heb je geen vpn dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef Geerart het volgende:
[..]
Als ik nou naar Amerika ga, heb ik dan langer?
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef Geerart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit Californië wil ik even mededelen dat ik de puzzel morgen voor 15:00 uur moet inleverenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef Geerart het volgende:
[..]
Dus hij moet om 23.58 ingeleverd zijn🤔quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:08 schreef Nethunt het volgende:
Tot 15 januari ....is grammaticaal trouwens ook verwarrend.
Dat is bij mij niet eens mogelijk, wat mij betreft is het thema kluizenaarsschap.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:21 schreef saaie_kaas het volgende:
Ik zou toch echt zweren dat "echtscheiding" in het thema van de puzzel past..
Een reflectie op een reflexieve relatie - dat klinkt nu al als een goeie eerste roman, Carlo.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:32 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet eens mogelijk, wat mij betreft is het thema kluizenaarsschap.
Eigenlijk begint dit jaar dus pas op 16 januari voor velen ... de baarden worden eindelijk weer gescheerd ...de gordijnen weer geopend..de deurbel weer geactiveerd ... zo ook de telefoons..(berichten met "gelukkig nieuwjaar" worden nu pas gelezen) ..planten krijgen weer water ..het huishouden wordt weer opgepakt ...en het besef dat je alweer 2 afleveringen van Wie is de Mol kan terug kijken ...heerlijk dat puzzelen...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:32 schreef CarloV het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet eens mogelijk, wat mij betreft is het thema kluizenaarsschap.
Succes met de laatste!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 02:51 schreef nushae het volgende:
Woehoe de 46-letternaam nog gevonden in 19!! Nu de vijfde nog O_o
Jij ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 07:28 schreef Creamind het volgende:
De laatste puzzeldag is aangebroken. Eerst even de kids naar school en dan eens zien of ik nog ergens wat puntjes erbij kan sprokkelen voordat ik het vanvond opstuur.
Iedereen succes met de laatste loodjes!
Het is puz-zel nondeju!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:51 schreef ijsenijskoud het volgende:
<3 https://www.npo3fm.nl/san(...)gmenten/audio/340529
Is nu het moment dat ik een handtekening moet gaan vragen @Carlo?
Can het niet ouderwets? Of staat dat te cnullig?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:42 schreef llamalama het volgende:
Wanneer je idee voor 16 niet bruikbaar is wegens maar een K in de tekst...
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:51 schreef ijsenijskoud het volgende:
<3 https://www.npo3fm.nl/san(...)gmenten/audio/340529
Is nu het moment dat ik een handtekening moet gaan vragen @Carlo?
SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook onderweg gehad! Frustrerend hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:42 schreef llamalama het volgende:
Wanneer je idee voor 16 niet bruikbaar is wegens maar een K in de tekst...
ik doe met je mee, tot dusver nog geen succesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:16 schreef PnavE_81 het volgende:
Ik probeer tussendoor vandaag nog 7b en 7c op te lossen. Die zouden toch te doen moeten zijn zou je denken...
Dat dacht ik ook dat dat nog wel zou moeten lukken. Heb alleen geen flauw idee wat ik nog kan proberen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:16 schreef PnavE_81 het volgende:
Ik probeer tussendoor vandaag nog 7b en 7c op te lossen. Die zouden toch te doen moeten zijn zou je denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |