Hallo heilige publiekslievelings chickquote:
hallo meneer skedquote:
euh wat een eerquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hallo heilige publiekslievelings chick
Alles beter dan te oud.....quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd meneer genoemd. Ik word er niet blij van dat iedereen mij maar meneer noemt
Wat is te oud?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alles beter dan te oud.....
Wie is 'ze'? Zal ze eens leren.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze vinden mij toch steeds te oud....
Altijd een en al liefde, warme en gezelligheidquote:
Nou, je mag de kachel wel wat hoger zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd een en al liefde, warme en gezelligheid
Die staat hier al op standje saunaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, je mag de kachel wel wat hoger zetten.
Sauna kopen anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die staat hier al op standje sauna
Heb ik te weinig ruimte voorquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Sauna kopen anders.
Ik heb 'm niet eens aan.
Het is wel heerlijk jaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Balen, maar ding neemt wel veel ruimte. Is wel heerlijk boh
Openbare sauna zou ik minder snel doen denk ik. Vroeger zat ik er uit school vaak even in, dan douchen en verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk ja![]()
Moet binnenkort nog eens naar de sauna, is alweer te lang geleden.
Thuis een sauna is wel fijner ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Openbare sauna zou ik minder snel doen denk ik. Vroeger zat ik er uit school vaak even in, dan douchen en verder.
Zou er ook wel eentje hier willen, maar ook ruimtegebrekquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis een sauna is wel fijner ja.
staat je naam daar niet voor?quote:
Bij de volgende verhuizing wel een pre!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou er ook wel eentje hier willen, maar ook ruimtegebrek
ik heb het warmquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu wel zin een sauna, heb het al de hele dag stervens koud![]()
Dan toch maar warme douch nog even.
Dat vind ik minder als het koud is. Vooral als je de douche uitstapt.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu wel zin een sauna, heb het al de hele dag stervens koud![]()
Dan toch maar warme douch nog even.
tering, was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
staat je naam daar niet voor?
Verwarming omlaag of in je onderbroek rond gaan lopenquote:
Bij gebrek aan beter......quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik minder als het koud is. Vooral als je de douche uitstapt.
trui maar even uit gedaan jaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verwarming omlaag of in je onderbroek rond gaan lopen
[..]
Bij gebrek aan beter......
Geeft niet veel warmtequote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
een open haard is wel fijn denk ik
maar wel lekker vuurtje makenquote:
Je wil gewoon pyromaantje spelen?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar wel lekker vuurtje maken
Open haard genotquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
een open haard is wel fijn denk ik
soort vanquote:
ja lijkt mij ookquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open haard genot![]()
Met kerst nog bij mijn ouders aan gehad, zo heerlijk
Kleedje ervoor, wijntje erbij. Een of ander kutmuziekje op. Het levenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
soort van
ook wel romantisch toch
Chickie in vuur en vlam zettenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Kleedje ervoor, wijntje erbij. Een of ander kutmuziekje op. Het leven
Precies,quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het niet bevalt letterlijk in vuur en vlam
ja preciesquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Kleedje ervoor, wijntje erbij. Een of ander kutmuziekje op. Het leven
yep, ik ben kansloos in het kwadraatquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus mij moet het ook wel lukken wil je zeggen?
Nu?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Zit dan toch liever aan het strand denk ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik ben kansloos in het kwadraat
quote:
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
En zo is er voor iedereen toch nog iemand.
Behalve voor de echte gekkies zoals ik natuurlijk.
too soonquote:
ja oke maar blijf toch liever hier wonenquote:
Ik niet. Wat moet ik hier nou?quote:Op zondag 13 januari 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja oke maar blijf toch liever hier wonen
beetje fappen of zoquote:
Voor wat?quote:
hoe lang is even?quote:
Zo lang is mijn concentratie spanne niet.quote:
dan zorg je daar maar voorquote:Op zondag 13 januari 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo lang is mijn concentratie spanne niet.
Man man man.....quote:Op zondag 13 januari 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan zorg je daar maar voor
Watquote:Op zondag 13 januari 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sow, dus jij bent nu al zo'n 50 jaar samen met je vrouw?
Blijkbaar......quote:Op zondag 13 januari 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
humor is niet zo mijn ding vandaag
Beter vraag je meteen een permaban aan.quote:
Ach, troost je. De rest van de week ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
humor is niet zo mijn ding vandaag
quote:Op zondag 13 januari 2019 00:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, troost je. De rest van de week ook niet.
Shredderen die hapquote:Op zondag 13 januari 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter vraag je meteen een permaban aan.
done. Al las ik spermabanquote:Op zondag 13 januari 2019 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter vraag je meteen een permaban aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |