vorige bullrun in ieder geval, meer de kern van gevestigde orde. Allemaal speculatie natuurlijk, maar de tijd dat een LAMBO-coin in 1 dag je inzet ver-100-voudigd is natuurlijk ver te zoeken. ;)
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:24:24 #133
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184438704
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Deze keer zullen de alts op een andere manier stijgen. Lang niet zoveel als de vorige bullrun in ieder geval, meer de kern van gevestigde orde. Allemaal speculatie natuurlijk, maar de tijd dat een LAMBO-coin in 1 dag je inzet ver-100-voudigd is natuurlijk ver te zoeken. ;)
x90 is ook goed hoor. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184438801
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

x90 is ook goed hoor. :P
In dat geval is SEAL natuurlijk de shitcoin bij uitstek. :P
pi_184438828
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

x90 is ook goed hoor. :P
Doe toch maar de Lambo dan.

  woensdag 16 januari 2019 @ 17:34:50 #136
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184438856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:31 schreef illusions het volgende:

[..]

In dat geval is SEAL natuurlijk de shitcoin bij uitstek. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Doe toch maar de Lambo dan.

[ afbeelding ]
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:35:02 #137
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184438860
Even serieus, ik zie ook potentie in UTK. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184438892
Ik zie potentie in Viagra.
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:48:32 #139
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_184439053
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:37 schreef illusions het volgende:
Ik zie potentie in Viagra.
Je wordt er potent van, neem ik aan?
pi_184439953
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 16 januari 2019 17:23 schreef illusions Allemaal speculatie natuurlijk, maar de tijd dat een LAMBO-coin in 1 dag je inzet ver-100-voudigd is natuurlijk ver te zoeken. ;)
Is dit ooit gebeurd? X100 in een dag?
Wist wel dat verge hoge winsten in korte tijd had.
Maar voor 2017 de koers blind gevolgd en gewoon wat BTC laten groeien (viagra).
Vakman pur sang
  woensdag 16 januari 2019 @ 19:19:39 #141
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184440499
Skip het maar even.
Maar wat is er bad aan dan?
Het komt deze maand in meer dan 50k webshops, in germany al meer dan de helft.
Hiermee kan je zowat Ideal uitvoeren mey crypto, hoe nice is dat?
Dispute invullen alles.
Nog beter dan Paypall.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 16 januari 2019 @ 19:20:22 #142
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184440514
Is moen al in zicht?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:39:46 #143
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184442474
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:20 schreef Quotidien het volgende:
Is moen al in zicht?
29 februari
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:40:54 #144
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184442496
Ik ben van 100 keer per dag mijn portfolio bekijken naar 1 keer in de twee weken :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184442575
De all time highs en hoger gaan we nooit meer zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2019 20:44:18 ]
pi_184442880
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
De all time highs en hoger gaan we nooit meer zien.
Nooit meer? Volgens mij hebben we al nooit hoger dan een all-time high gezien. :D

Snap niet waarom je dan nog niet eruit naait als je daar geen vertrouwen meer in hebt. Wat zit je je tijd dan te verdoen?
pi_184443321
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
De all time highs en hoger gaan we nooit meer zien.
Dit soort oneliners ;( :')
[P]otverdorie
pi_184443458
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:20 schreef Quotidien het volgende:
Is moen al in zicht?
na Chinees nieuwjaar
  woensdag 16 januari 2019 @ 21:16:51 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184443509
Mooi om te zien dat mijn collega illusions nog steeds hier zijn oneindige wijsheden aan het spuwen is _O_
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184444031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Nooit meer? Volgens mij hebben we al nooit hoger dan een all-time high gezien. :D

Snap niet waarom je dan nog niet eruit naait als je daar geen vertrouwen meer in hebt. Wat zit je je tijd dan te verdoen?
wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2019 @ 21:43:21 #151
230491 Zith
pls tip
pi_184444229
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184444266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
jankbal
pi_184444303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
Heb je het nu over crypto of je seksleven?
pi_184444457
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
Ben jij soms bipolair, gisteren zei je nog stinkend rijk te worden van vechain.
Vakman pur sang
pi_184444572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat heeft het voor zin

als ik het eruit haal heb ik niks

als ik het erin laat heb ik niks
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184444977
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Referralboys :') net zoals ZetaOS je fokrep verpesten voor 2 EUR in monies
Coinboyspodcast twitterde op woensdag 16-01-2019 om 15:49:37 Sign language for how we got to the bear market👐#crypto #funny #bitcoin #btc https://t.co/ksMHLorVQz reageer retweet
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:56:04 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184445526
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 11:25 schreef Piva het volgende:
Binance heeft nu een Exchange in de EU. (Jersey)

De eerste 5000 mensen die een account openen krijgen er 20 euro.

https://www.binance.je/

Met Euro en Pond deposits.
Binance.je moeder. Schrale boy :') _O-
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:56:44 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184445544
Moooon! SNTR :B
pi_184445870
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je het nu over crypto of je seksleven?
beide
pi_184445878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_184449185
#Binance Will Add WAVES/USDT, WAVES/TUSD, WAVES/PAX and WAVES/USDC Trading Pairs
support.binance.com/hc/en-us/artic…
https://twitter.com/binance/status/1085733521061175297?s=21
(Hoe embed ik Twitter mobiel? :'))

Dit is wel nice voor Waves.
pi_184449263
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 07:37 schreef Xrenity het volgende:
#Binance Will Add WAVES/USDT, WAVES/TUSD, WAVES/PAX and WAVES/USDC Trading Pairs
support.binance.com/hc/en-us/artic…
https://twitter.com/binance/status/1085733521061175297?s=21
(Hoe embed ik Twitter mobiel? :'))

Dit is wel nice voor Waves.
WAVES was al listed op Binance, namelijk WAVES <-> BTC/ETH/BNB.

Denk niet dat het iets met de waarde zal doen, wel goed voor adoptie.
pi_184450843
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 07:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

WAVES was al listed op Binance, namelijk WAVES <-> BTC/ETH/BNB.

Denk niet dat het iets met de waarde zal doen, wel goed voor adoptie.
Als je aan traden doet en je per default in stablecoins zit is het toch wel verrekte handig om niet die tussenstap te hoeven maken.
pi_184452159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Moooon! SNTR :B
Je had er eerst nog 75k voor 1 dollar? Hoeveel is dat inmiddels?
[P]otverdorie
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:10:03 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184452331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Je had er eerst nog 75k voor 1 dollar? Hoeveel is dat inmiddels?
Geen idee kijk zelf effe
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:17:45 #166
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184452423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Moooon! SNTR :B
-6,37% :D

Wel een mooie munt om te swingtraden volgens mij, gaat telkens +5% of -5%
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184452425
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Je had er eerst nog 75k voor 1 dollar? Hoeveel is dat inmiddels?
111.111 :D
pi_184452721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

111.111 :D
Oeps.
pi_184452974
Die MaGNeT shilled ook alleen maar shitcoins he
pi_184453072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Die MaGNeT shilled ook alleen maar shitcoins he
Ja, ben wel blij dat ik ze zelf niet gekocht heb.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:11:51 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184453115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, ben wel blij dat ik ze zelf niet gekocht heb.
_O-
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:14:13 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_184453156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, ben wel blij dat ik ze zelf niet gekocht heb.
:D
pi_184453220
WCT neemt een flinke duik zeg...
pi_184453250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:18 schreef VanKuikeren het volgende:
WCT neemt een flinke duik zeg...
Stijgt richting eind maart wel weer ;)
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:21:17 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184453254
Als je die vostok airdrop wil kun je toch beter WCT kopen nu? Je hebt er 4 voor 1 weef. Als je 1 VST krijgt per Weef of WCT dan lijkt me omzetten handiger.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184453265
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Als je die vostok airdrop wil kun je toch beter WCT kopen nu? Je hebt er 4 voor 1 weef. Als je 1 VST krijgt per Weef of WCT dan lijkt me omzetten handiger.
Nu helemaal, WCT wordt nu gedumpt dus mooi moment om in te stappen en te holden tot eind maart en net voor de snapshop weer duur te verkopen.
Na de snapshot gaan ze weer richting beneden :P
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:23:10 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184453283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nu helemaal, WCT wordt nu gedumpt dus mooi moment om in te stappen en te holden tot eind maart en net voor de snapshop weer duur te verkopen.
Dat bedoel ik inderdaad ja :D Easy flip.

Maargoed waarom die dump dan nu? Dat heb ik niet helemaal meegekregen :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184453296
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad ja :D Easy flip.

Maargoed waarom die dump dan nu? Dat heb ik niet helemaal meegekregen :X
De VST airdrop is pas begin april, de snapshot wordt 31 maart genomen.

Traders hebben het geduld van Jochem Myjer na 8 bakken koffie dus die dumpen nu en kopen richting eind maart wel weer in.
pi_184453353
Je zal zo'n 0,27 VST krijgen per Wave of WCT.
In de praktijk iets meer omdat exchanges en de eigen wallet van het Waves team zijn uitgesloten van de airdrop.

Ze zouden 3% van de VST airdroppen, dus als 30 miljoen 3% is, dan zal 100% zo'n 1 miljard VST zijn.
25 tot 50 cent zal dan wel een redelijke prijs zijn voor 1 VST, verwacht ik.

Kan je beter je WCT verkopen met winst ;)
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:31:40 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_184453399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De VST airdrop is pas begin april, de snapshot wordt 31 maart genomen.

Traders hebben het geduld van Jochem Myjer na 8 bakken koffie dus die dumpen nu en kopen richting eind maart wel weer in.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat mensen hun WCT bags dumpen zodat ze de komende maanden meer Waves hebben als ze Waves snapshots genomen worden. Dan eind maart koopt iedereen weer veel te duur WCT in en 1 april dumpt die shit into oblivion.

Ik dump mijn WCT bag eind maand in ieder geval.
pi_184453434
Vechain gaat moen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:45:02 #183
62913 Blik
The one and Only!
pi_184453605
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Vechain gaat moen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don’t jinx it
pi_184453635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Daarnaast is het natuurlijk zo dat mensen hun WCT bags dumpen zodat ze de komende maanden meer Waves hebben als ze Waves snapshots genomen worden. Dan eind maart koopt iedereen weer veel te duur WCT in en 1 april dumpt die shit into oblivion.

Ik dump mijn WCT bag eind maand in ieder geval.
Ja, ook wel goed punt, tijdens de Waves snapshot wil je zoveel mogelijk Waves hebben idd.
pi_184454042
Welke wallet wordt tegenwoordig over het algemeen gebruikt om gewoon BTC op te slaan?
Er zijn er zo belachelijk veel :')
Forcefield City Bewoner
pi_184454136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:13 schreef roislecxe het volgende:
Welke wallet wordt tegenwoordig over het algemeen gebruikt om gewoon BTC op te slaan?
Er zijn er zo belachelijk veel :')
Bitcoin Core is wel m'n favoriet maar ook de meest logge versie, aangezien je de hele blockchain moet downloaden ;)
pi_184454145
Ik gebruik Exodus.

https://www.exodus.io/
pi_184454159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:23 schreef illusions het volgende:
Ik gebruik Exodus.

https://www.exodus.io/
Bob is het met je eens.
pi_184454162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin Core is wel m'n favoriet maar ook de meest logge versie, aangezien je de hele blockchain moet downloaden ;)
Hoe groot is die ondertussen wel niet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184454181
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe groot is die ondertussen wel niet?
1 Mb per blok (ok, mag nu meer zijn, maar toch), per 10 minuten. Dus 6*24*365*10jaar maximaal.
500 gb max :P
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_184454201
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe groot is die ondertussen wel niet?
~200GB
pi_184454220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bob is het met je eens.
Que?
pi_184454240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin Core is wel m'n favoriet maar ook de meest logge versie, aangezien je de hele blockchain moet downloaden ;)
Ja dat ga ik dus even niet doen :P
Wil er deze maand nog wat stallen, en niet pas in 2021. Met de snelheid van deze laptop kom je daar al gauw als je heel dat kreng moet downloaden :')
Forcefield City Bewoner
pi_184454255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:23 schreef illusions het volgende:
Ik gebruik Exodus.

https://www.exodus.io/
Zal eens ff kijken. Dank :)
Forcefield City Bewoner
pi_184454263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bob is het met je eens.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Que?
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 14:47:59 #196
42184 crew  DaMart
pi_184454566
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:13 schreef roislecxe het volgende:
Welke wallet wordt tegenwoordig over het algemeen gebruikt om gewoon BTC op te slaan?
Er zijn er zo belachelijk veel :')
Ik gebruikte als laatste Electrum, maar sinds vorige week staan ze op een Ledger ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 14:48:27 #197
42184 crew  DaMart
pi_184454580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Vechain gaat moen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, sell order is erdoor. Nu weer buyorder onder de 110 zetten :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184455260
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Top, sell order is erdoor. Nu weer buyorder onder de 110 zetten :D.
Ik neem ook de gok.

Met mijn geluk is de bearmarkt nu echt voorbij en gaan we meteen naar $0,12
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:55:46 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184455576
Kiek Vechain gaan _O_
  donderdag 17 januari 2019 @ 16:01:53 #200
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184455665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Kiek Vechain gaan _O_
Kijk SEAL gaan _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184455687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Daarnaast is het natuurlijk zo dat mensen hun WCT bags dumpen zodat ze de komende maanden meer Waves hebben als ze Waves snapshots genomen worden. Dan eind maart koopt iedereen weer veel te duur WCT in en 1 april dumpt die shit into oblivion.

Ik dump mijn WCT bag eind maand in ieder geval.
Ik heb het grootste deel van mijn WCT verkocht tussen 0.33 en 0.38 Waves, net weer een paar duizend teruggekocht tussen 0.2 en 0.25 Waves, gaat prima zo.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184455814
sasha35625 twitterde op donderdag 17-01-2019 om 15:00:51 Shall we do the same 2-month averaging for $WCT as we do for $Waves for Vostok airdrop? reageer retweet
pi_184456026
quote:
:D

Kwartje viel niet echt, hoewel ik dagelijks reggae luister.
pi_184456046
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kijk SEAL gaan _O_
Telt niet echt als je maar $79 USD volume hebt op 24 uur. :') _O-
  donderdag 17 januari 2019 @ 16:39:35 #205
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184456289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Telt niet echt als je maar $79 USD volume hebt op 24 uur. :') _O-
En nog maak ik steeds winst met deze schommelingen.
Neway, rest gaat ook helemaal nergens meer over laatste tijd. Boeiend.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 16:40:17 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184456301
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kijk SEAL gaan _O_
wat een godencoins _O_

bijna die kuthond voorbij _O_
pi_184456707
WCT schiet ineens weer omhoog, staat nu zelfs hoger dan voor de dump :D

Zal wel komen door die poll van Sasha :P
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:52:09 #208
131603 Afwazig
Serious business
pi_184457858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:57 schreef MaGNeT het volgende:
WCT schiet ineens weer omhoog, staat nu zelfs hoger dan voor de dump :D

Zal wel komen door die poll van Sasha :P
Wel een logische poll. Als ze dat niet doen dan krijg je een dump van WCT en eind maart een megamoon. Je kan er op wachten dat hier mensen misbruik van gaan maken.
pi_184458563
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

En nog maak ik steeds winst met deze schommelingen.
Neway, rest gaat ook helemaal nergens meer over laatste tijd. Boeiend.
Dat de rest ook kut gaat, is geen excuus. Een volume van 79 USD per dag is gewoon geen moer, daar kan je geen stelling op baseren dat je winst maakt. :D
pi_184460159
Iemand de vechain desktop wallet al gedownload? werkt opzich gemakkelijk.
Is dat commentaar ook niet meer geldig :)
pi_184460305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Iemand de vechain desktop wallet al gedownload? werkt opzich gemakkelijk.
Is dat commentaar ook niet meer geldig :)
Oh nice, welke is dat? Officieel van Vechain?
pi_184460405
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh nice, welke is dat? Officieel van Vechain?
Ja, Officieel.

https://medium.com/@vecha(...)-connex-c39dd4e80b78

Download kan hier:
https://github.com/vechain/thor-sync.electron/releases --> Sync-win-1.0.0.exe

Hulp bij installeren: https://github.com/vechain/thor-sync.electron/wiki

Het is meer dan een wallet. De mobiele wallet heb ik geimporteerd. Dat ging vrij soepel.
Krijg alleen mijn balans nog niet goed te zien. Geen idee waarom. Zometeen even amerikaanse VPN uitzetten.
Het is me nog geheel onduidelijk wat je er nog allemaal meer mee kan. Het lijkt vrij uitgebreid.



[ Bericht 2% gewijzigd door ArnoldG0342 op 17-01-2019 19:43:36 ]
  donderdag 17 januari 2019 @ 19:49:31 #213
62913 Blik
The one and Only!
pi_184460630
Is dat niet ook direct het platform waarop dapps gemaakt kunnen worden icm Comet?
pi_184460691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:49 schreef Blik het volgende:
Is dat niet ook direct het platform waarop dapps gemaakt kunnen worden icm Comet?
quote:
Now Sync is a dApp running environment and wallet for desktop, compatible with Connex, a newly defined standard interface connecting dApps with the VeChainThor blockchain and users
quote:
The New Sync provides users with another option in addition to the Chrome+Comet method to access dApps on the VeChainThor blockchain
Klinkt meer als een tegenhanger van Comet, wat in principe een plug in is (?). Gebruikt zelf Comet niet.
Maar lijkt well een portaal te zijn om met dApps te babbelen.
pi_184461314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja, Officieel.

https://medium.com/@vecha(...)-connex-c39dd4e80b78

Download kan hier:
https://github.com/vechain/thor-sync.electron/releases --> Sync-win-1.0.0.exe

Hulp bij installeren: https://github.com/vechain/thor-sync.electron/wiki

Het is meer dan een wallet. De mobiele wallet heb ik geimporteerd. Dat ging vrij soepel.
Krijg alleen mijn balans nog niet goed te zien. Geen idee waarom. Zometeen even amerikaanse VPN uitzetten.
Het is me nog geheel onduidelijk wat je er nog allemaal meer mee kan. Het lijkt vrij uitgebreid.

[ afbeelding ]
"Het is meer dan een wallet." :D Als dat geen shill is. _O-

Wat kan je met een wallet die je balans niet laat zien?
pi_184461377
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:25 schreef illusions het volgende:

[..]

"Het is meer dan een wallet." :D Als dat geen shill is. _O-

Wat kan je met een wallet die je balans niet laat zien?
Haha deze man :')

Balans doet het inmiddels wel. Was fout van mijzelf.
Het is toch meer dan een Wallet. Wat het exact kan en moet doen bekijk ik morgen wel weer.
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:42:19 #217
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184462886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat de rest ook kut gaat, is geen excuus. Een volume van 79 USD per dag is gewoon geen moer, daar kan je geen stelling op baseren dat je winst maakt. :D
Zitten uitschieters tussen, maar daarvoor moet je hem in de gaten houden, iets wat jij duidelijk niet doet :P
En het is geen excuus, maar een feit. Is al eens aangegeven geloof ik.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463017
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zitten uitschieters tussen, maar daarvoor moet je hem in de gaten houden, iets wat jij duidelijk niet doet :P
En het is geen excuus, maar een feit. Is al eens aangegeven geloof ik.

Het feit is ook dat het het geen goeie coin maakt, omdat anderen ook kut presteren. Ik hou het inderdaad niet echt in de gaten nee, zelfs de uitschieters van coins met een euro of 70 volume per dag interesseren me echt geen zier, en velen met mij. :D
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:49:03 #219
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Het feit is ook dat het het geen goeie coin maakt, omdat anderen ook kut presteren. Ik hou het inderdaad niet echt in de gaten nee, zelfs de uitschieters van coins met een euro of 70 volume per dag interesseren me echt geen zier, en velen met mij. :D
Het is een godencoin. En velen denken er zo over. :D _O_
(En je stats qua uitschieters, klopt voor geen meter)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463072
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Het is een godencoin. En velen denken er zo over. :D _O_
Eentje maar hoor, jij. :P Misschien heb je niet door dat de rest de draak ermee steekt. ;)
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:51:08 #221
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Eentje maar hoor, jij. :P Misschien heb je niet door dat de rest de draak ermee steekt. ;)
Denken dat FOK! alles is. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463089
Ah, nu kloppen de stats niet meer.

79 USD volume is gewoon niks om trots op te zijn.

"Kijk SEAL eens gaan"

rofl _O-
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:51:44 #223
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef illusions het volgende:
Ah, nu kloppen de stats niet meer.

79 USD volume is gewoon niks om trots op te zijn.

"Kijk SEAL eens gaan"

rofl _O-
Uitschieters hadden we het over.
Verdraai anders nog meer dingen
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463104
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Denken dat FOK! alles is. _O-
Zegt niemand hoor. Ik bedoelde mijn opmerking ook breder dan dat.
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:52:27 #225
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Zegt niemand hoor. Ik bedoelde mijn opmerking ook breder dan dat.
Dan zit je er vet naast. Is niet erg. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463125
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Uitschieters hadden we het over.
Verdraai anders nog meer dingen
Uitschieters met een stabiel niveau van 79 usd volume is wel iets om trots op te zijn?

Een 100-voud ervan is nog geen scheet waard.
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:53:02 #227
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Uitschieters met een stabiel niveau van 79 usd volume is wel iets om trots op te zijn?

Een 100-voud ervan is nog geen scheet waard.
Welk stabiel niveau? _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463142
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:52 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan zit je er vet naast. Is niet erg. :D
Net zo ver ernaast als dat enorme volume zeker. Godencoin, wow. :')
pi_184463150
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welk stabiel niveau? _O-
I rest my case. :D
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:54:09 #230
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Net zo ver ernaast als dat enorme volume zeker. Godencoin, wow. :')
Dat kan je van zoveel coins nu zeggen. :) Feit, geen excuus.
Idd godencoin.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:54:20 #231
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:53 schreef illusions het volgende:

[..]

I rest my case. :D
Me2. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463198
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:54 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat kan je van zoveel coins nu zeggen. :) Feit, geen excuus.
Idd godencoin.
Er zijn inderdaad enorm veel shitcoins zoals SEAL, daar heb je helemaal gelijk in. Feit. Een dergelijk laag volume is echter moeilijk te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 21:55:10 #233
230491 Zith
pls tip
pi_184463200
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

En nog maak ik steeds winst met deze schommelingen.
Neway, rest gaat ook helemaal nergens meer over laatste tijd. Boeiend.
Screenshot van je laatste paar trades? Hoeveelheden kan je weglaten (zijn toch laag want geen volume) maar ik geloof er niets van dat je aardig aan het traden bent.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:56:11 #234
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad enorm veel shitcoins zoals SEAL, daar heb je helemaal gelijk in. Feit. Een dergelijk laag volume is echter moeilijk te vinden.
Genoeg te vinden hier anders. Beter zoeken.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:56:45 #235
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463240
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Screenshot van je laatste paar trades? Hoeveelheden kan je weglaten (zijn toch laag want geen volume) maar ik geloof er niets van dat je aardig aan het traden bent.
_O-
Ik ga helemaal niets screenshotten. Het boeit mij namelijk echt 0,0 wat jij gelooft of niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463242
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Genoeg te vinden hier anders. Beter zoeken.
Ben nooit op zoek naar shitcoins eigenlijk, jij wel? :D
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:57:09 #237
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben nooit op zoek naar shitcoins eigenlijk, jij wel? :D
Worden hier genoeg genoemd anders. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463277
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Screenshot van je laatste paar trades? Hoeveelheden kan je weglaten (zijn toch laag want geen volume) maar ik geloof er niets van dat je aardig aan het traden bent.
Lekker SEAL traden jonguhhh. Zodra je mij ziet rollen, krijgt dat nu al enorme volume van 79 usd ineens een enorme spike want ik ben een seal whale. :P
pi_184463284
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:57 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Worden hier genoeg genoemd anders. :D
Noem 1 coin die hier genoemd wordt met een lager volume als SEAL.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 21:59:03 #240
230491 Zith
pls tip
pi_184463302
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

_O-
Ik ga helemaal niets screenshotten. Het boeit mij namelijk echt 0,0 wat jij gelooft of niet.
Dacht ik al :D big profits op 80 usd volume...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 17 januari 2019 @ 21:59:36 #241
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Noem 1 coin die hier genoemd wordt met een lager volume als SEAL.
Volume van afgelopen 24 uur, staat niet gelijk aan shitcoin.
Dat maak jij er even van.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:00:16 #242
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Dacht ik al :D big profits op 80 usd volume...
Nu staat die idd laag.
Paar dagen terug paar k nog hoor, en daar is goed winst op te bouwen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463357
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 21:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Volume van afgelopen 24 uur, staat niet gelijk aan shitcoin.
Dat maak jij er even van.
Noem 1 coin die hier genoemd wordt met een lager volume als SEAL op z'n beste dag ooit.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:02:40 #244
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Noem 1 coin die hier genoemd wordt met een lager volume als SEAL op z'n beste dag ooit.
Dan moet ik het verleden gaan nakijken, weinig behoefte aan. Ik had het over shitcoins, niet over volume.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 22:03:05 #245
230491 Zith
pls tip
pi_184463407
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:00 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nu staat die idd laag.
Paar dagen terug paar k nog hoor, en daar is goed winst op te bouwen.
Volgens CMC was de laatste uitschieter boven 1500 usd vol in november...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:03:35 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463420
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Volgens CMC was de laatste uitschieter boven 1500 usd vol in november...
Zonde van je energie man.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:03:50 #247
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463425
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Volgens CMC was de laatste uitschieter boven 1500 usd vol in november...
Hier 2 dagen terug.....
In november, was het vaak >10k
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:04:30 #248
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463450
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zonde van je energie man.
?
Wat hij daar zegt, klopt gewoon niet hoor.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 22:05:46 #249
230491 Zith
pls tip
pi_184463490
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hier 2 dagen terug.....
Je hebt gelijk, zag het niet zo ver uugezoemd, 15jan 1800 usd vol
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:06:56 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_184463529
* Blik zit met een bakkie popcorn te genieten :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:07:20 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463543
Op zich netjes toch, $1800 volume over 24h in je eentje :D
pi_184463553
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan moet ik het verleden gaan nakijken, weinig behoefte aan. Ik had het over shitcoins, niet over volume.
Ah, het wordt te ingewikkeld. :')

Sowieso, er zijn maar weinig coins die ik hier heb gezien die op hun slechtste dag niet 5x beter performden dan SEAL op z'n beste dag.

Maargoed, als jij dan alsnog zo van die lekkere winsten met SEAL traden behaalt snap ik het niet echt, want je was toch bagholder? Je trade ze om ze later weer terug te kopen op een lager niveau ofzo? En dat lukt allemaal lekker met deze volumes?

Klopt geen drol van je verhaal hoor. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:07:50 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:06 schreef Blik het volgende:
* Blik zit met een bakkie popcorn te genieten :)
CCR op, drinken er bij, beetje gamen, half oog FOK! drama volgen _O_
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:08:46 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, het wordt te ingewikkeld. :')

Sowieso, er zijn maar weinig coins die ik hier heb gezien die op hun slechtste dag niet 5x beter performden dan SEAL op z'n beste dag.

Maargoed, als jij dan alsnog zo van die lekkere winsten met SEAL traden behaalt snap ik het niet echt, want je was toch bagholder? Je trade ze om ze later weer terug te kopen op een lager niveau ofzo? En dat lukt allemaal lekker met deze volumes?

Klopt geen drol van je verhaal hoor. :P
Welke lekkere winsten? Die heb ik reeds geboekt, laatste tijd doe ik weinig ermee.
Jullie lezen het meteen als NU, lol.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:08:56 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, het wordt te ingewikkeld. :')

Sowieso, er zijn maar weinig coins die ik hier heb gezien die op hun slechtste dag niet 5x beter performden dan SEAL op z'n beste dag.

Maargoed, als jij dan alsnog zo van die lekkere winsten met SEAL traden behaalt snap ik het niet echt, want je was toch bagholder? Je trade ze om ze later weer terug te kopen op een lager niveau ofzo? En dat lukt allemaal lekker met deze volumes?

Klopt geen drol van je verhaal hoor. :P
Beetje respect voor de enige ekte coin die samenwerkt met de prins van Nederland ja ... NXP staat ook nog eens in de buurt van hun hoofdkantoor. Niet zo lullig doen nu.
pi_184463607
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, zag het niet zo ver uugezoemd, 15jan 1800 usd vol
Ja :@ sorry, ik zat toen net wat te klooien in Winamp om Killer af te spelen maar klikte toen in het verkeerde venster op Seal. En dan verwar je Seal en Sell ook nog eens ;(
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:09:14 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beetje respect voor de ene ekte coin die samenwerkt met de prins van Nederland ja ... NXP staat ook nog eens in de buurt van hun hoofdkantoor. Niet zo lullig doen nu.
_O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Telt niet echt als je maar $79 USD volume hebt op 24 uur. :') _O-
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

En nog maak ik steeds winst met deze schommelingen.
Neway, rest gaat ook helemaal nergens meer over laatste tijd. Boeiend.
Je hebt het hier duidelijk over de winsten die je nog steeds maakt met deze schommelingen. Die van 79 USD. Van gister. :D
pi_184463665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Beetje respect voor de enige ekte coin die samenwerkt met de prins van Nederland ja ... NXP staat ook nog eens in de buurt van hun hoofdkantoor. Niet zo lullig doen nu.
Doodknuppelen die zeehond. :P

Edit: Oh, ik zie dat iemand dat al heeft gedaan. Maarliefst 6 USD volume vandaag.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:11:02 #260
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:10 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het hier duidelijk over de winsten die je nog steeds maakt met deze schommelingen. Die van 79 USD. Van gister. :D
Ah zo, sorry. Niet nu.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:13:09 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463726
VeChain doe eens stijgen, heb meer vakantiegeld nodig, hup hup.
pi_184463777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:13 schreef Kyran het volgende:
VeChain doe eens stijgen, heb meer vakantiegeld nodig, hup hup.
Misschien toch eens in SEAL investeren. :P

Fucking hell, ik heb niet eens vakantie. Maargoed, heb dan ook net een paar jaar vakantie erop zitten dus misschien zeur ik.
pi_184463794
Ik heb altijd vakantie :@
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:15:48 #264
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien toch eens in SEAL investeren. :P

Fucking hell, ik heb niet eens vakantie. Maargoed, heb dan ook net een paar jaar vakantie erop zitten dus misschien zeur ik.
Dat jullie maar allemaal wegblijven bij SEAL. MINE
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463813
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat jullie maar allemaal wegblijven bij SEAL. MINE
Dat hadden we allang aan het volume gezien hoor.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:16:50 #266
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463826
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat hadden we allang aan het volume gezien hoor.
Gelukkig!

Oh, laatste maand, meer profit op SEAL idd dan VeChain.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb altijd vakantie :@
Ja, ik kwam op het geniale idee maar weer een bedrijf te starten. Fuck my life. Ga zodra de zomer begint maar weer een sabbatical nemen. :P
pi_184463853
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Gelukkig!

Oh, laatste maand, meer profit op SEAL idd dan VeChain.
:')

HAHA

Dan kan je gewoon niet traden.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:18:03 #269
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:17 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

HAHA

Dan kan je gewoon niet traden.
Oh jawel.
Als je er vanaf wilt, let me know.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463886
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh jawel.
Als je er vanaf wilt, let me know.
Gast, niemand gelooft die sprookjes die je vertelt. :P Word wakker.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:19:31 #271
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463902
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Gast, niemand gelooft die sprookjes die je vertelt. :P Word wakker.
Grappig, dat zeggen mensen vaker van jou sprookjes :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463907
Lekker SEAL traden. :D

Het leven van 2 SEAL traders:
"Hey henk, hoeveel heb jij vandaag verdiend?"
> "79 USD, en jij?"
"79 USD verloren."
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:20:21 #273
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:19 schreef illusions het volgende:
Lekker SEAL traden. :D

Het leven van 2 SEAL traders:
"Hey henk, hoeveel heb jij vandaag verdiend?"
> "79 USD, en jij?"
"79 USD verloren."
Nog steeds in het nu moment hangen. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463942
“Seal pump?”

*legt Euro neer
pi_184463948
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Grappig, dat zeggen mensen vaker van jou sprookjes :D
Oja? Noem maar eens een voorbeeld van iets wat onwaar bleek, zoals die enorme SEAL winsten. :P
pi_184463964
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nog steeds in het nu moment hangen. :')
Kan er wel een nulletje bij gooien hoor. Het ging meer om het feit dat al het volume tussen 1 koper en 1 verkoper zit. _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:22:15 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184463978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb altijd vakantie :@
Die please :P

Dit jaar weer road trippen in EU, maar ruim twee weken is te kort :(
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:22:17 #278
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184463980
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Oja? Noem maar eens een voorbeeld van iets wat onwaar bleek, zoals die enorme SEAL winsten. :P
SEAL is gewoon waar. Er zijn meerdere dagen dan nu (Ook al lijkt het in jou hoofd niet zo te zijn :D)

En voorbeelden, gast zoveel. Bent al vaker in discussies gekomen over al je "sprookjes" van spanje, bedrijf x of y, etc.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184463984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
“Seal pump?”

*legt Euro neer
Zal 'm ff gauw aankondigen op de Telegram pump en dump groep.
pi_184464032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die please :P

Dit jaar weer road trippen in EU, maar ruim twee weken is te kort :(
Slechte werkgever dan
pi_184464038
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:22 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

SEAL is gewoon waar. Er zijn meerdere dagen dan nu (Ook al lijkt het in jou hoofd niet zo te zijn :D)

En voorbeelden, gast zoveel. Bent al vaker in discussies gekomen over al je "sprookjes" van spanje, bedrijf x of y, etc.
Ja dus? Wat is er gelogen aan dan? Enige informatie die ik hier wel eens neerzet is de temperatuur en dat ik een kater heb van alle drank en drugs.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:24:41 #282
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja dus? Wat is er gelogen aan dan? Enige informatie die ik hier wel eens neerzet is de temperatuur en dat ik een kater heb van alle drank en drugs.
Geen idee? Moet je aan mensen vragen, die destijds tegen jou aangaven dat je weer lag te dromen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184464102
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen idee? Moet je aan mensen vragen, die destijds tegen jou aangaven dat je weer lag te dromen. :P
Wat zever je nou allemaal gast? Duidelijk geen idee nee. :P Ga maar weer SEAL traden, spike't dat volume misschien weer eens de pan uit. :D
pi_184464169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die please :P

Dit jaar weer road trippen in EU, maar ruim twee weken is te kort :(
Zit te denken met een leuke huurbak door Marokko te touren van de zomer. Of weer naar Turkije, fucking lang niet geweest. Of misschien maar ergens waar ik nooit geweest ben, de Balkan ofzo.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:28:15 #285
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat zever je nou allemaal gast? Duidelijk geen idee nee. :P Ga maar weer SEAL traden, spike't dat volume misschien weer eens de pan uit. :D
Dat je volgens velen users ook vol sprookjes zit.
Leek me nogal duidelijk.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184464230
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan er wel een nulletje bij gooien hoor. Het ging meer om het feit dat al het volume tussen 1 koper en 1 verkoper zit. _O-
Hij denkt dat ie met 50$ volume zo zijn batch van $1000 voor de koersprijs verkoopt binnen 1 min.
Mooi zo laten toch? :D
Vakman pur sang
pi_184464254
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat je volgens velen users ook vol sprookjes zit.
Leek me nogal duidelijk.
Je zegt net nog geen idee te hebben. Dude, je bent hier echt niet zo goed in. Waargebeurde sprookjes dan, maargoed meer als dat ik vaak een kater heb weten jullie toch niet. :D Verder ben ik niet op inconsistenties te betrappen en is alles te bewijzen, kunnen we niet zeggen over die dikke winsten van een SEAL trader. :D

Maargoed, kom maar op dan, 1 sprookje die niet klopt? :D
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:32:10 #288
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Je zegt net nog geen idee te hebben. Dude, je bent hier echt niet zo goed in. Waargebeurde sprookjes dan, maargoed meer als dat ik vaak een kater heb weten jullie toch niet. :D Verder ben ik niet op inconsistenties te betrappen en is alles te bewijzen, kunnen we niet zeggen over die dikke winsten van een SEAL trader. :D

Maargoed, kom maar op dan, 1 sprookje die niet klopt? :D
Ik heb geen idee, over wat je gelogen hebt of niet idd.
Dan moet je met die users bespreken, waarmee je destijds de discussie had.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184464294
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hij denkt dat ie met 50$ volume zo zijn batch van $1000 voor de koersprijs verkoopt binnen 1 min.
Mooi zo laten toch? :D
Ja maar die stack kan ie ZO kwijt hoor, via "andere kanalen." :P Morgen alles nog kwijt met 5 keer winst als ie zou willen, Ik verwacht ook niks minder.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2019 @ 22:32:52 #290
230491 Zith
pls tip
pi_184464303
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dat je volgens velen users ook vol sprookjes zit.
Leek me nogal duidelijk.
Niemand hier die twijfelt dat hij in Spanje zit hoor, men werd gewoon moe dat dit bij elke comment genoemd moest worden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:32:54 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184464305
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:23 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Slechte werkgever dan
En dat haal je uit 1 zin? :D Knap :D
pi_184464322
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, over wat je gelogen hebt of niet idd.
Dan moet je met die users bespreken, waarmee je destijds de discussie had.
Lekker vaag weer allemaal ouwe. Omdat jouw shitcoin door de mangel wordt gehaald gaan we het maar hier over hebben? :P
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:33:47 #293
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Niemand hier die twijfelt dat hij in Spanje zit hoor, men werd gewoon moe dat dit bij elke comment genoemd moest worden.
Waren toen hele andere zaken. :)
Maakt me verder ook niets uit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:34:41 #294
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker vaag weer allemaal ouwe. Omdat jouw shitcoin door de mangel wordt gehaald gaan we het maar hier over hebben? :P
Nee, mij boeit heel SEAL niet.
Mij uitmaken, dat ik sprookjes vertel, vind ik wel jammer.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184464356
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waren toen hele andere zaken. :)
Maakt me verder ook niets uit.
Ja gast wat dan? Entertain ons even dan. Wie A zegt, moet ook B zeggen, anders blijft je mond open staan.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:36:00 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja gast wat dan? Entertain ons even dan. Wie A zegt, moet ook B zeggen, anders blijft je mond open staan.
Ik ga dat niet opzoeken, uit je 10k posts :p
Hebben vaak genoeg dergelijke discussies gezien, dat is niet te ontkennen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:38:07 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184464437
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ga dat niet opzoeken, uit je 10k posts :p
Hebben vaak genoeg dergelijke discussies gezien, dat is niet te ontkennen.
Wel mooi hoe jij iedere discussie dood kan maken met je "het is een feit", "je kan het niet ontkennen". Mooie manier om een discussie te winnen als je het verder niet meer weet.
pi_184464438
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ga dat niet opzoeken, uit je 10k posts :p
Hebben vaak genoeg dergelijke discussies gezien, dat is niet te ontkennen.
Oh, ik dacht even dat je zei dat ik sprookjes verkondigde. :D

Verkeerd gehoord dan!

Even wat SEAL bijkopen. Let op de spike.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:39:11 #299
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184464460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel mooi hoe jij iedere discussie dood kan maken met je "het is een feit", "je kan het niet ontkennen". Mooie manier om een discussie te winnen als je het verder niet meer weet.
Dus.. dat illusions al diverse pittige discussies had, is onzin? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 22:40:32 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184464499
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dus.. dat illusions al diverse pittige discussies had, is onzin? :D
Jij bent onzin, dat kan je niet ontkennen, het is een feit, iedereen weet dat hier, geen zin om het terug te zoeken, maar al meerder keren gezegd door verschillende personen.
pi_184464513
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dus.. dat illusions al diverse pittige discussies had, is onzin? :D
Dat wordt helemaal niet ontkend ouwe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')