Ja nou ja je weet het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not really, kheb er nu al 1284 uur opzitten zeg maar
Heb nu maar besloten om te kijken of ik mn huidige resources leeggetrokken krijgquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja je weet het niet.
Herrijzen uit de dood was nog nooit zo leukquote:Op vrijdag 18 januari 2019 01:24 schreef lifeblind het volgende:
Tja....
(multiplayer met Cablegunmaster, Monopoly, Djurre (maar die was al weg), en ik)
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 01:24 schreef lifeblind het volgende:
Tja....
(multiplayer met Cablegunmaster, Monopoly, Djurre (maar die was al weg), en ik)
Later gewoon artillery guns om de muur bouwen (als de range groot genoeg is ) denk ik ?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:47 schreef lifeblind het volgende:
Die nieuwe server zullen ze waarschijnlijk handmatig in de lucht trekken, dus lijkt me dat dat vandaag wel ergens in orde komt dan. Zodra alles geinstalleerd is en draait maar eens even kijken of we 'm plat kunnen krijgen![]()
Met betrekking tot die artillery, kun je desnoods een railsignal enablen na 5 minuten (of wat dan ook goed werkt) waardoor de trein een rondje kan rijden, hoef je 't maar op 1 plek (het laadstation voor artillery) te regelen. Condition op alle tussenstations kan dan een wait time van een minuut of wat zijn (dat er genoeg tijd is om in ieder geval wat kapot te schieten. Of gewoon losse artillery wegzetten, en een trein met shells gewoon laten rondrijden om het hele spul te vullen
Later? Gewoon nu al doenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Later gewoon artillery guns om de muur bouwen (als de range groot genoeg is ) denk ik ?![]()
vanmiddag dan maar, eerst even wat grote mensen dingen doen .quote:
Eigenlijk werken toen, nu maar de afwas en huishouden doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vanmiddag dan maar, eerst even wat grote mensen dingen doen .Zoals afwas en huishouden.
Jup. En als je te snel doorgaat naar de volgende secties van de campaign wordt het stiekem nog behoorlijk pittig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nog helemaal niet naar gekeken, is dat nu inclusief die robot die je helpt?
Kom je ook weer spelen op onze server?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:14 schreef Monopoly het volgende:
De toolbelt is wel vaag. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Ja ik kan vanavond nog wel proberen om even mee te doen. Is wel weer ff gezellig. Zijn de mods al klaar voor 0.17. Ik ben een single player vanilla sessie begonnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kom je ook weer spelen op onze server?we hebben weer nieuwe mensjes en het is hartstikke gezellig stuk of 4-5 man samen aan de factorio.
Typisch gesprek tussen Cable en lifeblind gisteren nadat de rest al weg wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:35 schreef cablegunmaster het volgende:
We zijn nu bezig met city blocks. maar veel recepten gebroken. vanavond is er een groepje vanaf 19:30.
Even platgeslagen: Je hebt op locatie y 100 miner drills in een storage of provider chest, die je eigenlijk op locatie z in een storage of provider chest wil hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een vraagje over logistic networks, hoe kan ik resources verder in het logistic network verplaatsen?
Ja zo ongeveer inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even platgeslagen: Je hebt op locatie y 100 miner drills in een storage of provider chest, die je eigenlijk op locatie z in een storage of provider chest wil hebben?
Gaat het om grootschalige resources voor je productielijnen, of meer voor je persoonlijke inventory?quote:
Nou in dit geval had ik het idee een muur te maken, met een roboport erin voor herstel maar deze ook gelijk het naastliggende blok muur te laten maken. Alleen ik wil niet handmatig die resources uit gaan delen bij ieder blok muur.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat het om grootschalige resources voor je productielijnen, of meer voor je persoonlijke inventory?
Weet natuurlijk niet wat je precies van plan bent qua design, maar klinkt gewoon als tileable muur design? Requester chest zou dan toch wel al voldoende moeten zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou in dit geval had ik het idee een muur te maken, met een roboport erin voor herstel maar deze ook gelijk het naastliggende blok muur te laten maken. Alleen ik wil niet handmatig die resources uit gaan delen bij ieder blok muur.
Bijvoorbeeld dat ik aan het begin van de muur ook repair packs erin kan doen en dat die verdeeld worden over de hele muur.
Maar ik wil dat de requester ook gelijk doorgeeft aan zijn buurman, anders moeten ze alles super ver gaan halen na een tijdje toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet wat je precies van plan bent qua design, maar klinkt gewoon als tileable muur design? Requester chest zou dan toch wel al voldoende moeten zijn?
Als je wil garanderen dat ze het alleen van het 'muurnetwerk' afhalen zal je het moeten isoleren ,en de muur dus ver genoeg naar buiten plaatsen dat ze hun eigen logistic network hebben. Eventueel 1 centraal laadstation voor de muur met requester chests die inserten in een provider chest, en dan bij elke roboport in de muur een requester zetten die 50 stuks ofzo requesten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de requester ook gelijk doorgeeft aan zijn buurman, anders moeten ze alles super ver gaan halen na een tijdje toch?
Ah oke ik had de hoop dat de buffer chests 50 konden requesten voor dat punt en dan ook nog wat meer kunnen requesten die gelijk verder aangeboden worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je wil garanderen dat ze het alleen van het 'muurnetwerk' afhalen zal je het moeten isoleren ,en de muur dus ver genoeg naar buiten plaatsen dat ze hun eigen logistic network hebben. Eventueel 1 centraal laadstation voor de muur met requester chests die inserten in een provider chest, en dan bij elke roboport in de muur een requester zetten die 50 stuks ofzo requesten.
Indien het muur-netwerk geisoleerd is, pakken ze dat dan alleen maar uit dat centrale punt.
Ja dat is kut denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij je met belts ofzo gaat werken natuurlijk
Ik gebruik buffer chests nauwelijks, maar die zijn toch bedoeld om ervoor te zorgen dat de speler altijd een voorraadje supplies heeft, die niet weggezogen kunnen worden door eventuele productielijnen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke ik had de hoop dat de buffer chests 50 konden requesten voor dat punt en dan ook nog wat meer kunnen requesten die gelijk verder aangeboden worden.
wrom filter inserters? Je kunt gewoon filters instellen op de chests zelf hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah oke dan had ik ze verkeerd begrepen.Die buffer chests zoals ik ze bedoel zouden wel nice zijn denk ik.
![]()
Maar mss met filter inserters werken of zo ja.Ga wel even klooien morgen.
Thanks iig.
Daarstraks een paar uurtjes gespeeld, het ziet er echt ontzettend mooi uit, alleen is de UI naar mijn idee nog wat clunky, en is het voornamelijk heel erg veel tussen verschillende crafting stations rondrennen. Maar goed, het is nog maar alpha natuurlijk, dus een mooie manier om dat soort userfeedback te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Testkey binnen gekregen om dit weekend Satisfactory te spelen, ben benieuwd.
Dat was inderdaad ook mijn grootste probleem, ik had al heel snel geen overzicht meer van wat nu precies waar stond en wat deed omdat alle machines gewoon 2 keer zo groot zijn als de speler zelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik geloof gewoon niet zo in Satisfactory. Ja, het ziet er prachtig uit. Maar een FP perspectief in een fabrieksmanagement-spel? Ik denk dat de lol er snel vanaf is, omdat opschalen ontzettend moeilijk gaat worden.
wij gaan nu voor de 1 per minuutquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben mijn huidige factory net aan het afronden, zit te twijfelen of ik nu doorga voor een megabase. Zit nu op 1 rocket per 4 minuten (15 per uur dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |