Succes daarmee op dit uurquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:36 schreef De_Escalatievogel het volgende:
De cake is in de oven!
Hoog tijd om weer eens wat zonlicht op te vangen
Oh shit, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:38 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Succes daarmee op dit uur![]()
12 is nu in de pocket. Nog eventjes zoeken naar extra hints voor het thema
Het vuurwerk valt hier een beetje tegenquote:
Ik ook van jou <3quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:02 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Het vuurwerk valt hier een beetje tegen![]()
Dit jaar puzzelde ik voor het eerst terwijl ik op dit forum zat. Ik moet zeggen dat dat een extra dimensie geeft aan het puzzelen. Een soort van gedeeld 'leed'![]()
Volgend jaar weer wat mij betreft
Ik heb nog 2 ongelezen edities liggen!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:21 schreef Geerart het volgende:
[..]
The GCHQ puzzle book heeft mij vorig jaar erg vermaakt, de nieuwe wordt morgen bezorgd:)
1c en 11b (of eigenlijk 11 als geheel). Voor mij de perfecte verhouding tussen proberen, redeneren en uitwerken.quote:
Ik vond de 1, 1-8, 1-9 reeks prachtig!quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:03 schreef tramtol het volgende:
Wat vonden jullie de mooiste puzzel?
17 en 21 zijn mijn favorieten.
Waitwut? Ik vond 21 echt heel klote en niet passen bij de rest van de puzzel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:03 schreef tramtol het volgende:
Ik vond opgave 1 het leukst om te doen, opgave 22 had de leukste uitkomst (ik had het pas veel te laat door, m'n mond viel letterlijk open van verbazing) en bij opgave 17 en 24 heb ik het langst door de kamer staan dansen omdat ik er me daar weken op heb blindgestaardquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:03 schreef tramtol het volgende:
1c gaf veel voldoening, net als 13 (de eerste grote die ik had). 11a vond ik ook leuk (b en c niet opgelost).quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:03 schreef tramtol het volgende:
Nee ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:14 schreef CathyCathy het volgende:
11a was leuk
En 22 was leuk om uit te werken.
Maar was ik de enige die dat heeft gedaan, en het gevonden antwoord is gaan googelen om te kijken of het een vervoeging van het latijnse werkwoord was?
Duh..
Neu, als het achter een A staat is het vrij voor de hand liggend waarom dat er nou uit kwamquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:14 schreef CathyCathy het volgende:
11a was leuk
En 22 was leuk om uit te werken.
Maar was ik de enige die dat heeft gedaan, en het gevonden antwoord is gaan googelen om te kijken of het een vervoeging van het latijnse werkwoord was?
Duh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |