Heb weinig vertrouwen in AvroTros sorryquote:Op zondag 13 januari 2019 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho wacht, misschien zijn die al lang eens gepolst in de afgelopen jaren maar wilden/konden ze gewoon niet? Weten we niet hè of dat aan de AvroTros/commissie ligt.
Wij hier zijn steeds bang voor de Manen en Jannen, maar er is nooit enige aanwijzing geweest dat de commissie überhaupt één seconde eraan gedacht heeft Jan of Maan te sturen.En Anouk en Waylon en Douwe etc die gingen waren toch ook geen Manen en Jannen?
Dat kan uiteraard, maar met Anouk en TCL en Waylon en Douwe hebben ze toch wel laten zien echt wel verder te kijken dan Manen en Jannen bedoel ik?quote:Op zondag 13 januari 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb weinig vertrouwen in AvroTros sorry
Denk dat Floor wel zou willen. Zij is altijd al een voorvechter geweest van dat alle muziekstijlen overal vertegenwoordigd moet worden, dus denk niet dat zij het zou afslaan. Al weet ik niet of Nightwish er heel blij mee zou zijn. Tuomas is een rare vogel. Nightwish zelf heeft ooit wel eens meegedaan aan voorronde in Finland, dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar met Anouk en TCL en Waylon en Douwe hebben ze toch wel laten zien echt wel verder te kijken dan Manen en Jannen bedoel ik?
Ik vraag me ook oprecht af of de mensen die jij noemde zelf wel naar het songfestival zouden willen en mss best eens gepolst zijn in de afgelopen maar heel hard lachend de telefoon erop gooiden.
Dan moet je briesen tegen ons en niet tegen de commissiequote:Op zondag 13 januari 2019 14:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Floor wel zou willen. Zij is altijd al een voorvechter geweest van dat alle muziekstijlen overal vertegenwoordigd moet worden, dus denk niet dat zij het zou afslaan. Al weet ik niet of Nightwish er heel blij mee zou zijn. Tuomas is een rare vogel. Nightwish zelf heeft ooit wel eens meegedaan aan voorronde in Finland, dat dan weer wel.
Sharon ook wel, WT als band wilde in eerste instantie niet, maar zijn ook aan het bijdraaien heb ik het idee. Vooral omdat artiesten als Waylon, Anouk etc hebben meegedaan komt het toch iets serieuzer over. Nu met een solo album van Sharon etc. zou het voor haar ook een mooie manier zijn om meer bekendheid te krijgen.
En ja AvroTros heeft even verder gekeken, maar nu lijkt het weer een beetje "op" te zijn, maar dat gevoel komt misschien ook wel een beetje omdat ik hier nauwelijks andere namen zie/zag dan Davina, Sharon Doorson en Maan .... dus ligt aan jullie
Nou sommigen waren overtuigd van Davina en vonden het een goed idee ookquote:Op zondag 13 januari 2019 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je briesen tegen ons en niet tegen de commissie![]()
(En wij noemden ze juist omdat we hen níet willen)
Davina met een goed lied DOOR EEN ANDER GESCHREVEN had toch lang niet zo erg geweest als Maan of Jan!quote:Op zondag 13 januari 2019 15:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou sommigen waren overtuigd van Davina en vonden het een goed idee ook
En jullie zijn lief, dus liever briesen tegen AvroTros
Davina zit ook duidelijk in een andere categorie dan Maan. Als je dat niet hoort...quote:Op zondag 13 januari 2019 15:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou sommigen waren overtuigd van Davina en vonden het een goed idee ook
En jullie zijn lief, dus liever briesen tegen AvroTros
Maar die kon toch al niet.quote:
Dan weet je, ik heb kwaliteit gepost.quote:
Nee maar we delen een héél klein stukje van ons brein waar het eurovisiegebeuren zich afspeelt. Hi-tech mods hoor, wij!quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jullie zitten naast elkaar?![]()
Cool ha ha!quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar we delen een héél klein stukje van ons brein waar het eurovisiegebeuren zich afspeelt. Hi-tech mods hoor, wij!
Al is het maar een hint inderdaad.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:38 schreef Em31 het volgende:
Jan zit vanavond bij RTL Late Night, misschien krijgen we nog een kleine hint ofzo.
Dat hoor ik wel, maar dan kan ik het toch nog steeds heel slecht vinden?quote:Op zondag 13 januari 2019 16:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Davina zit ook duidelijk in een andere categorie dan Maan. Als je dat niet hoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |