abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184306893
registreer om deze reclame te verbergen
535b945422bbe2b713e98c89cfd92fbb.png]afbeelding
0380d5af24aad77f90458162361cd3e8.png]afbeelding

Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.

De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184308618
quote:
Helemaal mee eens. Ze kijken allemaal anders na. Eerst werden er bij mij shifts afgekeurd omdat ik een bepaald product meetelde...Toen zei ik dat ik dit al jaren doe en toen kreeg ik als reactie dat ik dan 'geluk' gehad heb dat dit altijd was goedgekeurd. Dit kan je dus niet maken vind ik.
Ik probeer dat wel zo te zien als dat ik dan mazzel heb gehad. Dus wat mij betreft kunnen ze het afkeuren om 1 fout wel maken.
Vanuit mijn oude werkgever weet ik dat het lastig kalibreren is wanneer verschillende mensen dingen moeten nakijken, dus ik wil graag geloven dat dat voor de reviewers hetzelfde is.
Desalniettemin is het wel zuur wanneer is altijd goedgekeurd is en nu opeens fout blijkt te zijn.

Over hele andere dingen gesproken.
Volgens mij staan in de op best veel mensen die je kan pm'en voor een invite die hier niet meer actief zijn. Is het niet eens tijd om die uit de op te halen?
pi_184310482
Nog maar weinig te doen dit jaar helaas.
pi_184311209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:48 schreef Prh01 het volgende:
Nog maar weinig te doen dit jaar helaas.
Inderdaad. Hopen dat er snel weer wat opdrachten komen. Die vitamine checks voor een kleine ¤2 gaat um voor mij niet worden.
pi_184312033
Ik had laatst een shift die wel goedgekeurd was maar waar ik wel een fout bij had gemaakt. Ze gaf er als opmerking bij dat ik iets anders moest tellen waarop ik zei; oh dat doe ik al weken zo. Bleek dus dat ik het al weken fout aan het doen was, maar ze zijn wel altijd goedgekeurd. Misschien een enkele niet en dan lag daar waarschijnlijk de fout. Ben wel blij dat ze over het algemeen makkelijk hebben nagekeken maar ook dat ik nu die opmerking kreeg anders was ik het fout blijven doen.
pi_184339040
Die 'waspromotie check jumbo' en tussendoorschap presentatie voor ¤1.50. 😂 ik pas.
pi_184340827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:46 schreef babbelaar92 het volgende:
Die 'waspromotie check jumbo' en tussendoorschap presentatie voor ¤1.50. 😂 ik pas.
Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.

Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
pi_184345912
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.

Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:03:12 #9
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184350959
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Dat wordt steeds makkelijker. Gewoon 'hoi' tegen iedereen en doorlopen. En als iemand vreemd kijkt 'ik mag dat hoor'.
(laatst had iemand doorgegeven dat er iemand in het magazijn liep die zei dat ie daar hoorde. Oja, dat klopt, zei de manager.)
pi_184351036
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:25 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁
Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijker :P
pi_184355929
1,50 is ook erg laag.
Groente check is ook omlaag gegaan. Ook de kpn check is omlaag. Ooh en ooook nog de frisdrank check is omlaag gegaan!
pi_184357415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:51 schreef Smartroam het volgende:
1,50 is ook erg laag.
Groente check is ook omlaag gegaan. Ook de kpn check is omlaag. Ooh en ooook nog de frisdrank check is omlaag gegaan!
Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.
pi_184357446
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijker :P
Ik vergeet het ook weleens, dan kom ik thuis en zie ik inderdaad dat er een opdracht te doen was in de supermarkt maarja als dat dan ¤1.50 was voor 7-10+ foto's had ik hem toch niet gedaan.
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 12:26:51 #14
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184357472
Ik heb al 15 dagen nog twee wasmiddelopdrachten open staan :{
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_184357738
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al 15 dagen nog twee wasmiddelopdrachten open staan :{
Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:56:26 #16
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184357840
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:49 schreef Smartroam het volgende:
Ik hoor net van iemand dat intertoys smartspotter gaat gebruiker als eigen hulpmiddel. Dus business to business vanuit smartspotter. De persoon werkt zelf niet bij intertoys maar wist dit wel!
Wat bedoel je hiermee? Intertoys gebruikte SS toch al?
  Moderator zaterdag 12 januari 2019 @ 13:00:37 #17
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184357890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:48 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.
Ik moet wachten zegt men. Het lijkt me dat ergens in de keten een en ander niet goed gaat maar ik kan daar weinig aan doen. Ik vind dit wel slecht geregeld.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_184358810
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.
Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.

Ik heb de vroegere tijden van hoge beloningen voor korte opdrachten niet meegemaakt, misschien dat ik daardoor minder moeite heb met kleine bedragen.
Overigens doe ik niet elke opdracht gelijk hoor, ik wacht wel af tot ze oplopen. Alhoewel als ik er toch ben niet wacht tot hij nog ¤0,50 hoger is en ik er dan speciaal heen moet.

Qua intertoys, ik denk dat intertoys opdrachtgever word voor ss, ik krijg het gevoel dat bij opdrachten in de intertoys een merk opdrachtgever is op dit moment.
pi_184360899
Ik dacht al dat het aan de streek ligt waar ik woon, maar overal zijn er dus weinig opdrachten.
Bij mij is al sinds kerst weinig te doen. Hoop niet dat het een voorbode is.
pi_184361263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:56 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.

Ik heb de vroegere tijden van hoge beloningen voor korte opdrachten niet meegemaakt, misschien dat ik daardoor minder moeite heb met kleine bedragen.
Overigens doe ik niet elke opdracht gelijk hoor, ik wacht wel af tot ze oplopen. Alhoewel als ik er toch ben niet wacht tot hij nog ¤0,50 hoger is en ik er dan speciaal heen moet.

Qua intertoys, ik denk dat intertoys opdrachtgever word voor ss, ik krijg het gevoel dat bij opdrachten in de intertoys een merk opdrachtgever is op dit moment.
Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.

Wij blijven voor de merken foto's maken.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 18:06:06 #21
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184362954
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:11 schreef Drakkuz het volgende:
Ik dacht al dat het aan de streek ligt waar ik woon, maar overal zijn er dus weinig opdrachten.
Bij mij is al sinds kerst weinig te doen. Hoop niet dat het een voorbode is.
Was vorig jaar ook zo, trekt half februari pas weer bij
pi_184364804
Er zijn in ieder geval wel weer shifts in overvloed.
pi_184366646
Yes, weer een ronde verder bij de widm race :)
pi_184366811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:28 schreef Miek95 het volgende:
Yes, weer een ronde verder bij de widm race :)
🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.
pi_184366848
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:36 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.
Te druk met shiften? :P
pi_184367085
Ik ben niet door ;( Vorige keer lag ik er ook al zo snel uit.
pi_184367183
Iemand een invite voor mij toevallig?
pi_184367212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:59 schreef Zhero het volgende:
Iemand een invite voor mij toevallig?
stuur maar een pm met je emailadres. dan stuur ik er 1.
pi_184367214
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:38 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Te druk met shiften? :P
Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂
pi_184367238
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:01 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂
Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamen :) Inmiddels zijn een groot deel al op zag ik.
pi_184367452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:02 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamen :) Inmiddels zijn een groot deel al op zag ik.
Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:59:58 #32
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184368108
Kan iemand mij een DM sturen wie eruit ligt bij WIDM? Ik heb niet gekeken en Martijn is nog niet zover.
pi_184368259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:18 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.
Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
pi_184368390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
ik heb hem gestopt idd. niet echt fijn nee.
  One tough cookie zondag 13 januari 2019 @ 00:19:14 #35
169210 liesje1979
pi_184369557
quote:

[..]

Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen. :D
Verwacht ik wel, want ik zag dat dat de Unox zakken weer in de aanbieding waren. En die doe ik alleen met een lijstje. :')
Ik ben even een beetje shift moe merk ik, in december heel veel gedaan. Dus heb alleen maar 2 afwas gedaan vandaag. Wel nog een leuke opdracht mee kunnen pakken, stond al een tijd in de app, was opgelopen naar 10 euro, mijn mening over mijn stad. Ik had het al eerder willen doen, maar steeds geen zin om de stad in te gaan. Je mocht er 3 doen per persoon, vandaag was er nog 1 over, direct naast het station. En daar moest ik toch al naar toe. Komt er nog een bonus opdracht vrij ook. 3 euro voor wat foto's van mijn favoriete stukje van Den Haag. _O_
pi_184369676
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen. :D
Verwacht ik wel, want ik zag dat dat de Unox zakken weer in de aanbieding waren. En die doe ik alleen met een lijstje. :')
Ik ben even een beetje shift moe merk ik, in december heel veel gedaan. Dus heb alleen maar 2 afwas gedaan vandaag. Wel nog een leuke opdracht mee kunnen pakken, stond al een tijd in de app, was opgelopen naar 10 euro, mijn mening over mijn stad. Ik had het al eerder willen doen, maar steeds geen zin om de stad in te gaan. Je mocht er 3 doen per persoon, vandaag was er nog 1 over, direct naast het station. En daar moest ik toch al naar toe. Komt er nog een bonus opdracht vrij ook. 3 euro voor wat foto's van mijn favoriete stukje van Den Haag. _O_
'Jouw mening over' is idd wel leuk. Die stijgt ook best rap als mensen hem niet doen en dan mag je er ineens ook meer dan 3 doen. Ben een tijd terug langs doetinchem gegaan voor die opdracht daar stond ie op ¤30.
pi_184372771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:59 schreef b-engel het volgende:
Kan iemand mij een DM sturen wie eruit ligt bij WIDM? Ik heb niet gekeken en Martijn is nog niet zover.
Haha! Ik dacht pas aan WidM toen ik jouw berichtje las. Ik lig er ook uit omdat ik de opdracht vergat in te zenden, maar zal zo even door de inzendingen heen lopen :+
pi_184372785
quote:

[..]

Staat die er nog steeds in? Ik zie hem er bij mij namelijk niet tussen staan.
Ik heb Smartspotter en Roamler invites, stuur een dm! Of mail: [email protected]
pi_184373340
Ik lig er ook uit 😭

Gister helemaal niet kunnen shiften, zo maar eens kijken of er nog wat over is en hopelijk komen de etos shifts nog.
pi_184373367
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:30 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.

Wij blijven voor de merken foto's maken.
Ah, zo kan het natuurlijk ook.
Ik vraag me wel af of dat niet voor een vertekend beeld zorgt. Als manager zorg je dan toch dat het er op dat moment goed uitziet 🤔
pi_184374084
Ik lig er ook uit bij widm. En laptop is nog steeds kapot dus heb het rustig nu. Komt mijn huishouden wel te goede..
pi_184376492
Oh ik zie dat ik bijna level 10 ben! Dan mag ik eindelijk het gebakje halen 😋
pi_184376974
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:15 schreef loezzzje het volgende:
Oh ik zie dat ik bijna level 10 ben! Dan mag ik eindelijk het gebakje halen 😋
Vertel....
pi_184377448
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:37 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Vertel....
Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;
pi_184378320
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:07 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;
Wat een ontzettend leuk idee <3
Level 10 moet haalbaar zijn om te halen dit jaar.
pi_184381973
Ik heb er 3 jaar over gedaan ;) Laatste jaar vooral de xp te danken aan al die shifts.
pi_184385943
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb er 3 jaar over gedaan ;) Laatste jaar vooral de xp te danken aan al die shifts.
Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!
pi_184386651
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!
Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
pi_184386898
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Hoeveel xp is level 10?
71250
Ik heb Smartspotter en Roamler invites, stuur een dm! Of mail: [email protected]
pi_184389006
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Hoeveel xp is level 10?
Level 8 naar 10 duurt echt heel lang. Flink veel exp heb je dan nodig, bah! Haha
pi_184396048
De voedselopdrachten zijn weer terug
pi_184396625
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:03 schreef eenjongen... het volgende:
De voedselopdrachten zijn weer terug
Ja, maar echt pas net.
Ze staan nog op ¤1,50, maar zijn wel allemaal bijna vervuld.
Zit in dubio, vorige keer ben ik pas op pad gegaan vanaf ¤2,-
pi_184396704
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:37 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ja, maar echt pas net.
Ze staan nog op ¤1,50, maar zijn wel allemaal bijna vervuld.
Zit in dubio, vorige keer ben ik pas op pad gegaan vanaf ¤2,-
Ik ook. Ik ga ze nu nog niet meteen doen. Vorige keer was het wel lekker toen ze op 3 euro stonden
pi_184396850
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Level 8 naar 10 duurt echt heel lang. Flink veel exp heb je dan nodig, bah! Haha
Dat dacht ik dus ook. Ik haalde level 12 en toen dacht ik "nou, level 13 zal wel onbereikbaar worden".. maar dat valt mee, ben er bijna! .... maar daar denkt die Roamler met level 35 vast anders over :')
pi_184396933
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Ik haalde level 12 en toen dacht ik "nou, level 13 zal wel onbereikbaar worden".. maar dat valt mee, ben er bijna! .... maar daar denkt die Roamler met level 35 vast anders over :')
😲😲😲
pi_184405352
quote:

[..]

Ik haal je nog eens in!! Haa
  maandag 14 januari 2019 @ 22:50:02 #57
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184406938
quote:

[..]

Wat is het hoogst bereikte level nu?
pi_184408017
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:50 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wat is het hoogst bereikte level nu?
35.
pi_184408122
Ik heb geen invites meer, dus ik moet wel weer naar een nieuw level om nieuwe te krijgen. Just to be sure :P
pi_184409409
Ik zie bij jullie opdrachten voorbijkomen die ik nog nooit gezien heb. Schijnbaar woon ik in een gebied waar niet veel vraag is naar Roamlers. Opdrachten moet ik vaak een stuk voor rijden en dat loont zich dan niet meer als je rijden en parkeren moet. In het begin had ik nogal eens babyvoeding /luiers staan voor 7 a 8 euro, soms 5, maar die komt ook al niet meer boven de 3 euro uit en om daar 10 km voor te rijden.
pi_184411637
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb geen invites meer, dus ik moet wel weer naar een nieuw level om nieuwe te krijgen. Just to be sure :P
Moet je nog veel?
pi_184412423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:58 schreef Drakkuz het volgende:
Ik zie bij jullie opdrachten voorbijkomen die ik nog nooit gezien heb. Schijnbaar woon ik in een gebied waar niet veel vraag is naar Roamlers. Opdrachten moet ik vaak een stuk voor rijden en dat loont zich dan niet meer als je rijden en parkeren moet. In het begin had ik nogal eens babyvoeding /luiers staan voor 7 a 8 euro, soms 5, maar die komt ook al niet meer boven de 3 euro uit en om daar 10 km voor te rijden.
Jammer zeg! Goed in de gaten houden of er opdrachten bij elkaar in de buurt staan en je een rondje kunt maken wat wel rendabel is.

Anders extra aan de shifts!
pi_184412698
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:07 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Moet je nog veel?
625xp nog. Na mijn vakantie weer wat shifts doen en dan ben ik er ;)
  dinsdag 15 januari 2019 @ 13:11:08 #64
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184414974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 00:58 schreef Drakkuz het volgende:
Voor mij is dit normaal. Het dichtsbijzijnde, zeer kleine, winkelcentrum is hier 10 km vandaan. Het stadscentrum 15 km (maar betaald parkeren), dan 20 km naar rechts: klein stadje (met betaald parkeren), of 30 km naar links 3 grote dorpen/kleine stadjes, maar die zijn ook weer 10 km uit elkaar.
Als je SS en R combineert, soms nog met MV erbij, red je het, maar inderdaad, soms loont het totaal niet.
Maar het voordeel is wel dat je weinig concurrentie hebt en je opdrachten kunt laten liggen tot er meer in de buurt zijn of tot de tarieven hoger zijn.
pi_184415573
Ik prijs mij gelukkig dat ik in een dorp woon wat graag een stad wil zijn. Er zitten hier 5 ah's en 3 jumbo's waarvan de verste 4km fietsen.

4km de andere kant op zit een klein dorp waar ook verschillende winkels zitten.
pi_184416018
Voor mij is dit normaal. Het dichtsbijzijnde, zeer kleine, winkelcentrum is hier 10 km vandaan. Het stadscentrum 15 km (maar betaald parkeren), dan 20 km naar rechts: klein stadje (met betaald parkeren), of 30 km naar links 3 grote dorpen/kleine stadjes, maar die zijn ook weer 10 km uit elkaar.
Als je SS en R combineert, soms nog met MV erbij, red je het, maar inderdaad, soms loont het totaal niet.
Maar het voordeel is wel dat je weinig concurrentie hebt en je opdrachten kunt laten liggen tot er meer in de buurt zijn of tot de tarieven hoger zijn.
[/quote]

Dat dacht ik dus ook maar die vlieger gaat niet op met laten liggen, bijv de kopstellingen die kan ik wel doen, staan er een bepaalde tijd in. Babyvoeding/luiers ook. Dan staan ze tot bijv 18 in mijn buurt, 10 min later alles weg denk als ze er genoeg hebben dan gaat de rest weg. Heb het idee dat ze veel minder moeten hebben de laatste weken dan aan het begin zo snel zijn de opdrachten in zijn geheel weg. Shifts heb ik nog nooit gedaan geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 16:59:36 #67
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184418433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:27 schreef Drakkuz het volgende:
Dat dacht ik dus ook maar die vlieger gaat niet op met laten liggen, bijv de kopstellingen die kan ik wel doen, staan er een bepaalde tijd in. Babyvoeding/luiers ook. Dan staan ze tot bijv 18 in mijn buurt, 10 min later alles weg denk als ze er genoeg hebben dan gaat de rest weg. Heb het idee dat ze veel minder moeten hebben de laatste weken dan aan het begin zo snel zijn de opdrachten in zijn geheel weg. Shifts heb ik nog nooit gedaan geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
[/quote]
Die je nu opnoemt, die doe ik inderdaad niet. Het is nu gewoon wachten tot de rest weer op gang komt. En tot die tijd en het gewoon ff niks.
Ik heb tot nu toe 2 shops gedaan. Maar half februari trekt het wel weer aan.
pi_184420005
Wat zal dit inhouden voor roamler?

https://nos.nl/l/2267573
pi_184422742
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:37 schreef Smartroam het volgende:
Wat zal dit inhouden voor roamler?

https://nos.nl/l/2267573
Ik verwacht niet heel veel, omdat het totaal andere werkzaamheden zijn.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:08:10 #70
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184423409
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:38 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik verwacht niet heel veel, omdat het totaal andere werkzaamheden zijn.
Zzp (zelfstandige zonder personeel) en freelancer zijn termen die beiden veel gebruikt worden en ze verschillen ook niet veel van elkaar. ... Het gaat om precies dezelfde vorm van ondernemen, namelijk vanuit een onderneming zonder personeel, maar in het algemeen wordt de term zzp'er vaker gebruikt dan freelancer.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 21:22:54 #71
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184423741
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:08 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

Zzp (zelfstandige zonder personeel) en freelancer zijn termen die beiden veel gebruikt worden en ze verschillen ook niet veel van elkaar. ... Het gaat om precies dezelfde vorm van ondernemen, namelijk vanuit een onderneming zonder personeel, maar in het algemeen wordt de term zzp'er vaker gebruikt dan freelancer.
Volgens mij zit het verschil in het aantal opdrachtgevers?
pi_184423835
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Miek95 op 15-01-2019 21:53:35 ]
pi_184424307
Ik heb nog wat invites als mensen willen. Je kan me DMen :)
pi_184425535
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:22 schreef b-engel het volgende:

[..]

Volgens mij zit het verschil in het aantal opdrachtgevers?
Drie is wel het absolute minimum voor de belastingdienst. En dan nog bepaald de persoon welke jouw casus bekijkt of dat naar zijn mening voldoende is. Ik kreeg het advies dat dit niet het geval zal zijn. (aldus de kamer van koophandel) toen ik mij inschreef vond de mevrouw het al wazig en niet waarschijnlijk dat de Belastingdienst mij als zzpr zou zien.

Overigens is het onverstandig om als zzpr te werken voor roamler etc. Je bent dan ook nog BTW kwijt.

Ik heb me dus alweer uitgeschreven :-). Was te mooi om waar te zijn :-)
  dinsdag 15 januari 2019 @ 23:42:15 #75
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184426699
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:44 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Drie is wel het absolute minimum voor de belastingdienst. En dan nog bepaald de persoon welke jouw casus bekijkt of dat naar zijn mening voldoende is. Ik kreeg het advies dat dit niet het geval zal zijn. (aldus de kamer van koophandel) toen ik mij inschreef vond de mevrouw het al wazig en niet waarschijnlijk dat de Belastingdienst mij als zzpr zou zien.

Overigens is het onverstandig om als zzpr te werken voor roamler etc. Je bent dan ook nog BTW kwijt.

Ik heb me dus alweer uitgeschreven :-). Was te mooi om waar te zijn :-)
Ik had dus een andere bij de KVK (en de belastingdienst) en word wel als ZZP-er gezien. En waarover zou je BTW moeten betalen volgens jou?
pi_184427434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:42 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik had dus een andere bij de KVK (en de belastingdienst) en word wel als ZZP-er gezien. En waarover zou je BTW moeten betalen volgens jou?
Ik hoop het voor je.

Over je verkregen betaling van roamler en ss. 21% moet je er nog extra afhalen.
pi_184430667
Belastingdiscussie _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_184433028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:52 schreef bamibij het volgende:
Belastingdiscussie _O_
En het is altijd dezelfde discussie _O-
pi_184435365
Het is toch nog ergens goed voor dat het zo rustig is qua opdrachten.
Mijn vloer is voor het eerst in lange tijd weer een gedweild.
Bedankt Roamler en Ss!
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:13:23 #80
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184435699
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 00:29 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je.

Over je verkregen betaling van roamler en ss. 21% moet je er nog extra afhalen.
Ok, ik heb deze discussie al eerder met jou gehad, geloof ik? Zoek het maar even terug en kijk op de site van de belastingdienst. Deze info klopt namelijk niet. Er is namelijk geen TW, dus ook geen BTW. Dat heeft met inkoop en verkoop te maken.
pi_184439915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:13 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ok, ik heb deze discussie al eerder met jou gehad, geloof ik? Zoek het maar even terug en kijk op de site van de belastingdienst. Deze info klopt namelijk niet. Er is namelijk geen TW, dus ook geen BTW. Dat heeft met inkoop en verkoop te maken.
. Heb je het al eens aan roamler gevraagd? Die geven namelijk wel aan dat je als je roamler als zzp gebruikt je even de btw moet berekenen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 19:21:09 #82
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184440530
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 18:45 schreef Smartroam het volgende:

[..]

. Heb je het al eens aan roamler gevraagd? Die geven namelijk wel aan dat je als je roamler als zzp gebruikt je even de btw moet berekenen.
Nou @martijntj, schijn je lichie er eens op?
pi_184444006
Het wordt wel erg karig met de beloningen, het gaat steeds verder omlaag, ze willen je zelfs de kopstellingen van een xl vestiging voor 1.60 laten doen.

Gespreksbeloning nog verder omlaag.
pi_184444208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:33 schreef Drakkuz het volgende:
Het wordt wel erg karig met de beloningen, het gaat steeds verder omlaag, ze willen je zelfs de kopstellingen van een xl vestiging voor 1.60 laten doen.

Ja, echt bizar! Gesprek check op veel plaatsen nu ¤5.60..ik pas.
pi_184444836
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 19:21 schreef b-engel het volgende:

[..]

Nou @martijntj, schijn je lichie er eens op?
Ik wijs vooral heel hard naar de Belastingdienst. Regelgeving wijzigt zo regelmatig en is zo complex dat ik me daar ook niet tegenaan bemoei. Roamler benoemt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opgeven daar, en hoe je dat dan voor jou het beste doet kan je het beste daar even checken. Je hoort al, ik brand me hier even niet aan. ;)
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:31:09 #86
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184445083
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:14 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik wijs vooral heel hard naar de Belastingdienst. Regelgeving wijzigt zo regelmatig en is zo complex dat ik me daar ook niet tegenaan bemoei. Roamler benoemt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opgeven daar, en hoe je dat dan voor jou het beste doet kan je het beste daar even checken. Je hoort al, ik brand me hier even niet aan. ;)
En groot gelijk. Roamler heeft dit niet voor niets zo geregeld. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand van Roamler heeft gezegd dat je 21% moet afdragen. Maar goed, Smartroam en ik zijn het daar al langer niet over eens. En dat mag, ieder zijn keuze. Maar ik zou het niet als feit stellen als je niet weet hoe het zit.
Ik weet hoe het bij mij als ZZP-er zit, ik betaal geen 21% BTW, sterker nog: door de zgn startersaftrek betaal ik de eerste 5 jaar helemaal geen belasting.
pi_184446284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:33 schreef Drakkuz het volgende:

SS doet het ook. Alles 1,50
pi_184446314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef Smartroam het volgende:

[..]

SS doet het ook. Alles 1,50
Daar begin je toch niet aan vind het eerlijk gezegd not done.
pi_184446374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef Drakkuz het volgende:

[..]

Daar begin je toch niet aan vind het eerlijk gezegd not done.
Alles zit in mijn woonplaats op fietsafstand. Dus makkelijk te doen. Dus, tsja, haha, ik doe het wel.
pi_184446495
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:38 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Alles zit in mijn woonplaats op fietsafstand. Dus makkelijk te doen. Dus, tsja, haha, ik doe het wel.
Denk dat ze dat doorhebben dat er zijn die voor een euro gaan, ik zie het bij mij ben 2x gegaan voor 4.50 kopstelling. Nu zijn die 2 die ik normaal doe meteen 1.50. Sorry maar dat gaat me te ver.
pi_184447062
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 23:44 schreef Drakkuz het volgende:

[..]

Denk dat ze dat doorhebben dat er zijn die voor een euro gaan, ik zie het bij mij ben 2x gegaan voor 4.50 kopstelling. Nu zijn die 2 die ik normaal doe meteen 1.50. Sorry maar dat gaat me te ver.
Nou wacht maar tot morgenmiddag. Schieten ze weer naar 4,50
pi_184450820
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 00:25 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nou wacht maar tot morgenmiddag. Schieten ze weer naar 4,50
Ik probeer altijd op donderdagmiddag een rondje te plannen. Dan zijn ze standaard ¤4,50-¤5,10. Degene die 4km fietsen is, is dan soms als gedaan, maar de anderen niet.

Gister 2 opdrachten (bij kruidvat en etos naast elkaar) voor ss gedaan voor ¤1,50 ps toen ik met mijn man boodschappen deed. Ik was welgeteld 3 minuten later bij de auto dan hij.
Ik snap best dat als je diezelfde opdrachten voorheen deed voor het dubbele dat het dan zuur is, maar qua tijd/beloning verhouding kan ik er niet over klagen.
Ik merk wel dat de verzorgingsopdracht sneller vol zit voor ¤1,50, wachten tot de laatste dag waarop hij ¤3,- of meer is lukt vaak niet meer.
pi_184454473
Iemand die zich al heeft aangemeld voor die 'voorbereiding geldautomaat check'? Je moet blijkbaar een speciaal hesje dragen voor deze opdracht...Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vergoeding van deze opdracht.
pi_184454713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Iemand die zich al heeft aangemeld voor die 'voorbereiding geldautomaat check'? Je moet blijkbaar een speciaal hesje dragen voor deze opdracht...Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vergoeding van deze opdracht.
Ik heb me aangemeld.
Heb de opdracht eerder gedaan (niet wetende dat hij op zou lopen) voor ¤4,- hij liep toen op naar ¤8,- meen ik.
Opdracht was in 5 min te doen.

Ik had gister niets moeten zeggen over de ah. Hij blijft opeens de hele dag al hangen op ¤3,70.
pi_184454805
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld.
Heb de opdracht eerder gedaan (niet wetende dat hij op zou lopen) voor ¤4,- hij liep toen op naar ¤8,- meen ik.

Ik had gister niets moeten zeggen over de ah. Hij blijft opeens de hele dag al hangen op ¤3,70.
Ik heb die opdracht ook gezien in de app, hier stond die na een tijdje op ¤15-¤20.
pi_184455035
Er staat wel dat als je die vooropdracht doet, dat je dan sowieso die opdracht moet uitvoeren. De vorige keer was die bij mij in de buurt alleen niet te doen...
pi_184455190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:18 schreef eenjongen... het volgende:
Er staat wel dat als je die vooropdracht doet, dat je dan sowieso die opdracht moet uitvoeren. De vorige keer was die bij mij in de buurt alleen niet te doen...
Er zijn dit keer 2000 locaties, lijkt me sterk dat hij dan niet ergens bij je in de buurt zit.
Ik neem aan dat er word bedoeld dat het niet de bedoeling is dat je je aanmeld voor de opdracht en vervolgens niets doet, want geen zin/tijd/op vakantie.
Miek95 woont bij mij in de buurt, ik kan me niet voorstellen dat als zij besluit de opdrachten in mijn stad 'in te pikken' dat roamler dan een bericht naar mij stuurt waarom ik niets heb gedaan.
Ik kan het verkeerd hebben uiteraard, anders stuur je ze voor de zekerheid een berichtje.
pi_184455192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:18 schreef eenjongen... het volgende:
🤔 tja ik ga die opdracht niet doen voor ¤4 ofzo. Ik had hem ff geopend en het waren vrij veel foto's en vragen hoor.
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:47:30 #99
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184455447
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:29 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

🤔 tja ik ga die opdracht niet doen voor ¤4 ofzo. Ik had hem ff geopend en het waren vrij veel foto's en vragen hoor.
Ze kunnen je niet verplichten opdrachten te doen, dan is er namelijk een werkrelatie en dat willen ze niet.
Ander punt: ik hoop niet dat de hesjes geel zijn...
pi_184455526
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:28 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Er zijn dit keer 2000 locaties, lijkt me sterk dat hij dan niet ergens bij je in de buurt zit.
Ik neem aan dat er word bedoeld dat het niet de bedoeling is dat je je aanmeld voor de opdracht en vervolgens niets doet, want geen zin/tijd/op vakantie.
Miek95 woont bij mij in de buurt, ik kan me niet voorstellen dat als zij besluit de opdrachten in mijn stad 'in te pikken' dat roamler dan een bericht naar mij stuurt waarom ik niets heb gedaan.
Ik kan het verkeerd hebben uiteraard, anders stuur je ze voor de zekerheid een berichtje.
Inderdaad, dat kan ik me ook niet voorstellen. Ik heb bij het invullen van de opdracht aangegeven dat ik alleen op pad als de vergoeding rendabel genoeg is.

Enne als de vergoeding heel hoog is er en staat nog wat open in jouw stad, dan verdelen we de locaties wel even ;)
pi_184455565
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik heb me aangemeld.

Komt. Denk ik door de weinige opdrachten.

Weinig opdrachten+ smartsptter met voedsel opdracht bij ah+ de mensen die afhankelijk zijn van roamler worden nu gek+ kruiden check bij ah = sneller vol. (denk ik)
pi_184455577
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:52 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat kan ik me ook niet voorstellen. Ik heb bij het invullen van de opdracht aangegeven dat ik alleen op pad als de vergoeding rendabel genoeg is.

Enne als de vergoeding heel hoog is er en staat nog wat open in jouw stad, dan verdelen we de locaties wel even ;)
Ik verdeel altijd de locaties hierzo. Is handig als jullie dat doen!
pi_184455692
quote:

[..]

Er staat inderdaad dat je de opdracht moet uitvoeren als je je aanmeldt. Dat vind ik nogal wat want dan kunnen ze de vergoeding so laag mogelijk zetten.
pi_184455734
quote:

[..]

Prima als jij die doet. Ik stuur je wel even een tikkie voor de 50% 'ik heb wat voor je overgelaten' bijdrage.
pi_184455873
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:03 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er staat inderdaad dat je de opdracht moet uitvoeren als je je aanmeldt. Dat vind ik nogal wat want dan kunnen ze de vergoeding so laag mogelijk zetten.
Ik weet dat ik dingen sneller rendabel vind dan andere mensen hier.
In de 4 maanden dat ik nu bezig ben komt roamler op mij niet over als een onredelijk bedrijf. Dat ze ons op die manier zouden naaien komt er bij mij echt niet helemaal in.
pi_184455934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:15 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik weet dat ik dingen sneller rendabel vind dan andere mensen hier.
In de 4 maanden dat ik nu bezig ben komt roamler op mij niet over als een onredelijk bedrijf. Dat ze ons op die manier zouden naaien komt er bij mij echt niet helemaal in.
Ik heb ook nergens gezegd dat ze ons zullen naaien of dat ze een onredelijk bedrijf zijn. Ik vind het alleen nogal wat om je te 'verplichten' de opdracht te doen zonder dat je weet wat de vergoeding zal zijn.
pi_184456204
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat ze ons zullen naaien of dat ze een onredelijk bedrijf zijn. Ik vind het alleen nogal wat om je te 'verplichten' de opdracht te doen zonder dat je weet wat de vergoeding zal zijn.
Dat is zo. Ik interpreteerde hem wellicht verkeerd.

Ik ga er dan in mijn naïviteit vanuit dat de vergoeding zoals ik gewend ben wel prima zal zijn. Op het moment dat roamler/opdrachtgever er geld insteekt vind ik het logisch dat ze wel wat terugverwachten.
pi_184460155
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:19 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dat soort feedback dan ook wel even in de app noemt, toch? ;) je kunt er vanuit gaan dat het meer is om te voorkomen dat iedereen die bij voorbaat al een van de volgende bedenkingen heeft, ook de opdracht instuurt. Dat kost namelijk geld voor een hesje en geld voor verzending. Verder is het slecht voor het milieu en al het geld dat naar nutteloze hesjes gaat, kan ook niet naar vergoedingen.

- Roamlers die in februari en maart lekker op vakantie zijn
- Roamlers die het naar vinden om geldautomaten op de foto te zetten
- Roamlers die het stom vinden om in een hesje te lopen

... het is heus niet dat je voor ¤0,50 op pad gaat. (;
pi_184461767
quote:
Ander punt: ik hoop niet dat de hesjes geel zijn...
🤣🤣🤣🤣
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:48:33 #110
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184461771
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:26 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dat soort feedback dan ook wel even in de app noemt, toch? ;) je kunt er vanuit gaan dat het meer is om te voorkomen dat iedereen die bij voorbaat al een van de volgende bedenkingen heeft, ook de opdracht instuurt. Dat kost namelijk geld voor een hesje en geld voor verzending. Verder is het slecht voor het milieu en al het geld dat naar nutteloze hesjes gaat, kan ook niet naar vergoedingen.

- Roamlers die in februari en maart lekker op vakantie zijn
- Roamlers die het naar vinden om geldautomaten op de foto te zetten
- Roamlers die het stom vinden om in een hesje te lopen

... het is heus niet dat je voor ¤0,50 op pad gaat. (;
Wat is de reden dat het in een hesje moet? Zodat mensen niet als verdacht overkomen op de camera's?
pi_184461856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wat is de reden dat het in een hesje moet? Zodat mensen niet als verdacht overkomen op de camera's?
En omstanders denk ik
pi_184462102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:48 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik heb niet nu niet meer informatie dan jij, maar wat je zegt klinkt best logisch. Als ik nu op Google zoek naar "geldautomaat" en klik op Nieuws dan zie ik niet vooral goed nieuws. Wat dat betreft geeft het mensen vast een vertrouwder gevoel. ;)
pi_184462408
Ik werd toen ik de vorige keer de opdracht deed wel vreemd nagekeken door mensen hoor en toen had ik nog geens eens een meetlat bij me.

De nieuwe geldmaat zelf is geel, dus ik bereid me mentaal maar vast voor op een geel hesje.

Ik vind het trouwens wel echt een leuke opdracht. Het opbouwen van een lays display oid vind ik leukerz maar dat is na een paar weken alweer weg. Hier werk je mee aan iets wat ons straatbeeld blijvend gaat veranderen. Ik vind het dan toch leuk om daar een beetje onderdeel van te zijn :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 17-01-2019 21:26:02 ]
pi_184473111
Jouw enthousiasme is zo leuk jemima!
pi_184476445
Heb net 5 soepshifts gedaan waar maar op 1 foto soep stond. Echt raar toch?
pi_184478420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 17:07 schreef Bwienet het volgende:
Heb net 5 soepshifts gedaan waar maar op 1 foto soep stond. Echt raar toch?
Alleen maar fijn. Soms heb je echt geluk met de shifts en staan de producten die je moet hebben er niet of nauwelijks. Ik heb gelukkig ook weer voor ¤47 aan shifts kunnen doen.
pi_184480130
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:08 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Alleen maar fijn. Soms heb je echt geluk met de shifts en staan de producten die je moet hebben er niet of nauwelijks. Ik heb gelukkig ook weer voor ¤47 aan shifts kunnen doen.
Ah jij 'pikt' al die bad en douche shifts van mij in :P
pi_184481643
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:27 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ah jij 'pikt' al die bad en douche shifts van mij in :P
Jep. 🙃
pi_184490724
DHL is in mijn vakantie langs geweest. Net pakketje opgehaald en er zit een gilet scheermesje in :) Mogen weer testen!
pi_184491817
Ik had me niet opgegeven voor die scheermesjes. Heb die silk epil al gekregen.
pi_184491899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:56 schreef Genza het volgende:
Ik had me niet opgegeven voor die scheermesjes. Heb die silk epil al gekregen.
Die had ik ook al, vond hem alleen echt niet fijn. Kon wel weer een nieuw scheermesje gebruiken dus heb me er mooi voor opgegeven.
pi_184492185
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:58 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik ben dol op die engelse luiershifts! Die knal je er zo doorheen.
Die staan er nu in. Wel irritant dat je overal 0 moet invullen.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 16:34:04 #123
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184494086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Die staan er nu in. Wel irritant dat je overal 0 moet invullen.
En Duitse en Franse....
Ik dacht ik probeer het es. Na 4/15 gestopt
pi_184496033
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:57 schreef loezzzje het volgende:
DHL is in mijn vakantie langs geweest. Net pakketje opgehaald en er zit een gilet scheermesje in :) Mogen weer testen!
Jammer, dit keer niet uitgekozen. Ik gebruik altijd wel gillette dus het was welkom geweest :)
Volgende keer beter.
pi_184499650
Wie is de Mol! #spannend
pi_184500200
Ok. Dit is ellendig. In ieder geval vroeg klaar met werken. :')
  zaterdag 19 januari 2019 @ 22:24:01 #127
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184501658
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 21:35 schreef Martijntj het volgende:
Ok. Dit is ellendig. In ieder geval vroeg klaar met werken. :')
Hahaha
pi_184502369
Sssst, spoilers

SPOILER
pi_184502682
SPOILER
pi_184502792
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:59 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_184502954
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:04 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

SPOILER
Ja zoiets denk ik dus ook.
SPOILER
pi_184503526
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:04 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

SPOILER
Ook bij ons is er nog niemand met een goed idee opgestaan 🤣 maandag eens over denken ;)
pi_184526868
Yes! Kon mij ineens aanmelden met de geldautomaat check. Eerst was het alleen vanaf level 6.

Ben benieuwd!
  maandag 21 januari 2019 @ 14:17:38 #134
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184531748
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:51 schreef Mandies het volgende:
Yes! Kon mij ineens aanmelden met de geldautomaat check. Eerst was het alleen vanaf level 6.

Ben benieuwd!
Zeker te weinig mensen die in oranje hesjes willen lopen
pi_184534765
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 14:17 schreef b-engel het volgende:

[..]

Zeker te weinig mensen die in oranje hesjes willen lopen
Zo erg kan dat toch niet zijn? ;-)
Jij je niet opgegeven?
  maandag 21 januari 2019 @ 23:14:53 #136
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184543512
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:43 schreef Mandies het volgende:

[..]

Zo erg kan dat toch niet zijn? ;-)
Jij je niet opgegeven?
Tuurlijk wel, sinds ik weet dat het geen gele zijn, geen enkel probleem
  dinsdag 22 januari 2019 @ 01:15:57 #137
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184545125
Leuke en eenvoudige opdracht wordt er in de gekoeld opdracht van SmartSpotter gezet. Sowieso 82 foto's maken voor 2 euro. Wie is er nou gek... Is nog geen 2,5 cent per foto...
https://www.flickr.com/ph(...)n/dateposted-public/

[ Bericht 4% gewijzigd door Roamlerbike op 22-01-2019 01:34:27 ]
pi_184547386
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:15 schreef Roamlerbike het volgende:
Leuke en eenvoudige opdracht wordt er in de gekoeld opdracht van SmartSpotter gezet. Sowieso 82 foto's maken voor 2 euro. Wie is er nou gek... Is nog geen 2,5 cent per foto...
😱 Als ik de opdracht bekijk op de voor mij dichtsbijzijnde locatie dam zijn het 2 vragen, waarvan 1 foto.
pi_184547780
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 01:15 schreef Roamlerbike het volgende:
Ik denk dat ze nog bezig waren met de opdracht. Hij is nu namelijk heel makkelijk :p
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:40:19 #140
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184548891
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:33 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nog bezig waren met de opdracht. Hij is nu namelijk heel makkelijk :p
hahaha nu nog maar 4 vragen
pi_184550437
Sow, dat maaltijdoplossingen vind ik echt een 20 pagina shift en niet 30. Dan vind ik weer de tandpasta een 30 en niet 20 :')
pi_184558166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 12:21 schreef Bwienet het volgende:
Sow, dat maaltijdoplossingen vind ik echt een 20 pagina shift en niet 30. Dan vind ik weer de tandpasta een 30 en niet 20 :')
Bij etos is ie altijd 50. In t begin denk je bleh, maar je knalt ze er snel doorheen.
pi_184559924
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij etos is ie altijd 50. In t begin denk je bleh, maar je knalt ze er snel doorheen.
Ja maar die etos shifts zijn niet te vergelijken met die helse maaltijd of ah tandpasta shifts.
pi_184562759
Ook aangemeld voor die geldautomaten. Maar als die niet 20,- zijn ga ik ze echt niet doen.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 23:45:22 #145
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184564069
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:44 schreef Prh01 het volgende:
Ook aangemeld voor die geldautomaten. Maar als die niet 20,- zijn ga ik ze echt niet doen.
Waarom 20? Dat is zeker te hoog. Dat leveren de meeste RM opdrachten niet op op de eerste dagen.
pi_184567160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:44 schreef Prh01 het volgende:
Als je de opdracht instuurt 'moet' je hem doen terwijl je niet weet wat de vergoeding gaat zijn. 😂 Ik ben benieuwd. Het is een opdracht met vrij veel foto's, je moet een hesje aan en je moet dingen gaan meten dus ik zou in ieder geval ook niet voor ¤5 dat gaan doen, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen.
pi_184567482
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb liever 70 paginas actiemanden dan 30 maaltijdoplossingen :')
pi_184568124
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:32 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Ik heb liever 70 paginas actiemanden dan 30 maaltijdoplossingen :')
Inderdaad, dan ben je waarschijnlijk nog sneller klaar ook!
pi_184568365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:06 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Als je de opdracht instuurt 'moet' je hem doen terwijl je niet weet wat de vergoeding gaat zijn. 😂 Ik ben benieuwd. Het is een opdracht met vrij veel foto's, je moet een hesje aan en je moet dingen gaan meten dus ik zou in ieder geval ook niet voor ¤5 dat gaan doen, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen.
Kan je rekenen? Reken maar op 3,50
Of 5!
pi_184568870
Dit is mijn 4e volledige maand dat ik bezig ben met roamler en ik zag zojuist dat deze maand qua inkomsten op nr2 staat.
Dus ik heb maar 1 maand meer verdiend dan deze maand.
Dat had ik niet gelijk verwacht met zo weinig opdrachten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 23-01-2019 13:40:47 (Onduidelijkheid aangepast) ]
pi_184568966
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:27 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Kan je rekenen? Reken maar op 3,50
Of 5!
'Kan je rekenen'? Vreemde opmerking weer, maargoed. 🤔
pi_184568980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:57 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Dit is mijn 4e volledige maand dat ik bezig ben met roamler en ik zag zojuist dat deze maand qua inkomsten op nr2 staat.
Dat had ik niet gelijk verwacht met zo weinig opdrachten.
Lekker bezig. Waar kan je dat zien dan?
pi_184569493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:05 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Lekker bezig. Waar kan je dat zien dan?
Als je op je profiel kijkt dan is het bedrag achter saldo oranje. Als je daarop klikt krijg je per maand te zien hoeveel je verdiend en uitbetaald hebt.
Ik kan rekenen (Sorry flauw, maar ik kan het niet laten), maar voor de mensen die dat niet kunnen hebben ze ook een mooi staafdiagram.
pi_184569775
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:35 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als je op je profiel kijkt dan is het bedrag achter saldo oranje. Als je daarop klikt krijg je per maand te zien hoeveel je verdiend en uitbetaald hebt.
Ik kan rekenen (Sorry flauw, maar ik kan het niet laten), maar voor de mensen die dat niet kunnen hebben ze ook een mooi staafdiagram.
Ah ik las verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je qua inkomsten van alle roamlers deze maand op nummer 2 stond en dat je dat kon zien. Ik weet uiteraard hoe en waar je kan zien wat de inkomsten van de maand zijn.
pi_184570372
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ah ik las verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je qua inkomsten van alle roamlers deze maand op nummer 2 stond en dat je dat kon zien. Ik weet uiteraard hoe en waar je kan zien wat de inkomsten van de maand zijn.
Ik vond het al bijzonder dat je dat niet wist 😂
  woensdag 23 januari 2019 @ 13:29:42 #156
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184571692
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:50 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook
pi_184574376
Hopelijk is er aankomende maand wat meer te doen in de Roamler app. Deze maand was op shifts na erg karig.
pi_184576762
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:04 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

'Kan je rekenen'? Vreemde opmerking weer, maargoed. 🤔
Wat ben jij hoog sensitief zeg. Kan je rekenen? Reken er maar niet op... Vrij algemeen. Niet zo aangevallen zjn de hele tijd.
  woensdag 23 januari 2019 @ 20:38:44 #159
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184580568
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Wat ben jij hoog sensitief zeg. Kan je rekenen? Reken er maar niet op... Vrij algemeen. Niet zo aangevallen zjn de hele tijd.
Ik denk eerder dat jij laag sensitief bent dan wij allemaal hoog sensitief. Jouw opmerkingen komen vaker vreemd over, heb ik door
pi_184582509
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:38 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij laag sensitief bent dan wij allemaal hoog sensitief. Jouw opmerkingen komen vaker vreemd over, heb ik door
Zeker. Dat zal het zijn.
pi_184583530
Als je "reken er maar niet op" had gezegd dan was het al anders overgekomen. Het was naar mijn mening ook een vrij vreemde opmerking. Babbelaar was hierin niet de enige.
pi_184584151
Ik vond het een grappige enigzins sarcastische opmerking.
Ik zou hem ook kunnen maken.
pi_184584516
Het is opzich best een bekende zin, soort gezegde ofzo. Maar goed even on topic, wanneer gaan die betaalautomaatchecks van start?
pi_184584785
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik hoog sensitief? Ironisch dat jij dit zegt. Toen ik laatst zei dat je liegt en bedriegt in winkels om opdrachten te kunnen doen zei je direct dat je weg zou blijven van het forum. (Dat liegen en bedriegen heb je trouwens zelf toegeven een paar forums geleden). 😂
pi_184585514
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:36 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik hoog sensitief? Ironisch dat jij dit zegt. Toen ik laatst zei dat je liegt en bedriegt in winkels om opdrachten te kunnen doen zei je direct dat je weg zou blijven van het forum. (Dat liegen en bedriegen heb je trouwens zelf toegeven een paar forums geleden). 😂
Ik moest hier gelijk aan denken toen hij dat zei _O- Maargoed genoeg slap geouwehoer weer voor vandaag :P

Als je die automaat check niet doet omdat je de vergoeding te laag vindt, dat kan toch gewoon? Kunnen je niks verplichten toch? Ik heb ook wel eens bij MV een opdracht gekregen en dan bleek dat ik die dag ineens geen tijd had, dochter geen zin om mee te werken en daarom maar geannuleerd. Ik doe dat wel bij hoge uitzondering maarja als het niet anders kan...
pi_184585847
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 00:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik moest hier gelijk aan denken toen hij dat zei _O- Maargoed genoeg slap geouwehoer weer voor vandaag :P

Als je die automaat check niet doet omdat je de vergoeding te laag vindt, dat kan toch gewoon? Kunnen je niks verplichten toch? Ik heb ook wel eens bij MV een opdracht gekregen en dan bleek dat ik die dag ineens geen tijd had, dochter geen zin om mee te werken en daarom maar geannuleerd. Ik doe dat wel bij hoge uitzondering maarja als het niet anders kan...
Het kost geld om dat hesje naar je te sturen vandaar dat ze dus zeker willen weten dat je de opdracht gaat doen...maarja je echt verplichten kunnen ze niet. Als ze er een redelijke vergoeding voor geven zullen de meeste zich er gewoon aan houden denk ik. Maarja wat is redelijk? Dat is voor iedereen ook anders. Wat vind jij een prima vergoeding?
pi_184587324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:36 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Nee hoor. Die opmerking is totaal uit proportie gehaald. Of verkeerd uitgelegd door mij. Maar begrijp waarom je deze hard aanhaalt om je punt te maken.

Ik denk als iemand blijft blaffen op je dat je best een keer kan zeggen het zal ben er klaar mee :).

Ik vind ook dat we veel te lang door gaan over een simpele opmerking. Het spijt mij heel erg als ik je geraakt heb met mijn rekenen opmerking.

[ Bericht 6% gewijzigd door Smartroam op 24-01-2019 08:27:09 ]
pi_184587436
Doen jullie die 'check de online prijs' opdracht weleens? Net als shifts kun je ze thuis doen, maar het is vrij veel werk voor een lage vergoeding vind ik.
pi_184587528
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:37 schreef babbelaar92 het volgende:
Doen jullie die 'check de online prijs' opdracht weleens? Net als shifts kun je ze thuis doen, maar het is vrij veel werk voor een lage vergoeding vind ik.
Die heb ik thuis weleens gedaan. Veel werk voor een opzich lage vergoeding.

Volgens mij moet je dit keer nog meer producten checken voor een zelfde vergoeding.
pi_184587677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:37 schreef babbelaar92 het volgende:
1x gedaan en nooit meer.
pi_184587922
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 08:46 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Die heb ik thuis weleens gedaan. Veel werk voor een opzich lage vergoeding.

Volgens mij moet je dit keer nog meer producten checken voor een zelfde vergoeding.
Ja ik zag het. Je bent er echt lang mee bezig voor maximaal ¤2.70. Hier begin ik dus niet aan. Ik heb het ooit eens gedaan, en zoals Jemima zegt; 'Eens maar nooit meer'.
pi_184588186
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 01:18 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het kost geld om dat hesje naar je te sturen vandaar dat ze dus zeker willen weten dat je de opdracht gaat doen...maarja je echt verplichten kunnen ze niet. Als ze er een redelijke vergoeding voor geven zullen de meeste zich er gewoon aan houden denk ik. Maarja wat is redelijk? Dat is voor iedereen ook anders. Wat vind jij een prima vergoeding?
Ja het ligt natuurlijk aan de werkzaamheden. Ik heb hem niet bekeken omdat ik niet met zo’n hesje ga lopen. Als het een paar vragen en foto’s zijn dan is ¤5 al redelijk. Zijn het 30 foto’s en veel vragen dan zou ik eerder minimaal ¤10 willen. Ligt dus echt aan de opdracht. Ik heb in het verleden (babymelk maar ook andere opdrachten) voor ¤7,50 gedaan en dan echt 3 vragen hoeven beantwoorden. Das lekker maar gebeurt helaas niet vaak meer.
pi_184588307
Net geprobeerd zo opdracht te doen van check de online prijs, wat een drama.

Ben er mee gekapt.

Betreft geldautomatencheck, ben ook heel benieuwd naar de vergoeding. Ik hoop op een vergoeding sowieso boven de 5 euro of dat ze lekker flink oplopen. Laatst met de thee check had ik ook mazzel. 1 locatie nog, ook nog eens gesloten voor 20 euro deze opdracht gedaan (helft van de vergoeding, die was 40 euro). Dat zijn leuke opdrachten en makkelijk verdienen. Net zoals de laadpalen toen, hele rondjes gemaakt en laadpalen gedaan a 7 euro per stuk...

Ik merk wel dat ik door dat soort vergoedingen een beetje verpest ben...
pi_184588659
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja het ligt natuurlijk aan de werkzaamheden. Ik heb hem niet bekeken omdat ik niet met zo’n hesje ga lopen. Als het een paar vragen en foto’s zijn dan is ¤5 al redelijk. Zijn het 30 foto’s en veel vragen dan zou ik eerder minimaal ¤10 willen. Ligt dus echt aan de opdracht. Ik heb in het verleden (babymelk maar ook andere opdrachten) voor ¤7,50 gedaan en dan echt 3 vragen hoeven beantwoorden. Das lekker maar gebeurt helaas niet vaak meer.
Ik zit in Zeeland en in die kleine dorpjes staat de babymelk op zaterdag avond dan vaak op ¤7.50 of iets meer. Het vreemde is dat dit pas gebeurt wanneer die supermarkten dicht zijn. 😅
pi_184590498
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:08 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ik zit in Zeeland en in die kleine dorpjes staat de babymelk op zaterdag avond dan vaak op ¤7.50 of iets meer. Het vreemde is dat dit pas gebeurt wanneer die supermarkten dicht zijn. 😅
Helaas loopt de babymelk tegenwoordig amper meer op naar ¤ 5,- of meer. Eerder verhoogde de medewerkers van Roamler de vergoedingen zelf. Tegenwoordig gaat het automatisch via een vraag en aanbod systeem. Voor Roamler ideaal, want daardoor hoeven ze minder uit te betalen. Voor de Roamlers zelf vind ik het een groot nadeel, want om bijv. ¤50,- te verdienen, moet je tegenwoordig tig opdrachten doen.

Als we nou eens niet op pad gaan voor ¤ 1,50, dan loopt de vergoeding vanzelf wel lekker op. Helaas komen er veel te veel Roamlers bij, die ook nog eens op pad gaan voor absurd lage vergoedingen. Ik spring echt niet op de fiets voor ¤ 1,50.

Ik vind Roamler voor ideaal voor de shifts, maar voor de gewone opdrachten loont het bijna niet meer op op pad te gaan.
pi_184590592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:07 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Helaas loopt de babymelk tegenwoordig amper meer op naar ¤ 5,- of meer. Eerder verhoogde de medewerkers van Roamler de vergoedingen zelf. Tegenwoordig gaat het automatisch via een vraag en aanbod systeem. Voor Roamler ideaal, want daardoor hoeven ze minder uit te betalen. Voor de Roamlers zelf vind ik het een groot nadeel, want om bijv. ¤50,- te verdienen, moet je tegenwoordig tig opdrachten doen.

Als we nou eens niet op pad gaan voor ¤ 1,50, dan loopt de vergoeding vanzelf wel lekker op. Helaas komen er veel te veel Roamlers bij, die ook nog eens op pad gaan voor absurd lage vergoedingen. Ik spring echt niet op de fiets voor ¤ 1,50.

Ik vind Roamler voor ideaal voor de shifts, maar voor de gewone opdrachten loont het bijna niet meer op op pad te gaan.
Helemaal mee eens. Ik doe eigenlijk ook bijna alleen maar shifts. Heel soms gesprekchecks en NS wachtruimte checks als ze flink zijn verhoogd, maar meer niet. En wat je zegt geldt ook voor shifts, die moeilijke/lange moet je ook skippen totdat ze verhoogd ziin naar ¤4/¤5. Als je maaltijdoplossing shifts gaat doen voor ¤2 is het einde zoek natuurlijk 😜😜
pi_184591807
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:08 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Dit vooral ja. Daar snap ik de logica echt niet van. Dan verhogen ze op zaterdag om 20:00 de babymelk checks. Hoeveel supermarkten zijn er dan nog open? Misschien alleen de AH XL & Jumbo foodmarkt maar die zijn ook op 2 handen te tellen. Heel vreemd.
pi_184592632
Wow lege plekken Jumbo Shift 10¤. Das wel een mooie vergoeding!
pi_184593209
Ik heb net zo verkeersbeperking gedaan, was om de hoek van de super. 5 euro, drie foto’s en twee vragen... dat was dan wel weer leuk.

Hopen dat het weer beetje gaat aantrekken en oplopen!
pi_184593213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit vooral ja. Daar snap ik de logica echt niet van. Dan verhogen ze op zaterdag om 20:00 de babymelk checks. Hoeveel supermarkten zijn er dan nog open? Misschien alleen de AH XL & Jumbo foodmarkt maar die zijn ook op 2 handen te tellen. Heel vreemd.
Alleen in mijn stad zijn er al twee supermarkten dan nog open, beiden tot 21:00. In de grote steden heb je zelfs nog Etos'jes die tot (nog) la(a)t(er) geopend zijn. :o
pi_184595598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:22 schreef Bwienet het volgende:
Wow lege plekken Jumbo Shift 10¤. Das wel een mooie vergoeding!
Haha je bedoelt de check ;) Ik zie geen lege plekken shift :P
  donderdag 24 januari 2019 @ 19:05:06 #182
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184598044
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:54 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Alleen in mijn stad zijn er al twee supermarkten dan nog open, beiden tot 21:00. In de grote steden heb je zelfs nog Etos'jes die tot (nog) la(a)t(er) geopend zijn. :o
Tja, in de steden wel. Als je in de provincie zit niet.
pi_184598287
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:05 schreef b-engel het volgende:

[..]

Tja, in de steden wel. Als je in de provincie zit niet.
Dan snap ik dat het er in de app soms een beetje gek uitziet. ;)

Overigens herken ik het maar deels. Ja, een Babymelk Check gaat misschien sneller dan vroeger en levert ook minder snel de hoofdprijs op, maar nog steeds zie ik opdrachten die best wat opleveren en je in sommige gevallen echt heel snel klaar mee bent. :+

Ik zou bijvoorbeeld zo'n Lege Plekken Check voor ¤10,00 nog best meepakken, of een Koffie Frame Check waar je drie foto's moet maken voor ¤3,50. Er staat nu minder open, maar ik vind dat er nog best leuke dingen zijn.
  donderdag 24 januari 2019 @ 19:21:21 #184
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184598520
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:12 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Overigens herken ik het maar deels. Ja, een Babymelk Check gaat misschien sneller dan vroeger en levert ook minder snel de hoofdprijs op, maar nog steeds zie ik opdrachten die best wat opleveren en je in sommige gevallen echt heel snel klaar mee bent. :+

Ik zou bijvoorbeeld zo'n Lege Plekken Check voor ¤10,00 nog best meepakken, of een Koffie Frame Check waar je drie foto's moet maken voor ¤3,50. Er staat nu minder open, maar ik vind dat er nog best leuke dingen zijn.
Hier staat:
Roamler
Gesprekcheck 15 euro, kleine winkel 2 medewerkers, al 3x geweest. Beetje tricky
Koffieframe 3,50 (maar 11 km hemelsbreed, 21 over de weg)
Red Bull 8 euro, 15 km

SS:
Allemaal kleintjes met veel foto's voor 1,50

BeMyEye:
3,50 op 15 km

Je haalt je benzine er niet uit.
pi_184598658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hier alle supermarkten bijna..
pi_184600612
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:12 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Lege plekken check is alleen te doen bij een kleine Jumbo en als er weinig op is. Anders heb je gerust 40-60 foto's, dan is het niet echt de moeite voor 10,-.
pi_184601010
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:55 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Lege plekken check is alleen te doen bij een kleine Jumbo en als er weinig op is. Anders heb je gerust 40-60 foto's, dan is het niet echt de moeite voor 10,-.
Dat aantal heb ik nooit gehaald en ik woon echt niet op 'n plek met kleine Jumbo's :+ mja, alsnog. 5 Jumbo's in mijn omgeving.. dus meevallers en tegenvallers ;)
pi_184601049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:11 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Dat aantal heb ik nooit gehaald en ik woon echt niet op 'n plek met kleine Jumbo's :+ mja, alsnog. 5 Jumbo's in mijn omgeving.. dus meevallers en tegenvallers ;)
20 meter frisdrank heb je bij een grotere jumbo al snel. Bij iedere meter 1 ding op en je hebt 40 foto's :)

Ik hoop overigens wel dat het insturen van die check nu beter gaat. Eerder was dat echt een drama ;)
  donderdag 24 januari 2019 @ 21:14:21 #189
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184601073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:11 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Hier een Jumbo met 30 meter frisdrank, tel de lege plekken er nog bij op en je zit zo aan de 50 foto's
pi_184601759
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:25 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Hier alle supermarkten bijna..
In de randstad misschien. Hier in de provincie in de grote steden zijn ze tot 19.00 misschien uiterlijk 20:00 open.
pi_184602420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

In de randstad misschien. Hier in de provincie in de grote steden zijn ze tot 19.00 misschien uiterlijk 20:00 open.
Hier in de provincie, dorp heeft ongeveer 70.000 inwoners zijn de supermarkten allemaal open tot 21.00, mijn 'eigen' (geen xl, die sluit om 21.00) ah zefs tot 22.00.
Op zondag alles open van 12.00-17.00, ook de meeste drogisten.
Er is 1 winkelcentrum waar de 2 supermarkten maar tot 20.00 geopend zijn en een ander winkelcentrum waar de ah en drogist op zondag dicht zijn.
pi_184602483
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Hier in de provincie, dorp heeft ongeveer 70.000 inwoners zijn de supermarkten allemaal open tot 21.00, mijn 'eigen' (geen xl, die sluit om 21.00) ah zefs tot 22.00.
Op zondag alles open van 12.00-17.00, ook de meeste drogisten.
Er is 1 winkelcentrum waar de 2 supermarkten maar tot 20.00 geopend zijn en een ander winkelcentrum waar de ah en drogist op zondag dicht zijn.
Hebben we het nu over doordeweeks of zaterdag? Want hier zijn de supermarkten ook tot 21:00 open, alleen zaterdag maar tot max. 19:00. Daarom is het dus vreemd als op zaterdag om 20:00 de babymelk check verhoogd wordt terwijl hier alle supermarkten al lang en breed gesloten zijn.
pi_184602982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hebben we het nu over doordeweeks of zaterdag? Want hier zijn de supermarkten ook tot 21:00 open, alleen zaterdag maar tot max. 19:00. Daarom is het dus vreemd als op zaterdag om 20:00 de babymelk check verhoogd wordt terwijl hier alle supermarkten al lang en breed gesloten zijn.
Beide. Enige afwijking is hier de zondag.

Edit: Ik zie dat ik aan het liegen ben, een aantal supermarkten zijn maar tot 20.00 geopend, maar dat is gelijk aan de openingstijden doordeweeks. Het meeste is gewoon tot 21.00 open.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jemimapuddleduck op 24-01-2019 22:53:24 ]
pi_184611622
Damn, die zuivel opdrachten in Smartspotter staat op ¤75. Op de waddeneilanden, dat wel.😜
pi_184620283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 21:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nee, stad met 55.000 inwoners.
pi_184629236
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:04 schreef babbelaar92 het volgende:
Damn, die zuivel opdrachten in Smartspotter staat op ¤75. Op de waddeneilanden, dat wel.😜
Lekker bedrag. Je houdt alleen niet veel over door de boot denk ik :(
pi_184629951
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:53 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Lekker bedrag. Je houdt alleen niet veel over door de boot denk ik :(
Inderdaad. En van zeeland naar die waddeneilanden...verder kan niet. Ik pas.
pi_184631938
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Haha vanaf Zeeland wordt het inderdaad helemaal prijzig haha.
pi_184632311
Ik heb weer alle restjes van de shifts _O- Zijn er niet veel online gekomen of ben ik weer late to the party? :P
pi_184633077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:27 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb weer alle restjes van de shifts _O- Zijn er niet veel online gekomen of ben ik weer late to the party? :P
Er waren er erg weinig. Ik wacht op de etos shifts.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:55:58 #201
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184637259
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:49 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Waar zit je in Zeeland? Ik wil daar binnenkort eens heen
pi_184647530
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:55 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waar zit je in Zeeland? Ik wil daar binnenkort eens heen
Middelburg/vlissingen. Als je hem hier op 50km zoekbereik zet krijg je ook opdrachten uit België! (Knokke enzo)

[ Bericht 8% gewijzigd door babbelaar92 op 27-01-2019 03:56:09 (Aanvulling) ]
pi_184647780
Als je denkt dat het niet erger kan dan 'check de online prijs, heb je ook nog 'online Product check' die is dus nog 10x zo erg. Vreselijk.
pi_184648167
De SS zuiveldrankje opdracht is best aardig. Staat nu op ¤4 voor 3-4 fototjes en een paar vragen.
Beste van de buurt
pi_184648283
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 03:54 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Middelburg/vlissingen. Als je hem hier op 50km zoekbereik zet krijg je ook opdrachten uit België! (Knokke enzo)
Tip: zet je bereik op miles! Zie je nog meer.
pi_184648307
@Jemimapuddleduck

Laatst was er onduidelijkheid over de producten die je moet kopen. Roamler geeft dit aan:

OPGELET! Bovenstaande bedrag is inclusief eventuele aankoopvergoedingen. Wanneer je je
belastingaangifte wilt invullen, dien je de aankoopvergoedingen apart in te vullen als kosten. De
aankoopvergoedingen worden binnenkort apart op deze jaaropgaaf aangegeven. Als je geen
aankoopvergoedingen had kun je dit overzicht wel gewoon gebruiken. Eventueel kun je ook alvast
zelf je aankoopvergoedingen optellen en invullen.
pi_184653891
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:40 schreef Smartroam het volgende:
@Jemimapuddleduck

Laatst was er onduidelijkheid over de producten die je moet kopen. Roamler geeft dit aan:

OPGELET! Bovenstaande bedrag is inclusief eventuele aankoopvergoedingen. Wanneer je je
belastingaangifte wilt invullen, dien je de aankoopvergoedingen apart in te vullen als kosten. De
aankoopvergoedingen worden binnenkort apart op deze jaaropgaaf aangegeven. Als je geen
aankoopvergoedingen had kun je dit overzicht wel gewoon gebruiken. Eventueel kun je ook alvast
zelf je aankoopvergoedingen optellen en invullen.
Gelukkig heb ik alle bonnetjes bewaard en gedigitaliseerd!
Toch gek dat de belastingdienst aangaf dat ik het niet hoefde aan te geven.
pi_184659287
De shifts gaan steeds sneller vol. 😂
pi_184665496
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 19:09 schreef babbelaar92 het volgende:
De shifts gaan steeds sneller vol. 😂
Alleen de gebruikelijke toch?

Ik vind het echt zo fijn dat de shifts verspreid komen. Hopelijk blijft dat zo.
pi_184668802
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:51 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Alleen de gebruikelijke toch?

Ik vind het echt zo fijn dat de shifts verspreid komen. Hopelijk blijft dat zo.
Eens. Ik heb ze ook liever 3x per week in plaats van alles in 1x. Als je dan toevallig die dag niet kan heb je niks. 😂
pi_184670205
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 10:00 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Eens. Ik heb ze ook liever 3x per week in plaats van alles in 1x. Als je dan toevallig die dag niet kan heb je niks. 😂
Ja, maar ook als ik verder niets te doen heb probeer ik toch shifts die ik anders links laat liggen.
pi_184670618
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:48 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ja, maar ook als ik verder niets te doen heb probeer ik toch shifts die ik anders links laat liggen.
Er zijn gewoon bepaalde shifts die ik mentaal niet aan kan. 😂 Ah mond, Ah haar (tenzij alleen andrelon in de aanbieding is) en etos haar. Hier blijf ik ver van weg. Zeker als ze nog op ¤2 staan.
pi_184673916
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:15 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon bepaalde shifts die ik mentaal niet aan kan. 😂 Ah mond, Ah haar (tenzij alleen andrelon in de aanbieding is) en etos haar. Hier blijf ik ver van weg. Zeker als ze nog op ¤2 staan.
Maaltijdoplosingen.....

Alle mondverzorging in de aanbieding vind ik de ergste aanbieding ooit. Dan moet je zoveel invullen bij demo en actiemanden.
Ik snap ook niet dat etos mond deze week op ¤2 stond en haar op ¤3.
Dat hadden ze deze week beter kunnen omwisselen.
pi_184680286
Volgens mij was dat al de zoveelste keer dat etos alle mond in de aanbieding was. Ik weet nog dat ik een paar weken terug maar een paar mond shifts had gedaan omdat ik zoveel moest tellen. Ik heb liever dat er maar 1 of 2 merken in de aanbieding zijn. Hetzelfde bij wasmiddel. Robijn in de aanbieding vind ik ook de hel. Dat staat ALTIJD door elkaar :P
pi_184683697
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 01:18 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Opmeten en foto’s maken van automaat is toch wel wat werk vorige keer liepen ze op naar + 20,-

Je moet er ook heen rijden. ¤20,- lijkt mij redelijk.
Als er veel open blijven staan ga ik ze ook daar niet voor doen. Dan maar een paar minder en dan 30,- pst.
pi_184687322
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:27 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Opmeten en foto’s maken van automaat is toch wel wat werk vorige keer liepen ze op naar + 20,-

Als er veel open blijven staan ga ik ze ook daar niet voor doen. Dan maar een paar minder en dan 30,- pst.
¤20 zou mooi zijn, maar ik denk dat het begint met ¤5 / ¤7.5
pi_184687754
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 22:27 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb je wel door dat door dit soort acties de kans groot is dat er veel meer Roamlers en Merchandisers worden toegelaten? ;) wanneer blijkt dat opdrachten niet voor een redelijke vergoeding vol komen.. dan is het vast interessanter om een fijnmaziger netwerk met Roamlers te creëren: die hebben dan minder reistijd naar opdrachten toe en wachten niet tot een opdracht skyhigh oploopt.

Leuk dat je dan nu bij zo'n opdracht misschien wel 10x gaat cashen, maar eindresultaat kan dan wel voor iedere individu zijn dat er nauwelijks gecashed gaat worden. Ik zeg echt niet dat je alle opdrachten voor ¤2,00 moet incasseren of dat je "onder je tarief" aan de slag moet gaan, echt niet... maar als je het inderdaad doet om te kunnen cashen dan kan dit wel een lange termijn resultaat zijn. Toch? :+
pi_184692033
Ik vind dertig euro per stuk ook wel erg veel. Ik vind 10 euro per locatie voldoende.
pi_184698796
Flink cashen bij roamler ligt bij mij sowieso in een ver verleden :P Tegenwoordig gaat het niet meer zo hard bij mij, tenzij ik een lekker weekendje heb geshift maar dan heb ik nog steeds niet zoveel als wat ik “vroeger” wel eens binnen harkte.
pi_184699611
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef loezzzje het volgende:
Flink cashen bij roamler ligt bij mij sowieso in een ver verleden :P Tegenwoordig gaat het niet meer zo hard bij mij, tenzij ik een lekker weekendje heb geshift maar dan heb ik nog steeds niet zoveel als wat ik “vroeger” wel eens binnen harkte.
Ik heb in november en december juist nieuwe recordjes gepakt, ik hoef niet te klagen
pi_184699627
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:52 schreef loezzzje het volgende:
Gouden tijden zijn voorbij :( Vroeger harkte je zo 100 - 150 binnen op een dag, tegenwoordig eerder 10-15 :P
pi_184701087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:34 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Gouden tijden zijn voorbij :( Vroeger harkte je zo 100 - 150 binnen op een dag, tegenwoordig eerder 10-15 :P
Mee eens. Deze maand 10 opdrachten gedaan denk ik. 1,5 jaar geleden wel 20/30 per week.

Gewoon geen normale vergoeding meer.

Melk was in mijn buurt altijd goed. Nu blijft die op 2.10. Ga ik gewoon niet doen. Helaas zijn er mensen die dit wel doen dus blijft dit zo.
pi_184701311
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:34 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dit dus ja. Oh ik maakte hele rondes door Breda om opdrachten te doen. Ik mis het soms wel, plande heel de route vantevoren en dan lekker de hele dag opdrachten doen maar met de vergoedingen tegenwoordig ga ik daar echt niet meer aan beginnen.
pi_184703314
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:58 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Mee eens. Deze maand 10 opdrachten gedaan denk ik. 1,5 jaar geleden wel 20/30 per week.

Gewoon geen normale vergoeding meer.

Melk was in mijn buurt altijd goed. Nu blijft die op 2.10. Ga ik gewoon niet doen. Helaas zijn er mensen die dit wel doen dus blijft dit zo.
Het is dat je de Babymelk Check gewend bent tegen hogere vergoedingen van vroeger, maar je gaat me toch niet vertellen dat je ‘m gezien de hoeveelheid tijd die je besteed en de moeilijkheidsgraad echt heel veel meer waard vindt? ;)
pi_184704622
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:51 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Het is dat je de Babymelk Check gewend bent tegen hogere vergoedingen van vroeger, maar je gaat me toch niet vertellen dat je ‘m gezien de hoeveelheid tijd die je besteed en de moeilijkheidsgraad echt heel veel meer waard vindt? ;)
Veel vergoedingen zijn gewoon erg laag @Martijn, maar ik snap dat je je werkgever verdedigt. 🤣
pi_184705225
Ik heb nooit gesnapt waarom die babymelk bij Nettorama op 7,50 stond maar ik klaagde er natuurlijk niet over :P Dus het is redelijk normaal dat ie nu lager is gezien wat je ervoor moet doen. Jammer is het wel.
pi_184707405
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 02:30 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Veel vergoedingen zijn gewoon erg laag @Martijn, maar ik snap dat je je werkgever verdedigt. 🤣
Volgens mij zit ik hier vooral zelf als Roamler. ;) dat de Babymelk Check niet altijd meer de top aanraakt qua vergoeding is een feit, maar ook een feit is dat dat niet nodig is omdat voldoende Roamlers op pad gaan. Het is natuurlijk niet geld-uitdelen-om-het-geld-uitdelen. Daarnaast is de opdracht echt ontzettend eenvoudig, dus ik begrijp niet zo goed waarom je vindt dat 'ie ¤7,50 aan moet tikken? Tuurlijk was het mooi meegenomen, maar dat is het wel.

[edit]
Pardon, je had het over opdrachten in het algemeen. Als heel veel locaties al heel snel bezocht worden dan merk je inderdaad dat vergoedingen ook niet stijgen, simpelweg omdat het dan ook niet nodig is. Toch?
pi_184707683
Ik heb de vroegere tijden niet meegemaakt, maar als ik een dag op pad ga zou ik volgens mij makkelijk 2x per week >¤100 kunnen binnenhalen met roamler en ss gecombineerd.
Dan ben ik afhankelijk van fiets en ov.
Hoeveel beter moet het dan vroeger niet zijn geweest 🤔
pi_184708515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:29 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Volgens mij zit ik hier vooral zelf als Roamler. ;) dat de Babymelk Check niet altijd meer de top aanraakt qua vergoeding is een feit, maar ook een feit is dat dat niet nodig is omdat voldoende Roamlers op pad gaan. Het is natuurlijk niet geld-uitdelen-om-het-geld-uitdelen. Daarnaast is de opdracht echt ontzettend eenvoudig, dus ik begrijp niet zo goed waarom je vindt dat 'ie ¤7,50 aan moet tikken? Tuurlijk was het mooi meegenomen, maar dat is het wel.

[edit]
Pardon, je had het over opdrachten in het algemeen. Als heel veel locaties al heel snel bezocht worden dan merk je inderdaad dat vergoedingen ook niet stijgen, simpelweg omdat het dan ook niet nodig is. Toch?
En wij mogen hier dan zeggen dat we dit jammer vinden. Toch?
pi_184708665
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:52 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik heb de vroegere tijden niet meegemaakt, maar als ik een dag op pad ga zou ik volgens mij makkelijk 2x per week >¤100 kunnen binnenhalen met roamler en ss gecombineerd.
“Vroeger” kwamen er meerdere keren per week opdrachten van ¤7,50 in de app waar je weinig voor hoefde te doen. Er waren ook veel opdrachten van ¤2,00 maar dan hoefde je maar 3 of 4 foto’s te maken. Tegenwoordig moet je 30 vragen beantwoorden voor ¤2,00. Nou daar stap ik mijn auto niet voor in.
pi_184708689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 10:52 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Zeker waar. Als Smartspotter echt goed verhoogd dan heb je opdrachten van ¤25-¤100 voor bijv de opdrachten; Inkt, zuivel en tankstations. (Vaak wel op de waddeneilanden maargoed) en bij roamler staan die gesprekchecks nu op ¤50 in de uithoeken. En de opdracht 'jouw mening over' tikt ook altijd lekker aan.
pi_184708888
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Zeker waar. Als Smartspotter echt goed verhoogd dan heb je opdrachten van ¤25-¤100 voor bijv de opdrachten; Inkt, zuivel en tankstations. (Vaak wel op de waddeneilanden maargoed) en bij roamler staan die gesprekchecks nu op ¤50 in de uithoeken. En de opdracht 'jouw mening over' tikt ook altijd lekker aan.
Ik geloof niet dat roamler nog wat verdient als ze 50 euro moeten betalen voor een spot.snap natuurlijk dat door de mensen die ze voor 5 euro pakken het gemiddelde dan misschien goed is.

Mij werd gisteren gevraagd of ik de check wilde uitvoeren voor 20 euro. Ik gaf aan dat ik 25 euro een mooi bedrag vond. Werd gelijk op 25 gezet. Vraag en aanbod vinden elkaar altijd.

Algemene tekst:
Roamler is een commercieel bedrijf geen stichting. Ze gaan voor de beste resultaten. Misschien voor mij iets makkelijker praten omdat ik in een gebied zit met nul andere actieve roamlers.
pi_184709087
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:43 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

En wij mogen hier dan zeggen dat we dit jammer vinden. Toch?
Zeker! :) zelf ben ik natuurlijk ook actief en ook ik had natuurlijk liever een hogere vergoeding binnen geharkt, maar ik begrijp ook wel dat die niet komt als opdrachten er ook voor een lagere vergoeding doorheen vliegen ;)
pi_184711098
Het is natuurlijk ook wel afhankelijk van het hoe en waarom je roamler/ss gebruikt.
Als jij een gewone baan hebt en puur geld bij elkaar wil sparen voor een vakantie of voor extra's dan snap dat je ¤2,- links laat liggen.

Ik probeer het toch te zien als 'baan' als ik qua geld/tijd verhouding boven het mimumumloon zit vind ik het al snel goed.
pi_184721779
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Zeker! :) zelf ben ik natuurlijk ook actief en ook ik had natuurlijk liever een hogere vergoeding binnen geharkt, maar ik begrijp ook wel dat die niet komt als opdrachten er ook voor een lagere vergoeding doorheen vliegen ;)
Kom op zeg 3 foto’s en 16 vragen ofzo en dan vind jij 2,10 BRUTO een normale vergoeding?
pi_184733156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:39 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Kom op zeg 3 foto’s en 16 vragen ofzo en dan vind jij 2,10 BRUTO een normale vergoeding?
Je bent letterlijk geen twee minuten bezig. 😅
pi_184734220
Ik weet niet wat voor vragen het zijn maar die nemen meestal niet zoveel tijd in beslag. Als het over 1 product gaat en je kunt zo de vragen beantwoorden ben je snel klaar, als je de hele winkel door moet dan wordt het een ander verhaal.
pi_184735079
Die babymelk check doe je inderdaad erg snel dus ¤2.5 prima maar die kopstelling check, check de prijs, tank promotie etc voor zo'n ¤2.5 voor 15+ foto's en/of 45 vragen zijn natuurlijk zwaar onderbetaald. Maar je wordt niet gedwongen, dus ze lekker links laten liggen als je het er niet mee eens bent.
pi_184738305
Ik wou nog wat van die engelse luiershifts doen maar ze zijn weer eventjes weg zie ik net.
  donderdag 31 januari 2019 @ 23:11:14 #240
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184742827
Martijntj, heb jij de bankautomaat-check al gedaan? Hoe snel kan die?
pi_184746236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 23:11 schreef b-engel het volgende:
Martijntj, heb jij de bankautomaat-check al gedaan? Hoe snel kan die?
Alleen de vorige destijds, maar die was zonder opmeten. Best wat foto’s, maar na twee locaties oefenen kon ik ze super snel vooraf al nemen met Task Gallery. Dat was drie minuutjes toen, denk ik.
pi_184747049
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:13 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Alleen de vorige destijds, maar die was zonder opmeten. Best wat foto’s, maar na twee locaties oefenen kon ik ze super snel vooraf al nemen met Task Gallery. Dat was drie minuutjes toen, denk ik.
Wat voor foto’s en vragen moet je precies beantwoorden? Ik zag dat ze niet heel dicht bij mij zitten, maar kan wel groot rondje gaan maken..even ochtendje er vrij voor plannen!
pi_184752110
Die bank automaat check duurt echt wel wat langer dan 3 minuten hoor. Je moet behoorlijk wat foto's maken en bij de aankomende checks moet je ook dingen gaan opmeten dus daar doe je wel ff over.
pi_184753408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:40 schreef babbelaar92 het volgende:
Die bank automaat check duurt echt wel wat langer dan 3 minuten hoor. Je moet behoorlijk wat foto's maken en bij de aankomende checks moet je ook dingen gaan opmeten dus daar doe je wel ff over.
Die nieuwe zal ongetwijfeld langer duren :D ik was na een tijdje vooral blij dat ik wist te onthouden welke foto's ik moest nemen. Die neem je dan het snelst al via Task Gallery voordat de app de vraag stelt, dan hoef je alleen nog maar de juiste foto bij de juiste vraag te matchen. Oh, en als je moet pinnen, dat was ook irritant. Vooral omdat ik iedere keer vergat om bij "Wilt u een bonnetje?" op "Ja" te klikken.
pi_184773762
Zijn er hier nog mensen met een invite voor roamler? Ik heb het 2 jaar geleden gedaan, gedurende een jaar ofzo, maar op een gegeven moment geen tijd meer waardoor mn account geinactiveerd is helaas.
pi_184774942
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:27 schreef deerntie het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een invite voor roamler? Ik heb het 2 jaar geleden gedaan, gedurende een jaar ofzo, maar op een gegeven moment geen tijd meer waardoor mn account geinactiveerd is helaas.
Ik heb je een dm gestuurd
  zaterdag 2 februari 2019 @ 16:30:11 #247
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_184775185
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:27 schreef deerntie het volgende:
even een berichtje naar roamler sturen en ze activeren je account weer.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:01:32 #248
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184778768
Vandaag Jumbo opdrachten gedaan. Vreemd dat die vriezer-opdracht zo weinig betaalde (4 euro) terwijl je meer dan 20 foto's moest maken en heel veel moest tellen en nakijken en de actieplekken met 3 foto's dan bijna het dubbele betaalde. Ik snap die logica niet?
pi_184789330
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:01 schreef b-engel het volgende:
Vandaag Jumbo opdrachten gedaan. Vreemd dat die vriezer-opdracht zo weinig betaalde (4 euro) terwijl je meer dan 20 foto's moest maken en heel veel moest tellen en nakijken en de actieplekken met 3 foto's dan bijna het dubbele betaalde. Ik snap die logica niet?
Komt omdat die opdracht er net in staat en een langere doorlooptijd heeft.
pi_184799929
8 euro voor de pin check!
  zondag 3 februari 2019 @ 21:15:46 #251
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184802097
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef Smartroam het volgende:
8 euro voor de pin check!
Wat is de pin-check?
pi_184809185
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:15 schreef b-engel het volgende:

[..]

Wat is de pin-check?
Geldautomaat check hehe
pi_184815246
Waar blijven de shifts!? 😜
pi_184820380
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:18 schreef babbelaar92 het volgende:
Waar blijven de shifts!? 😜
Dat vroeg ik mij vrijdag al af...
pi_184821735
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb me al redelijk ingelezen op deze fora. Bedankt voor alle informatie!
Ik heb al een SS account maar nog geen Roamler account, is hier iemand die voor mij een code heeft?

Met vr. gr.
pi_184822041
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:44 schreef Dry_bones het volgende:
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb me al redelijk ingelezen op deze fora. Bedankt voor alle informatie!
Ik heb al een SS account maar nog geen Roamler account, is hier iemand die voor mij een code heeft?

Met vr. gr.
BBVAQW
pi_184822151
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:55 schreef Martijntj het volgende:

[..]

BBVAQW
Hartelijk bedankt!
  maandag 4 februari 2019 @ 20:01:06 #258
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184822181
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:55 schreef Martijntj het volgende:

[..]

BBVAQW
Martijn, dat is flauw...
pi_184823093
Oh das een code? Ik dacht dat het een afkorting ergens voor was en had al geen idee _O-
pi_184823420
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:01 schreef b-engel het volgende:

[..]

Martijn, dat is flauw...
Boooooh 👻
pi_184824115
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:01 schreef b-engel het volgende:

[..]

Martijn, dat is flauw...
Ik heb ze eerlijk verdiend, geen zorgen. ;) nog 230XP tot level 13 *O*
pi_184825487
Ik zit te wachten op die shifts zodat ik eindelijk eens in level 10 kom _O-
pi_184826227
Roamler heeft volgens mij het dieptepunt wel bereikt met die barcode check. 3 foto’s x 15 producten. Voor een hele dikke ¤2,-

Dan spoor je toch ook niet helemaal als je zoiets in de app durft te zetten.
pi_184829643
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:09 schreef Prh01 het volgende:
Roamler heeft volgens mij het dieptepunt wel bereikt met die barcode check. 3 foto’s x 15 producten. Voor een hele dikke ¤2,-

Ik had er gisteren vier gedaan. Het is dat ik ze al geaccepteerd had en al onderweg was icm ss. Iedereen hier bij de Dekamarkt kennen mij en vinden het prima wat ik allemaal in die winkels doe, als je dit ongezien moet doen wens ik je enorm veel succes.

Terugkomende op jouw opmerking. Je bewoording is wat hard maar de vergoeding is inderdaad vrij laag. 2,50 oogt ook al veel netter.
pi_184833303
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:09 schreef Prh01 het volgende:

Die moet je ook helemaal niet doen joh. Net als die vriezer check bij de jumbo. Zwaar onderbetaald als je ziet hoeveel foto's/vragen je moet doen.
pi_184833586
Want 2,50 is veel beter dan 2,00 _O-
pi_184833730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:50 schreef loezzzje het volgende:
Het is allebei schandalig.😂😂
pi_184833968
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:59 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Het is allebei schandalig.😂😂
Maar als je ‘m laat staan dan wordt ‘ie vanzelf meer waard, toch? Of niet. Als je een opdracht te veel werk vindt voor bedrag X zou ik ‘m sowieso niet uitvoeren :+
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:51:51 #269
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_184834702
Doe je PASTA opdracht bij de AH en je vinkt duidelijk aan dat chocopasta een actiekaartje heeft staan. Zie je op de foto ook zegt SS dat ik het omgedraaid heb en dat ik ja heb ingevuld bij ZOETWAREN.

Dus ik bekijk de opdracht nog eens zie ik ineens dat ze extra vragen erbij hebben gezet met "vul hier in hoeveel chocopasta in het reguliere schap staat"
Plus extra foto's kun je maken om het schap er helemaal op te zetten.

M.a.w. Keuren ze hem af omdat ze ineens extra informatie moeten hebben voor de opdrachtgever...
Beetje smerig van SS dit.
Want ik weet zeker dat ik het goede had aangevinkt plus ze hadden dat zelf kunnen omdraaien als het echt zo was...
pi_184835740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:51 schreef Spottertje73 het volgende:
Doe je PASTA opdracht bij de AH en je vinkt duidelijk aan dat chocopasta een actiekaartje heeft staan. Zie je op de foto ook zegt SS dat ik het omgedraaid heb en dat ik ja heb ingevuld bij ZOETWAREN.

Dus ik bekijk de opdracht nog eens zie ik ineens dat ze extra vragen erbij hebben gezet met "vul hier in hoeveel chocopasta in het reguliere schap staat"

M.a.w. Keuren ze hem af omdat ze ineens extra informatie moeten hebben voor de opdrachtgever...
Want ik weet zeker dat ik het goede had aangevinkt plus ze hadden dat zelf kunnen omdraaien als het echt zo was...
Hoelaat was jouw afkeuring? Mijne welke ik twaalf uur inzond had deze vragen al.
pi_184835754
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:14 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Maar als je ‘m laat staan dan wordt ‘ie vanzelf meer waard, toch? Of niet. Als je een opdracht te veel werk vindt voor bedrag X zou ik ‘m sowieso niet uitvoeren :+
Uhm ik voer hem ook niet uit...Maar ik mag hier toch wel ff lachen om die bizar lage vergoedingen, Toch?😂
pi_184835756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:50 schreef loezzzje het volgende:
Voor mij persoonlijk vind ik 2,50 aL veel netter klinken. Ik begrijp dat 50 cent niet veel meer is. Wat vind jij redelijk?
pi_184835901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:51 schreef Spottertje73 het volgende:

Als ze dit snel hebben veranderd is het wel erg geniepig ja.
pi_184835984
Maken jullie vaak bezwaar tegen afgekeurde opdrachten?
pi_184836045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:09 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Maken jullie vaak bezwaar tegen afgekeurde opdrachten?
Als het niet klopt zeker. Smartspotter en Roamler zijn best redelijk vind ik.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:37:51 #276
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_184836335
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Als ze dit snel hebben veranderd is het wel erg geniepig ja.
Het probleem is dat ik de opdracht nooit meer kan nakijken zoals bij Roamler wel kan...tenminste toen kon dat altijd.

Dus ze zeggen wel van dat ze het nooit bewust zullen omdraaien maar ja dat geloof ik dus nooit aangezien de vragen op volgorde staan.
Eerst foto maken van chocopasta en erna de vraag of er een actiekaartje bijstaat (die er dus staat)
Dan een stukje verder foto's maken van zoetwaren en dan de vraag of er nog actiekaartjes staan waar ik dus NEE invul.
Waarom zou ik dan bij chocopasta NEE invullen als ik eerst een foto ervan maak en erna meteen een vraag erover krijg....

Ach als ze daar gelukkig van worden dan lach ik ze hard uit voor 1,50
Plus nu doe ik uit principe die opdracht gewoon niet meer. Fuck that denk ik dan.
pi_184836874
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:14 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Als het niet klopt zeker. Smartspotter en Roamler zijn best redelijk vind ik.
Ik merk dus dat ik het bij ss nooit doe. De keren dat ik ze heb gemaild kreeg ik of geen reactie of pas 3 dagen later een keer.
Het staat me ook tegen dat je de opdrachten niet kan terugzien.

Bij Roamler gebeurd het niet zo vaak dat een opdracht echt onterecht word afgekeurd. Soms gebeurd het wel dat ik het een grijs gebied vind. Dan kaart ik het wel aan, maar ik 'zeur' er niet over door (Althans dat vind ik zelf). Roamler heeft vaak zat zelf fouten gemaakt in mijn voordeel, dus dan vind ik het niet zo nodig om erg lastig te gaan doen.
pi_184836931
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:14 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik merk dus dat ik het bij ss nooit doe. De keren dat ik ze heb gemaild kreeg ik of geen reactie of pas 3 dagen later een keer.

Bij Roamler gebeurd het niet zo vaak dat een opdracht echt onterecht word afgekeurd. Soms gebeurd het wel dat ik het een grijs gebied vind. Dan kaart ik het wel aan, maar ik 'zeur' er niet over door (Althans dat vind ik zelf). Roamler heeft vaak zat zelf fouten gemaakt in mijn voordeel, dus dan vind ik het niet zo nodig om erg lastig te gaan doen.
Komt omdat bij ss de drempel om te mailen het soms in de ogen van een ieder niet zo rendabel maakt denk ik.
pi_184837241
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:17 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Komt omdat bij ss de drempel om te mailen het soms in de ogen van een ieder niet zo rendabel maakt denk ik.
Dat speelt bij mij zeker mee.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:02:31 #280
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_184837783
En ik heb het toch voor elkaar dat de opdracht goedgekeurd wordt nadat ik ben gaan vragen om de foto.
De foto was het bewijs dat ik gelijk had dus ik ben happy haha
pi_184838047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:02 schreef Spottertje73 het volgende:
En ik heb het toch voor elkaar dat de opdracht goedgekeurd wordt nadat ik ben gaan vragen om de foto.
De foto was het bewijs dat ik gelijk had dus ik ben happy haha
Bizar
pi_184839838
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:53 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Uhm ik voer hem ook niet uit...Maar ik mag hier toch wel ff lachen om die bizar lage vergoedingen, Toch?😂
Inderdaad om te lachen.

Gelukkig zijn er hier in de buurt ook slimme roamlers. Alle pinautomaten staan nog open.
pi_184840709
Gaan ze nog wat doen aan die 'ranglijsten'? Want die doen het al maanden niet meer. Algemeen, stad en vrienden. Je kunt niets meer zien. Jammer.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 19:51:37 #284
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184841431
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:14 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Als je nou zorgt dat ze je 1x bellen (doen ze met hun eigen 06) kun je hun daarna bellen of appen. Werkt sneller.
pi_184841490
Heeft iemand die bios online van ss gedaan voor ¤0,50? Volgens mij echt veel vragen en opzoekwerk.
pi_184842117
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:53 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk vind ik 2,50 aL veel netter klinken. Ik begrijp dat 50 cent niet veel meer is. Wat vind jij redelijk?
Ik weet niet welke opdracht het om gaat. Ik vond het alleen grappig dat jij 2,50 beter vindt dan 2,00 :P Het scheelt 0,50 haha
pi_184842282
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik weet niet welke opdracht het om gaat. Ik vond het alleen grappig dat jij 2,50 beter vindt dan 2,00 :P Het scheelt 0,50 haha
Das wel een pakje yum-yum noedels hoor! 🍜 #studentenleven. 😂
pi_184843617
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:30 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Das wel een pakje yum-yum noedels hoor! 🍜 #studentenleven. 😂
ik dacht dat ik de enige was die die dingen kocht _O- ik koop wel alleen de shrimp want die vind ik het lekkerste :P #geenstudent _O-
pi_184843837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Als je nou zorgt dat ze je 1x bellen (doen ze met hun eigen 06) kun je hun daarna bellen of appen. Werkt sneller.
Haha! Ik vind jouw reactie best wel heftig eigenlijk :X zijn er echt mensen die in dat trucje mee gaan?
pi_184844303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Of ik neem gewoon mijn verlies en doe de opdracht opnieuw...

Dan kom ik hier wel even spuien en ben ik het ook weer kwijt.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:51:44 #291
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184844524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:30 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Haha! Ik vind jouw reactie best wel heftig eigenlijk :X zijn er echt mensen die in dat trucje mee gaan?
Waarom vind je dat heftig? Je zoekt dingen uit/doet opdrachten voor het bedrijf, ze zijn soms echt helemaal niet duidelijk en de situatie in het echie is vaak heel anders dan achter hun bureau. En dan zijn ze compleet niet bereikbaar voor vragen, moet je een survey afkappen (en krijg je daarvoor een zgn straf) en krijg je na 3 dagen soms (!!) antwoord.
Dat kan toch niet? Dan neem je je team toch niet serieus?
pi_184844879
Ik vind de communicatie met de dramatisch. Ik heb gewoon een x nooit antwoord gehad. Tot op de dag van vandaag. Roamler is wat dat betreft ideaal. En daardoor accepteer je ook beter als er iets afgekeurd wordt.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 22:15:19 #293
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_184845135
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Waarom vind je dat heftig? Je zoekt dingen uit/doet opdrachten voor het bedrijf, ze zijn soms echt helemaal niet duidelijk en de situatie in het echie is vaak heel anders dan achter hun bureau. En dan zijn ze compleet niet bereikbaar voor vragen, moet je een survey afkappen (en krijg je daarvoor een zgn straf) en krijg je na 3 dagen soms (!!) antwoord.
Daar heb ik ook moeite mee gehad maar sta ik in de winkel dan bel ik toch gewoon, is er 1 afgekeurd later dan mail ik SS.
Als ik in de winkel sta kunnen ze moeilijk zeggen mail maar...
pi_184846434
communicatie bij SS is heel slecht ja. ik heb ook wel eens geen antwoord gehad. sowieso is het niet handig als je in een winkel staat, dan moet je eigenlijk gewoon kunnen bellen. dat heb ik bij roamler ook wel eens gehad dat ik een uur later antwoord kreeg. ja dan sta ik natuurlijk niet meer in die winkel. maar dan is het bij roamler nog wel beter geregeld met de app.
pi_184846499
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:51 schreef b-engel het volgende:

[..]

Communicatie is natuurlijk belangrijk, maar ik doelde op het trucje met het telefoonnummer. Hebben ze je op die wijze wel eens verder geholpen?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 23:22:13 #296
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184846525
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Communicatie is natuurlijk belangrijk, maar ik doelde op het trucje met het telefoonnummer. Hebben ze je op die wijze wel eens verder geholpen?
Simpel antwoord: ja. En ik hun ook, want hun script klopte (weer eens) niet.
pi_184849175
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:20 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik bel ook weleens. Helpen je gewoon. Roamler helpt ook gewoon aan de telefoon trouwens.
pi_184849503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 07:33 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik bel ook weleens. Helpen je gewoon. Roamler helpt ook gewoon aan de telefoon trouwens.
Dat is anders dan iemands mobiele nummer achterhalen en appen.
pi_184851895
Zo, die nieuwe biershift is er naar mijn inziens niet beter op geworden.
Ik denk dat ik hem halverwege heb opgegeven.
pi_184853087
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:11 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Dat is anders dan iemands mobiele nummer achterhalen en appen.
.
Ja dat is zeker zo haha. Gaat wel wat ver.
pi_184853945
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:31 schreef Smartroam het volgende:

[..]

.
Ja dat is zeker zo haha. Gaat wel wat ver.
Dat iemand daarna wel via app reageerde vind ik wel mooi :+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')