abonnement Unibet Coolblue
pi_184396146
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:03 schreef govie het volgende:
Ik ga toch niet zo mee in de frenkie de jong hype. Leuke voetballer maar ik vind hem te tenger ogen. Ik verwacht dat hij ondersneeuwt bij PSG, barcelona of Man City. Mijn mening is dat De ligt sowieso goed past bij Real madrid of Bayern Munchen, hun hebben oudere verdedigers en geld teveel. Ik verwacht dat De Jong naar Engeland zal gaan maar niet City, eerder liverpool ofzo, dat is een halve tree lager met 75% meer speelgarantie.
Je gaat mis door te stellen dat hij een hype is. Ik meen echt dat een unieke speler is die zijn gelijke nog niet kent. Je kunt nauwelijks (Luuk de Jong uitgezonderd ;) ) druk op hem zetten. Met alleen zijn lichaam kan hij 3 spelers op het verkeerde been zetten. Enorm goede basistechniek. Ik vind het een fenomeen.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:09:08 #52
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_184396180
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je gaat mis door te stellen dat hij een hype is. Ik meen echt dat een unieke speler is die zijn gelijke nog niet kent. Je kunt nauwelijks (Luuk de Jong uitgezonderd ;) ) druk op hem zetten. Met alleen zijn lichaam kan hij 3 spelers op het verkeerde been zetten. Enorm goede basistechniek. Ik vind het een fenomeen.
Ik ben ook geen kenner, maar ik hoop dat hij kiest voor een club met meer speelgarantie dan realmadrid, barcelona, chelsea of mancester city. Bij De Ligt ben ik ervan overtuigt dat hij naar real of barcelona kan.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_184396199
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Enige wat om aan te gluren is, zijn PSG, Lyon, Lille en Reims.
Reims heb ik al een jaar of twee niks van gezien denk ik, maar een competitie waarbij er eigenlijk maar één favoriet is, pfwah, blij dat wij die gekke eredivisie hebben. :P
-nee-
pi_184396225
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:09 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ben ook geen kenner, maar ik hoop dat hij kiest voor een club met meer speelgarantie dan realmadrid, barcelona, chelsea of mancester city. Bij De Ligt ben ik ervan overtuigt dat hij naar real of barcelona kan.
Als je 75 miljoen wil betalen ga je ook spelen lijkt me.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:13:23 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184396267
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:09 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ben ook geen kenner, maar ik hoop dat hij kiest voor een club met meer speelgarantie dan realmadrid, barcelona, chelsea of mancester city. Bij De Ligt ben ik ervan overtuigt dat hij naar real of barcelona kan.
Het gaat niet alleen om de kwantiteit qua speeltijd. Als De Jong bij liverpool terecht zou komen wordt ie waaarschijnlijk gebruikt in een diepe pivotrol waarbij hij als een soort Sneijder bij Inter diepgaande mensen moet bedienen en laat zijn langeafstandspassing nou net niet zijn unique selling point zijn. Frenkie is bij wijze van spreken meer een Zidane dan een Sneijder.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184396429
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Lol, door die 1000 man die dan ineens gaan kijken?
Ik heb geen flauw idee van hoe duur die rechten zijn, maar die van Serie A hebben we ook en daar wordt toch ook amper gebruik van gemaakt...

Als ze nu PSG uitzenden voor op dit moment een beetje de smaakmaker van Nederland en je kan er 30.000 man naar laten kijken (ze zien immers ook gewoon mbappe/neymar) heb je voor ziggo begrippen een mooie wedstrijd.
pi_184396454
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:09 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ben ook geen kenner, maar ik hoop dat hij kiest voor een club met meer speelgarantie dan realmadrid, barcelona, chelsea of mancester city. Bij De Ligt ben ik ervan overtuigt dat hij naar real of barcelona kan.
Bovendien vergis je je denk ik enorm in de fysieke gesteldheid van Frenkie. Nee het is geen draufganger, maar hij is fysiek ook helemaal niet zo makkelijk van de bal te zetten.
pi_184396521
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee van hoe duur die rechten zijn, maar die van Serie A hebben we ook en daar wordt toch ook amper gebruik van gemaakt...

Als ze nu PSG uitzenden voor op dit moment een beetje de smaakmaker van Nederland en je kan er 30.000 man naar laten kijken (ze zien immers ook gewoon mbappe/neymar) heb je voor ziggo begrippen een mooie wedstrijd.
Ik denk dat commercieel gezien Depay misschien wel interessanter is. Mogelijk als ze er met zijn tweeën in voetballen dat ze er iets mee willen doen. Maar volgens mij liggen de rechten toch bij Eurosport?
  maandag 14 januari 2019 @ 13:30:12 #59
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184396534
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich vind ik de keuze van PSG niet zo heel gek. Als Rabiot weg gaat kunnen ze nog wel iemand als Frenkie gebruiken.
Bij Barcelona is het middenveld een stuk voller en bij City kom je er ook niet zo snel tussen.

Ik denk dat zijn spel op zich wel prima blijft. Hij staat al het hele seizoen onder druk door al die vragen en tot nu toe gaat dat prima.
Het lijkt mij, als buitenstaander, een zielloze club en een tergend saaie competitie. 4 potjes waar je je best moet doen en verder 4-6 wedstrijden CL je best doen.
Een mooi salaris maakt veel goed, maar je gaat mij niet vertellen dat deze jongen na zijn carrière tekort gaat komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184396553
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat commercieel gezien Depay misschien wel interessanter is. Mogelijk als ze er met zijn tweeën in voetballen dat ze er iets mee willen doen. Maar volgens mij liggen de rechten toch bij Eurosport?
Hebben die ligue 1?

Zou wel mooi zijn als Depay naar PSG ging, maar dat lijkt me sterk met hun huidige aanval.
pi_184396566
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hebben die ligue 1?

Zou wel mooi zijn als Depay naar PSG ging, maar dat lijkt me sterk met hun huidige aanval.
Depay blijft ook niet bij Lyon die gaat wel weg
AFCA!
  maandag 14 januari 2019 @ 13:32:21 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_184396568
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:03 schreef govie het volgende:
Ik ga toch niet zo mee in de frenkie de jong hype. Leuke voetballer maar ik vind hem te tenger ogen. Ik verwacht dat hij ondersneeuwt bij PSG, barcelona of Man City. Mijn mening is dat De ligt sowieso goed past bij Real madrid of Bayern Munchen, hun hebben oudere verdedigers en geld teveel. Ik verwacht dat De Jong naar Engeland zal gaan maar niet City, eerder liverpool ofzo, dat is een halve tree lager met 75% meer speelgarantie. Hetzelfde voordeel geniet je ook bayern, inzake meer speelgarantie en ik zou dat altijd mee laten wegen.
Ondertussen staat Liverpool bovenaan dus lager zou ik niet willen zeggen.
Daarnaast is Liverpool natuurlijk een team dat totaal niet bij Frenkie past (zoals al gezegd)

Het zal heel erg afhangen van zijn ontwikkeling bij de desbetreffende club. Als hij zich daar door blijft onwikkelen gaat het super, blijft hij een beetje stil staan krijgt hij het moeilijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_184396599
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hebben die ligue 1?

Zou wel mooi zijn als Depay naar PSG ging, maar dat lijkt me sterk met hun huidige aanval.
Ik zie Depay eigenlijk uiteindelijk wel bij PSG terechtkomen. Er zijn zoveel Neymar geruchten en Cavani is ook de dertig gepasseerd. Ik zie het nog wel gebeuren. Niemand anders gaat die 60mio plus die Aulas verlangt betalen lijkt me.
pi_184396658
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:32 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast is Liverpool natuurlijk een team dat totaal niet bij Frenkie past (zoals al gezegd)
Dit betwijfel ik. Juist na een succesvolle gegenpress wil je hem eigenlijk meteen aan de bal hebben om die opening zo snel mogelijk te creëren. Hij kan versnellen en is creatief genoeg. Daarnaast kan Klopp's Liverpool ook prima de bal rond laten gaan op de helft van de tegenstander.
  maandag 14 januari 2019 @ 16:20:29 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184399147
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit betwijfel ik. Juist na een succesvolle gegenpress wil je hem eigenlijk meteen aan de bal hebben om die opening zo snel mogelijk te creëren. Hij kan versnellen en is creatief genoeg. Daarnaast kan Klopp's Liverpool ook prima de bal rond laten gaan op de helft van de tegenstander.
Klopp heeft een fetisj voor wannabe Gerrard en lekker hard werkende Milner terwijl die op de bank 2 veel betere middenveldees heeft lol. Hij zal ze er nooit uithalen al heeft die De Bruyne of Modric tot zijn beschikking.
RED ONS HENNIEGOD
pi_184399955
quote:
9s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Klopp heeft een fetisj voor wannabe Gerrard en lekker hard werkende Milner terwijl die op de bank 2 veel betere middenveldees heeft lol. Hij zal ze er nooit uithalen al heeft die De Bruyne of Modric tot zijn beschikking.
Bij Dortmund deed hij het met Sahin. ;) En nu probeert hij het met Keita af en toe, maar die haalt zijn niveau niet. Lallana is een loper.
  maandag 14 januari 2019 @ 17:12:16 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_184399988
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bij Dortmund deed hij het met Sahin. ;) En nu probeert hij het met Keita af en toe, maar die haalt zijn niveau niet. Lallana is een loper.
Maar hij blijft over het algemeen bij die 2 kutvoetballers . Beetje hetzelfde als Drank de Boer vroeger met die IJslander en Gudelj . Omdat ze zo lekker hard werken.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 14 januari 2019 @ 19:49:20 #68
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184403039
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe je je gedraagd, denk ik.
Met een Ajax shirt en sjaaltje keihard gaan lopen juigen als Ajax scoort ofzo wordt sowieso niet zo op prijs gesteld gok ik.
Als je er gewoon redelijk algemeen bij loopt en je een beetje normaal gedraagt gebeurt er niet zo veel.
In de laatste minuut de winnende en dan niet kunnen juichen
pi_184403290
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:49 schreef Heeinz het volgende:

[..]

In de laatste minuut de winnende en dan niet kunnen juichen
Goede oefening voor zelfbeheersing
  maandag 14 januari 2019 @ 22:05:07 #70
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184405820
Daar moet je inderdaad maar zin in hebben
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184405986
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:

Had net even voor een vriend gekeken en toen zag ik dat vluchten vanaf Keulen nog redelijk te betalen zijn. ¤170 retour. Maandag heen en donderdag terug, dat wel.

Inclusief verblijf en reis naar Keulen ben je wel minimaal 300 kwijt :')
  maandag 14 januari 2019 @ 23:39:31 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184408174


_O-
Oh.
pi_184408226
quote:
maar waarom shrek?
  maandag 14 januari 2019 @ 23:42:03 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184408244
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

maar waarom shrek?
Die verkoos Ajax wel boven Real Betis.
Oh.
pi_184408538
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef Brammess het volgende:

[..]

Had net even voor een vriend gekeken en toen zag ik dat vluchten vanaf Keulen nog redelijk te betalen zijn. ¤170 retour. Maandag heen en donderdag terug, dat wel.

Inclusief verblijf en reis naar Keulen ben je wel minimaal 300 kwijt :')
gewoon op valencia vliegen oude reus

en treintje pakken
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')