abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184306893



Wat is Roamler?
Roamler is een applicatie voor je telefoon waarmee je onderzoek uit kunt voeren voor verschillende bedrijven en/of merken. De meeste taken leveren geld op, alle taken leveren XP op. Hoe meer XP, hoe hoger jouw "level" en hoe hoger jouw level, hoe meer taken je kan accepteren bijvoorbeeld.

Wat is Smartspotter?
Smartspotter werkt ook met een applicatie. De werkwijze is identiek aan die van Roamler. Smartspotter werkt niet met exp maar met smartpoints.

De vergoedingen die je per taak krijgt zijn heel verschillend. In theorie variëren de bedragen tussen een ¤1,00 en ¤50,00, maar bedragen tot ¤5,00 zijn vrij gangbaar. Roamler en Smartspotter werken op basis van vraag en aanbod. Hoe langer een taak beschikbaar is, hoe meer de taak waard kan worden. De meeste taken dienen maar een keer uitgevoerd te worden, dus te lang wachten kan ook betekenen dat een ander je voor is. Verder sluiten veel taken als er voldoende locaties bezocht zijn.

Er zijn verschillende taken:
* Taken die je thuis uit kunt voeren (veelal creatief), die leveren vaak alleen XP of smartpoints op.
* Taken die je op straat uitvoert (bijvoorbeeld inventarisatie skateplekken of een gesprekje aangaan met een krantenverkoper)
* Taken die je thuis uitvoert met de computer (Shifts), leveren zowel XP als euro's op, vaak tot ¤5,00, al is ¤2,00 de norm.
* Taken die je op andere locaties uitvoert: vergoedingen heel verschillend, altijd XP/Smartpoints.
* Taken die je namens een merk uitvoert, Roamler Merchandising, is voor een select gezelschap > level 3. (bij Smartspotter is dit voor Pro-spotters) je dient voor zowel roamler als Smartspotter een online sollicitatie te houden.
* Producten reviewen (bijvoorbeeld scheerapparaten, tandenborstels etc.)
* Producten opkopen. Denk aan paté, kaas, wasmiddelen.

Wat voor betaalde taken zijn er?
Bijvoorbeeld de tweewekelijkse Babymelk Check: je bent dan ongeveer 2 minuten bezig om een aantal foto's te maken, te kijken of bepaalde producten op voorraad zijn. In sommige taken word je nog gevraagd om bij het personeel te checken of er "achter" of bij de servicebalie nog extra voorraad is.

Andere taken zijn wat meer tijdgebonden, wanneer bijvoorbeeld gevraagd wordt of een product in de Bonus is bij Albert Heijn, en of er wel/geen actiekaartjes bij hangen. De meeste zijn echt binnen een paar minuten uit te voeren en leveren je bij goed uitvoeren direct geld op.

Het komt ook wel eens voor dat je op een terras een drankje moet drinken en een foto van de menukaart dient te maken. Dat geeft dan weer inzicht in of een bepaald merk gepromoot wordt op de menukaart.

Waarom doen bedrijven dit?
Het is voor bedrijven heel interessant om te kijken wat er op de winkelvloer gebeurt. Met Roamlers en Smartspotter gaat dat heel snel, omdat heel veel Roamlers/spotters tegelijkertijd op pad kunnen. Heel snel foto's en gegevens voor bedrijven dus!

Hoe word ik een Roamler?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Hoe word ik een Smartspotter?
1) Download de app
2) Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere spotters zijn.
3) krijg via actieve gebruikers een invite. Ook gebruikers in dit forum hebben invites.

Invites, wat heb ik er aan?
Wanneer jij iemand uitnodigt en die persoon bereikt level 2, dan krijg jij ¤2,00. Vanaf dat moment krijg jij ook 2% van de inkomsten van die Roamler. Moedig iemand dus zeker aan om veel opdrachten uit te voeren, dan word je slapend rijker.
Voor smartspotter krijg je een vast bedrag van 10 cent per goedgekeurde spot van de andere gebruiker.


De volgende FOK!kers hebben nu invites, dus DM/PM ze gerust..
- eenjongen...
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- MaJo
- liesje1979
- IJsbeertje21
- Smartroam
- F0xy
- Miek95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184308618
quote:
Helemaal mee eens. Ze kijken allemaal anders na. Eerst werden er bij mij shifts afgekeurd omdat ik een bepaald product meetelde...Toen zei ik dat ik dit al jaren doe en toen kreeg ik als reactie dat ik dan 'geluk' gehad heb dat dit altijd was goedgekeurd. Dit kan je dus niet maken vind ik.
Ik probeer dat wel zo te zien als dat ik dan mazzel heb gehad. Dus wat mij betreft kunnen ze het afkeuren om 1 fout wel maken.
Vanuit mijn oude werkgever weet ik dat het lastig kalibreren is wanneer verschillende mensen dingen moeten nakijken, dus ik wil graag geloven dat dat voor de reviewers hetzelfde is.
Desalniettemin is het wel zuur wanneer is altijd goedgekeurd is en nu opeens fout blijkt te zijn.


Over hele andere dingen gesproken.
Volgens mij staan in de op best veel mensen die je kan pm'en voor een invite die hier niet meer actief zijn. Is het niet eens tijd om die uit de op te halen?
pi_184310482
Nog maar weinig te doen dit jaar helaas.
pi_184311209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:48 schreef Prh01 het volgende:
Nog maar weinig te doen dit jaar helaas.
Inderdaad. Hopen dat er snel weer wat opdrachten komen. Die vitamine checks voor een kleine ¤2 gaat um voor mij niet worden.
pi_184312033
Ik had laatst een shift die wel goedgekeurd was maar waar ik wel een fout bij had gemaakt. Ze gaf er als opmerking bij dat ik iets anders moest tellen waarop ik zei; oh dat doe ik al weken zo. Bleek dus dat ik het al weken fout aan het doen was, maar ze zijn wel altijd goedgekeurd. Misschien een enkele niet en dan lag daar waarschijnlijk de fout. Ben wel blij dat ze over het algemeen makkelijk hebben nagekeken maar ook dat ik nu die opmerking kreeg anders was ik het fout blijven doen.
pi_184339040
Die 'waspromotie check jumbo' en tussendoorschap presentatie voor ¤1.50. 😂 ik pas.
pi_184340827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:46 schreef babbelaar92 het volgende:
Die 'waspromotie check jumbo' en tussendoorschap presentatie voor ¤1.50. 😂 ik pas.
Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.


Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
pi_184345912
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.


Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁
  zaterdag 12 januari 2019 @ 00:03:12 #9
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184350959
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:20 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Mijn oma zei vroeger altijd wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Zou ik er (met dit weer) speciaal voor op de fiets stappen, nee.
Maar toen ik gister toch al bij de jumbo was heb ik hem wel meegenomen en dat doe ik ook als ik zo naar de ah ga.

Voor de merchandisers onder ons. Hebben jullie er ook moeite mee om het magazijn in te gaan. Gister een opdracht gedaan bij de ah, waar dan word gezegd kijk maar in het magazijn of je nog voorraad ziet staan.
Met name als het een winkel is waar ik ook voor mijn eigen boodschappen kom, schiet ik meestal toch een vakkenvuller aan. Ik blijf het maar gek vinden om zelf alleen (met toestemming) in het magazijn te lopen.
Dat wordt steeds makkelijker. Gewoon 'hoi' tegen iedereen en doorlopen. En als iemand vreemd kijkt 'ik mag dat hoor'.
(laatst had iemand doorgegeven dat er iemand in het magazijn liep die zei dat ie daar hoorde. Oja, dat klopt, zei de manager.)
pi_184351036
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:25 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Mijn oma zei dat nooit, en al zei ze dat wel, ik doe die opdrachten niet voor zo'n laag bedrag. But to each their own. 😁
Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijker :P
pi_184355929
1,50 is ook erg laag.
Groente check is ook omlaag gegaan. Ook de kpn check is omlaag. Ooh en ooook nog de frisdrank check is omlaag gegaan!
pi_184357415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:51 schreef Smartroam het volgende:
1,50 is ook erg laag.
Groente check is ook omlaag gegaan. Ook de kpn check is omlaag. Ooh en ooook nog de frisdrank check is omlaag gegaan!
Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.
pi_184357446
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 00:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vergeet altijd te kijken of er opdrachten zijn als ik in de supermarkt ben. Dan ben ik thuis en denk oh ik had wel een opdracht net kunnen doen. Maarja dan zet 1,50 ook niet echt zoden aan de dijk. Ik mis de dagen dat ik hele rondjes kon maken voor makkelijke opdrachten. Maarja toen had ik nog geen kleine, dus was het sowieso wel makkelijker :P
Ik vergeet het ook weleens, dan kom ik thuis en zie ik inderdaad dat er een opdracht te doen was in de supermarkt maarja als dat dan ¤1.50 was voor 7-10+ foto's had ik hem toch niet gedaan.
pi_184357472
Ik heb al 15 dagen nog twee wasmiddelopdrachten open staan :{
Spoilers!
pi_184357738
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al 15 dagen nog twee wasmiddelopdrachten open staan :{
Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:56:26 #16
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184357840
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:49 schreef Smartroam het volgende:
Ik hoor net van iemand dat intertoys smartspotter gaat gebruiker als eigen hulpmiddel. Dus business to business vanuit smartspotter. De persoon werkt zelf niet bij intertoys maar wist dit wel!
Wat bedoel je hiermee? Intertoys gebruikte SS toch al?
pi_184357890
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:48 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Dan komt jouw review niet door. Ik zou even vragen wat ze willen.
Ik moet wachten zegt men. Het lijkt me dat ergens in de keten een en ander niet goed gaat maar ik kan daar weinig aan doen. Ik vind dit wel slecht geregeld.
Spoilers!
pi_184358810
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:23 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Mee eens. Toen die gesprekscheck in de app kwam stond die op ¤7.50, dit weet ik heel zeker, en nu staat ie op ¤6.20. Gelukkig stijgt ie over het algemeen wel snel als niemand hem doet.
Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.

Ik heb de vroegere tijden van hoge beloningen voor korte opdrachten niet meegemaakt, misschien dat ik daardoor minder moeite heb met kleine bedragen.
Overigens doe ik niet elke opdracht gelijk hoor, ik wacht wel af tot ze oplopen. Alhoewel als ik er toch ben niet wacht tot hij nog ¤0,50 hoger is en ik er dan speciaal heen moet.

Qua intertoys, ik denk dat intertoys opdrachtgever word voor ss, ik krijg het gevoel dat bij opdrachten in de intertoys een merk opdrachtgever is op dit moment.
pi_184360899
Ik dacht al dat het aan de streek ligt waar ik woon, maar overal zijn er dus weinig opdrachten.
Bij mij is al sinds kerst weinig te doen. Hoop niet dat het een voorbode is.
pi_184361263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:56 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ja, die heb ik inderdaad op ¤7,50 zien staan.

Ik heb de vroegere tijden van hoge beloningen voor korte opdrachten niet meegemaakt, misschien dat ik daardoor minder moeite heb met kleine bedragen.
Overigens doe ik niet elke opdracht gelijk hoor, ik wacht wel af tot ze oplopen. Alhoewel als ik er toch ben niet wacht tot hij nog ¤0,50 hoger is en ik er dan speciaal heen moet.

Qua intertoys, ik denk dat intertoys opdrachtgever word voor ss, ik krijg het gevoel dat bij opdrachten in de intertoys een merk opdrachtgever is op dit moment.
Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.

Wij blijven voor de merken foto's maken.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 18:06:06 #21
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184362954
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:11 schreef Drakkuz het volgende:
Ik dacht al dat het aan de streek ligt waar ik woon, maar overal zijn er dus weinig opdrachten.
Bij mij is al sinds kerst weinig te doen. Hoop niet dat het een voorbode is.
Was vorig jaar ook zo, trekt half februari pas weer bij
pi_184364804
Er zijn in ieder geval wel weer shifts in overvloed.
pi_184366646
Yes, weer een ronde verder bij de widm race :)
pi_184366811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:28 schreef Miek95 het volgende:
Yes, weer een ronde verder bij de widm race :)
🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.
pi_184366848
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:36 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

🤬🤬🤬vergeten damn! Ik kijk het programma verder niet maar ik dacht ik gok gewoon iedere week.
Te druk met shiften? :P
pi_184367085
Ik ben niet door ;( Vorige keer lag ik er ook al zo snel uit.
pi_184367183
Iemand een invite voor mij toevallig?
pi_184367212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:59 schreef Zhero het volgende:
Iemand een invite voor mij toevallig?
stuur maar een pm met je emailadres. dan stuur ik er 1.
pi_184367214
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 21:38 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Te druk met shiften? :P
Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂
pi_184367238
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:01 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Jep. Ik zag de opdracht staan vanmiddag en ik dacht; Ik doe het straks ff en toen kwamen die shifts en nu is het te laat. 😂
Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamen :) Inmiddels zijn een groot deel al op zag ik.
pi_184367452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:02 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Jammer! Ik vond het wel leuk dat de hele dag door nieuwe shifts in de app kwamen :) Inmiddels zijn een groot deel al op zag ik.
Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 22:59:58 #32
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_184368108
Kan iemand mij een DM sturen wie eruit ligt bij WIDM? Ik heb niet gekeken en Martijn is nog niet zover.
pi_184368259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:18 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik wilde idd net wat shifts gaan doen maar een groot deel is al op ja. Wil nu de frisdranken shift gaan doen maar eigenlijk geen idee of die te doen is.
Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
pi_184368390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
ik heb hem gestopt idd. niet echt fijn nee.
  One tough cookie zondag 13 januari 2019 @ 00:19:14 #35
169210 liesje1979
pi_184369557
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen. :D
Verwacht ik wel, want ik zag dat dat de Unox zakken weer in de aanbieding waren. En die doe ik alleen met een lijstje. :')
Ik ben even een beetje shift moe merk ik, in december heel veel gedaan. Dus heb alleen maar 2 afwas gedaan vandaag. Wel nog een leuke opdracht mee kunnen pakken, stond al een tijd in de app, was opgelopen naar 10 euro, mijn mening over mijn stad. Ik had het al eerder willen doen, maar steeds geen zin om de stad in te gaan. Je mocht er 3 doen per persoon, vandaag was er nog 1 over, direct naast het station. En daar moest ik toch al naar toe. Komt er nog een bonus opdracht vrij ook. 3 euro voor wat foto's van mijn favoriete stukje van Den Haag. _O_
pi_184369676
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de soep weer flink gaat stijgen. :D
Verwacht ik wel, want ik zag dat dat de Unox zakken weer in de aanbieding waren. En die doe ik alleen met een lijstje. :')
Ik ben even een beetje shift moe merk ik, in december heel veel gedaan. Dus heb alleen maar 2 afwas gedaan vandaag. Wel nog een leuke opdracht mee kunnen pakken, stond al een tijd in de app, was opgelopen naar 10 euro, mijn mening over mijn stad. Ik had het al eerder willen doen, maar steeds geen zin om de stad in te gaan. Je mocht er 3 doen per persoon, vandaag was er nog 1 over, direct naast het station. En daar moest ik toch al naar toe. Komt er nog een bonus opdracht vrij ook. 3 euro voor wat foto's van mijn favoriete stukje van Den Haag. _O_
'Jouw mening over' is idd wel leuk. Die stijgt ook best rap als mensen hem niet doen en dan mag je er ineens ook meer dan 3 doen. Ben een tijd terug langs doetinchem gegaan voor die opdracht daar stond ie op ¤30.
pi_184372771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 22:59 schreef b-engel het volgende:
Kan iemand mij een DM sturen wie eruit ligt bij WIDM? Ik heb niet gekeken en Martijn is nog niet zover.
Haha! Ik dacht pas aan WidM toen ik jouw berichtje las. Ik lig er ook uit omdat ik de opdracht vergat in te zenden, maar zal zo even door de inzendingen heen lopen :+
pi_184372785
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:07 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Die frisdrank shift vind ik echt vreselijk! Hij gaat trouwens altijd omhoog naar ¤4, en die oosters ook.
Staat die er nog steeds in? Ik zie hem er bij mij namelijk niet tussen staan.
pi_184373340
Ik lig er ook uit 😭

Gister helemaal niet kunnen shiften, zo maar eens kijken of er nog wat over is en hopelijk komen de etos shifts nog.
pi_184373367
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:30 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Nee, dit is niet juist. Dat is intertoys al geweest en zijn ze mee gestopt. De manager dient zelf foto's in te zenden en die worden dan bekeken door smartspotter.

Wij blijven voor de merken foto's maken.
Ah, zo kan het natuurlijk ook.
Ik vraag me wel af of dat niet voor een vertekend beeld zorgt. Als manager zorg je dan toch dat het er op dat moment goed uitziet 🤔
pi_184374084
Ik lig er ook uit bij widm. En laptop is nog steeds kapot dus heb het rustig nu. Komt mijn huishouden wel te goede..
pi_184376492
Oh ik zie dat ik bijna level 10 ben! Dan mag ik eindelijk het gebakje halen 😋
pi_184376974
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:15 schreef loezzzje het volgende:
Oh ik zie dat ik bijna level 10 ben! Dan mag ik eindelijk het gebakje halen 😋
Vertel....
pi_184377448
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:37 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Vertel....
Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;
pi_184378320
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:07 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Wanneer je level 10 bereikt verschijnt de betaalde opdracht "Tijd voor gebak!" en viert Roamler graag met je dat je zo'n actieve bijdrage hebt geleverd. Je moet alleen zelf wel even het gebak aanschaffen, van de vergoeding die staat voor de opdracht. (;
Wat een ontzettend leuk idee <3
Level 10 moet haalbaar zijn om te halen dit jaar.
pi_184381973
Ik heb er 3 jaar over gedaan ;) Laatste jaar vooral de xp te danken aan al die shifts.
pi_184385943
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb er 3 jaar over gedaan ;) Laatste jaar vooral de xp te danken aan al die shifts.
Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!
pi_184386651
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:54 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Ik iets meer dan een jaar 😂. Iemand die ik heb aangebracht deed er een half jaar over. Staat/stond standaard in de top 10 haha!
Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
pi_184386898
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
71250
pi_184389006
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:23 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Ik zit nu met nog geen 4 maanden op level 7.
Hoeveel xp is level 10?
Level 8 naar 10 duurt echt heel lang. Flink veel exp heb je dan nodig, bah! Haha
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')