Een joint roken is anders een begin van een drugsverslaving.quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:12 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]![]()
junkies, iemand die een jointje rookt is geen junk.
Hoe weet je dat als je nog nooit een joint hebt gerookt?quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:40 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Een joint roken is anders een begin van een drugsverslaving.
Helaas heb ik mensen gekend die dat wel deden en nu niet meer onder ons zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je nog nooit een joint hebt gerookt?
Ben jij Ard van der Steur?quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Helaas heb ik mensen gekend die dat wel deden en nu niet meer onder ons zijn.
Neequote:Op donderdag 10 januari 2019 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben jij Ard van der Steur?
[ afbeelding ]
Ja, zo ken ik ook mensen die thee dronken en nu niet meer onder ons zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik ook mensen die thee dronken en nu niet meer onder ons zijn.
Misschien was er iemand bitcoins aan het minen ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:28 schreef the-eye het volgende:
Dus er is een afwijkend stroomverbruik maar er wordt geen kwekerij gevonden. Hoe vreemd verhaal kan je te verzinnen?
quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
Dit gaat toch eigenlijk nergens over he. Een zak met planten gevonden, wie maakt zich hier nog druk over? Zelfs in de VS kraait hier geen haan meer naar.
Been there, done that. Nuon deed eind 2012 nogal moeilijk over m'n hoge stand, ze geloofden niet dat ik de juiste stand had doorgegeven. Moest zelfs een foto van een krant met de meter ernaast maken en die mailen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Misschien was er iemand bitcoins aan het minen ofzo.
En een breezer drinken het begin van een alcoholverslaving?quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:40 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Een joint roken is anders een begin van een drugsverslaving.
Dat kan inderdaad het begin zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een breezer drinken het begin van een alcoholverslaving?
We nemen je niks kwalijkquote:Op donderdag 10 januari 2019 00:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een breezer drinken het begin van een alcoholverslaving?
Die gingen dan wel erg ver om je te ontlopen zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
hi ha ho Je hebt het wel over jonge mensen met nu niet meer een heel leven voor zich.quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Die gingen dan wel erg ver om je te ontlopen zeg.
En die gingen dood doordat ze wiet rookten?quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
hi ha ho Je hebt het wel over jonge mensen met nu niet meer een heel leven voor zich.
Nee, omdat ze te veel drop hadden gegeten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:05 schreef probeer het volgende:
[..]
En die gingen dood doordat ze wiet rookten?
Dat lijkt me waarschijnlijker ja.quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze te veel drop hadden gegeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |