Ja zo ongeveer inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even platgeslagen: Je hebt op locatie y 100 miner drills in een storage of provider chest, die je eigenlijk op locatie z in een storage of provider chest wil hebben?
Gaat het om grootschalige resources voor je productielijnen, of meer voor je persoonlijke inventory?quote:
Nou in dit geval had ik het idee een muur te maken, met een roboport erin voor herstel maar deze ook gelijk het naastliggende blok muur te laten maken. Alleen ik wil niet handmatig die resources uit gaan delen bij ieder blok muur.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat het om grootschalige resources voor je productielijnen, of meer voor je persoonlijke inventory?
Weet natuurlijk niet wat je precies van plan bent qua design, maar klinkt gewoon als tileable muur design? Requester chest zou dan toch wel al voldoende moeten zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou in dit geval had ik het idee een muur te maken, met een roboport erin voor herstel maar deze ook gelijk het naastliggende blok muur te laten maken. Alleen ik wil niet handmatig die resources uit gaan delen bij ieder blok muur.
Bijvoorbeeld dat ik aan het begin van de muur ook repair packs erin kan doen en dat die verdeeld worden over de hele muur.
Maar ik wil dat de requester ook gelijk doorgeeft aan zijn buurman, anders moeten ze alles super ver gaan halen na een tijdje toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet wat je precies van plan bent qua design, maar klinkt gewoon als tileable muur design? Requester chest zou dan toch wel al voldoende moeten zijn?
Als je wil garanderen dat ze het alleen van het 'muurnetwerk' afhalen zal je het moeten isoleren ,en de muur dus ver genoeg naar buiten plaatsen dat ze hun eigen logistic network hebben. Eventueel 1 centraal laadstation voor de muur met requester chests die inserten in een provider chest, en dan bij elke roboport in de muur een requester zetten die 50 stuks ofzo requesten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ik wil dat de requester ook gelijk doorgeeft aan zijn buurman, anders moeten ze alles super ver gaan halen na een tijdje toch?
Ah oke ik had de hoop dat de buffer chests 50 konden requesten voor dat punt en dan ook nog wat meer kunnen requesten die gelijk verder aangeboden worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je wil garanderen dat ze het alleen van het 'muurnetwerk' afhalen zal je het moeten isoleren ,en de muur dus ver genoeg naar buiten plaatsen dat ze hun eigen logistic network hebben. Eventueel 1 centraal laadstation voor de muur met requester chests die inserten in een provider chest, en dan bij elke roboport in de muur een requester zetten die 50 stuks ofzo requesten.
Indien het muur-netwerk geisoleerd is, pakken ze dat dan alleen maar uit dat centrale punt.
Ja dat is kut denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Tenzij je met belts ofzo gaat werken natuurlijk
Ik gebruik buffer chests nauwelijks, maar die zijn toch bedoeld om ervoor te zorgen dat de speler altijd een voorraadje supplies heeft, die niet weggezogen kunnen worden door eventuele productielijnen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke ik had de hoop dat de buffer chests 50 konden requesten voor dat punt en dan ook nog wat meer kunnen requesten die gelijk verder aangeboden worden.
wrom filter inserters? Je kunt gewoon filters instellen op de chests zelf hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah oke dan had ik ze verkeerd begrepen. Die buffer chests zoals ik ze bedoel zouden wel nice zijn denk ik.
Maar mss met filter inserters werken of zo ja. Ga wel even klooien morgen.
Thanks iig.
Daarstraks een paar uurtjes gespeeld, het ziet er echt ontzettend mooi uit, alleen is de UI naar mijn idee nog wat clunky, en is het voornamelijk heel erg veel tussen verschillende crafting stations rondrennen. Maar goed, het is nog maar alpha natuurlijk, dus een mooie manier om dat soort userfeedback te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Testkey binnen gekregen om dit weekend Satisfactory te spelen, ben benieuwd.
Dat was inderdaad ook mijn grootste probleem, ik had al heel snel geen overzicht meer van wat nu precies waar stond en wat deed omdat alle machines gewoon 2 keer zo groot zijn als de speler zelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik geloof gewoon niet zo in Satisfactory. Ja, het ziet er prachtig uit. Maar een FP perspectief in een fabrieksmanagement-spel? Ik denk dat de lol er snel vanaf is, omdat opschalen ontzettend moeilijk gaat worden.
wij gaan nu voor de 1 per minuut we zitten nu op de 0 per 0 maar dat komt omdat we het goed uitplannen en hopelijk gaat het steeds sneller met die raketjesquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben mijn huidige factory net aan het afronden, zit te twijfelen of ik nu doorga voor een megabase. Zit nu op 1 rocket per 4 minuten (15 per uur dus)
Precies. Science staat nu volledig stil omdat ik alles compleet aan t uitplannen ben, en we hebben onze startbase ook al volledig weggehaald. De base bestaat nu uit 2 'onderdelen'. Aan de ene kant het stuk wat de base zelf onderhoud, en er voor zorgt dat we kunnen uitbreiden (cityblocks vergt veel rails, concrete en dat soort spul), en aan de andere kant de science blocks en alles wat er bij hoort. Aangezien alle builds ook meteen beaconed zijn, en volledig moduled zijn, is stroom ook een dingetje. We verbruiken momenteel in quasi-idle stand al 5 GW aan stroom, dus solar wordt overal waar we ruimte over hebben neergekwakt, heb afgelopen week een blok ontworpen wat precies in een cityblock past, met een accumulator/panel ratio van 0.837quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij gaan nu voor de 1 per minuut we zitten nu op de 0 per 0 maar dat komt omdat we het goed uitplannen en hopelijk gaat het steeds sneller met die raketjes
Okee da’s wel een geil klusje om te doen jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:43 schreef lifeblind het volgende:
heb afgelopen week een blok ontworpen wat precies in een cityblock past, met een accumulator/panel ratio van 0.837
Zie plaatje erboven dat blok zit er nu in elke grid dat "zwart met streepjes zit" erin.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Okee da’s wel een geil klusje om te doen ja
Arme serverquote:Op maandag 27 mei 2019 00:56 schreef lifeblind het volgende:
En server nieuw leven ingeblazen met een volledige Bob+Angels run
de 1000 SPM heeft het niet gehaald (op de server dan). maar lokaal draait het op 40 - 50 FPS.quote:
na 10 minuten...quote:
Hehe, vanilla?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef cablegunmaster het volgende:
@:djurres binnenkort weer eens ? gewoon een keer kijken hoe snel we in 1 dag kunnen komen.
Doe eens nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:02 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hehe, vanilla?
Ik wil best, maar moet oprecht over 2 weken eerst verhuizen
Hehehe, binnenkort x oke?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |