Mssn is dat t probleem. “Waarop denkt te vallen”quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, sommige mannen. Fax swiped alleen het type vrouw waar hij op denkt te vallen
Nou ja je kan zelf ook het gesprek gaande houden toch. Als je elke keer als je een vraag hebt beantwoord wacht tot de volgende vraag is er ook geen flikker aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:19 schreef TaMieke het volgende:
Dat “goed gesprek” zou ik best een afknapper vinden. Waarom is t mijn schuld dat het gesprek niet loopt? (Oke, als ik niet reageer snap ik dat)
Kom zelf met iets leuks of boeiends.
Had ik laatst ook. Ik reageerde niet omdat ik die vraag al antwoord had en het alleen “ja” zou zijn. Komt ie 3 dagen later aan met “daar moet je lang over nadenken...”
Ja sorry hoor maar daar kan ik niets mee.
Klopt. Maar daar had ik dus geen zin in. Er was gewoon niets meer te melden.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja je kan zelf ook het gesprek gaande houden toch. Als je elke keer als je een vraag hebt beantwoord wacht tot de volgende vraag is er ook geen flikker aan.
Dus het was sowieso al geen goede match. En ook jouw verantwoordelijkheid dat het gesprek dus niet loopt.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar had ik dus geen zin in. Er was gewoon niets meer te melden.
Je reageerde niet op twee vragen (die njet: "hoe is het" waren).quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:19 schreef TaMieke het volgende:
Dat “goed gesprek” zou ik best een afknapper vinden. Waarom is t mijn schuld dat het gesprek niet loopt? (Oke, als ik niet reageer snap ik dat)
Kom zelf met iets leuks of boeiends.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:49 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon iedereen liken en dan kiezen welke match je wil aanspreken.
Degene die jou aanspreken moet je skippen, die sporen niet.
Say whut???quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:34 schreef LuNaTiC het volgende:
@Spirit
Goede manier om er achter te komen of je dank meme compatible bent idd
Je denkt haar al helemaal te kennenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:34 schreef Seven. het volgende:
Faxie, ik vond je gesprek waanzinnig nietszeggend. Sorry, maar daarmee ga je het niet redden bij dit soort vrouwen (om het maar even het insta-type te noemen). Zij wil swipen en aan d'r vriendinnen laten zien met wat voor een insta-hottie ze aan het flirten is. Dat ben jij niet.
Je kunt het ze niet kwalijk nemen. De meeste insta-types zijn niet op zoek naar een relatie of sex, ze zijn op zoek naar status op basis van uiterlijkheden. Misschien doe je dat zelf ook.
Jouw aanpak zal wel werken bij de normale vrouw.
Ik heel vaakquote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
Gebruiken jullie op tinder wel eens giphy’s? Ik heb sinds gisteravond een “gesprek” dat alleen maar uit giphy’s bestaat en je kunt me echt opdweilen zo grappigOverigens is dit wel met iemand met wie ik al iets langer contact heb, maar ook out of the blue heb ik wel eens gesprekken gehad puur met gyphys of emoticons. Misschien leuk om eens te proberen
Mijn definitie van het insta-type is eigenlijk iedereen die op basis van uiterlijk zoveel mogelijk bevestiging vergaard. Misschien is ze dat ook weer niet, zou kunnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt haar al helemaal te kennen
Dat is ook weer wat kort door de bocht.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn definitie van het insta-type is eigenlijk iedereen die op basis van uiterlijk zoveel mogelijk bevestiging vergaard. Misschien is ze dat ook weer niet, zou kunnen.
Ja maar dat kan je helemaal niet zien toch aan die screenshot?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn definitie van het insta-type is eigenlijk iedereen die op basis van uiterlijk zoveel mogelijk bevestiging vergaard. Misschien is ze dat ook weer niet, zou kunnen.
Hoezo kort door de bocht? Lang niet elke instagrammer is dit insta-type.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat kort door de bocht.
Nope, maar op basis van haar foto en het ghosten, is het ook weer niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je helemaal niet zien toch aan die screenshot?
Ja alles kanquote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, maar op basis van haar foto en het ghosten, is het ook weer niet onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |