abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184403567

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
pi_184403621
Vechain China hustle!
Vakman pur sang
  maandag 14 januari 2019 @ 20:26:55 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184403734
Alles in seal gezet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2019 @ 20:34:30 #4
230491 Zith
pls tip
pi_184403904
Muh China xi jiping
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 14 januari 2019 @ 20:37:39 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184403969
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan moet je mijn berichten maar eens goed teruglezen en vooral begrijpend leren lezen. Dat ging niet over de coin zelf, maar over het manier van schrijven van een medewerker en/of admin van die coin. Try again.

Jij bent samen met Dima één van de twee waar meestal geen discussie mee te voeren is, maar dan is Dima toch een stukje erger ook al is hij in team VeChain :P
Goed, dan over het berichten van een admin. (W/e het ook is, je kraakt het af zonder enige onderbouwing. Dus jij komt in topic, zonder eigenlijk iets te weten, en kraak het af, goede inhoud voor discussie idd :D )
Als ik mijn mening moest geven over berichten van sunny op die manier, houd het niet op. :P

Jij bent één, die denkt dat die beter is dan de rest blijkbaar. Terwijl hypocrisie ervanaf druipt. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 14 januari 2019 @ 20:41:18 #6
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184404020
Heb trouwens al diverse discussies hier gehad, met correcte afloop.
Says enough.

[ Bericht 100% gewijzigd door ssjgoku op 14-01-2019 21:10:46 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_184404031
Vechain gaat de boel.weer flink disrupten met als aanvoerder Xi Ping pingelo.

PS waar is Eggstc nu, al.lang niet gezien en mis zijn oneliners. :'( :D
Vakman pur sang
  maandag 14 januari 2019 @ 20:44:25 #8
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184404072
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:

Zeker zeker,
Heeft ~5x ROI gedaan? :D

Gelukkig ben ik in stable shit gebleven en in diverse shizzle uitgestapt.
pi_184404076
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:

Egg overdose, I guess...
  dinsdag 15 januari 2019 @ 06:54:46 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184410546
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Egg overdose, I guess...
Zit nu op twitter als EggsTA
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 07:21:42 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184410727
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 06:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zit nu op twitter als EggsTA
Crypto_Egg_NL
pi_184410904
Jezus wat een slechte calls maak ik in 2019. :') Te vroeg verkopen, te laat verkopen, te vroeg kopen het maakt niet uit.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:02:31 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184411600
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:38 schreef Afwazig het volgende:
Waves groen in een zee van rood.
Waves rood in een zee van groen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:07:56 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_184411648
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waves rood in een zee van groen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:54:49 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_184412203
En daarom dames en heren, laat je niks op een exchange staan.

Classical exit scam.
pi_184412258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:54 schreef Afwazig het volgende:

[ afbeelding ]

Classical exit scam.
indonesiaeos twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 09:22:52 @Cryptopia_NZ Omg. I have 225 Btc and 1500 eth in your exchange. Pls update your investor immediately reageer retweet
;( :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184412344
Funds are safu
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:06:16 #18
132191 -jos-
Money=Power
pi_184412391
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:54 schreef Afwazig het volgende:

[ afbeelding ]

Classical exit scam.
Bah, ik had daar nog wel wat crypto staan. :% ;(
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_184412407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

indonesiaeos twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 09:22:52 @Cryptopia_NZ Omg. I have 225 Btc and 1500 eth in your exchange. Pls update your investor immediately reageer retweet
Zulke aantallen op een exchange hebben _O- Hopelijk een troll
pi_184412968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij had ik ook nog wat shitcoins op die exchange staan.
pi_184413015
Mja, op Binance durf ik alsnog wel m'n coins te laten staan hoor. Cryptopia niet nee, maar dan noem je er ook eentje.
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 10:51:02 #22
42184 crew  DaMart
pi_184413061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 07:45 schreef dimmak het volgende:
Jezus wat een slechte calls maak ik in 2019. :') Te vroeg verkopen, te laat verkopen, te vroeg kopen het maakt niet uit.
Ja zo eentje had ik van de week ook... dacht dat TRX nog verder zou zakken dus minimale winst gepakt. En nu staat hij ruim 15% hoger :').
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:54:43 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184413110
Cryptopia in het verleden wel eens gebruikt, maar mijn coins nooit lang op laten staan. Sowieso inderdaad nooit op exchanges, want je weet maar nooit. Zelfs Binance is niet heilig, ze doen het verdomd goed maar er zal maar eens een hacker slagen in zijn pogingen
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 11:02:48 #24
42184 crew  DaMart
pi_184413215
Ik laat vaak wel iets op exchanges staan, maar alleen om snel mee te traden.

Op Cryptopia had ik ook nog een kleine hoeveelheid alts staan.
pi_184413392
HSBC komt in het nieuws met Distributed Ledger Tech (afgekort DLT), massa's mensen kopen de token DLT (Agrello) die er niets mee te maken heeft. _O- De dump is nog niet in gezet, maar komt er wel aan gok ik zo.
pi_184413414
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Cryptopia in het verleden wel eens gebruikt, maar mijn coins nooit lang op laten staan. Sowieso inderdaad nooit op exchanges, want je weet maar nooit. Zelfs Binance is niet heilig, ze doen het verdomd goed maar er zal maar eens een hacker slagen in zijn pogingen
Ik laat ze er normaal gesproken ook niet op staan, maar het had niet veel waarde en was ze eigenlijk vergeten..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 11:51:16 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184413909
Snap echt niet hoe iemand het überhaupt aandurft om 225 BTC op een exchange te laten staan ..... Echt hoe dan!

Ik heb ook wat bij Binance staan, maar daar trade ik mee en het zijn nou niet van die mega bedragen waarbij het waard is om ze er constant weer af te halen, maar 225BTC?
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:02 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184414259
Ooit Neblio gekocht op Cryptopia toen die explodeerde qua prijs. Was nergens op een fatsoenlijke exchange te verkrijgen.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:14 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184414264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
HSBC komt in het nieuws met Distributed Ledger Tech (afgekort DLT), massa's mensen kopen de token DLT (Agrello) die er niets mee te maken heeft. _O- De dump is nog niet in gezet, maar komt er wel aan gok ik zo.
Haha, briljant _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 12:21:40 #30
416575 crew  Evenstar
pi_184414299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
Zo zie je maar ..... wij gaan straks echt wel weer een keer moon, nog steeds zoveel dom volk in crypto.
pi_184414491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo zie je maar ..... wij gaan straks echt wel weer een keer moon, nog steeds zoveel dom volk in crypto.
Het erge is, hij pumpt ook nog door. :')
pi_184414517
Oh daar heb ik ook nog een account. Ooit gebruikt om RAIN te traden. Er zal hooguit nog wat dust staan. Mijn 225 BTC en 1500 ETH heb ik gelukkig bij Yobit staan.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:09:18 #33
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184414946
Is cryptopia nu helemaal gone of komt nog wel terug?

Zal geen vergoeding oid uit komen I guess?
pi_184414997
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:09 schreef ssjgoku het volgende:
Is cryptopia nu helemaal gone of komt nog wel terug?

Zal geen vergoeding oid uit komen I guess?
Was SEAL daar gelist dan? :P
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:16:03 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:13 schreef KapBak het volgende:

[..]

Was SEAL daar gelist dan? :P
Zover ik weet niet, maar kameraad van me, heeft geloof ik echt een shitload daar staan.
pi_184415157
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zover ik weet niet, maar kameraad van me, heeft geloof ik echt een shitload daar staan.
Oh dat is wel serieus vervelend :(
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:26:15 #37
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415213
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:22 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh dat is wel serieus vervelend :(
Oh... dus er gaat echt wsl 0 terugkomen?
Volgens mij weet hij dit zelf nog niet, durf het hem amper te vragen/vertellen oO
pi_184415260
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh... dus er gaat echt wsl 0 terugkomen?
Volgens mij weet hij dit zelf nog niet, durf het hem amper te vragen/vertellen oO
Ja weet ik ook niet, ik kan niet bij dat cryptopia in de keuken kijken he :)
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:55:59 #39
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184415650
https://worldnewsdailyrep(...)g-to-rape-alligator/

Waar gaat het heen met de wereld :D _O-

SPOILER
pi_184416053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ja weet ik ook niet, ik kan niet bij dat cryptopia in de keuken kijken he :)
Lambo of Rekt
pi_184416237

Wat een idioot :') De bearmarket op Sunny afschuiven :').

-edit-
Oh het is een oude video, maar kwam op twitter voorbij.
Had 'm nog niet gezien.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:49:58 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_184416307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:

Wat een idioot :') De bearmarket op Sunny afschuiven :').
Was dezelfde gast die een youtube filmpje maakte over dat die bij willekeurige medewerkers van BYD over de partnership ging navragen en het raar vond dat ze van niks wisten, vervolgens het kantoor niet kon vinden en vervolgens toen die het had gevonden het schandalig vond dat die geen inside-info kreeg

Gast is helemaal gestoord
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:08:10 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184416556
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Was dezelfde gast die een youtube filmpje maakte over dat die bij willekeurige medewerkers van BYD over de partnership ging navragen en het raar vond dat ze van niks wisten, vervolgens het kantoor niet kon vinden en vervolgens toen die het had gevonden het schandalig vond dat die geen inside-info kreeg

Dit ja _O-

Alles voor die views he
pi_184416585
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Lol :D ja klopt die heb ik ook gezien. En uiteindelijk zat er gewoon een VeChain receptie daar, beetje apart voor westerse begrippen misschien hoe dat in elkaar zat, maar hij vergeet voor het gemak even dat het een compleet andere wereld is daar in Azie. Ik ben zelf in Manilla geweest voor werk, ik dacht dat ik in een alien wereld stapte toen ik daar rondliep, het lijkt niet eens op hier.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 januari 2019 @ 15:11:36 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184416596
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lol :D ja klopt die heb ik ook gezien. En uiteindelijk zat er gewoon een VeChain receptie daar, beetje apart voor westerse begrippen misschien hoe dat in elkaar zat, maar hij vergeet voor het gemak even dat het een compleet andere wereld is daar in Azie. Ik ben zelf in Manilla geweest voor werk, ik dacht dat ik in een alien wereld stapte toen ik daar rondliep, het lijkt niet eens op hier.
EggsTA _O_ O grote voorspellert, waar gaat het heen met BTC de komende week? Terug naar 3k of terug naar 4k? :o
pi_184416842
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

EggsTA _O_ O grote voorspellert, waar gaat het heen met BTC de komende week? Terug naar 3k of terug naar 4k? :o
Het kan nu 2 kanten op, altijd eigenlijk wel, maar we gaan sideways. Dit is heel moeilijk traden tot er een breakout komt. Een break onder de 3K gaat resulteren in bijzondere paniek, ekte capitulatie zelfs wellicht. Een breach van 4K en daarna 4200 kan grote hoogten betekenen. Men probeert te anticiperen op andermans anticipaties, en daar wordt weer op geanticipeerd. Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses. De toename ineens in sommige alts van prijs, zonder volume. Het is een wild west.

Wat gaat ETH doen? Gaat men veel kopen om de fork te bezitten, of is het een sell the news actie, of heeft men al genoeg eth wat ze willen vanuit december en komt er geen pump vlak voor de fork maar erna wel een dump?

Het momentum ligt stil, dat is duidelijk te zien aan de zeer non-volatile candles op de lagere timeframes, het plakt maar rond support en/of resistance, wachtend op die breakout met big ass volume, naar beneden of omhoog, who knows.

Ik zit stiekem te wachten op de echte capitulatie, de duikvlucht naar sub3K > 2K. Deze verwachting is eigenlijk enkel gebaseerd op hoe positief men nog is her en der + de gutfeeling dat de big boys ons nog langer willen zien bloeden.

Het is alsof je overreden bent, en ze zetten m nog even in zn achteruit, niet omdat je niet al gewond was, maar gewoon om nog een keer over je heen te rijden, een soort van trap na. Zout in de wonden, gewoon om je uit te lachen vanaf hun palmbeach met cocktails, terwijl jij in de regen naar je werk fietst en met bevroren handen aankomt.

Dat was uw horoscoop voor deze week. Dat kost u 1 eth en 10 ripple. Bedankt.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 januari 2019 @ 16:01:56 #47
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184417376
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het kan nu 2 kanten op, altijd eigenlijk wel, maar we gaan sideways. Dit is heel moeilijk traden tot er een breakout komt. Een break onder de 3K gaat resulteren in bijzondere paniek, ekte capitulatie zelfs wellicht. Een breach van 4K en daarna 4200 kan grote hoogten betekenen. Men probeert te anticiperen op andermans anticipaties, en daar wordt weer op geanticipeerd. Ook die fakeout van een eergister naar 3K is grillig te noemen, daar gingen behoorlijk wat mensen voor gaas met hun stoplosses. De toename ineens in sommige alts van prijs, zonder volume. Het is een wild west.

Wat gaat ETH doen? Gaat men veel kopen om de fork te bezitten, of is het een sell the news actie, of heeft men al genoeg eth wat ze willen vanuit december en komt er geen pump vlak voor de fork maar erna wel een dump?

Het momentum ligt stil, dat is duidelijk te zien aan de zeer non-volatile candles op de lagere timeframes, het plakt maar rond support en/of resistance, wachtend op die breakout met big ass volume, naar beneden of omhoog, who knows.

Ik zit stiekem te wachten op de echte capitulatie, de duikvlucht naar sub3K > 2K. Deze verwachting is eigenlijk enkel gebaseerd op hoe positief men nog is her en der + de gutfeeling dat de big boys ons nog langer willen zien bloeden.

Het is alsof je overreden bent, en ze zetten m nog even in zn achteruit, niet omdat je niet al gewond was, maar gewoon om nog een keer over je heen te rijden, een soort van trap na. Zout in de wonden, gewoon om je uit te lachen vanaf hun palmbeach met cocktails, terwijl jij in de regen naar je werk fietst en met bevroren handen aankomt.

_O_

Accepteer je ook Universaaaa?
Hmz...
pi_184417385
1HR grafiek Bartje Simpson incoming?
pi_184417482
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 15:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Echte TA-god. Heel pagina vol zeveren om te zeggen dat je geen idee hebt _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 16:12:19 #50
416575 crew  Evenstar
pi_184417554
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echte TA-god. Heel pagina vol zeveren om te zeggen dat je geen idee hebt _O_
Godver _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: