abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184401541
Jemig!!!

Word overspoeld met reacties, heb niet eens de tijd om rustig assessment te maken en te solliciteren gekregen vandaag. 6 keer gebeld door potentiële werkgevers.

Klinkt goed, nietwaar?

Nou dus fokking niet!!!!!

Het lijkt alsof je de overgebleven kruimels banen krijgt!!!

Na de vorige keer gebeld te zijn ivm een baan waar WFT vereist voor is, vandaag

-Commerciële baan = Kluun zegt nee, want ik ga niet in de trein iets verkopen. Schandalig dat aanbod!!!

-Leuke baan in Vlaardingen die met OV niet goed bereikbaar is. Toedels!

-Weer een leuke baan (Kluun werd blij!) in Zoetermeer, wederom enkel met auto bereikbaar. Houdoe!

-Accountmangager baan waarvoor Kluun een IQ test moet maken (om te gieren). Kluun is dom, dus Kluun zegt: 'Nee, bedankt, ik heb al iets anders gevonden.

-Baan als lopende band medewerker in een fabriek. SCHANDALIG!!!! Kluun zegt weer nee, nooit!

-Baan waarbij ik als beveiliger opgeleid ga worden. Eeeh nee!!!!

Het is net als met die grietjes! Banen en grietjes zat blijkbaar, maar ze zijn niet voor mij!

Momenteel met een grietje bezig die best snel wil trouwen, maar ze durft geen foto van zichzelf te tonen, terwijl ze wel mijn foto heeft gezien. Nou, vooruit dan maar. Foto's zeggen niets, in het echte leven is het meestal anders, dus snel afspreken!!! Ik hou komend weekend netjes vrij voor je, zullen we dan afspreken? 'Ik ga nu slapen, welterusten.' Welterusten, maar we spreken snel af, akkoord? Ze heeft het gelezen op de app, maar negeert het afspreek gedeelte!!! Hoe wil ze trouwen zonder mij in reallife te zien?!

Het is allemaal zo'n misere. Lijkt erop dat dit nieuwe jaar wederom behoorlijk teleurstellend zal verlopen. Kom vast huilend en krijsend in een stom baantje terecht zonder grietje. En aangezien het baantje stom is word ik binnen 3 maanden naar huis gestuurd en mag ik weer verder zoeken.

Fokt op!!!!!
Niet doen
pi_184401578
Niet gelezen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 14 januari 2019 @ 18:37:05 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_184401596
hihi *) :@
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_184401612
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
Niet gelezen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Wel gelezen, bedankt!
Niet doen
pi_184401630
KLB / Waarom mogen mensen niet leven hoe ze zelf willen?

hier verder. Kluun, als je wil dat ik de TT aanpas naar 'Kluun's struggles' moet je maar ff een TR zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')