abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:42:54 #226
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184436138
registreer om deze reclame te verbergen
Ik sta keurig 90e.
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:44:17 #227
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_184436156
Ik heb Eduard Prades in mijn team.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:46:49 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184436189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:44 schreef Mani89 het volgende:
R_R ook.
pi_184436201
Ik had Bevin bij mijn reserves.
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:52:58 #230
198822 Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184436274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

R_R ook.
EduGod
Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
grrrr, jij bent genotttt :9~ :9~ :9~
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:04:46 #231
362868 Slobeend
of all places
pi_184436473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ook.
pi_184436848
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ook.
Heb je een nieuw account gemaakt?
  woensdag 16 januari 2019 @ 15:57:14 #233
362868 Slobeend
of all places
pi_184437274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Heb je een nieuw account gemaakt?
Nee? Nog steeds Luicito.
pi_184437790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee? Nog steeds Luicito.
Vandaar dat ik niets kon vinden toen ik aan het command effen was op Slobeend.
pi_184440738
Youri IJnsen (ontdekker van Roglic) staat ver boven me.
  woensdag 16 januari 2019 @ 20:28:02 #236
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_184442181
Ben nu npo2 doc van afgelopen maandag aan het terugkijken over David Millar
Net efkes anges
  donderdag 17 januari 2019 @ 01:31:24 #237
198822 Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_184447751
Als Beat ook dit jaar niet aan fietsen toekomt kan hij in ieder geval altijd nog model worden.

DxBK_5SWsAAqpIT.jpg:large

Wat minder groen dit jaar, wat meer zwart. Vooral opvallend dat Euskadi van het shirt is verdwenen, wat bijdraagt aan de vermoedens dat de Baskische overheid meer ziet in het project van Landa. Het team van Landa dat overigens vandaag de ploegenpresentatie hield, met Sergio Higuita gehuld in een oranje outfit. Het ziet er naar uit dat hij een half jaar bij de Fundacion mag rijden, alvorens hij halverwege het jaar de overstap naar Vaughters zal maken. Waarvan akte.

Op de rug komen we bij Murias het komende jaar Elkano tegen, een stichting vernoemd naar een Baskische ontdekkingsreiziger die 500 jaar geleden rondjes aan het varen was. Volgens die stichting moeten we heel veel dingen ontdekken. Misschien ontdekken we daarom dit jaar wel dat Oscar Rodriguez geen eendagsvlieg is, wie zal het zeggen.
Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
grrrr, jij bent genotttt :9~ :9~ :9~
  donderdag 17 januari 2019 @ 05:19:40 #238
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_184448609
Moet ik eens extra vroeg op, vergeet ik dat de TdU eronder is :'). Zie nog net het interview met de etappewinnaar: P. Sagan.
Net efkes anges
  donderdag 17 januari 2019 @ 06:30:10 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_184448802
Bijna dezelfde top drie als vorig jaar :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 17 januari 2019 @ 07:16:50 #240
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184449047
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Beat ook dit jaar niet aan fietsen toekomt kan hij in ieder geval altijd nog model worden.

[ afbeelding ]

Wat minder groen dit jaar, wat meer zwart. Vooral opvallend dat Euskadi van het shirt is verdwenen, wat bijdraagt aan de vermoedens dat de Baskische overheid meer ziet in het project van Landa. Het team van Landa dat overigens vandaag de ploegenpresentatie hield, met Sergio Higuita gehuld in een oranje outfit. Het ziet er naar uit dat hij een half jaar bij de Fundacion mag rijden, alvorens hij halverwege het jaar de overstap naar Vaughters zal maken. Waarvan akte.

Op de rug komen we bij Murias het komende jaar Elkano tegen, een stichting vernoemd naar een Baskische ontdekkingsreiziger die 500 jaar geleden rondjes aan het varen was. Volgens die stichting moeten we heel veel dingen ontdekken. Misschien ontdekken we daarom dit jaar wel dat Oscar Rodriguez geen eendagsvlieg is, wie zal het zeggen.
mooiste shirt van dit seizoen
pi_184449656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 20:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben nu npo2 doc van afgelopen maandag aan het terugkijken over David Millar
Was het de moeite waard?
pi_184449662
Van Poppel overleefde knap op de klimmetjes, maar zat uiteraard weer te ver van achteren toen de sprint begon.
  donderdag 17 januari 2019 @ 08:48:30 #243
168304 Mani89
We try not to sexualize him.
pi_184449681
Lululu Sanchez is ook weer in buitenaardse vorm.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_184449842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 08:46 schreef Chiappucci het volgende:
Van Poppel overleefde knap op de klimmetjes, maar zat uiteraard weer te ver van achteren toen de sprint begon.
Zei zelf dat hij op wilde schuiven, maar het gewoon niet meer lukte.. Dus die was wel gesloopt door de klimmetjes waarschijnlijk.
pi_184450202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Zei zelf dat hij op wilde schuiven, maar het gewoon niet meer lukte.. Dus die was wel gesloopt door de klimmetjes waarschijnlijk.
De finale was ook in dalende lijn. Dan is opschuiven sowieso niet makkelijk, zeker niet als je al wat verder in de groep zat op die klimmen. Het was al knap dat ie naast Sagan als enige sprinter dit overleefde.
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:50:10 #246
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_184450411
Ik heb vanochtend eens naar de podcast van Lance Armstrong geluisterd, The Move. Hij besprak het parcours van de Tour 2019 met Bruyneel , Hincapie en Bob Roll. Interessant om ze eens te horen!
Lance vind het parcours saai, duidelijk ontworpen om nu eens eindelijk een Franse klimmer te laten winnen (te weinig tijdritten), maar interessanter was wat hij zij over de levenslange schorsing van Bruyneel na het hoger beroep (van 10 jaar naar levenslang), dat het namelijk niet uitmaakt was de UCI ze voor ban geeft, er is geen enkel team dat ooit nog Johan of Lance in de staf zal aannemen. Ze zijn uitgekotst, wat je ze ook voor officiele ban geeft. Daar zit wel wat in!
En kennelijk hebben ze een teamarts van Postal strafvermindering gegeven, van levenslang naar 5 jaar in ruil voor zijn getuigenis, en die werkt inmiddels al weer in de sport. Lance en Johan zijn natuurlijk niet echt objectief over dit onderwerp, maar als dat echt zo is, vind ik het wel erg stinken. En ik volg toch al fietsen sinds de tijden van Lemond en Delgado...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:01:23 #247
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_184450546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar de podcast van Lance Armstrong geluisterd, The Move. Hij besprak het parcours van de Tour 2019 met Bruyneel , Hincapie en Bob Roll. Interessant om ze eens te horen!
Lance vind het parcours saai, duidelijk ontworpen om nu eens eindelijk een Franse klimmer te laten winnen (te weinig tijdritten), maar interessanter was wat hij zij over de levenslange schorsing van Bruyneel na het hoger beroep (van 10 jaar naar levenslang), dat het namelijk niet uitmaakt was de UCI ze voor ban geeft, er is geen enkel team dat ooit nog Johan of Lance in de staf zal aannemen. Ze zijn uitgekotst, wat je ze ook voor officiele ban geeft. Daar zit wel wat in!
En kennelijk hebben ze een teamarts van Postal strafvermindering gegeven, van levenslang naar 5 jaar in ruil voor zijn getuigenis, en die werkt inmiddels al weer in de sport. Lance en Johan zijn natuurlijk niet echt objectief over dit onderwerp, maar als dat echt zo is, vind ik het wel erg stinken. En ik volg toch al fietsen sinds de tijden van Lemond en Delgado...
Dat stinkt helemaal niet. Het is in het strafrecht heel gebruikelijk om strafvermindering te geven in ruil voor een getuigenis. Verder is Lance natuurlijk gewoon de grootste fraudeur in de wielergeschiedenis, dus is het best wel terecht dat hij nooit meer ergens aan de bak komt. Ik vind het altijd zo ridicuul als mensen zeggen 'ja maar X gebruikte ook doping en die mag wel weer meedoen', want wat Armstrong deed was echt van een andere orde. Wat ik ook irritant vind is dat die aandachtgeile gluiperd toch nog een manier heeft weten te vinden om in de spotlights te komen met die podcast. Volgens mij zijn we daar pas echt van af als hij tussen zes plankjes ligt.
pi_184450624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Dat stinkt helemaal niet. Het is in het strafrecht heel gebruikelijk om strafvermindering te geven in ruil voor een getuigenis. Verder is Lance natuurlijk gewoon de grootste fraudeur in de wielergeschiedenis, dus is het best wel terecht dat hij nooit meer ergens aan de bak komt. Ik vind het altijd zo ridicuul als mensen zeggen 'ja maar X gebruikte ook doping en die mag wel weer meedoen', want wat Armstrong deed was echt van een andere orde. Wat ik ook irritant vind is dat die aandachtgeile gluiperd toch nog een manier heeft weten te vinden om in de spotlights te komen met die podcast. Volgens mij zijn we daar pas echt van af als hij tussen zes plankjes ligt.
Precies ja. Armstrong was veel meer dan slechts een van de vele dopeurs. Bijna alle andere renners in die tijd gebruikte 'gewoon' doping maar lieten het daar ook wel bij. Bij Armstrong moest alles en iedereen om hem heen mee in zijn drang om koste wat kost de beste te zijn. En als je ook maar 1 keertje aan hem twijfelde of er niet in mee wou gaan dan deed ie er alles aan om je carrire(en soms zelfs je leven) kapot te maken. Het is gewoon een vreselijke enge en narcistische psychopaat.
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:09:48 #249
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_184450670
quote:

[..]

Dat stinkt helemaal niet. Het is in het strafrecht heel gebruikelijk om strafvermindering te geven in ruil voor een getuigenis.
Ja, maar als het resultaat is dat een dopende dokter weer vrolijk terg kan keren in de sport vraag ik me af wat je er aan hebt. Geen sponsor zal ooit nog een team met Johan of Lance steunen, dus ze zijn uit de sport. Dat lijkt me vrij definitief...

quote:
Verder is Lance natuurlijk gewoon de grootste fraudeur in de wielergeschiedenis, dus is het best wel terecht dat hij nooit meer ergens aan de bak komt. Ik vind het altijd zo ridicuul als mensen zeggen 'ja maar X gebruikte ook doping en die mag wel weer meedoen', want wat Armstrong deed was echt van een andere orde.
Hij was de grootste georganiseerde doperd, en maakt iedereen stuk die niet meedeed, akkoord. Maar het blijft dat Merkx, en Zoetemelk ook vrolijk uit illegale potjes hebben gesnoept. En dat er een tijd is geweest waar iedereen aan de epo zat. Dat is nu eenmaal een feit.

quote:
Wat ik ook irritant vind is dat die aandachtgeile gluiperd toch nog een manier heeft weten te vinden om in de spotlights te komen met die podcast. Volgens mij zijn we daar pas echt van af als hij tussen zes plankjes ligt.
Het mooie van een Podcast is dat je ze volkomen kan negeren, je moet ze echt opzoeken. Dus je hoeft nooit een seconde ervan te horen als je er op tegen bent! .Ik vind buitensporige figuren als Lance interessant, iemand die dusdanig idioot gedreven is zal zijn hele leven interessante dingen doen. Dus ik volg hem nog. Hoef jij natuurlijk niet!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:19:34 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184450834
quote:

[..]

Wat een bullshit argument. Iedere sporter verdient imo een 2e kans. Ik zou niet weten waarom Armstrong veel zwaarder gestraft moet worden dan welke andere sporter ook die tegen de dopinglamp is gelopen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')