quote:In Nachtdieren gaat Ryanne Raven van Dorst op zoek naar het mysterie van de nacht. Wie zijn er nog wakker; welke mensen kúnnen niet slapen en welke mensen wíllen niet slapen?
In haar nachtelijke ontdekkingstocht stuit Raven op hilarische en ontroerende ontmoetingen met de meest uiteenlopende types.
De nacht is voor veel mensen een periode waarin je zorgeloos in je bed ligt te slapen. De tijd om op te laden na een drukke werkdag of te herstellen na een avondje in de kroeg. Toch brandt er in sommige huizen in Nederland nog steeds licht terwijl de meeste mensen al lang op één oor liggen.
Wie zijn deze mensen? En waarom zijn ze nog wakker? Kunnen ze niet slapen of wíllen ze niet slapen? In Nachtdieren onderzoekt Raven van Dorst het mysterie van de nacht. Zodra de klok twaalf slaat trekt ze met haar Mustang door de straten van Nederland op zoek naar mensen die nog wakker zijn.
Tijdens haar nachtelijke ontdekkingstocht stuit ze op hilarische en ontroerende ontmoetingen met de meest uiteenlopende types. Van sportvissers tot kunstenaars en van straatjutters tot mensen met slaapproblemen.
Nachtdieren, zie je vanaf dinsdag 8 januari elke week om 21:40 op NPO 3!
Ik ben wel fan. Lekker excentriek. Dat hoort er wel bij.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef JayHovah het volgende:
Met een andere presentator / -trice zou het best een leuk programma kunnen worden. Gisteravond een stukje gekeken maar die Ryanne is echt het ultieme excuus je schoen door de tv te gooien...
Dat concludeerde ze zelf gelukkig ook al! Maar ik vond het eigenlijk wel mooie gesprekken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Dr interviewskills zijn vrij belabberd
De uitzending van Doetinchem duurt dan ook maar een minuut, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:02 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Dat concludeerde ze zelf gelukkig ook al! Maar ik vond het eigenlijk wel mooie gesprekken.
Ben benieuwd naar de rest. Het was in Rotterdam al vrij stil op straat, wordt nog wat straks in steden zoals Doetinchem...
Heb het net gekeken. Leuk programma. Ik hou hier wel van.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef JayHovah het volgende:
Met een andere presentator / -trice zou het best een leuk programma kunnen worden. Gisteravond een stukje gekeken maar die Ryanne is echt het ultieme excuus je schoen door de tv te gooien...
wat vind jij er zo leuk aan om dat te zeggen? het is een beetje "Nu we er toch zijn" van Eddy Zoey met een rauwer randje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Weinig reacties hier. Een van de leukste programma’s op tv momenteel.
Ik vind haar ook leuk in dit programma. Echt op haar lojf geschreven. Ik vind haar wel puur en oprecht overkomen of ik moet me heel erg vergissen.quote:
Vind het juist heel geschikt hiervoor. Kan geen beter programma voor haar bedenken eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef JayHovah het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Alieda-R het volgende:
Die dakloze vrouw die samen met haar man in het park lag te slapen kwam me bekend voor. Weet nu waarvan.
Zij was te zien in Hotter than my daughter. Dat is die vrouw die op haar 62 nog een kind kreeg.
Dat kind is vlak na zijn geboorte al ergens anders ondergebracht las ik eens in een interview met haar. Ze vertelde dat hij vanvege veiligdheidsrisico's (Inge werd bedreigd) niet bij haar kon wonen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 16:03 schreef Chia het volgende:
[..]Waar zou dat kind nu gebleven zijn dan? bij zijn vader?
Dit is dus van vlak voor ze dakloos raakte:
https://getfunded.nl/camp(...)voor-woning-te-huren
😳quote:Op vrijdag 24 januari 2020 23:08 schreef Alieda-R het volgende:
Die dakloze vrouw die samen met haar man in het park lag te slapen kwam me bekend voor. Weet nu waarvan.
Zij was te zien in Hotter than my daughter. Dat is die vrouw die op haar 62e nog een kind kreeg.
Opnemen met coronamaatregelen lijkt me anders schier onmogelijk..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
Er is nu idd te veel vooraf al afgesproken. Dat viel in het 1e seizoen nog mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |