abonnement Unibet Coolblue
pi_184421687
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:47 schreef James1988 het volgende:
Alweer een nieuwe vertrekprocedure?
Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.

Ik zit erover te denken me te laten beboeten om eens uit te zoeken of de rechter ook vindt dat NS niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
Bier.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 19:59:21 #152
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184421777
Oh, dat. Dan moet het personeel zich er wel aan houden ja :')

Ik heb het de afgelopen maanden al meerdere malen meegemaakt dat ik nog mocht instappen via de deur van de HC.

Ik: "Mag ik nog mee?"
HC: "Ja, als je snel instapt."
Ik: "Bedankt!"

:)
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 19:59:40 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184421785
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.

Ik zit erover te denken me te laten beboeten om eens uit te zoeken of de rechter ook vindt dat NS niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
Ik zeg bij deze ¤25 per ronde in de rechtsgang toe :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 januari 2019 @ 20:39:03 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184422748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.

Ik zit erover te denken me te laten beboeten om eens uit te zoeken of de rechter ook vindt dat NS niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
terecht. Vette onzin. Alsof ineens iedereen daaraan gewend is nadat ze precies 180 jaar lang precies het tegenovergestelde geleerd is 8)7 Toont wel weer aan hoe losgeslagen de kantoorklerkjes in de ivoren toren zijn. Weg damit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 15 januari 2019 @ 20:44:09 #155
472645 BLS
verbindt.
pi_184422888
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:59 schreef James1988 het volgende:
Oh, dat. Dan moet het personeel zich er wel aan houden ja :')

Ik heb het de afgelopen maanden al meerdere malen meegemaakt dat ik nog mocht instappen via de deur van de HC.

Ik: "Mag ik nog mee?"
HC: "Ja, als je snel instapt."
Ik: "Bedankt!"

:)
Een aantal jaren geleden ook zoiets meegemaakt. Ik kwam een kennis tegen die toevallig als HC dienst had op die trein. We maakten een praatje, maar ik moest er bij het volgende station uit, waar ik misschien net wel of net niet mijn aansluiting ging halen. Net toen ik de trein uitstapte hoorde ik het fluitje van de andere trein, dus ik vertraagde mijn pas, waarna ik die HC achter mij hoorde roepen "rennen!"
pi_184422979
Ik ben benieuwd of ze dit keer wederom met de bewering gaan komen dat 54 procent van de reizigers na het fluitsignaal zou instappen, want dat soort uitspraken zou vermoedelijk zelfs Trump een brug te ver vinden.
pi_184423072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

terecht. Vette onzin. Alsof ineens iedereen daaraan gewend is nadat ze precies 180 jaar lang precies het tegenovergestelde geleerd is 8)7 Toont wel weer aan hoe losgeslagen de kantoorklerkjes in de ivoren toren zijn. Weg damit.
Ik heb na dit antwoord van diverse mensen berichtjes met "oh jah, zo had ik het nog niet bekeken, goed punt" ontvangen, waarschuwing, wall of text:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier.
  Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 20:55:24 #158
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_184423136
Ik snap alleen niet helemaal waarom Blauwnet er nou weer bijgehaald wordt: die beginnen juist pas met sluiten op de vertrektijd.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_184423172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:55 schreef dennistd het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waarom Blauwnet er nou weer bijgehaald wordt: die beginnen juist pas met sluiten op de vertrektijd.
Ja, daarom dus. Verschillen tussen vervoerders is totaal onwenselijk en al helemaal als er bij de ene vervoerder een zware consequentie aan hangt en bij de andere gaat het zoals het bij de ene de 180 jaar daarvoor ging.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 januari 2019 @ 21:36:50 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184424030
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik heb na dit antwoord van diverse mensen berichtjes met "oh jah, zo had ik het nog niet bekeken, goed punt" ontvangen, waarschuwing, wall of text:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proefprocesje maar dan? Ik doneer 50 euro.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 januari 2019 @ 21:44:54 #161
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184424195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, daarom dus. Verschillen tussen vervoerders is totaal onwenselijk en al helemaal als er bij de ene vervoerder een zware consequentie aan hangt en bij de andere gaat het zoals het bij de ene de 180 jaar daarvoor ging.
Misschien kan iemand ze bij NS wakker maken en ze vertellen dat ze met MENSEN te maken hebben. ECHTE mensen. Mensen die bestaan. Mensen waar ze wat mee moeten. Want zo'n excuus-vrouw, excuus-allochtoon en excuus-lhbti'er in één is leuk voor in je commercial, maar er mist nog een stukje "geen woorden maar daden".

$Flesbedrijf zit vlakbij NS-station Delft Zuid, dat in de komende jaren onder de naam "Delft Campus" het eerste klimaatneutrale station van Nederland moet worden (uiteraard highly doubtful wat je wel en niet meerekent om tot "neutraal" te komen). Ondertussen schreeuwen reizigers moord en brand "FRAK HET KLIMAAT IK WIL EEN AFGESLOTEN WACHTRUIMTE". Daar zijn geen plannen voor. :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184424376
Juist voor dingen zoals wachtruimtes hebben ze echt hele coole klimaatneutrale oplossingen. En euh, dingen zoals dat wegoppervlak waar zonnepanelen inzitten, blijken volgens mij ook succesvoller dan verwacht, zelfs in een land als Nederland, en omdat er minder licht direct in warmte wordt omgezet is het nog beter voor de omgevingstemperatuur ook. Zoiets kan met perrons, waar veel minder troep en druk is dan op een weg waar ook vrachtwaggels overheen gaan, ook gerealiseerd worden.

Als je dan toch een klimaatneutraal voorbeeldstation wil neerzetten, doe het dan gewoon in één keer goed, helemaal als je in een van de harten van de Groene Revolutie zit.

Edit: En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat spoorwegen en vooral stations ondergronds moeten worden aangelegd. En dat daar hoge kosten aan verbonden zitten interesseert me ook niet, volgens mij kan het op termijn uit. Als de zeespiegelstijging nog ietwat beperkt blijft in ieder geval ;)
Bier.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:53:59 #163
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184424380
Die hele conducteur is overbodig. Metro doet het ook zonder en daar vallen ook geen gewonden en/of doden bij het sluiten van de deuren.

Bij de bus en tram trouwens ook niet.
So we just called him Fred
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:01:00 #164
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184424544
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Edit: En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat spoorwegen en vooral stations ondergronds moeten worden aangelegd. En dat daar hoge kosten aan verbonden zitten interesseert me ook niet, volgens mij kan het op termijn uit. Als de zeespiegelstijging nog ietwat beperkt blijft in ieder geval ;)
Stations ingraven heeft anders een veel grotere impact op het milieu dan een bovengronds station.
So we just called him Fred
pi_184424746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:01 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Stations ingraven heeft anders een veel grotere impact op het milieu dan een bovengronds station.
Daar ben ik niet direct van overtuigd. Lawaai is ook milieu.
Bier.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:11:42 #166
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_184424797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef FredvZ het volgende:
Die hele conducteur is overbodig. Metro doet het ook zonder en daar vallen ook geen gewonden en/of doden bij het sluiten van de deuren.

Bij de bus en tram trouwens ook niet.
Ho even. Straks zeg je nog dat de liftbediende ook overbodig is. :{w
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 15 januari 2019 @ 22:13:23 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184424830
Belachelijk dat die treinen niet rijden.


Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184424861
Afvalsteeg. Hmmm.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 januari 2019 @ 22:15:25 #169
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_184424890
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Belachelijk dat die treinen niet rijden.


[ afbeelding ]
Shut up and drive *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_184424977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef FredvZ het volgende:
Die hele conducteur is overbodig. Metro doet het ook zonder en daar vallen ook geen gewonden en/of doden bij het sluiten van de deuren.

Bij de bus en tram trouwens ook niet.
Uitgevers van sudokuboekjes zijn het niet met je eens.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 22:20:35 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_184425004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:

Edit: En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat spoorwegen en vooral stations ondergronds moeten worden aangelegd. En dat daar hoge kosten aan verbonden zitten interesseert me ook niet, volgens mij kan het op termijn uit. Als de zeespiegelstijging nog ietwat beperkt blijft in ieder geval ;)
Ik wil nog wel wat zien onderweg. :{w
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 22:27:37 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184425157
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Belachelijk dat die treinen niet rijden.


[ afbeelding ]
Is dat op de Brocken (Harz)? Daar heeft afgelopen week twee keer een trein vastgezeten geloof ik
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Sport dinsdag 15 januari 2019 @ 22:29:57 #173
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_184425206
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is dat op de Brocken (Harz)? Daar heeft afgelopen week twee keer een trein vastgezeten geloof ik
Als je een beetje opgelet had dan had je in dit topic kunnen lezen dat ie naar Bodenmais ging.

[ Bericht 0% gewijzigd door dennistd op 15-01-2019 22:41:35 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator dinsdag 15 januari 2019 @ 22:30:20 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184425220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Daar ben ik niet direct van overtuigd. Lawaai is ook milieu.
Impact daarvan laat zich lastig meten denk ik. Maar het bouwen zelf is voor een ondergronds station een stuk milieu belastender lijkt me.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184425317
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Impact daarvan laat zich lastig meten denk ik. Maar het bouwen zelf is voor een ondergronds station een stuk milieu belastender lijkt me.
Dat laat zich eigenlijk vrij eenvoudig meten. Waar mensen klagen ga je meten hoe het geluid is en afhankelijk van wat je precies wil meten, meet je dus een tweede metric en daarna doe je dat ergens waar het niet is. Eventueel neem je mogelijke veelvoorkomende consequenties van verschillen gelijk mee.
Dus in het geval van geluid blijkt dat uit plekken waar veel constante geluidsoverlast is, mensen vaker last hebben van hart- en vaatziekten.
Op kantoor drukt het productiviteit behoorlijk. Dus minder moeilijk dan je denkt.
Bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')