Ik snap je, ook al heb ik het zelf ook gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een bepaalde mening over het tatoeëren van kindernamen zeg maar
Nope. Geen behoefte aan maar heb sowieso geen tatoeage.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden jullie een tattoo op je lijf zetten met de naam van je kind(eren)?
Hoi Ik moest een bericht studeren wanneer de enquête was aangepast. Dat is hij nu. Ik kon alleen geen DM sturen omdat mijn account nog niet voor 7 dagen bestaat. Dus ik doe het even zo. @Stormqueenquote:Op maandag 21 januari 2019 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ha, T.uyn T.iger heeft een zusje gekregen!
Ze heet L.ux L.eo
checkquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:05 schreef InhollandStudent456 het volgende:
[..]
Hoi Ik moest een bericht studeren wanneer de enquête was aangepast. Dat is hij nu. Ik kon alleen geen DM sturen omdat mijn account nog niet voor 7 dagen bestaat. Dus ik doe het even zo. @:stormqueen
Ik heb er eentje met de 3 letter roepnaam van mijn dochter, heel klein aan de zijkant van mijn pols (a la Wendy van Dijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik wil een een draagtattoo laten zetten van een foto van ons. En daar mag best zijn naam bij, ja.
Die rechtsonder heb ik ook weleens gezien en die vind ik erg mooi. Ik vind hem ergens alleen mooi als je kind nog klein is. Als mijn kind straks richting puber gaat en daarna volwassen wordt verdwijnt de magie een beetje van de tattoo ofzo. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb heel symbolische striae op m'n buikquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Geen behoefte aan maar heb sowieso geen tatoeage.
Dan zou ik eerder voor iets symbolisch gaan.
Ik had reacties op die naam gelezen en mijn bloed kookte wel lichtelijk moet ik zeggen. Wat een onbeschofte reacties zaten erbij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bij powermommy’s was er iemand die haar kindje S.eppe-s.ep (met streepje ja) had genoemd, want ze kon niet kiezen tussen S.eppe en S.ep.
Tatoeage: nooit.
Sjaak heeft ook een naam met een J die je uitspreekt als Dj... Hij is nu heel veel bezig met fonetisch spellen en, ondanks dat hij prima zijn naam kan spellen, was hij toch begonnen met DjMijn kind is een tokkie
Zeg dan niks als je de naam afgrijselijk vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had reacties op die naam gelezen en mijn bloed kookte wel lichtelijk moet ik zeggen. Wat een onbeschofte reacties zaten erbij.
Nee maar sowieso laat ik geen tattoo zetten. Ik heb er niks meequote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
had dan Seppe gedaan en gebruik Seppe en sep als je het kind roept. Gebruik je ze wel allebeiquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bij powermommy’s was er iemand die haar kindje S.eppe-s.ep (met streepje ja) had genoemd, want ze kon niet kiezen tussen S.eppe en S.ep.
Tatoeage: nooit.
Sjaak heeft ook een naam met een J die je uitspreekt als Dj... Hij is nu heel veel bezig met fonetisch spellen en, ondanks dat hij prima zijn naam kan spellen, was hij toch begonnen met DjMijn kind is een tokkie
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je de naam afgrijselijk vindt.
Maar mensen vrouwen trappen graag iemand de grond in.
Ben ik het niet mee eens. Dit zijn mijn herinneringen aan zijn babytijd. De magie zal met de tijd juist groter worden voor mij. Die grote kerel was ooit zo klein dat ik hem hele dagen dicht bij me droeg.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die rechtsonder heb ik ook weleens gezien en die vind ik erg mooi. Ik vind hem ergens alleen mooi als je kind nog klein is. Als mijn kind straks richting puber gaat en daarna volwassen wordt verdwijnt de magie een beetje van de tattoo ofzo. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen
Een van de redenen dat ik die pagina niet meer wilde volgen, het niveau van het volk wat daar zit is echt vreselijk ordinair bij vlagenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had reacties op die naam gelezen en mijn bloed kookte wel lichtelijk moet ik zeggen. Wat een onbeschofte reacties zaten erbij.
Oh, het was niet mijn bedoeling om het af te kraken :/ Sorry als dat zo is over gekomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 00:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Dit zijn mijn herinneringen aan zijn babytijd. De magie zal met de tijd juist groter worden voor mij. Die grote kerel was ooit zo klein dat ik hem hele dagen dicht bij me droeg.
Daarom wil ik geen gezicht, enkel een silhouette.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik kende het fenomeen draagtattoo nog niet.Denk dat het bij het schetsen van gezichten wel erg lastig is om ze goed te laten lijken (zeker als de tattoo niet al te groot is), zodat het duidelijk geen algemene moeder-en-kind afbeelding is uit zo'n map met tattoo-voorbeelden zeg maar.
Qua naamtattoo's, ik heb er zelf geen, maar heb überhaupt geen tattoo's want ik vind het vooralsnog te lastig om iets te bedenken wat ik de rest van mijn leven mooi blijf vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |