abonnement Unibet Coolblue
pi_184304749
quote:
In Nachtdieren gaat Ryanne Raven van Dorst op zoek naar het mysterie van de nacht. Wie zijn er nog wakker; welke mensen kúnnen niet slapen en welke mensen wíllen niet slapen?

In haar nachtelijke ontdekkingstocht stuit Raven op hilarische en ontroerende ontmoetingen met de meest uiteenlopende types.

De nacht is voor veel mensen een periode waarin je zorgeloos in je bed ligt te slapen. De tijd om op te laden na een drukke werkdag of te herstellen na een avondje in de kroeg. Toch brandt er in sommige huizen in Nederland nog steeds licht terwijl de meeste mensen al lang op één oor liggen.

Wie zijn deze mensen? En waarom zijn ze nog wakker? Kunnen ze niet slapen of wíllen ze niet slapen? In Nachtdieren onderzoekt Raven van Dorst het mysterie van de nacht. Zodra de klok twaalf slaat trekt ze met haar Mustang door de straten van Nederland op zoek naar mensen die nog wakker zijn.

Tijdens haar nachtelijke ontdekkingstocht stuit ze op hilarische en ontroerende ontmoetingen met de meest uiteenlopende types. Van sportvissers tot kunstenaars en van straatjutters tot mensen met slaapproblemen.

Nachtdieren, zie je vanaf dinsdag 8 januari elke week om 21:40 op NPO 3!


[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 13-02-2023 22:07:08 ]
pi_184307860
Met een andere presentator / -trice zou het best een leuk programma kunnen worden. Gisteravond een stukje gekeken maar die Ryanne is echt het ultieme excuus je schoen door de tv te gooien...
pi_184307963
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef JayHovah het volgende:
Met een andere presentator / -trice zou het best een leuk programma kunnen worden. Gisteravond een stukje gekeken maar die Ryanne is echt het ultieme excuus je schoen door de tv te gooien...
Ik ben wel fan. Lekker excentriek. Dat hoort er wel bij.
pi_184308108
Dr interviewskills zijn vrij belabberd maar dat maakt t juist wel verfrissend. kan ook wel lachen om haar soort humor :D. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184316129
Ik vind dat ze het juist leuk doet. Door haar manier van interviewen krijg je ook andere reacties. Heb het idee dat mensen opener zijn bij haar.

Vind het wel een leuk programma
pi_184333002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Dr interviewskills zijn vrij belabberd
Dat concludeerde ze zelf gelukkig ook al! Maar ik vond het eigenlijk wel mooie gesprekken.

Ben benieuwd naar de rest. Het was in Rotterdam al vrij stil op straat, wordt nog wat straks in steden zoals Doetinchem...
pi_184349600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 09:02 schreef Molkoholic het volgende:

[..]

Dat concludeerde ze zelf gelukkig ook al! Maar ik vond het eigenlijk wel mooie gesprekken.

Ben benieuwd naar de rest. Het was in Rotterdam al vrij stil op straat, wordt nog wat straks in steden zoals Doetinchem...
De uitzending van Doetinchem duurt dan ook maar een minuut, heb ik begrepen.
Doordeweeks is er zeker heel weinig te beleven ‘s nachts.
pi_184352240
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:12 schreef JayHovah het volgende:
Met een andere presentator / -trice zou het best een leuk programma kunnen worden. Gisteravond een stukje gekeken maar die Ryanne is echt het ultieme excuus je schoen door de tv te gooien...
Heb het net gekeken. Leuk programma. Ik hou hier wel van.

En ik vind Ryanne het juist leuk doen en ze past ook bij het thema 'nachtdieren'.

Wel benieuwd inderdaad hoe dit gaat in de kleinere steden waar er weinig volk op straat is.
pi_184465897
Ik merk dat ik zelf ook wel een nachtdier ben, maar m'n leven past er niet echt bij nu. Mooi dat er dus een programma is dat de nachtelijke straat nu een beetje verkend.

Rianne past er wel bij. Lekker apart en daardoor ook wel een onderwerp voor haar. Maar als ik de afleveringen tot nu toe zo zie denk ik wel dat er meer uit te halen moet zijn.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184467677
Tof programma.
pi_184562106
Weinig reacties hier. Een van de leukste programma’s op tv momenteel. Ryanne doet dit echt heel erg leuk. Het is een bijzonder mens, maar daardoor krijg je ook bijzondere gesprekken en een keer wat anders dan wat je normaal op tv ziet.
pi_184581579
Lingo rookvrouw verbleekt bij die vrouw met die zware stem.
pi_184586121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Weinig reacties hier. Een van de leukste programma’s op tv momenteel.
wat vind jij er zo leuk aan om dat te zeggen? het is een beetje "Nu we er toch zijn" van Eddy Zoey met een rauwer randje.
Ryanne doet het leuk en het concept kan goed uitpakken mits er iets gebeurd.
dan blijft er van een aflevering niet heel veel over. ik vond die visser in Rotterdam wel interessant.
maar waar ze zelf ook een beetje achter komt is dat er zelfs in de grote steden niet heel veel spannends te doen is.
een politieauto hier er daar aanspreken, een daklozenopvang even laten zien en nog wat random mensen die op straat lopen, aan het gamen zijn (Ryanna tegen zo'n gozer: "ben jij nog wakker" terwijl het 12:15 uur was :') ) / insomnia hebben (dat waren er heel wat).
Het mag wel meer diepgang. die zwerver hoe zijn hele avond verloopt lijkt mij interessant.

en dan naar de achterhoek gaan. _O-
het leek erop dat alles was gepland, niks spontaans aan.

een fabriek even van binnen laten zien
zo'n biertent.
even een non in beeld en een boer die vroeg moet opstaan (joh) en even de stal filmen.

ik viel letterlijk in slaap bij die laatste aflevering :z

[ Bericht 1% gewijzigd door fespo op 24-01-2019 02:35:01 ]
pi_184586252
Ja de laatste aflevering was saai..
Maar opzich wel een leuk programma.
Hoop dat volgende week wel weer wat boeiender is
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_184701232
Leuk programma ^O^
pi_190906938
Vanaf morgen 22.00 uur seizoen 2 op NPO3.

Deze plekken bezoekt Ryanne in Nachtdieren seizoen 2:
Den Haag
Groningen
Nijmegen/Arnhem
Utrecht
Zeeland
Zuid-Limburg
  woensdag 8 januari 2020 @ 11:20:42 #17
159909 -Peach
Prunus persica
pi_190933424
Ik vond het een leuke aflevering. Interessante verhalen weer, mooi :') optreden op Utrecht CS :D
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_190936918
Was weer erg vermakelijk ja. Vind het zelfs jammer dat het slechts een half uurtje is.
  woensdag 8 januari 2020 @ 18:27:37 #19
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190939278
Ryanne is en blijft een eindbazin _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 14 januari 2020 @ 23:33:49 #20
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_191034586
Prima aflevering weer.
pi_191041524
Ik vind Ryanne echt leuk. Weer eens wat anders dan een Chantal Janzen of een Wendy van Dijk.
pi_191045998
Ik vind haar echt geniaal!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2020 @ 21:40:05 #23
862 Arcee
Look closer
pi_191063960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:40 schreef Aardbei55 het volgende:
Ik vind Ryanne echt leuk.
:Y Ryanne *O*
pi_191138052
Beetje weinig Nijmegen helaas, maar weer leuke aflevering. Begon al goed in die bruidszaak.
  woensdag 22 januari 2020 @ 02:35:56 #25
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_191139606
Leuke aflevering en wat een toffe broeder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')