Je maakt me echt veel te nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Aure het volgende:
Mijn eigen naam is verzonnen door mijn ouders en is tot 2014 überhaupt maar 7 x gegeven in Nederland, dus die komt niet in deze lijsten voor
quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je maakt me echt veel te nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Caspers naam 46x, dat schommelt al een aantal jaar tussen de 40-46 keer. Niet zelf verzonnen maar de minder gangbare Deense spelling gekozen ipv de bekendere Noorse.
Wat een.... bijzondere naam.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:06 schreef Jentin het volgende:
66 Caesars afgelopen jaar, staat op plaats 240. Voelt nog best hoog.
Phi 232 keer, op plaats 54.
Mijn eigen naam is niet gegeven. Ik voel plaatsvervangende vreugde voor de meisjes van 2018
Oh, waar ik voor kwam: het juweel “R.idgeciano” (een van de spelers van Feyenoord) Ik had de naam al veel vaker gehoord, maar nu zag ik ‘m voor het eerst ergens staan. M’n ogen branden ervan.
Jep. Althans, zo doen ze het bij Studio Sport.quote:
Mijn God, zeg...quote:
Prachtige naam,echt Fries. Meestal geschreven als Jildou. Ik vind Rixt ook zo mooi, ook echt Fries.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoor op tv de naam Jildau. Mooi!
collega heet jildouquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Prachtige naam,echt Fries. Meestal geschreven als Jildou. Ik vind Rixt ook zo mooi, ook echt Fries.
De Friese Rixt is toch Rikst?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Prachtige naam,echt Fries. Meestal geschreven als Jildou. Ik vind Rixt ook zo mooi, ook echt Fries.
Rixt klinkt voor mij net wat te hard. Maar Jildou is inderdaad prachtig. Ben alleen bang dat het afgekort wordt tot Jil of Jill. En dat vind ik dan weer niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef Mrmime het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |