abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184471611
registreer om deze reclame te verbergen
Trouwens, er zat nu een incentive bij. Die zat er niet bij, bij de preview toch?
pi_184471631
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:03 schreef peterc het volgende:

[..]

idem, ben toch snel&scherp op mijn leeftijd
Me.too, zelfs wat meer voor mijn doen, hopelijk is het project net zo goed/solide als iedereen blijkbaar denkt :7
pi_184472475
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:12 schreef wilan het volgende:
Trouwens, er zat nu een incentive bij. Die zat er niet bij, bij de preview toch?
Klopt die zat er niet bij. Men heeft dus hier toch mee gelezen en op het laatste moment een incentive toegevoegd. Vond de incentive nu niet direct aantrekkelijk. Afijn al doende leert men, volgende keer een betere incentive actie.......................
Overigens was ik ook nog net op tijd. Maar ja als er investeringen van 25k en 20k bij zitten gaat het natuurlijk wel snel.
pi_184472503
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Klopt die zat er niet bij. Men heeft dus hier toch mee gelezen en op het laatste moment een incentive toegevoegd. Vond de incentive nu niet direct aantrekkelijk. Afijn al doende leert men, volgende keer een betere incentive actie.......................
Overigens was ik ook nog net op tijd. Maar ja als er investeringen van 25k en 20k bij zitten gaat het natuurlijk wel snel.
Volgens mij staan de incentives nooit op de preview pagina. Eens met de (on)aantrekkelijkheid. Leg je E 2.000 in, mag je in je eentje gaan eten 8)7
Een + voor: fysiotherapie Ter Apel, AquaPretPark, Tropisch Fruit&Paddenstoelen, Brookhuis Applied Technologies, Tapa Tap, Expertboek, KonaCom, Daily Facility Services, ByBillMedia, Rijkenvoorde, Vossto, J. van Buiten, Frankendael
pi_184472556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik moest er een beetje asociaal voor met mijn telefoon in de weer tijdens lunch met collega's, maar gelukkig wel met het gewenste resultaat :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')