SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer dat wel zo te zien als dat ik dan mazzel heb gehad. Dus wat mij betreft kunnen ze het afkeuren om 1 fout wel maken.quote:Helemaal mee eens. Ze kijken allemaal anders na. Eerst werden er bij mij shifts afgekeurd omdat ik een bepaald product meetelde...Toen zei ik dat ik dit al jaren doe en toen kreeg ik als reactie dat ik dan 'geluk' gehad heb dat dit altijd was goedgekeurd. Dit kan je dus niet maken vind ik.
Inderdaad. Hopen dat er snel weer wat opdrachten komen. Die vitamine checks voor een kleine ¤2 gaat um voor mij niet worden.quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:48 schreef Prh01 het volgende:
Nog maar weinig te doen dit jaar helaas.
Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:46 schreef babbelaar92 het volgende:
Die 'waspromotie check jumbo' en tussendoorschap presentatie voor ¤1.50. 😂 ik pas.
Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.
Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
Dat wordt steeds makkelijker. Gewoon 'hoi' tegen iedereen en doorlopen. En als iemand vreemd kijkt 'ik mag dat hoor'.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.
Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijkerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:25 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁
Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:51 schreef Smartroam het volgende:
1,50 is ook erg laag.
Groente check is ook omlaag gegaan. Ook de kpn check is omlaag. Ooh en ooook nog de frisdrank check is omlaag gegaan!
Ik vergeet het ook weleens, dan kom ik thuis en zie ik inderdaad dat er een opdracht te doen was in de supermarkt maarja als dat dan ¤1.50 was voor 7-10+ foto's had ik hem toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijker
Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al 15 dagen nog twee wasmiddelopdrachten open staan
Wat bedoel je hiermee? Intertoys gebruikte SS toch al?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:49 schreef Smartroam het volgende:
Ik hoor net van iemand dat intertoys smartspotter gaat gebruiker als eigen hulpmiddel. Dus business to business vanuit smartspotter. De persoon werkt zelf niet bij intertoys maar wist dit wel!
Ik moet wachten zegt men. Het lijkt me dat ergens in de keten een en ander niet goed gaat maar ik kan daar weinig aan doen. Ik vind dit wel slecht geregeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:48 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.
Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:23 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.
Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:56 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.
Ik heb de vroegere tijden van hoge beloningen voor korte opdrachten niet meegemaakt, misschien dat ik daardoor minder moeite heb met kleine bedragen.
Overigens doe ik niet elke opdracht gelijk hoor, ik wacht wel af tot ze oplopen. Alhoewel als ik er toch ben niet wacht tot hij nog ¤0,50 hoger is en ik er dan speciaal heen moet.
Qua intertoys, ik denk dat intertoys opdrachtgever word voor ss, ik krijg het gevoel dat bij opdrachten in de intertoys een merk opdrachtgever is op dit moment.
Was vorig jaar ook zo, trekt half februari pas weer bijquote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:11 schreef Drakkuz het volgende:
Ik dacht al dat het aan de streek ligt waar ik woon, maar overal zijn er dus weinig opdrachten.
Bij mij is al sinds kerst weinig te doen. Hoop niet dat het een voorbode is.
🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:28 schreef Miek95 het volgende:
Yes, weer een ronde verder bij de widm race
Te druk met shiften?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:36 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.
Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂quote:
Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:01 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂
Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:02 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamenInmiddels zijn een groot deel al op zag ik.
Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.
ik heb hem gestopt idd. niet echt fijn nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
'Jouw mening over' is idd wel leuk. Die stijgt ook best rap als mensen hem niet doen en dan mag je er ineens ook meer dan 3 doen. Ben een tijd terug langs doetinchem gegaan voor die opdracht daar stond ie op ¤30.quote:Op zondag 13 januari 2019 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen.
Verwacht ik wel, want ik zag dat dat de Unox zakken weer in de aanbieding waren. En die doe ik alleen met een lijstje.
Ik ben even een beetje shift moe merk ik, in december heel veel gedaan. Dus heb alleen maar 2 afwas gedaan vandaag. Wel nog een leuke opdracht mee kunnen pakken, stond al een tijd in de app, was opgelopen naar 10 euro, mijn mening over mijn stad. Ik had het al eerder willen doen, maar steeds geen zin om de stad in te gaan. Je mocht er 3 doen per persoon, vandaag was er nog 1 over, direct naast het station. En daar moest ik toch al naar toe. Komt er nog een bonus opdracht vrij ook. 3 euro voor wat foto's van mijn favoriete stukje van Den Haag.
Haha! Ik dacht pas aan WidM toen ik jouw berichtje las. Ik lig er ook uit omdat ik de opdracht vergat in te zenden, maar zal zo even door de inzendingen heen lopenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:59 schreef b-engel het volgende:
Kan iemand mij een DM sturen wie eruit ligt bij WIDM? Ik heb niet gekeken en Martijn is nog niet zover.
Staat die er nog steeds in? Ik zie hem er bij mij namelijk niet tussen staan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ah, zo kan het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:30 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.
Wij blijven voor de merken foto's maken.
Vertel....quote:Op zondag 13 januari 2019 13:15 schreef loezzzje het volgende:
Oh ik zie dat ik bijna level 10 ben! Dan mag ik eindelijk het gebakje halen 😋
Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;quote:
Wat een ontzettend leuk idee <3quote:Op zondag 13 januari 2019 14:07 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;
Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!quote:Op zondag 13 januari 2019 17:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb er 3 jaar over gedaanLaatste jaar vooral de xp te danken aan al die shifts.
Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:54 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!
71250quote:Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
Level 8 naar 10 duurt echt heel lang. Flink veel exp heb je dan nodig, bah! Hahaquote:Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
Ja, maar echt pas net.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:03 schreef eenjongen... het volgende:
De voedselopdrachten zijn weer terug
Ik ook. Ik ga ze nu nog niet meteen doen. Vorige keer was het wel lekker toen ze op 3 euro stondenquote:Op maandag 14 januari 2019 13:37 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ja, maar echt pas net.
Ze staan nog op ¤1,50, maar zijn wel allemaal bijna vervuld.
Zit in dubio, vorige keer ben ik pas op pad gegaan vanaf ¤2,-
Dat dacht ik dus ook. Ik haalde level 12 en toen dacht ik "nou, level 13 zal wel onbereikbaar worden".. maar dat valt mee, ben er bijna! .... maar daar denkt die Roamler met level 35 vast anders overquote:Op zondag 13 januari 2019 23:16 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Level 8 naar 10 duurt echt heel lang. Flink veel exp heb je dan nodig, bah! Haha
😲😲😲quote:Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik haalde level 12 en toen dacht ik "nou, level 13 zal wel onbereikbaar worden".. maar dat valt mee, ben er bijna! .... maar daar denkt die Roamler met level 35 vast anders over
Ik haal je nog eens in!! Haaquote:Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik haalde level 12 en toen dacht ik "nou, level 13 zal wel onbereikbaar worden".. maar dat valt mee, ben er bijna! .... maar daar denkt die Roamler met level 35 vast anders over
Wat is het hoogst bereikte level nu?quote:Op maandag 14 januari 2019 13:59 schreef Martijntj het volgende:
[..]
35.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:50 schreef b-engel het volgende:
[..]
Wat is het hoogst bereikte level nu?
Moet je nog veel?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb geen invites meer, dus ik moet wel weer naar een nieuw level om nieuwe te krijgen. Just to be sure
Jammer zeg! Goed in de gaten houden of er opdrachten bij elkaar in de buurt staan en je een rondje kunt maken wat wel rendabel is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:58 schreef Drakkuz het volgende:
Ik zie bij jullie opdrachten voorbijkomen die ik nog nooit gezien heb. Schijnbaar woon ik in een gebied waar niet veel vraag is naar Roamlers. Opdrachten moet ik vaak een stuk voor rijden en dat loont zich dan niet meer als je rijden en parkeren moet. In het begin had ik nogal eens babyvoeding /luiers staan voor 7 a 8 euro, soms 5, maar die komt ook al niet meer boven de 3 euro uit en om daar 10 km voor te rijden.
Voor mij is dit normaal. Het dichtsbijzijnde, zeer kleine, winkelcentrum is hier 10 km vandaan. Het stadscentrum 15 km (maar betaald parkeren), dan 20 km naar rechts: klein stadje (met betaald parkeren), of 30 km naar links 3 grote dorpen/kleine stadjes, maar die zijn ook weer 10 km uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:58 schreef Drakkuz het volgende:
Ik zie bij jullie opdrachten voorbijkomen die ik nog nooit gezien heb. Schijnbaar woon ik in een gebied waar niet veel vraag is naar Roamlers. Opdrachten moet ik vaak een stuk voor rijden en dat loont zich dan niet meer als je rijden en parkeren moet. In het begin had ik nogal eens babyvoeding /luiers staan voor 7 a 8 euro, soms 5, maar die komt ook al niet meer boven de 3 euro uit en om daar 10 km voor te rijden.
Dat dacht ik dus ook maar die vlieger gaat niet op met laten liggen, bijv de kopstellingen die kan ik wel doen, staan er een bepaalde tijd in. Babyvoeding/luiers ook. Dan staan ze tot bijv 18 in mijn buurt, 10 min later alles weg denk als ze er genoeg hebben dan gaat de rest weg. Heb het idee dat ze veel minder moeten hebben de laatste weken dan aan het begin zo snel zijn de opdrachten in zijn geheel weg. Shifts heb ik nog nooit gedaan geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:27 schreef Drakkuz het volgende:
Voor mij is dit normaal. Het dichtsbijzijnde, zeer kleine, winkelcentrum is hier 10 km vandaan. Het stadscentrum 15 km (maar betaald parkeren), dan 20 km naar rechts: klein stadje (met betaald parkeren), of 30 km naar links 3 grote dorpen/kleine stadjes, maar die zijn ook weer 10 km uit elkaar.
Als je SS en R combineert, soms nog met MV erbij, red je het, maar inderdaad, soms loont het totaal niet.
Maar het voordeel is wel dat je weinig concurrentie hebt en je opdrachten kunt laten liggen tot er meer in de buurt zijn of tot de tarieven hoger zijn.
Ik verwacht niet heel veel, omdat het totaal andere werkzaamheden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 18:37 schreef Smartroam het volgende:
Wat zal dit inhouden voor roamler?
https://nos.nl/l/2267573
Zzp (zelfstandige zonder personeel) en freelancer zijn termen die beiden veel gebruikt worden en ze verschillen ook niet veel van elkaar. ... Het gaat om precies dezelfde vorm van ondernemen, namelijk vanuit een onderneming zonder personeel, maar in het algemeen wordt de term zzp'er vaker gebruikt dan freelancer.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik verwacht niet heel veel, omdat het totaal andere werkzaamheden zijn.
Volgens mij zit het verschil in het aantal opdrachtgevers?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:08 schreef Roamlerbike het volgende:
[..]
Zzp (zelfstandige zonder personeel) en freelancer zijn termen die beiden veel gebruikt worden en ze verschillen ook niet veel van elkaar. ... Het gaat om precies dezelfde vorm van ondernemen, namelijk vanuit een onderneming zonder personeel, maar in het algemeen wordt de term zzp'er vaker gebruikt dan freelancer.
Drie is wel het absolute minimum voor de belastingdienst. En dan nog bepaald de persoon welke jouw casus bekijkt of dat naar zijn mening voldoende is. Ik kreeg het advies dat dit niet het geval zal zijn. (aldus de kamer van koophandel) toen ik mij inschreef vond de mevrouw het al wazig en niet waarschijnlijk dat de Belastingdienst mij als zzpr zou zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:22 schreef b-engel het volgende:
[..]
Volgens mij zit het verschil in het aantal opdrachtgevers?
Ik had dus een andere bij de KVK (en de belastingdienst) en word wel als ZZP-er gezien. En waarover zou je BTW moeten betalen volgens jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:44 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Drie is wel het absolute minimum voor de belastingdienst. En dan nog bepaald de persoon welke jouw casus bekijkt of dat naar zijn mening voldoende is. Ik kreeg het advies dat dit niet het geval zal zijn. (aldus de kamer van koophandel) toen ik mij inschreef vond de mevrouw het al wazig en niet waarschijnlijk dat de Belastingdienst mij als zzpr zou zien.
Overigens is het onverstandig om als zzpr te werken voor roamler etc. Je bent dan ook nog BTW kwijt.
Ik heb me dus alweer uitgeschreven :-). Was te mooi om waar te zijn :-)
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:42 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ik had dus een andere bij de KVK (en de belastingdienst) en word wel als ZZP-er gezien. En waarover zou je BTW moeten betalen volgens jou?
Ok, ik heb deze discussie al eerder met jou gehad, geloof ik? Zoek het maar even terug en kijk op de site van de belastingdienst. Deze info klopt namelijk niet. Er is namelijk geen TW, dus ook geen BTW. Dat heeft met inkoop en verkoop te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:29 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Over je verkregen betaling van roamler en ss. 21% moet je er nog extra afhalen.
. Heb je het al eens aan roamler gevraagd? Die geven namelijk wel aan dat je als je roamler als zzp gebruikt je even de btw moet berekenen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:13 schreef b-engel het volgende:
[..]
Ok, ik heb deze discussie al eerder met jou gehad, geloof ik? Zoek het maar even terug en kijk op de site van de belastingdienst. Deze info klopt namelijk niet. Er is namelijk geen TW, dus ook geen BTW. Dat heeft met inkoop en verkoop te maken.
Nou @martijntj, schijn je lichie er eens op?quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:45 schreef Smartroam het volgende:
[..]
. Heb je het al eens aan roamler gevraagd? Die geven namelijk wel aan dat je als je roamler als zzp gebruikt je even de btw moet berekenen.
Ja, echt bizar! Gesprek check op veel plaatsen nu ¤5.60..ik pas.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:33 schreef Drakkuz het volgende:
Het wordt wel erg karig met de beloningen, het gaat steeds verder omlaag, ze willen je zelfs de kopstellingen van een xl vestiging voor 1.60 laten doen.
Gespreksbeloning nog verder omlaag.
Ik wijs vooral heel hard naar de Belastingdienst. Regelgeving wijzigt zo regelmatig en is zo complex dat ik me daar ook niet tegenaan bemoei. Roamler benoemt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opgeven daar, en hoe je dat dan voor jou het beste doet kan je het beste daar even checken. Je hoort al, ik brand me hier even niet aan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:21 schreef b-engel het volgende:
[..]
Nou @martijntj, schijn je lichie er eens op?
En groot gelijk. Roamler heeft dit niet voor niets zo geregeld. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand van Roamler heeft gezegd dat je 21% moet afdragen. Maar goed, Smartroam en ik zijn het daar al langer niet over eens. En dat mag, ieder zijn keuze. Maar ik zou het niet als feit stellen als je niet weet hoe het zit.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:14 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik wijs vooral heel hard naar de Belastingdienst. Regelgeving wijzigt zo regelmatig en is zo complex dat ik me daar ook niet tegenaan bemoei. Roamler benoemt dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opgeven daar, en hoe je dat dan voor jou het beste doet kan je het beste daar even checken. Je hoort al, ik brand me hier even niet aan.
SS doet het ook. Alles 1,50quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:33 schreef Drakkuz het volgende:
Het wordt wel erg karig met de beloningen, het gaat steeds verder omlaag, ze willen je zelfs de kopstellingen van een xl vestiging voor 1.60 laten doen.
Gespreksbeloning nog verder omlaag.
Alles zit in mijn woonplaats op fietsafstand. Dus makkelijk te doen. Dus, tsja, haha, ik doe het wel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef Drakkuz het volgende:
[..]
Daar begin je toch niet aan vind het eerlijk gezegd not done.
Denk dat ze dat doorhebben dat er zijn die voor een euro gaan, ik zie het bij mij ben 2x gegaan voor 4.50 kopstelling. Nu zijn die 2 die ik normaal doe meteen 1.50. Sorry maar dat gaat me te ver.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:38 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Alles zit in mijn woonplaats op fietsafstand. Dus makkelijk te doen. Dus, tsja, haha, ik doe het wel.
Nou wacht maar tot morgenmiddag. Schieten ze weer naar 4,50quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:44 schreef Drakkuz het volgende:
[..]
Denk dat ze dat doorhebben dat er zijn die voor een euro gaan, ik zie het bij mij ben 2x gegaan voor 4.50 kopstelling. Nu zijn die 2 die ik normaal doe meteen 1.50. Sorry maar dat gaat me te ver.
Ik probeer altijd op donderdagmiddag een rondje te plannen. Dan zijn ze standaard ¤4,50-¤5,10. Degene die 4km fietsen is, is dan soms als gedaan, maar de anderen niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:25 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Nou wacht maar tot morgenmiddag. Schieten ze weer naar 4,50
Ik heb me aangemeld.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:42 schreef babbelaar92 het volgende:
Iemand die zich al heeft aangemeld voor die 'voorbereiding geldautomaat check'? Je moet blijkbaar een speciaal hesje dragen voor deze opdracht...Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de vergoeding van deze opdracht.
Ik heb die opdracht ook gezien in de app, hier stond die na een tijdje op ¤15-¤20.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld.
Heb de opdracht eerder gedaan (niet wetende dat hij op zou lopen) voor ¤4,- hij liep toen op naar ¤8,- meen ik.
Opdracht was in 5 min te doen.
Ik had gister niets moeten zeggen over de ah. Hij blijft opeens de hele dag al hangen op ¤3,70.
Er zijn dit keer 2000 locaties, lijkt me sterk dat hij dan niet ergens bij je in de buurt zit.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:18 schreef eenjongen... het volgende:
Er staat wel dat als je die vooropdracht doet, dat je dan sowieso die opdracht moet uitvoeren. De vorige keer was die bij mij in de buurt alleen niet te doen...
🤔 tja ik ga die opdracht niet doen voor ¤4 ofzo. Ik had hem ff geopend en het waren vrij veel foto's en vragen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:18 schreef eenjongen... het volgende:
Er staat wel dat als je die vooropdracht doet, dat je dan sowieso die opdracht moet uitvoeren. De vorige keer was die bij mij in de buurt alleen niet te doen...
Ze kunnen je niet verplichten opdrachten te doen, dan is er namelijk een werkrelatie en dat willen ze niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:29 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
🤔 tja ik ga die opdracht niet doen voor ¤4 ofzo. Ik had hem ff geopend en het waren vrij veel foto's en vragen hoor.
Inderdaad, dat kan ik me ook niet voorstellen. Ik heb bij het invullen van de opdracht aangegeven dat ik alleen op pad als de vergoeding rendabel genoeg is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:28 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Er zijn dit keer 2000 locaties, lijkt me sterk dat hij dan niet ergens bij je in de buurt zit.
Ik neem aan dat er word bedoeld dat het niet de bedoeling is dat je je aanmeld voor de opdracht en vervolgens niets doet, want geen zin/tijd/op vakantie.
Miek95 woont bij mij in de buurt, ik kan me niet voorstellen dat als zij besluit de opdrachten in mijn stad 'in te pikken' dat roamler dan een bericht naar mij stuurt waarom ik niets heb gedaan.
Ik kan het verkeerd hebben uiteraard, anders stuur je ze voor de zekerheid een berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |