Nee dit wordt totaal wat anders, zie haar clips.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht een soort Fuego 2.0 ofzo... de Grieken zullen het Cypriotische kunstje van vorig jaar wel willen evenaren
Ik hoop op een goed lied, ik merk dat na 2 liedjes haar stem mij begint te irriteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:21 schreef Nexum het volgende:
Katerine heeft een ontzettend goed album out there. Ik zou echt even aanraden om er iig 2 liedjes van te luisteren:
Embodiment, an album by Katerine Duska on Spotify
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik verwacht ook iets goeds.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef Nexum het volgende:
Ben heeeeel excited voor Griekenland. Katerine's werk is al heel goed dus ik verwacht dat dit ook iets prachtigs gaat worden
Klopt, blijkbaar om 18.30 voor het eerst hier te beluisteren: https://webtv.ert.gr/ert2-live/quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:26 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar om 18.30 voor het eerst hier te beluisteren: https://webtv.ert.gr/ert2-live/
En vanaf 21.00 op het Youtube kanaal.
Dank je, daar komt zequote:Op woensdag 6 maart 2019 20:04 schreef Toposcoupe het volgende:
Onthulling is nu een soort van aan de gang op genoemd kanaal.
Past een beet je bij mijn leeftijdquote:
OK ook wat gelikt, maar vind dit wel 1 van de weinige betere liedjes wat tot nu toe gekozen is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:14 schreef Toposcoupe het volgende:
Oké, klinkt prima. Verzet geen bakens, gewoon niets-aan-de-hand popdeuntje met een beat wat het ESF 2019 nog wel gebruiken kon. Gaat vast naar de finale.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |