abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:09:42 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184337651
Burdie: We gaan een donkerblauw met okergele kamer maken. Weet nog niet of het tafeltje dan donkerblauw wordt net als de muur of juist okergeel. Ook even kijken wat voor bed we voor hem gaan kopen. Wil ook wel wat lichte houtkleuren in de kamer dus misschien kan de originele kleur ook wel als dat bij het bed past.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_184358368
Kamertje van S begint steeds meer vorm te krijgen. Ze slaapt er niet maar een eigen plekje is wel fijn. We gaan nog op zoek naar gordijnen, een vloerkleed en plankjes oid aan de muur. Het is iig steeds meer af ipv rommelhokje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door klaprooss op 12-01-2019 13:37:43 ]
♥ J & S
pi_184358444
Lief kamertje klap! O+ Zo'n bedje is echt prachtig! Waar is de commode van?
pi_184358534
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:33 schreef L0t.. het volgende:
Lief kamertje klap! O+ Zo'n bedje is echt prachtig! Waar is de commode van?
Thnx O+
Commode heb ik laten maken toen ik zwanger van dr was. Ik wilde een vintage commode maar alles was te laag met mijn lengte. Toen maar naar wens een laten maken.
♥ J & S
pi_184358586
We maakten vandaag ook het babyhoekje af in de slaapkamer O+ . Blij mee ook!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:46:21 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184358636
Heel leuk!

Waar is de liefde lamp van?
pi_184358713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Heel leuk!

Waar is de liefde lamp van?
Als je googled op liefde lamp en zilverblauw vind je m :)
♥ J & S
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:51:54 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184358733
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:50 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Als je googled op liefde lamp en zilverblauw vind je m :)
Wha dat is geen goedkoop lampje :D :P
Wel heel leuk!
pi_184358766
Hij was nog duuurder ;( . Maar goed onder t nom ‘doe eens gek’ :+
♥ J & S
pi_184358980
Wat een tof flamingobehang klap! O+ En lief hoekje. Dat ruwe hout met de kleur van je muur combineert echt heel mooi.
pi_184359009
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:41 schreef klaprooss het volgende:
We maakten vandaag ook het babyhoekje af in de slaapkamer O+ . Blij mee ook!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een vraagje, welke cosleeper is dat? Thanks!
pi_184359103
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:09 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Ook een vraagje, welke cosleeper is dat? Thanks!
Het aanschuifbedje ‘Lilly’ van petit Amélie :s)
♥ J & S
  zaterdag 12 januari 2019 @ 14:17:16 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_184359145
Mooie kleur op jullie muur in de slaapkamer , klap! Is die mosterdkleurige deken toevallig van Repose AMS? Ik zit namelijk precies aan die deken te denken om te bestellen (maar ik vind ‘m te duur).
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_184359257
Wauw Klap O+ alles mooi!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_184359443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:17 schreef Mariposas het volgende:
Mooie kleur op jullie muur in de slaapkamer , klap! Is die mosterdkleurige deken toevallig van Repose AMS? Ik zit namelijk precies aan die deken te denken om te bestellen (maar ik vind ‘m te duur).
Denim drift! Hij is heel tof, elke dag echt een andere kleur vanwege het licht in de kamer.

En idd goed gespot! Het is de mosterd kleur en ook een aantal maanden getwijfeld vanwege de prijs trouwens. Ik vond hem net wat dunner dan gehoopt al is hij niet extreem dun hoor. Ik vind m te mooi en te duur :')

Thnx pinq O+
♥ J & S
  zaterdag 12 januari 2019 @ 14:51:17 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184359625
Zie nu pas het stukje bij het bed! zelfde plaat als de commode toch? leuk detail.
En hoe groot is dat bed :D hij lijkt wel 2 bij 3 ofzo.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 14:55:45 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184359692
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:28 schreef klaprooss het volgende:
Kamertje van S begint steeds meer vorm te krijgen. Ze slaapt er niet maar een eigen plekje is wel fijn. We gaan nog op zoek naar gordijnen, een vloerkleed en plankjes oid aan de muur. Het is iig steeds meer af ipv rommelhokje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flamingo's O+. En dat bedje!
KuikenGuppy
pi_184359897
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Zie nu pas het stukje bij het bed! zelfde plaat als de commode toch? leuk detail.
En hoe groot is dat bed :D hij lijkt wel 2 bij 3 ofzo.
Ja klopt! Het bed is 2.70 breedt en 2 lang :+
♥ J & S
pi_184362278
Wauw Klap, wat ontzettend leuk gedaan! O+
Heerlijk sfeertje, mag ik je inhuren?
pi_184362353
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:23 schreef Mabawa. het volgende:
Wauw Klap, wat ontzettend leuk gedaan! O+
Heerlijk sfeertje, mag ik je inhuren?
Altijd O+ :+
♥ J & S
pi_184362586
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:41 schreef klaprooss het volgende:
We maakten vandaag ook het babyhoekje af in de slaapkamer O+ . Blij mee ook!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ontzettend leuk O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 12 januari 2019 @ 17:59:53 #23
269689 crew  Viv
pi_184362864
Fijn sfeertje, zowel in de kinderkamer als in het babyhoekje. O+

Maar even heel praktisch: waar laat je de schone & gebruikte billendoekjes en dergelijke tijdens het verschonen? Ik verschoon ZZ op een oppervlak van 160 bij 50 cm, dus hier kan ik me niks bij voorstellen. :@
pi_184364012
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn sfeertje, zowel in de kinderkamer als in het babyhoekje. O+

Maar even heel praktisch: waar laat je de schone & gebruikte billendoekjes en dergelijke tijdens het verschonen? Ik verschoon ZZ op een oppervlak van 160 bij 50 cm, dus hier kan ik me niks bij voorstellen. :@
Dit is puur voor de nachtelijke periode met verschonen. En in de praktijk zal dat net als bij baby 1 en 2 meer in bed gedaan worden dan op de commode. Op S dr kamer staat de grote commode nog en kan gebruikt worden.
Sowieso hebben we wasbaar dus de doekjes gaan in de luier en de luier gaat dicht richting de was. Een newborn heeft niet zo veel ruimte nodig. En zodra de baby newborn af is verschonen we waarschijnlijk door het hele huis :+
♥ J & S
pi_184365878
Prachtig!! O+
Protčge moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 12 januari 2019 @ 22:18:39 #26
269689 crew  Viv
pi_184367461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:09 schreef klaprooss het volgende:
Sowieso hebben we wasbaar dus de doekjes gaan in de luier
Ja, dat doe ik hier ook met wegwerp, maar waar ligt de opengesperde vieze luier dan terwijl je nog bezig bent met verschonen in dit babyhoekje, op de grond ofzo?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:30:47 #27
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184367654
Ik heb nooit opengesperde vieze luiers :D

Gewoon direct dichtmaken en je kan er mee doen wat je wil.
pi_184367872
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:18 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik hier ook met wegwerp, maar waar ligt de opengesperde vieze luier dan terwijl je nog bezig bent met verschonen in dit babyhoekje, op de grond ofzo?
Ik laat de vieze luier onder de billen tot de billen schoon zijn, luier wegtrekken dichtvouwen en andere luier eronder. :P
Het eerste doekje gaat langs de ergste viezigheid op de bil en die leg ik dan gelijk met de schone kant omhoog op de ontlasting in de luier zodat als t kind toch in aanraking komt met de vieze luier je niet opnieuw begint. Dus elk doekje wat ik erna gebruik leg ik gewoon in de vieze luier die nog onder de billen ligt. Het eerste doekje pakt vaak al veel vuiligheid mee waardoor de billen met 2 keer vegen ongeveer schoon is.

[ Bericht 20% gewijzigd door klaprooss op 12-01-2019 23:14:18 ]
♥ J & S
pi_184368053
Wauw klap O+ _O_
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 januari 2019 @ 00:09:17 #30
269689 crew  Viv
pi_184369387
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:44 schreef klaprooss het volgende:
Ik laat de vieze luier onder de billen tot de billen schoon zijn, luier wegtrekken dichtvouwen en andere luier eronder. :P
Het eerste doekje gaat langs de ergste viezigheid op de bil en die leg ik dan gelijk met de schone kant omhoog op de ontlasting in de luier zodat als t kind toch in aanraking komt met de vieze luier je niet opnieuw begint. Dus elk doekje wat ik erna gebruik leg ik gewoon in de vieze luier die nog onder de billen ligt. Het eerste doekje pakt vaak al veel vuiligheid mee waardoor de billen met 2 keer vegen ongeveer schoon is.
Aha, een hele andere techniek dus. Dank voor deze uitgebreide toelichting, ik had er echt geen beeld bij. :D Ik leg de opengemaakte luier direct een halve meter bij haar voetjes vandaan (de keren dat ik het niet deed, dipte ze natuurlijk meteen haar sokken in de viezigheid. }:| )
pi_184369628
Ik vroeg me hetzelfde af vivi :D zit op openbare verschoonplaatsen ook altijd te klooien omdat ik te weinig ruimte heb omdat we thuis juist zoveel hebben. Zo kan ik me ook niet voorstellen om op het bed/bank te verschonen omdat ik al vrijwel dagelijks de verschoonkussenhoes in de was moest doen toen we die nog gebruikten. Verschoonkussen gaat ook altijd mee als we een weekendje weg gaan en hij nog ergens in de auto past :@
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_184372251
Ik haal nooit direct de luier weg want die vieze billen dippen vaak idd nog even naar beneden. De beentjes omhoog houden zodat ze niet terug de luier in gaan is de truk. Het ene schone doekje over de poep in de luier is eigenlijk mijn verschoonkussen :'). Mijn man doet t wel zoals jullie trouwens en dat gaat vaker fout dan goed met poep. Het scheelt iig idd veel verschoonwas hier.
Oh en ik doe de sokken uit het eerste jaar :+
♥ J & S
pi_184372367
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Aha, een hele andere techniek dus. Dank voor deze uitgebreide toelichting, ik had er echt geen beeld bij. :D Ik leg de opengemaakte luier direct een halve meter bij haar voetjes vandaan (de keren dat ik het niet deed, dipte ze natuurlijk meteen haar sokken in de viezigheid. }:| )
Dan wordt je verschoonmatjw toch accuut vies? Hier zit de poep altijd hoog op de rug :D voeten houd ik altijd vast, gedurende de hele verschoonbeurt.

Geinig om jullie tactieken te lezen :D
Ik leg altijd de schobe onder de vieze, laat de vieze liggen tot de bips schoon zijn, rol de vieze met doekjes en al op en mik die weg, en dan ligt de schone er al onder klaar.

Maar ontopic: erg fijne hoekjes Klaproos! Mooi sfeertje met die rustige kleuren.
pi_184372403
Super mooi klap! Ik hanteer trouwens dezelfde verschoontechniek, is echt ideaal! En inderdaad maar weinig ruimte nodig. Onze commode is wel echt super groot, maar ik verschoon daar zelden op.

Kinderkamervraag, wat is jullie ervaring met bankjes en stoelen speciaal voor kinderen? Maken ze daar daadwerkelijk gebruik van? We hebben deze chesterfield gezien voor op Jip zijn kamer :D

pi_184372612
Caesar heeft een eigen stoel beneden en daar doet ie van alles op. Tv kijken, knutselen aan de salontafel, soms eten of gewoon met z’n dino’s spelen.

Op z’n slaapkamer zit ie pas sinds kort heel af en toe met een vriendje, maar dan spelen ze met blokken en treinen op de grond enzo :)
pi_184372744
Klap O+ wat heb je dat weer allemaal prachtig gemaakt! ik wil je ook wel inhuren! Ik ga straks eens kijken of ik een plaatje kan maken van mijn mandje, gewoon omdat. O+

Fijn trouwens dat jullie naast het bed nog ruimte hebben voor de co-sleeper. Hier wordt het weer een babyplek in het bed, want muren. Ik vind het vooral jammer dat ik m'n mooie jaren 60 ledikant dan niet meer kan gebruiken. Los te slapen leggen in een klein bedje gebeurd hier eigenlijk nooit. Dat is dan altijd in het grote bed geweest tot nu toe.

M'n hangwiegje komt denk ik nog even beneden, m'n kleuter vroeg er speciaal om, ze herinnerde het zich nog van bij haar broertje. En voor de baby-feeling is het gewoon lief om zo'n plekje in de woonkamer te maken, ook al wordt het in de praktijk misschien 1,5 keer gebruikt. :D O+

Hier overigens de verschoontechniek dat ik de luier wel opzij leg, anders inderdaad spartelende voetjes erin of terugdippende billen, of mijn eigen handen. :') Eigenlijk nooit ongelukjes mee. We hebben op de commode genoeg ruimte en op bed/bank ook. :P In het openbaar verschoon ik baby meestal ook ergens op een bankje.

Verder ben ik hier vooral aan het puzzelen op de kamers. De slaapkamer heeft wel vorm, maar de 'commode kamer' en 'logeerkamer' (en werkkamer) zijn we nog mee bezig. Wat bij ons vooral een issue is, is opbergruimte. Dat hebben we gewoon niet in ons huis. Er is geen vliering/zolder of andere vorm van berging (een mini schuurtje in de tuin alleen, maar dat staat al vol met schuurdingen, fietsen passen er niet eens in).

Ik had eerst twee grote pax kasten, maar ons plafond hierboven is lager dan het vorige huis (dus, dat was 5 meter) en nu passen die kasten hier niet. Maar ik mis ze behoorlijk! We hebben nu 1 kamer vol met dozen staan, maar die moeten dus elders ondergebracht gaan worden. Zoveel mogelijk weg (maar waarheen?!) en een gedeelte ook toch nog even willen bewaren...
pi_184373633
Je kunt van die opslagboxen huren, Ela. Kan wel handig zijn, tijdelijk.

Wij zijn van een huis met ook weinig berging (een kleine bijkeuken en geen zolder of schuurtje) naar een huis gegaan met enorm grote inbouwkasten (jaren 30 huis), in alle kamers. Wat is dat heerlijk zeg. O+ .

Aure, ik heb zo'n bankje ook overwogen, voor in de kamer van de jongste. Toch niet gedaan en daar ben ik vooralsnog wel blij om. Het is denk ik vooral omdat het zo leuk staat, en misschien kan het ook leuk zijn om er boekjes op te lezen, maar in praktijk zou het hier denk ik niet veel gebruikt worden. Vooral omdat ze in die kamer wel spelen, maar zitten doen ze altijd bij ons in de woonkamer.

Onze oudste van bijna 5 heeft op haar kamer een tafel en stoeltje en die zit daar nu wel regelmatig te kleuren, tekenen of knutselen. Maar met zo'n bankje zou zij ook weinig doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 13 januari 2019 @ 10:47:27 #38
56471 pinquit
oh my lama!
pi_184373841
Is er nergens plek voor kasten Ela? Er zijn ook ondiepe en lagere Pax. Of kunnen jullie een vlierinkje of andersoortig plat zoldertje maken?
Of een schuine wand wegwerken met kastruimte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_184374381
Opbergruimte maken in de vorm van een vliering dat kan wel, maar het is sociale huur, dus alleen als we het echt overkopen, dan maken we een vliering met vlizotrap en zo. Voor nu is dat veel werk en geld. De woningbouw had destijds gezegd dat ze een vlizo erin zouden zetten, maar omdat er geen platen boven op de balken lagen, hebben ze dat niet gedaan want er is nu toch geen oppervlak bruikbaar. En platen neerleggen vonden ze blijkbaar teveel van het goede. Dus die vlizo zit er nu (nog) niet in en de vliering (die enkel uit balken bestaat zonder platen erop) is dus niet bereikbaar.

Een kast neerzetten zou kunnen in 1 van de kamers. Maar we vroegen ons af of 'losse' dozen niet efficiënter is dan kast (opstapelen). Of dat we in kasten dan dus minder kwijt kunnen. We denken na over een soort verplaatsbare wand of roomdivider achtig iets waarachter de dozen dan kunnen staan. Voordeel is dan dat je ook geen 'muur' verliest aan enkel deuren van een kast. Want die opbergspullen hoef je toch maar eens per jaar bij of zo. :')

Ik moet wel zeggen dat we 'expres' zijn verhuist naar een kleinere woning, we hebben allebei behoorlijke horder-ouders en dat is wel een beetje onze angst. :') Dus het is ook wel bewust dat we niets kunnen bewaren. Maar tijdelijke bewaarspullen (bijv. babykleertjes die ik zelf nog een ronde wil gebruiken en herinneringsdozen van onszelf/kinderen) hebben we wel.

Een opslagruimte huren lijkt me dan weer niet handig, dat je geen overzicht meer hebt over wat er staat en dat je niet even on-the-fly kunt gaan opruimen omdat het elders ligt.

Over spullen gesproken, ik ga eens kijken of ik wellicht kinderkleren op de foto kan zetten voor verkoop/weggeef. Dat scheelt dan alweer 4 grote dozen, als mensen dat nog willen hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door elamanilo op 13-01-2019 13:10:12 ]
pi_184374673
voor overzicht is een vliering ook niet heel handig.
een kast zoals de expedit/kallax waar de dozen in passen? neemt wel wat meer ruimte in dan dozen maar geeft overzicht en je kan makkelijker de onderste doos van de stapel pakken.

of een kast met schuifdeuren, daar kan je gewoon dingen voor zetten en alsnog de kast gebruiken. alleen wat onderin ligt is minder goed bereikbaar.

quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 08:08 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Dan wordt je verschoonmatjw toch accuut vies? Hier zit de poep altijd hoog op de rug :D voeten houd ik altijd vast, gedurende de hele verschoonbeurt.

Geinig om jullie tactieken te lezen :D
Ik leg altijd de schobe onder de vieze, laat de vieze liggen tot de bips schoon zijn, rol de vieze met doekjes en al op en mik die weg, en dan ligt de schone er al onder klaar.

Maar ontopic: erg fijne hoekjes Klaproos! Mooi sfeertje met die rustige kleuren.
ik leg de schone los ernaast want bij een plasfontein heb ik niets aan een schone luier onder de vuile.

meer dan voldoende ruimte op de commode (hemnes ladekast) maar alsnog gisteren het lampje van de commode geschopt. Er lag al een wandlampje klaar maar ik had daarvoor nog niet het juiste ledlampje.
pi_184376022
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn sfeertje, zowel in de kinderkamer als in het babyhoekje. O+

Maar even heel praktisch: waar laat je de schone & gebruikte billendoekjes en dergelijke tijdens het verschonen? Ik verschoon ZZ op een oppervlak van 160 bij 50 cm, dus hier kan ik me niks bij voorstellen. :@
Hier ook een grote commode. Geen idee waar mensen hun verschoonmeuk laten op die 90a100 cm commodes uit de babywinkels.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_184377259
Commode babyplekje beginnetje:

pi_184378316
Wat is die bak rechts ela?
pi_184378629
Mooie kamers, Klaproos!
Man en zoon vinden de kleur op de muren in je slaapkamer mooi.

Zoon wil dat ook wel op zijn kamer.
  zondag 13 januari 2019 @ 16:07:22 #46
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_184379973
Wat een mooie sfeertjes weten jullie te creëren, klap en Ela! Nu begin ik toch weer te twijfelen over m'n plan voor de babykamer :') #hormonen Gelukkig hadden we alleen de verf pas in huis. Die zit nu op de muur, volgens mij wordt het wel wat!
Zal tzt ook foto's maken van dochters kamer, die is ook -bijna- af. Inclusief lees-/zit-/hang hoekje, waar ze ook echt al zit O+
pi_184380279
Toen wij nog in ons appartementje woonden met z'n tweeen hadden we ook niet genoeg opbergruimte.

Onze salon tafel was een vintage houten kist waar een hoop zooi in kan.

Boven de deur in de gang, keuken en slaapkamer een plank gemaakt. Opbergmandjes op met dingen die we niet dagelijks nodig hadden.

Eettafel had een klepbank aan 1 kant dus ook weer extra opbergruimte.

Ons bed had ook lades onder het bed (mis ik nu eigenlijk want haat kromliggen om onder het bed te stofzuigen).

En je hebt ook een heleboel banken met opbergruimte er onder.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_184384596
+1 op de verschoontechniek van Klap, zo doe ik het ook.

Wij zijn van een huis met 5 grote slaapkamers en een grote zolder naar een huis gegaan met 4 minislaapkamers en kleine vliering. Dat ruimt goed op joh. Voor ruimte besparende tips was pinterest ideaal.

En even uit lurk om te reageren op de mooie babykamers en hoekjes.
pi_184385804
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:52 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Hier ook een grote commode. Geen idee waar mensen hun verschoonmeuk laten op die 90a100 cm commodes uit de babywinkels.
Nou, gewoon hier. Zoveel plek heb je niet nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor, ela!
Protčge moi de mes désirs.
pi_184386033
Supermooie hoekjes Ela en Klap! O+ O+

Wij hebben een babywinkelcommode met bladvergroter. Erg blij mee en ruimte genoeg :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Aure wij hebben sinds deze week in de woonkamer zo’n kinderfauteuil omdat hij nog niet op een stoeltje aan tafel kan zitten maar ik miste wel een soort ‘zitplek’ ofzo maar dat kan ook aan mij liggen :') . Tot nu toe heeft ie er al een paar keer ingezeten. Of zo’n bankje in de slaapkamer handig is weet ik niet. Mooi is ie wel O+

Loedermoederfoto :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 13-01-2019 21:07:26 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')