Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.quote:
Ik zeg bij deze ¤25 per ronde in de rechtsgang toequote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.
Ik zit erover te denken me te laten beboeten om eens uit te zoeken of de rechter ook vindt dat NS niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
terecht. Vette onzin. Alsof ineens iedereen daaraan gewend is nadat ze precies 180 jaar lang precies het tegenovergestelde geleerd is Toont wel weer aan hoe losgeslagen de kantoorklerkjes in de ivoren toren zijn. Weg damit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, die niet-meer-instappen-na-het-fluitsignaal-meuk waar nog geen 80% van de HCs zich aan houdt wordt weer actief in de markt gezet met dikke bekeuringen voor degenen die het lef hebben om in te stappen na het fluitsignaal.
Ik zit erover te denken me te laten beboeten om eens uit te zoeken of de rechter ook vindt dat NS niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
Een aantal jaren geleden ook zoiets meegemaakt. Ik kwam een kennis tegen die toevallig als HC dienst had op die trein. We maakten een praatje, maar ik moest er bij het volgende station uit, waar ik misschien net wel of net niet mijn aansluiting ging halen. Net toen ik de trein uitstapte hoorde ik het fluitje van de andere trein, dus ik vertraagde mijn pas, waarna ik die HC achter mij hoorde roepen "rennen!"quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:59 schreef James1988 het volgende:
Oh, dat. Dan moet het personeel zich er wel aan houden ja
Ik heb het de afgelopen maanden al meerdere malen meegemaakt dat ik nog mocht instappen via de deur van de HC.
Ik: "Mag ik nog mee?"
HC: "Ja, als je snel instapt."
Ik: "Bedankt!"
Ik heb na dit antwoord van diverse mensen berichtjes met "oh jah, zo had ik het nog niet bekeken, goed punt" ontvangen, waarschuwing, wall of text:quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terecht. Vette onzin. Alsof ineens iedereen daaraan gewend is nadat ze precies 180 jaar lang precies het tegenovergestelde geleerd is Toont wel weer aan hoe losgeslagen de kantoorklerkjes in de ivoren toren zijn. Weg damit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bier.
Ja, daarom dus. Verschillen tussen vervoerders is totaal onwenselijk en al helemaal als er bij de ene vervoerder een zware consequentie aan hangt en bij de andere gaat het zoals het bij de ene de 180 jaar daarvoor ging.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:55 schreef dennistd het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waarom Blauwnet er nou weer bijgehaald wordt: die beginnen juist pas met sluiten op de vertrektijd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb na dit antwoord van diverse mensen berichtjes met "oh jah, zo had ik het nog niet bekeken, goed punt" ontvangen, waarschuwing, wall of text:Proefprocesje maar dan? Ik doneer 50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien kan iemand ze bij NS wakker maken en ze vertellen dat ze met MENSEN te maken hebben. ECHTE mensen. Mensen die bestaan. Mensen waar ze wat mee moeten. Want zo'n excuus-vrouw, excuus-allochtoon en excuus-lhbti'er in één is leuk voor in je commercial, maar er mist nog een stukje "geen woorden maar daden".quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Verschillen tussen vervoerders is totaal onwenselijk en al helemaal als er bij de ene vervoerder een zware consequentie aan hangt en bij de andere gaat het zoals het bij de ene de 180 jaar daarvoor ging.
Stations ingraven heeft anders een veel grotere impact op het milieu dan een bovengronds station.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Edit: En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat spoorwegen en vooral stations ondergronds moeten worden aangelegd. En dat daar hoge kosten aan verbonden zitten interesseert me ook niet, volgens mij kan het op termijn uit. Als de zeespiegelstijging nog ietwat beperkt blijft in ieder geval
Daar ben ik niet direct van overtuigd. Lawaai is ook milieu.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Stations ingraven heeft anders een veel grotere impact op het milieu dan een bovengronds station.
Ho even. Straks zeg je nog dat de liftbediende ook overbodig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef FredvZ het volgende:
Die hele conducteur is overbodig. Metro doet het ook zonder en daar vallen ook geen gewonden en/of doden bij het sluiten van de deuren.
Bij de bus en tram trouwens ook niet.
Shut up and drivequote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Belachelijk dat die treinen niet rijden.
[ afbeelding ]
Uitgevers van sudokuboekjes zijn het niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef FredvZ het volgende:
Die hele conducteur is overbodig. Metro doet het ook zonder en daar vallen ook geen gewonden en/of doden bij het sluiten van de deuren.
Bij de bus en tram trouwens ook niet.
Ik wil nog wel wat zien onderweg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Edit: En ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat spoorwegen en vooral stations ondergronds moeten worden aangelegd. En dat daar hoge kosten aan verbonden zitten interesseert me ook niet, volgens mij kan het op termijn uit. Als de zeespiegelstijging nog ietwat beperkt blijft in ieder geval
Is dat op de Brocken (Harz)? Daar heeft afgelopen week twee keer een trein vastgezeten geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Belachelijk dat die treinen niet rijden.
[ afbeelding ]
Als je een beetje opgelet had dan had je in dit topic kunnen lezen dat ie naar Bodenmais ging.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat op de Brocken (Harz)? Daar heeft afgelopen week twee keer een trein vastgezeten geloof ik
Impact daarvan laat zich lastig meten denk ik. Maar het bouwen zelf is voor een ondergronds station een stuk milieu belastender lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Daar ben ik niet direct van overtuigd. Lawaai is ook milieu.
Dat laat zich eigenlijk vrij eenvoudig meten. Waar mensen klagen ga je meten hoe het geluid is en afhankelijk van wat je precies wil meten, meet je dus een tweede metric en daarna doe je dat ergens waar het niet is. Eventueel neem je mogelijke veelvoorkomende consequenties van verschillen gelijk mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Impact daarvan laat zich lastig meten denk ik. Maar het bouwen zelf is voor een ondergronds station een stuk milieu belastender lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |