abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 13 januari 2019 @ 21:07:08 #51
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_184386251
registreer om deze reclame te verbergen
Ik verschoon thuis altijd op de commode, en daar ligt niks op behalve het aankleedkussen :o . Ik vind het er allemaal gezellig uitzien, maar bij mij blijft zoiets nooit lang gezellig, het wordt altijd een rommel. Dus ik heb een la met luiers/doekjes en een la met het minimale aan verzorgingsspul en that's it. De rest staat in de kast.

Maar goed, ik word ook heel gelukkig van een leeg aanrecht, die liefde heb ik gewoon doorgezet naar een ander rechthoekig oppervlak :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_184387284
Leuk Fleur! En ja, misschien is zoiets beter in de woonkamer inderdaad. Dan moet ik even op zoek naar een toffe stoel want dan vind ik dat bankje weer een beetje te groot. Het heeft gelukkig geen haast :D
pi_184392295
Oja, zo'n kinderbankstel hebben ze bij onze tandarts. Daar vinden ze het leuk om erop/omheen te spelen. Maar ze gaan er hetzelfde mee om als thuis de grote bank, namelijk alle kussens eraf halen... dat doen ze hier de hele dag. :')

Ik heb het idee als je het thuis neerzet, dat er veel minder mee gedaan wordt en dat het vooral veel ruimte inneemt. Een fijn kleed op de grond is ook een goede dat uitnodigt om te gaan spelen. En daar kan veel meer mee/op gedaan worden dan een bank. Kinderen zitten sowieso nooit recht. ;)

Wij hebben beneden een hangstoel in de kamer, daar wordt wel altijd heel erg veel mee gespeeld. Je kunt er nesten in maken en een hut van maken. Hij kan ronddraaien en slingeren. Je kunt er bovenop klimmen en zitten. Je kunt er omheen rennen en een parcours er omheen maken van allerlei spullen waar je dan overheen springt. Het is een boot, een boom, een vliegtuig, een huisje, een nest, een kamer, een bedje etc. En zelf kunnen we er ook nog eens relaxed in zitten. De stoel wordt dagelijks door iedereen in huis gebruikt en hangt bijna nooit werkeloos te zijn. ^O^
pi_184395415
Lemijn _O-

N heeft zo'n Ikea Poang stoel. Inmiddels staat ie op zolder te wachten op zijn kleine zusje. Vanaf dat hij een jaar of 3 was, zat hij er nooit meer in eigenlijk. Hij zit nu op de bank (eigenlijk meer hangen) of in mijn relax fauteuil. Of hij ligt op het kleed of hij staat of...nou ja, duidelijk toch?

Weet iemand een site waar je van die leuke bakken kan kopen voor in een open kast? Een beetje stoere voor B. Dit formaat maar dan dus leuk en stoer: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40217955/
pi_184395637
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:22 schreef exode het volgende:

Weet iemand een site waar je van die leuke bakken kan kopen voor in een open kast? Een beetje stoere voor B. Dit formaat maar dan dus leuk en stoer: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40217955/
Hier hebben ze hele mooie O+
https://www.grasonderjevoeten.nl/c-2427015/in-de-kast/
pi_184402084
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:57 schreef elamanilo het volgende:
Commode babyplekje beginnetje:

[ afbeelding ]
Ela wat een fijn plekje O+
Die bovenste van de stapel hydrofielen(?), met die verschillende kleuren blad, waar is die van? O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_184402213
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:03 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ela wat een fijn plekje O+
Die bovenste van de stapel hydrofielen(?), met die verschillende kleuren blad, waar is die van? O+
Deze https://www.theminiscout.com/product/garden-floral/
Met verzendkosten is het alsnog prijzig :') Maar ik kon 'm niet weerstaan. En wij gebruiken die grote hydrofielen voor de andere kindjes nog steeds. Dus toch gedaan. :@ Wel die met 'flaw' al heb ik die nog niet echt ontdekt, misschien een net scheef genaaid randje ergens.

Zonder flaw kan ook: https://www.theminiscout.com/product/swaddle-garden-floral-2/ ;)
pi_184402514
quote:
Die krijg ik er bij mijn bijna 5 jaar oude Ninjago, Superman, voetbalfan niet in. Zijn te zoet. :D O-)
pi_184402943
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:10 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Deze https://www.theminiscout.com/product/garden-floral/
Met verzendkosten is het alsnog prijzig :') Maar ik kon 'm niet weerstaan. En wij gebruiken die grote hydrofielen voor de andere kindjes nog steeds. Dus toch gedaan. :@ Wel die met 'flaw' al heb ik die nog niet echt ontdekt, misschien een net scheef genaaid randje ergens.

Zonder flaw kan ook: https://www.theminiscout.com/product/swaddle-garden-floral-2/ ;)
Oooh hij is ZO MOOI! :o maar verzendkosten die hoger zijn dan 't artikel zelf vind ik stom :') Dan moet ik er dus twee :+
  maandag 14 januari 2019 @ 19:53:03 #60
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184403107
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:25 schreef exode het volgende:

[..]

Die krijg ik er bij mijn bijna 5 jaar oude Ninjago, Superman, voetbalfan niet in. Zijn te zoet. :D O-)
Misschien zoiets zelf maken, met een print naar keuze? Jouw vrouw is super handig en creatief toch?

roomed-expedit9.jpg
KuikenGuppy
pi_184403123
Burdie, dat is waar, ik zet haar gewoon aan het werk. Het zijn 3 vakken onder elkaar (onderdeel van zijn inbouwkast) staan nu van die simpele ikea dingen in. Ik zal eens wat inspiratie op gaan doen.
pi_184416407
Dat is wel een supgergaaf idee Burdie O+
Als dat het wordt, ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat Exode :D
pi_184514405
0171247_01.ashx?h=800&w=800&hash=72967F4977B652024F38B8F038D486FE83D88D58

Ik kocht net dit vloerkleed voor op de babykamer O+
  zondag 20 januari 2019 @ 17:25:29 #64
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184514862
Ah, die is leuk!
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184520548
Wat hebben jullie allemaal in een peuterkamer behalve een bed en kledingkast?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_184520580
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:59 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kocht net dit vloerkleed voor op de babykamer O+
Oh, die vind ik ook tof. Ben ook al eventjes op zoek naar een leuk kleed en deze vind ik wel wat.

RF. I heeft steeds dit gehad, naast bed en kledingkast.
- open kast met een plank met puzzels, planken met boeken, plank voor klein speelgoed, kist met poppenspullen. Dat kan ze dan altijd zo pakken.
- keukentje
- tafeltje en stoel
- poppenhuis
- poppenbedje
- zak met knuffels
- een soort letterbak, voor kleine vondsten
- naast haar bed een mandje met kleine boekjes waar ze in kan kijken als ze nog niet kan slapen

We hebben altijd wel wat speelgoed dus op haar eigen kamer, want we willen niet teveel in de woonkamer.

[ Bericht 24% gewijzigd door Franny_G op 20-01-2019 21:28:37 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 20 januari 2019 @ 21:21:33 #67
56471 pinquit
oh my lama!
pi_184520601
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:19 schreef ReginaFalange het volgende:
Een opbergzak met een treinbaan, een mand met kapla :+ een tipitent, maar die is even defect nu. Een klein kleedje bij z'n bed, een nachtkastje met lampje. Een rekje met boeken aan de muur.
pi_184520770
quote:
Een commode die nu als lage kast wordt gebruikt, een tipi tent, een speelgoedzak, een groeimeter, kussens, een vloerkleed en een krijtbord in de vorm van een huisje.
pi_184520940
quote:
Wij hebben een bed en een commode staan, de commode dient nu eigenlijk niet voor peuter maar voor de baby die geen eigen kamer heeft. Onze kleuter heeft een bed, een klein opberg kastje, bureautje en speelgoed :+
Ze hebben niet zo veel nodig, er staat sowieso bewust weinig speelgoed anders ben ik ook nog eens de sjaak met kamertjes opruimen naast de woonkamer :)
♥ J & S
pi_184521206
Ik vind het zo leeg zonder commode maar wil durf ook geen kleine meubels neer te zetten. Binnenkort gaat het ledikant weg en ik heb een sterk vermoeden dat hij dan midden in de nacht op meubels gaat klimmen of duplo marathon gaat houden. :')
pi_184521395
Wordt hij vaak middenin de nacht wakker dan? I is altijd een beetje bang geweest in het donker, dus die gaat dan niet zo snel haar bed uit.

Tja en met een peutertafeltje en stoeltje kunnen ze nou ook niet echt flink gaan apenkooien of zo.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_184521753
Regelmatig feestjes snachts waarbij hij heel hard lacht met zijn knuffels. Sinds hij een deken (ipv alleen slaapzak) heeft is dat wel veel minder geworden gelukkig.

Hij klimt en springt overal op en af en ook bijna uit zijn ledikant.

Krijg er een beetje een "kijk mama zonder tanden" gevoel van.
pi_184522032
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:44 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik vind het zo leeg zonder commode maar wil durf ook geen kleine meubels neer te zetten. Binnenkort gaat het ledikant weg en ik heb een sterk vermoeden dat hij dan midden in de nacht op meubels gaat klimmen of duplo marathon gaat houden. :')
Wij hebben vanwege gebrek aan ruimte (en planning :') ) de commode nog staan en peuter klimt daar dus wel eens op. }:| Om er vervolgens niet meer af te durven, want het is zo hoog.
Ik weet ook nog niet goed wat ik met die ruimte wil. Echt iets te spelen maakt dat hij niet gaat slapen. Ik zat te denken aan een zitzak ofzo. Totdat hij groot (verstandig) genoeg is voor een bureau.
  maandag 21 januari 2019 @ 10:41:00 #74
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_184528196
quote:
Een speelgoedkast (Ikea vakjeskast) met bakken speelgoed, oa houten trein, en op de grond een speelkleed. Peuter speelt vaak samen met broerlief op z’n kamer, dus ben blij met het grotere grondoppervlak dat hij heeft sinds de verhuizing.
pi_184528588
quote:
Een schoolbureautje met stoel en een nachtkastje waar Sam het schaap op staat en wat boeken op liggen.

Hier niet bang voor nachtelijke spelerij, Twix roept ons nog altijd braaf als hij wakker is terwijl hij al ruim een jaar een peuterbed heeft waar hij zelf uit kan.

Oh ja, en hij slaapt ‘s nachts. #zoonvanzijnvader
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')