abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:10:06 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184294580


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:49:30 #2
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184295159
Zoals gezegd. SNTR is gewoon een gok, wie weet zijn de huidige kopers volgend jaar hun inleg vrijwel kwijt, of is hij misschien x5 of x10 gegaan.

Niet van elke coin hoeft men de whitepaper van voor tot achter te kennen :P
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:01:53 #3
286575 Roces18
Chef de party
pi_184295369
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:49 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals gezegd. SNTR is gewoon een gok, wie weet zijn de huidige kopers volgend jaar hun inleg vrijwel kwijt, of is hij misschien x5 of x10 gegaan.

Niet van elke coin hoeft men de whitepaper van voor tot achter te kennen :P
jij hebt die coin gewoon zelf verzonnen en loop je hier te verkopen om vervolgens met de inleg te verdwijnen _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:15:28 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184295609
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

jij hebt die coin gewoon zelf verzonnen en loop je hier te verkopen om vervolgens met de inleg te verdwijnen _O_
pi_184296036
Marketcap is laag, coin heeft potentie.

Aantal coins is niet interessant.
Gelukkig hebben ze al flink wat SNTR geburnd en gaan ze dat nog vaker doen, dat is gunstig voor je hodl.

En voor $1 heb je er zo'n 80.000 dus je voelt je gelijk al rijk :+
pi_184296747
Welke wallet stoppen jullie je sntr in? O-)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_184296779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:29 schreef m.k het volgende:
Welke wallet stoppen jullie je sntr in? O-)
Ethereum wallet, want ERC-20 token.
Er is sprake van een eigen blockchain en een swap, dus ik zou me wel abonneren op hun Twitter account zodat je dat tzt niet mist. Als je hier wat lurkt komt het ook vast voorbij :P
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:47:44 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184297084
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:29 schreef m.k het volgende:
Welke wallet stoppen jullie je sntr in? O-)
Ledger. Als je wallet straks de waarde van een Lambo vertegenwoordigd moet het natuurlijk wel veilig opgeslagen zijn.
pi_184297241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum wallet, want ERC-20 token.
Er is sprake van een eigen blockchain en een swap, dus ik zou me wel abonneren op hun Twitter account zodat je dat tzt niet mist. Als je hier wat lurkt komt het ook vast voorbij :P
Bedankt! Lurk (post af en toe) hier al een jaartje mee dus ik hou het in de gaten :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ledger. Als je wallet straks de waarde van een Lambo vertegenwoordigd moet het natuurlijk wel veilig opgeslagen zijn.
:7 :7 :7
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_184297519
https://www.reddit.com/r/(...)som_for_wife_of_one/

Vrouw van rijke noor is al 10 weken lang spoorloos. Nu blijkt ze gekidnapt en de ontvoerders eisen 10 miljoen aan Monero. Dat is 1% van de marketcap.

Flinke marketbuy als ze daar aan gaan voldoen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 09-01-2019 12:23:03 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2019 @ 12:18:46 #11
230491 Zith
pls tip
pi_184297732
Mooie usecase
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184297847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
En voor $1 heb je er zo'n 80.000 dus je voelt je gelijk al rijk :+
In before kthxbye.
pi_184297877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Zith het volgende:
Mooie usecase
Tot zover de speelfilms waar koffers met geld in een parkeergarage achtergelaten moeten worden.
pi_184297908
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In before kthxbye.
kthxbye heeft sowieso nog nooit winst gemaakt met crypto, ik begrijp zijn zure houding wel.
Een beetje begrip tonen voor elkaar, daar is niets mis mee.

kthxbye, je mag er zijn!
pi_184297924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tot zover de speelfilms waar koffers met geld in een parkeergarage achtergelaten moeten worden.
Wel makkelijker dragen zo'n Ledger. Evengoed iets fysieks voor de film.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184297983
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wel makkelijker dragen zo'n Ledger. Evengoed iets fysieks voor de film.
Multisig contract er op, als de gijzelaar is vrijgelaten teken je voor de overdracht :P
pi_184298003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Multisig contract er op, als de gijzelaar is vrijgelaten teken je voor de overdracht :P
Zie hier, gaat het proces van loslaten er vanaf nu ook eerlijk aan toe. :+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184298104
Zometeen maar ff een nieuw token aanmaken, ik noem het token "Taken IV".
Nog ff een smart contract erbij en wachten op de eerste klanten.
pi_184298124
RansomCoin, full focus on privacy and multisig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184298160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:38 schreef dimmak het volgende:
RansomCoin, full focus on privacy and multisig.


Zowel Ransom als Payback waren wel prima te pruimen ^O^
pi_184298198
ik ben SNTR millionair B-) B-) B-)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_184298211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:41 schreef m.k het volgende:
ik ben SNTR millionair B-) B-) B-)
*O*
pi_184298494
Ik heb ooit 20.000.000 FOMO coins gemaakt op de Waves blockchain. Kunnen we dat niet leuk in de markt zetten op één of andere manier? ;)
[P]otverdorie
pi_184298649
Genoeg over de shit coins zoals SNTR, ORLY, FOMO of Goldcoin ;) :P

Beam en Grin staan voor de deur! Beide via het Mimblewimble protocol.
Grin komt pas 15 januari uit en beam mine ik sinds gisteren.

Wie zit er meer in deze nieuwe projecten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2019 13:08:28 ]
pi_184298815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:54 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb ooit 20.000.000 FOMO coins gemaakt op de Waves blockchain. Kunnen we dat niet leuk in de markt zetten op één of andere manier? ;)
Je hebt er 20.000.000 ge-pre-mined- :P
pi_184299804
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:01 schreef ZetaOS het volgende:
Genoeg over de shit coins zoals SNTR, ORLY, FOMO of Goldcoin ;) :P

Beam en Grin staan voor de deur! Beide via het Mimblewimble protocol.
Grin komt pas 15 januari uit en beam mine ik sinds gisteren.

Wie zit er meer in deze nieuwe projecten?
Mimblewimble zelf gaat toch een sidechain voor BTC worden? Wat hebben Grin en Beam dan voor nut?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184300459
DecryptoBL twitterde op dinsdag 08-01-2019 om 13:45:54 1/ After examining #Substratum's #BCH and #LTC crowdsale wallets and finding major discrepancies, I decided to take a look at the #ETH wallet. For reference, Substratum reported 17,778.25 ETH were collected during the ICO process.https://t.co/Y3ugzapwSa reageer retweet
Thread over Substratum. Wat een shitshow weer. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184300540
BTC chain staat stil? Laatste block al anderhalf uur oud nu?
pi_184300717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:38 schreef Kale het volgende:
BTC chain staat stil? Laatste block al anderhalf uur oud nu?
557767 4 minutes ago 2,304 6,974.89 BTC 0.411 BTC 943,817
557766 9 minutes ago 1,052 3,184.525 BTC 0.568 BTC 980,642
557765 10 minutes ago 1,426 15,524.157 BTC 0.922 BTC 961,938
557764 an hour ago 2,228 5,828.258 BTC 0.097 BTC 769,775
557763 an hour ago 1,530 6,908.236 BTC 0.092 BTC 962,062
pi_184300806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:38 schreef Kale het volgende:
BTC chain staat stil? Laatste block al anderhalf uur oud nu?
Ja, de geheime dienst heeft Satoshi gevonden. Ze hebben de blockchain uitgezet.

Dit was het dan mannen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2019 14:55:37 ]
pi_184301241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:55 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja, de geheime dienst heeft Satoshi gevonden. Ze hebben de blockchain uitgezet.

Dit was het dan mannen.
Kutzooi. Ik heb nog geen Lambo.
pi_184301288
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mimblewimble zelf gaat toch een sidechain voor BTC worden? Wat hebben Grin en Beam dan voor nut?
Liever een losse chain dan een sidechain imo.
pi_184301314
Oh wacht sorry je mag niks anders leuk vinden dan Bitcoin. Natuurlijk een Bitcoin sidechain _O_ _O_ _O_ _O_
pi_184301938
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Kutzooi. Ik heb nog geen Lambo.
Iedereen verkoopt nu ook direct. :{
pi_184303040
Waar is EggsTA voor onze dagelijkse TA? :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_184303089
SilentNotary twitterde op maandag 31-12-2018 om 12:16:38 🥳🥳🥳Hereby we release the CiL lightpaper and swap info.Lightpaper:https://t.co/PCOeLBjG9zTokenomics:https://t.co/s4eXqh3yQb reageer retweet
https://medium.com/@silen(...)-launch-a31de669779f

quote:
Exchange rate: 1x1, i.e. 1 SNTR = 1 LAW. This ratio is valid until the exchange of the total amount of 10 billion SNTR tokens.
quote:
Currently, the only way to acquire LAW is by swapping SNTR tokens for it. LAW is expected to hit exchanges before 24:00 03/31/2019.
Houden jullie hier ook rekening mee? Teveel gedoe en risico als je het mij vraagt. Daarnaast staat een goedkope coin inderdaad niet garant voor hogere winsten in relatieve zin.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184303230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:01 schreef chroestjov het volgende:
SilentNotary twitterde op maandag 31-12-2018 om 12:16:38 🥳🥳🥳Hereby we release the CiL lightpaper and swap info.Lightpaper:https://t.co/PCOeLBjG9zTokenomics:https://t.co/s4eXqh3yQb reageer retweet
https://medium.com/@silen(...)-launch-a31de669779f

[..]

[..]

Houden jullie hier ook rekening mee? Teveel gedoe en risico als je het mij vraagt. Daarnaast staat een goedkope coin inderdaad niet garant voor hogere winsten in relatieve zin.
En:

quote:
LAW total supply — 1,000,000,000,000 (1e12)
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:28:42 #39
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184303517
Hmz...
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:40:46 #40
131603 Afwazig
Serious business
pi_184303686
sasha35625 twitterde op woensdag 09-01-2019 om 17:21:07 Important #wavesplatform partnership to be announced tomorrow, this will be the beginning of $waves integration into traditional payment infrastructure. reageer retweet
WAVESJAAR JAAAHAHAAHAHAAaaaaa
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:48:47 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184303838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:40 schreef Afwazig het volgende:
sasha35625 twitterde op woensdag 09-01-2019 om 17:21:07 Important #wavesplatform partnership to be announced tomorrow, this will be the beginning of $waves integration into traditional payment infrastructure. reageer retweet
WAVESJAAR JAAAHAHAAHAHAAaaaaa
Announcements van announcements _O_ De tweets van Justin Sun zijn na een jaar ook eindelijk in Rusland gearriveerd hoor :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:57:07 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184303993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:01 schreef chroestjov het volgende: Daarnaast staat een goedkope coin inderdaad niet garant voor hogere winsten in relatieve zin.
Shit dat dacht ik
pi_184304101
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Shit dat dacht ik
Ja, vooral niet inhoudelijk reageren op de supply die d.m.v. de swap circa x5/6 gaat terwijl er maar voor een beperkt aandeel van de originele supply een 1:1 swap wordt aangeboden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184304171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:01 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, vooral niet inhoudelijk reageren op de supply die d.m.v. de swap circa x5/6 gaat terwijl er maar voor een beperkt aandeel van de originele supply een 1:1 swap wordt aangeboden.
Ik begreep dat die extra hoeveelheid aangemaakt is voor staken / reward van masternodes.
pi_184304600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:01 schreef chroestjov het volgende:
SilentNotary twitterde op maandag 31-12-2018 om 12:16:38 🥳🥳🥳Hereby we release the CiL lightpaper and swap info.Lightpaper:https://t.co/PCOeLBjG9zTokenomics:https://t.co/s4eXqh3yQb reageer retweet
https://medium.com/@silen(...)-launch-a31de669779f

[..]

[..]

Daarnaast staat een goedkope coin inderdaad niet garant voor hogere winsten in relatieve zin.
Wel als er genoeg mensen zijn die het wel denken.
pi_184304646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:01 schreef chroestjov het volgende:
SilentNotary twitterde op maandag 31-12-2018 om 12:16:38 🥳🥳🥳Hereby we release the CiL lightpaper and swap info.Lightpaper:https://t.co/PCOeLBjG9zTokenomics:https://t.co/s4eXqh3yQb reageer retweet
https://medium.com/@silen(...)-launch-a31de669779f

[..]

[..]

Houden jullie hier ook rekening mee? Teveel gedoe en risico als je het mij vraagt. Daarnaast staat een goedkope coin inderdaad niet garant voor hogere winsten in relatieve zin.
Ver weg van SNTR blijven is mijn advies. Er zijn veel betere projecten.
Geen idee waarom dit project besproken wordt, het is niet veel soeps.
pi_184304680
quote:
Samenvatting?
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:44:23 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184304728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ver weg van SNTR blijven is mijn advies. Er zijn veel betere projecten.
Geen idee waarom dit project besproken wordt, het is niet veel soeps.
Shit SNTR :( Roept u maar welke coin is het beste dan zet ik ze effe om
pi_184304779
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Samenvatting?
Lightning network is bullshit en gaat nooit werken
pi_184304898
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Samenvatting?
Video van een jaar oud gemaakt door een bekende Bcash shill. Zonde van je tijd :s)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184304931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Video van een jaar oud gemaakt door een bekende Bcash shill. Zonde van je tijd :s)
Mooi dit soort dingen altijd. Nooit luisteren naar wat er gezegd wordt en daar op in gaan maar meteen deflect deflect deflect.
pi_184304960
Ook al is het een jaar oud, in de whitepaper staat nog steeds niet uitgelegd hoe ze de routing van payments willen doen.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2019 @ 19:03:24 #53
230491 Zith
pls tip
pi_184305069
https://bitcoinvisuals.com/ln-channels

Ziet er prima uit, BCHboys zouden wensen dat hun mainnet zo groeide

https://txhighway.com _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184305212
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:03 schreef Zith het volgende:
https://bitcoinvisuals.com/ln-channels

Ziet er prima uit, BCHboys zouden wensen dat hun mainnet zo groeide

https://txhighway.com _O-
Ga nou maar dat filmpje kijken

ik heb geen bch 8-)
pi_184305233
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:58 schreef ChickenMan het volgende:
Ook al is het een jaar oud, in de whitepaper staat nog steeds niet uitgelegd hoe ze de routing van payments willen doen.
Lees de discussie tussen hem en That Guy in de comments onder de video. Rick Falkvinge weet hoe routing van het internet werkt en beredeneert alsof LN op dezelfde manier werkt. Maar zoals That Guy al aangeeft is LN niet hetzelfde opgebouwd als het internet.

En dat het een jaar oud is is wel degelijk relevant want LN is sindsdien enorm gegroeid en de gebruikerservaring is steeds maar beter aan het worden. De praktijk bewijst zijn ongelijk tot nu toe en men is nog lang niet klaar met doorontwikkelen en verbeteren.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184305395
Op Tidex heb ik MobileGO (Waves) coins, deze wil ik naar Bitfinex sturen om in te wisselen voor ETH, maar Tidex geeft aan invalid address. Ik weet mij te herinneren dat er MGO ETH en MGO Waves bestaat.

Hoe zet ik mijn MGO Waves nou om in ETH?
pi_184305472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Shit SNTR :( Roept u maar welke coin is het beste dan zet ik ze effe om
Ik wil geen direct beleggings- advies geven. SNTR is zeer risicovol en er is geen duidelijke reden waarom deze coin ineens bull zou worden (wat weer niet wil zeggen dat het niet kan gebeuren).

Ik had een paar suggesties ter onderzoek een stukje terug gegeven, toegeven ook risicovol, maar dan wel populair aan het worden en zijn net gelanceerd.

Uiteraard kan je ook gewoon Bitcoin kopen dat is altijd goed :)
pi_184305473
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:19 schreef xaban06 het volgende:
Op Tidex heb ik MobileGO (Waves) coins, deze wil ik naar Bitfinex sturen om in te wisselen voor ETH, maar Tidex geeft aan invalid address. Ik weet mij te herinneren dat er MGO ETH en MGO Waves bestaat.

Hoe zet ik mijn MGO Waves nou om in ETH?
Je kan ze swappen bij MobileGo ;)

https://swap.mobilego.io
pi_184305503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Lees de discussie tussen hem en That Guy in de comments onder de video. Rick Falkvinge weet hoe routing van het internet werkt en beredeneert alsof LN op dezelfde manier werkt. Maar zoals That Guy al aangeeft is LN niet hetzelfde opgebouwd als het internet.

En dat het een jaar oud is is wel degelijk relevant want LN is sindsdien enorm gegroeid en de gebruikerservaring is steeds maar beter aan het worden. De praktijk bewijst zijn ongelijk tot nu toe en men is nog lang niet klaar met doorontwikkelen en verbeteren.
Die "discussie" is vrij nietszeggend, beetje naar elkaar wijzen.

Ik blijf het wel frappant vinden dat ze in de whitepaper nog steeds niet beschreven hebben hoe ze de routing en pathfinding daadwerkelijk willen doen. En de vergelijking met een anti-gravity device is spot on (hoe ze het beschreven hebben).

Maar goed, ik vond het een grappig en leerzaam filmpje. De tijd zal het leren. Welke uitkomst het zal worden maakt me echt geen reet uit verder :P
pi_184305519
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan ze swappen bij MobileGo ;)
Hmm op Tidex kan ik mijn MGO Waves verkopen voor 0.00010003 BTC (¤ 0,34). Prima prijs, hoef ze niet te swappen.

Wordt wel duur om zo SNTR te kopen, wilde dat doen met MGO. Maar moet van MGO naar BTC naar ETH. Vervolgens ETH naar Hotbit, dan pas SNTR kunnen kopen.

Fee op fee op fee :D
pi_184305630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hmm op Tidex kan ik mijn MGO Waves verkopen voor 0.00010003 BTC (¤ 0,34). Prima prijs, hoef ze niet te swappen.

Wordt wel duur om zo SNTR te kopen, wilde dat doen met MGO. Maar moet van MGO naar BTC naar ETH. Vervolgens ETH naar Hotbit, dan pas SNTR kunnen kopen.

Fee op fee op fee :D
Maar nog steeds goedkoper dan de dikke winsten die je gaat behalen
pi_184305635
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:32 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Maar nog steeds goedkoper dan de dikke winsten die je gaat behalen
Dat sowieso
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:51:42 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_184306035
Edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Blik op 09-01-2019 20:47:25 (Verkeerde topic) ]
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:57:59 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184306188
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Mooi dit soort dingen altijd. Nooit luisteren naar wat er gezegd wordt en daar op in gaan maar meteen deflect deflect deflect.
Werkt hetzelfde als hier. als je iemand 10x onzin hoort praten luister je de 11e keer niet meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184306318
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Werkt hetzelfde als hier. als je iemand 10x onzin hoort praten luister je de 11e keer niet meer.
Zei je wat?
Vakman pur sang
pi_184306415
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Werkt hetzelfde als hier. als je iemand 10x onzin hoort praten luister je de 11e keer niet meer.
maar wie bepaalt of iets onzin is of niet?
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:14:39 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184306571
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zei je wat?
Dat vroeg je moeder gister ook
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:15:40 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184306607
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:08 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

maar wie bepaalt of iets onzin is of niet?
Wie niet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184307222
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:25 schreef ChickenMan het volgende:
Ik blijf het wel frappant vinden dat ze in de whitepaper nog steeds niet beschreven hebben hoe ze de routing en pathfinding daadwerkelijk willen doen. En de vergelijking met een anti-gravity device is spot on (hoe ze het beschreven hebben).
LN is er toch al lang en routing wordt toch al gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2019 20:49:00 ]
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2019 @ 20:52:06 #70
230491 Zith
pls tip
pi_184307446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:43 schreef Piva het volgende:

[..]

LN is er toch al lang en routing wordt toch al gedaan?
Jaaaa maaaar niet 100% efficiënt (lees, in 99.99% van de gevallen wel efficiënt) want de manier om dat te doen is nog niet ontdekt in de wiskunde.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184308861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:43 schreef Piva het volgende:

[..]

LN is er toch al lang en routing wordt toch al gedaan?
Nou ja, "al lang" is wel een relatief begrip als je het zo gebruikt.
pi_184309245
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 20:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Jaaaa maaaar niet 100% efficiënt (lees, in 99.99% van de gevallen wel efficiënt) want de manier om dat te doen is nog niet ontdekt in de wiskunde.
Oké, maar dan is inmiddels toch wel regelijk duidelijk (voor de technische mensen)?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 21:50 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, "al lang" is wel een relatief begrip als je het zo gebruikt.
Iets van 10 maanden toch al wel? In crypto staat dat ongeveer gelijk aan 3 beurs cyclus :p

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2019 22:06:27 ]
pi_184309500
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 22:04 schreef Piva het volgende:

[..]

Oké, maar dan is inmiddels toch wel regelijk duidelijk (voor de technische mensen)?

[..]

Iets van 10 maanden toch al wel? In crypto staat dat ongeveer gelijk aan 3 beurs cyclus :p
Ja ik vind dat Bitcoin er nog niet al lang is, dus denk dat we daar beetje langs elkaar heen praten :P
  donderdag 10 januari 2019 @ 00:01:03 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184311914
SNTR in het groen _O_

  donderdag 10 januari 2019 @ 00:05:36 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184311946
kiek um goan
pi_184312267
Moeeeen!
pi_184312377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:35 schreef MaGNeT het volgende:
Moeeeen!
0,12 cent EOY!
pi_184312381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:45 schreef BadVlad het volgende:

[..]

0,12 cent EOY!
Ik zou er tevreden mee zijn :D
pi_184312883
Trustcoin 40% up.
Nog steeds niet in de buurt van de oude prijs (sinds delisting van Bittrex) maar ze werken wel door.
pi_184313973
Weg moon :')
  donderdag 10 januari 2019 @ 08:39:08 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184314378
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:49 schreef sandertjuh het volgende:
Weg moon :')
Inderdaad :(
pi_184315475
Hmz...
pi_184315500
quote:
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:22:57 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184315683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 00:01 schreef leolinedance het volgende:
SNTR in het groen _O_

[ afbeelding ]
SNTR in het rood _O_

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184315815
Ondertussen zakken we lekker verder, alles weer naar de klote :')
pi_184315853
Mja, dit kon je redelijk aan zien komen imho.
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:45:20 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184315989
Achteraf is mooi wonen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184316085
Blijft toch een apart fenomeen dat gezamelijk stijgen en dalen. Alsof veel whales speculeren op "crypto" als geheel en niet op specifieke coins. Misschien dat dat vanuit een trading oogpunt verstandiger is maar verneukeratief en frustrerend is het wel :') ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:03:14 #89
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_184316226
quote:
8s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijft toch een apart fenomeen dat gezamelijk stijgen en dalen. Alsof veel whales speculeren op "crypto" als geheel en niet op specifieke coins. Misschien dat dat vanuit een trading oogpunt verstandiger is maar verneukeratief en frustrerend is het wel :') ;(
Altcoins koop je over het algemeen op exchanges met Bitcoin dus als BTC daalt en de BTC/X-coin koers niet veranderd dan daalt de waarde van de X-coin mee met BTC. Kortom, bij een Bitcoin Dump dan daalt het hele zooitje
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_184316275
Even corrigeren en weer door naar boven toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184316328
quote:
8s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijft toch een apart fenomeen dat gezamelijk stijgen en dalen. Alsof veel whales speculeren op "crypto" als geheel en niet op specifieke coins. Misschien dat dat vanuit een trading oogpunt verstandiger is maar verneukeratief en frustrerend is het wel :') ;(
In de meeste shitcoins zit amper volume/liquiditeit en het hangt allemaal af van bitcoin. Dus zo gek is het niet opzich.
pi_184316478
Ik zit gewoon in BTC en ga ook niet cashen maar zei 2 dagen geleden al dat dit eraan zat te komen. Wat me wel verbaast is hoe lang TRON doorknalt, de groei is daar ook wel uit voor de komende dagen denk ik.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:23:44 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184316526
Als Vechain een beetje stijging laat zien kan je er donder op zeggen dat kort daarna BTC inkakt :P
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:42:47 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_184316824
sasha35625 twitterde op donderdag 10-01-2019 om 11:31:23 @wirexapp, the largest UK-based provider of #crypto-friendly bank cards, has integrated $Waves in its platform, along with $BTC $ETH and $XRP. EU users are able to buy Waves with their credit card instantly and withdraw their Waves balance to debit cards. reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 11:46:08 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184316868
Waves jaar _O_
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:57:45 #96
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184317062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:20 schreef illusions het volgende:
Ik zit gewoon in BTC en ga ook niet cashen maar zei 2 dagen geleden al dat dit eraan zat te komen. Wat me wel verbaast is hoe lang TRON doorknalt, de groei is daar ook wel uit voor de komende dagen denk ik.
Al die tron fanboys willen de gratis BTT coins, die dumpt straks weer als een baksteen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184317071
Zaterdag staat een bankrun gepland in Frankrijk. Gaat fucking Frankrijk ons uit deze bearmarket halen ja?

Een tabaksverkoper gaat op 6500 locaties in FR bitcoin verkopen. De timing is wel eng goed!
  donderdag 10 januari 2019 @ 11:59:31 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184317089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:58 schreef Piva het volgende:
Zaterdag staat een bankrun gepland in Frankrijk. Gaat fucking Frankrijk ons uit deze bearmarket halen ja?

Een tabaksverkoper gaat op 6500 locaties in FR bitcoin verkopen. De timing is wel eng goed!
Ze willen de euro crashen, of dat geld dan in bitcoin gaat lijkt me sterk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184317138
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze willen de euro crashen, of dat geld dan in bitcoin gaat lijkt me sterk
Dat begrijp ik, maar banken zijn wel heel kwetsbaar als je ziet in wat voor getalen de yellowvest zijn in Frankrijk. Een geslaagde bankrun zit er dan wel in. En als de dominostenen eenmal beginnen te vallen gaat het hard.

Bitcoin is uiteindelijk het ultieme wapen/bescherming.
pi_184317592
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze willen de euro crashen, of dat geld dan in bitcoin gaat lijkt me sterk
Dus we kunnen zelf ook beter onze euro's inwisselen? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_184317808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:58 schreef Piva het volgende:
Zaterdag staat een bankrun gepland in Frankrijk. Gaat fucking Frankrijk ons uit deze bearmarket halen ja?

Een tabaksverkoper gaat op 6500 locaties in FR bitcoin verkopen. De timing is wel eng goed!
Het zou dik zijn. Geloof er alleen niks van dat je tegenwoordig nog veel mensen kan bewegen voor activistische doeleinden
pi_184318276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 11:58 schreef Piva het volgende:
Zaterdag staat een bankrun gepland in Frankrijk. Gaat fucking Frankrijk ons uit deze bearmarket halen ja?

Een tabaksverkoper gaat op 6500 locaties in FR bitcoin verkopen. De timing is wel eng goed!
Al die mensen die toch geen cent te makken hebben. :')

Bankrun is verder illegaal en gaat echt niet lukken, binnen no-time zitten die banken potdicht.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:24:34 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184318493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 12:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dus we kunnen zelf ook beter onze euro's inwisselen? :P
De dollar is zwak, euro wankelt, dus tsja wat is dan nog een goede stablecoin? :P De yen of de roebel ofzo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184318501
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Al die mensen die toch geen cent te makken hebben. :')

Bankrun is verder illegaal en gaat echt niet lukken, binnen no-time zitten die banken potdicht.
Je kan mensen moeilijk verbieden om hun geld op te nemen :P
Afijn, uiteraard kan je alle pin-apparaten uitschakelen maar dan tref je ook de mensen die contant opnemen om naar de markt te gaan. En pinnen op de markt is daar nog niet zo ingeburgerd ;)
pi_184318522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Al die mensen die toch geen cent te makken hebben. :')

Bankrun is verder illegaal en gaat echt niet lukken, binnen no-time zitten die banken potdicht.
Het oproepen tot een bankrun is strafbaar, je geld van de bank halen niet.
pi_184318548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan mensen moeilijk verbieden om hun geld op te nemen :P
Afijn, uiteraard kan je alle pin-apparaten uitschakelen maar dan tref je ook de mensen die contant opnemen om naar de markt te gaan. En pinnen op de markt is daar nog niet zo ingeburgerd ;)
Mja ten eerste hebben we het wel over de laagste laag in de maatschappij, dus het gaat om relatief weinig geld. Ten tweede zodra vast gesteld is dat het een bankrun is, mogen ze maatregelen treffen.

Denk dus dat het wel losloopt. :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 13:32:02 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184318608
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:25 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Het oproepen tot een bankrun is strafbaar, je geld van de bank halen niet.
Als er zaterdag rijen bij de bank staan dan gooien ze zo alles op slot hoor. Bankrun is echt onmogelijk tegenwoordig.
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:32:15 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184318613
Dan sluiten de banken gewoon hun deuren.

Internetbankieren? Ja sorry, we zijn offline.... technische issues. En voor u het vraagt, ja de pinautomaten zijn ook getroffen en al onze baliemedewerkers zitten plotseling in de ziektewet.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2019 @ 13:34:39 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184318648
Internetbankieren lost weinig op, haal je geen geld weg bij een bank (of jet moet alles in BTC stoppen, dat mag ook :P)
pi_184318661
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Dan sluiten de banken gewoon hun deuren.

Internetbankieren? Ja sorry, we zijn offline.... technische issues. En voor u het vraagt, ja de pinautomaten zijn ook getroffen en al onze baliemedewerkers zitten plotseling in de ziektewet.
En ook dan is het doel bereikt ;) Want hoe lang ga je dat volhouden als bank? De "gele hesjes" blijken een aardig uithoudingsvermogen te hebben. Het zijn Fransen, die zijn wel gewend om hun eigen land af te fikken.

En dat terwijl hun tanks achteruitkijkspiegels hebben zodat ze kunnen zien wat er aan het front gebeurt. Vreemde vogels.
pi_184318667
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Dan sluiten de banken gewoon hun deuren.

Internetbankieren? Ja sorry, we zijn offline.... technische issues. En voor u het vraagt, ja de pinautomaten zijn ook getroffen en al onze baliemedewerkers zitten plotseling in de ziektewet.
Wat denk je dat er dan gebeurd?
pi_184318960
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:23 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In before kthxbye.
pi_184318964
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

kthxbye heeft sowieso nog nooit winst gemaakt met crypto, ik begrijp zijn zure houding wel.
Een beetje begrip tonen voor elkaar, daar is niets mis mee.

kthxbye, je mag er zijn!
  donderdag 10 januari 2019 @ 13:57:35 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_184318982
sasha35625 twitterde op donderdag 10-01-2019 om 12:22:48 https://t.co/ZF6pv5PORE More details about our @wirexapp partnership. You can withdraw your $waves at ATM now! Woo-hoo! reageer retweet
wavesplatform twitterde op donderdag 10-01-2019 om 12:16:17 #Waves team is thrilled to announce a partnership with @wirexapp, a hybrid personal finance platform that provides #crypto wallets linked to physical and virtual Visa debit cards: https://t.co/ozptoAAhW8#Blockchain #Fintech $WAVES reageer retweet
Best groot. Naast BTC, LTC, ETH en XRP. Heb zelf de betatest gedraaid en werkt echt super.
pi_184319043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 01:53 schreef MaGNeT het volgende:
Trustcoin 40% up.
Nog steeds niet in de buurt van de oude prijs (sinds delisting van Bittrex) maar ze werken wel door.
Ah nog zo'n toppertje die ik aan jou te danken heb.
pi_184319105
https://nos.nl/artikel/22(...)-miljoen-dollar.html

Er is zoveel mis met dit nieuwsbericht :P
pi_184319319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En ook dan is het doel bereikt ;) Want hoe lang ga je dat volhouden als bank? De "gele hesjes" blijken een aardig uithoudingsvermogen te hebben. Het zijn Fransen, die zijn wel gewend om hun eigen land af te fikken.

En dat terwijl hun tanks achteruitkijkspiegels hebben zodat ze kunnen zien wat er aan het front gebeurt. Vreemde vogels.
Hoeveel geld zullen die gasten hebben? Stelletje werkloze relschoppers. :P
pi_184319496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:06 schreef KapBak het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-miljoen-dollar.html

Er is zoveel mis met dit nieuwsbericht :P
Dat is het voordeel van journalist zijn, je opdrachtgever begrijpt vaak nóg minder van het onderwerp dan jij zelf.
pi_184320219
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah nog zo'n toppertje die ik aan jou te danken heb.
Ik kan me niet voorstellen dat een intelligent persoon als jij een coin aankoopt zonder zich eerst goed in te lezen.

Geld steken in een willekeurige coin waar een noob op FOK! geld in heeft gestoken is natuurlijk nooit slim.
pi_184320799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een intelligent persoon als jij een coin aankoopt zonder zich eerst goed in te lezen.

Geld steken in een willekeurige coin waar een noob op FOK! geld in heeft gestoken is natuurlijk nooit slim.
_O-
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2019 @ 16:02:58 #121
230491 Zith
pls tip
pi_184320895
wrm laat je jezelf zo pwnen kthxbye kom op man

laat dit de laatste keer zijn dat je het onderspit delft
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:07:18 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184320976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:35 schreef Piva het volgende:

[..]

Wat denk je dat er dan gebeurd?
Niets, banken zijn toch wereldwijd en echt niet alleen actief in Frankrijk alleen.

Daarnaast komt er een max wat elk persoon per dag kan en mag opnemen. Zolang niet iedereen tegelijk zijn geld kan claimen is er niets aan de hand. Genoeg tijd voor banken om met hun vermogens heen en weer te schuiven
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184321005
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 14:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah nog zo'n toppertje die ik aan jou te danken heb.
Hoe groot is dat lijstje?
pi_184321577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niets, banken zijn toch wereldwijd en echt niet alleen actief in Frankrijk alleen.

Daarnaast komt er een max wat elk persoon per dag kan en mag opnemen. Zolang niet iedereen tegelijk zijn geld kan claimen is er niets aan de hand. Genoeg tijd voor banken om met hun vermogens heen en weer te schuiven
Ja, dat zal het algemene vertrouwen in de Franse banken vast goed doen, als ze naar dergelijke instrumenten gaan grijpen, is het over en uit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184321705
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:57 schreef Afwazig het volgende:
sasha35625 twitterde op donderdag 10-01-2019 om 12:22:48 https://t.co/ZF6pv5PORE More details about our @wirexapp partnership. You can withdraw your $waves at ATM now! Woo-hoo! reageer retweet
wavesplatform twitterde op donderdag 10-01-2019 om 12:16:17 #Waves team is thrilled to announce a partnership with @wirexapp, a hybrid personal finance platform that provides #crypto wallets linked to physical and virtual Visa debit cards: https://t.co/ozptoAAhW8#Blockchain #Fintech $WAVES reageer retweet
Best groot. Naast BTC, LTC, ETH en XRP. Heb zelf de betatest gedraaid en werkt echt super.
sasha35625 twitterde op donderdag 10-01-2019 om 08:19:49 Finally got verified on Twitter! check the beautiful blue tick. Had to endure a lot for this :) reageer retweet
Dit is natuurlijk ook groot nieuws, dit betekent een behoorlijke boost voor de stats van de Shill Master en krijgt hij instant toegang tot allerlei nieuwe spells.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 10 januari 2019 @ 16:49:34 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184321712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:42 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, dat zal het algemene vertrouwen in de Franse banken vast goed doen, als ze naar dergelijke instrumenten gaan grijpen, is het over en uit.
Beter dan het alternatief
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184321849
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niets, banken zijn toch wereldwijd en echt niet alleen actief in Frankrijk alleen.

Daarnaast komt er een max wat elk persoon per dag kan en mag opnemen. Zolang niet iedereen tegelijk zijn geld kan claimen is er niets aan de hand. Genoeg tijd voor banken om met hun vermogens heen en weer te schuiven
Hmmkkay. Je hebt duidelijk veel ervaring met bankruns.
pi_184321892
Toch nog maar even ¤25 gepind, mocht die bankrun toch overslaan naar Nederland dan kan ik iig nog een kapsalon halen.

In b4 patat/friet discussie.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:03:34 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184322025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:56 schreef Piva het volgende:

[..]

Hmmkkay. Je hebt duidelijk veel ervaring met bankruns.
Nouja, kijk gewoon wat er een paar jaar geleden in Griekenland gebeurde.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:11:07 #130
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_184322185
Het is patat.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_184322217
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:11 schreef TimKuik het volgende:
Het is patat.
Deze man weet.
pi_184322977
Januaridip.
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:51:38 #133
62913 Blik
The one and Only!
pi_184323019
Btc :(
pi_184323051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:58 schreef MaGNeT het volgende:
kan ik iig nog een kapsalon halen.

goed idee! deze avond ook maar achter frieten gaan *O*
pi_184323078
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:11 schreef TimKuik het volgende:
Het is patat.
Dit.

Oh en alles naar de tering :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184323121
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Beter dan het alternatief
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nouja, kijk gewoon wat er een paar jaar geleden in Griekenland gebeurde.
Ja, liever een scenario zoals in Griekenland, Cyprus of Venezuela dan het gewoon te laten gebeuren en banken die het niet aankunnen gewoon om te laten vallen. Niets mis met survival of the fittest, conjunctuur is natuurlijk en zou niet moeten worden tegengewerkt door bemoeizuchtige overheden en bange neurotische burgers.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184323307
We zijn de -80% weer door. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:08:02 #138
131603 Afwazig
Serious business
pi_184324381
RIP alle PoW coins behalve BTC (of die hashpower met BTC delen)

DoveyWan twitterde op donderdag 10-01-2019 om 18:18:10 Had a SUPER interesting discussion tonight on $ETC 51% attack with a group of top miners. Literally each one of them can easily do it. We talked about cost, timing, feasibility and ethics of 51% attack. TLDR: 51% attack is the evolutionary feature of PoW coins. Thread 👇 https://t.co/qojB2O04Uu reageer retweet
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:19:13 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184324572
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Januaridip.
Januhairy
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:28:09 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184324766
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SNTR in het rood _O_

[ afbeelding ]
Kuuuuuut
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:28:53 #141
131603 Afwazig
Serious business
pi_184324782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:49 schreef chroestjov het volgende:

[..]

sasha35625 twitterde op donderdag 10-01-2019 om 08:19:49 Finally got verified on Twitter! check the beautiful blue tick. Had to endure a lot for this :) reageer retweet
Dit is natuurlijk ook groot nieuws, dit betekent een behoorlijke boost voor de stats van de Shill Master en krijgt hij instant toegang tot allerlei nieuwe spells.
Sashagod. Mancrush :{
pi_184324890
Wat is deze? Nieuwe megadump?
Vakman pur sang
pi_184325116
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:11 schreef TimKuik het volgende:
Het is patat.
Randstad: patat
Brabant/Limbabwe: friet

Het leven kan zo simpel zijn.
pi_184325277
Toch gek hé, al die forks van woorden. Patat, friet, chips in het Engels. allemaal hetzelfde
pi_184325476
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Randstad: patat
Brabant/Limbabwe: friet

Het leven kan zo simpel zijn.
Beperkte blik heb je dan :')
Vakman pur sang
pi_184325885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:08 schreef Afwazig het volgende:
RIP alle PoW coins behalve BTC (of die hashpower met BTC delen)

DoveyWan twitterde op donderdag 10-01-2019 om 18:18:10 Had a SUPER interesting discussion tonight on $ETC 51% attack with a group of top miners. Literally each one of them can easily do it. We talked about cost, timing, feasibility and ethics of 51% attack. TLDR: 51% attack is the evolutionary feature of PoW coins. Thread 👇 https://t.co/qojB2O04Uu reageer retweet
Komodo gaat goede zaken doen deze periode *O*
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:34:34 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_184325946
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:31 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Komodo gaat goede zaken doen deze periode *O*
Dit zeg jij al zolang ik me het kan herinneren :P
pi_184326677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit zeg jij al zolang ik me het kan herinneren :P
Geduld is een schone zaak ;(
pi_184326944
pi_184327146
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak ;(
Precies gewoon hoddle net als met Vechain. ^O^
Vakman pur sang
pi_184327204
Ik hoop dat we snel sub-3k gaan zodat Eggstc weer komt posten om zijn TA te shillen. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184328436
Patatje ketchup
pi_184329152
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is deze? Nieuwe megadump?
Volgens mij is dit gewoon dezelfde gast die al maanden die spikes veroorzaakt in stappen van 200 dollar. Ik voorspel voor morgen 3900 of 3500 Bitfinex prijs (want die check ik eigenlijk altijd)
pi_184333649
Iemand up to date betreft Verge? Beste knallert.
pi_184333800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 23:08 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij is dit gewoon dezelfde gast die al maanden die spikes veroorzaakt in stappen van 200 dollar. Ik voorspel voor morgen 3900 of 3500 Bitfinex prijs (want die check ik eigenlijk altijd)
"dezelfde gast", je betrekt dit op een enkel persoon, echt? :P
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:39:48 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184334356
Na de waves euforie van eind vorige maand is de coin binnen zo'n 2,5 week ook weer zo'n 40% van zijn waarde in sats verloren :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184334613
cryptoguru075 twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 10:47:27 Curious volume on #XVG. Whales at play for unknown reason. First #Factom, then #ChainLink and #TRX, now #Verge, all pumped and dumped without news or releases. Game of manipulation is obvious, lets see how this will play out. #btc #xrp #eth #crypto reageer retweet
pi_184335097
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:39 schreef Rossdale het volgende:
Na de waves euforie van eind vorige maand is de coin binnen zo'n 2,5 week ook weer zo'n 40% van zijn waarde in sats verloren :X
Shitcoin. Was algemeen bekend dacht ik?
pi_184335295
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Shitcoin. Was algemeen bekend dacht ik?
Boeiend. Geld is geld. En trouwens, het was Wavesmaand.
pi_184335312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Boeiend. Geld is geld. En trouwens, het was Wavesmaand.
Nee, dat is volgende maand pas volgens mij.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 11:43:02 #161
131603 Afwazig
Serious business
pi_184335318
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee, dat is volgende maand pas volgens mij.
Volgens mij ook.
pi_184335344
Maa vandaag is internationale aftrekdag. Vandaar dat Verge zo'n dikke groene vertoont.
pi_184335476
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:39 schreef Rossdale het volgende:
Na de waves euforie van eind vorige maand is de coin binnen zo'n 2,5 week ook weer zo'n 40% van zijn waarde in sats verloren :X
Lekker toch? Je verkoopt een deel als het moon gaat en je kan nu weer flink meer terug kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 11:52:31 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:14:25 #164
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184337118
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Precies gewoon hoddle net als met Vechain. ^O^
Vechain moet je pingpongen. Niks zo voorspelbaar als de koers van Vechain.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184339093
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Vechain moet je pingpongen. Niks zo voorspelbaar als de koers van Vechain.
Oh, ik dacht gewoon altijd shorten.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:00:23 #166
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184339325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, ik dacht gewoon altijd shorten.
Nee, dat is bitcoin
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184342586
Moon?
pi_184342644
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
Moon?
Nee, veel bewolking.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_184346322
Daaaaag eth....
pi_184347862
Dumpen van ethereum is begonnen.

Nu weg die munt voor de 16de
pi_184347897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Dwaalboy het volgende:
Dumpen van ethereum is begonnen.

Nu weg die munt voor de 16de
Domste wat je kan doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_184348988
L2B's Mixcloud
pi_184357290
edit: NVM - blockfolio deed gek
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:17:52 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184357318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
edit: NVM - blockfolio deed gek
Fake news!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184357560
Verge is gewoon een coin die op heel veel exchanges staat dus die gaat voorlopig nergens heen. Lekker HODLEN man
pi_184358603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
Verge is gewoon een coin die op heel veel exchanges staat dus die gaat voorlopig nergens heen. Lekker HODLEN man
Verge HODLEN :')
pi_184358719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Dwaalboy het volgende:
Dumpen van ethereum is begonnen.

Nu weg die munt voor de 16de
Huh? Wat denk jij dat er de 16de precies gaat gebeuren? :P
pi_184359485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Huh? Wat denk jij dat er de 16de precies gaat gebeuren? :P
Constantinople hardfork.

https://medium.com/shakep(...)to-know-c2ed32e73aa5

Dwaalboy gooit er wel vaker een oneliner in zonder enige context. Vaak om XRP te shillen, nu tegen ETH. Ik vind het best vermoeiend.
pi_184360103
De 1w grafiek begint wel bijzonder veel op die van 2013-'14 te lijken zeg.
Destijds daalden we grofweg van dec tot dec. Een jaar dus. Nu dalen we inmiddels ook een jaar.
Nog ff een spike omlaag sub 3k en dan weer eens een keer omhoog kijken of is dit te positief gedacht?

Inb4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door roislecxe op 12-01-2019 16:15:08 ]
Forcefield City Bewoner
pi_184363560
Deze beren markt zorgt wel echt voor parreltjes;

https://www.reddit.com/r/(...)ughing_at_people_for
  zaterdag 12 januari 2019 @ 19:37:23 #181
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184364409
Vanavond het verdriet maar weer verzuipen.
Hmz...
pi_184364501
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:37 schreef Koelkastje het volgende:
Vanavond het verdriet maar weer verzuipen.
je hebt nog geld voor drank?
  zaterdag 12 januari 2019 @ 20:13:14 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184365053
Op de pof in de stamkroeg
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184365295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:22 schreef roislecxe het volgende:
Nog ff een spike omlaag sub 3k en dan weer eens een keer omhoog kijken of is dit te positief gedacht?

Dat is wel wat Tone Vays al heel lang roept. Ik hoop het, nog één keer écht cheap coins kunnen kopen en dan slow moon :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_184366724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
Verge is gewoon een coin die op heel veel exchanges staat dus die gaat voorlopig nergens heen. Lekker HODLEN man
De Verge wallet doet het ook meteen en probleemloos out of the box.
Maakt trouwens niet uit welke je kiest, of je nu de windows of android wallet neemt, in 2 minuten werkt de wallet.... Niet dus.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 21:48:56 #186
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_184367034
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

je hebt nog geld voor drank?
:D!
Hmz...
  zondag 13 januari 2019 @ 00:01:02 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184369207
Hoe is het met godencoin SNTR? Kunnen we al Lambo's bestellen?
  zondag 13 januari 2019 @ 00:04:48 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184369294
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184370953
WCT :D
pi_184372931
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 01:44 schreef MaGNeT het volgende:
WCT :D
Ja had een sellorder gezet op .37xxx maar was net te laat zo te zien ;)
[P]otverdorie
  zondag 13 januari 2019 @ 09:42:26 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_184373062
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 01:44 schreef MaGNeT het volgende:
WCT :D
Beste beslissing die ik eind vorig jaar heb genomen is door nog wat fiat erin te pompen en Waves te kopen (op 80 cent ongeveer, 25k sats) en dat gelijk om te zetten in WCT op 0.13 Waves per WCT.

Waves op 2.60 @ 70k sats en WCT op 0.36 _O_. WCT bag dumpen voor de airdrop en een beste lading Waves erbij
pi_184373089
quote:
beetje same story als waves dus met vostok
pi_184374601
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 09:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

beetje same story als waves dus met vostok
Nope.

Waves haalt de beloofde transactiesnelheid, regelmatig bewezen bij airdrops.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 13-01-2019 11:45:12 ]
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2019 @ 11:48:24 #194
230491 Zith
pls tip
pi_184374777
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 09:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

beetje same story als waves dus met vostok
Beetje zoals vechain hahahaha gotteemmm
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184374908
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Beetje zoals vechain hahahaha gotteemmm
Bij Vechain doen ze alle transacties handmatig. Werknemers in China zijn zo goedkoop dat dat minder kost dan een dure, snelle blockchain ontwikkelen.

Dat zie je natuurlijk niet, zit allemaal achter het luikje.
pi_184375009
Mooi om mee te maken allemaal. De lui die het hardst schreeuwden van deze munt gaat gegarandeerd maal 10 enz. hoor je nu nog een beetje klagen en halflaf beweren ja gewoon hodl. En de mensen die rustig en nuchter de boel bekeken zijn nog opgewekt en maken nu zelfs nog winst. Door puur in de goede (lees niet overhypedte) projecten gestapt te zijn. ^O^
Vakman pur sang
pi_184375241
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi om mee te maken allemaal. De lui die het hardst schreeuwden van deze munt gaat gegarandeerd maal 10 enz. hoor je nu nog een beetje klagen en halflaf beweren ja gewoon hodl. En de mensen die rustig en nuchter de boel bekeken zijn nog opgewekt en maken nu zelfs nog winst. Door puur in de goede (lees niet overhypedte) projecten gestapt te zijn. ^O^
Ik ben vorig jaar in Zubadan gestapt, 40% meer rendement.
pi_184375328
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in Zubadan gestapt, 40% meer rendement.
Wat is Zuba dan?
[P]otverdorie
pi_184375948
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:18 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat is Zuba dan?
Dingen rondpompen. Beetje pump en dump eigenlijk.
pi_184376273
quote:
Ik verstond CryptoBrazzers :')
pi_184376335
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nope.

Waves haalt de beloofde transactiesnelheid, regelmatig bewezen bij airdrops.
Abstract gezien is het wel hetzelfde. De huidige solution voldoet niet en wordt er gegrepen naar een gecentraliseerde solution.

Tron haalt de transactiesnelheden niet maar heeft blijkbaar wel een usecase. Waves haalt de transactie snelheden maar niemand wil het gebruiken, gezien de roep om vostok.

Same shit, different story.
pi_184376362
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Beetje zoals vechain hahahaha gotteemmm
Kweeni mannn, vechain staat met één van hun solutions op de frontpage van hun betalende klant: https://www.dnvgl.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2019 13:10:17 ]
pi_184376430
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Abstract gezien is het wel hetzelfde. De huidige solution voldoet niet en wordt er gegrepen naar een gecentraliseerde solution.

Tron haalt de transactiesnelheden niet maar heeft blijkbaar wel een usecase. Waves haalt de transactie snelheden maar niemand wil het gebruiken, gezien de roep om vostok.

Same shit, different story.
Waves blockchain is open, wordt gebruikt voor ICO's, DEX en andere openbare projecten.

Vostok is een gesloten blockchain, voor bedrijven of overheden die dat nodig hebben.

Er is vraag naar, Sasha levert.

Maar goed, je ongegronde haat op Waves is hier wel bekend inmiddels.
  zondag 13 januari 2019 @ 13:31:45 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184376864
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waves blockchain is open, wordt gebruikt voor ICO's, DEX en andere openbare projecten.

Vostok is een gesloten blockchain, voor bedrijven of overheden die dat nodig hebben.

Er is vraag naar, Sasha levert.

Maar goed, je ongegronde haat op Waves is hier wel bekend inmiddels.
Maar waarom zou de Waves token nog waarde hebben na de vostok airdrop?

De komst van vostok is toch juist het bewijs dat het wavesplatform niet gewenst is? Dan is het gewoon een eth kloon met een eigen dex. Daar zijn ze niet bepaald uniek in.

Dit is een serieuze vraag trouwens, niet om te klooien.

De aankondiging van Vostok was de reden waarom ik begin vorig jaar mijn laatste waves van de hand had gedaan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184377129
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar waarom zou de Waves token nog waarde hebben na de vostok airdrop?

De komst van vostok is toch juist het bewijs dat het wavesplatform niet gewenst is? Dan is het gewoon een eth kloon met een eigen dex. Daar zijn ze niet bepaald uniek in.

Dit is een serieuze vraag trouwens, niet om te klooien.

De aankondiging van Vostok was de reden waarom ik begin vorig jaar mijn laatste waves van de hand had gedaan.
En een serieus antwoord.

Omdat Vostok niet bruikbaar is voor wat Waves nu doet. Het is gesloten, voordeel daarvan is dat het minder nodes nodig heeft die ook nog eens met een lagere latency kunnen communiceren, wat de maximum TPS zonder ingewikkelde kunstgrepen verhoogt.

Je moet Waves zien als het internet, voor iedereen toegankelijk, een eigen decentrale exchange, ICO's kunnen er op bouwen, smart contracts, atomic cross-chain swaps, een openbare blockexplorer.

Vostok moet je zien als een intranet voor bedrijven, banken en overheden of andere diensten die met vertrouwelijke gegevens werken. Je hebt er niets aan als je een ICO wil organiseren of andere controleerbare activiteiten / DEX op wil draaien.

Voor beiden is een markt, voor Sasha een zakelijke optie die hij benut.

En een Eth kloon zie ik niet als belediging. Eth heeft zijn schaling voor transacties nog niet op orde, loopt regelmatig vast bij ICO's of Crypto Kitties. Waves kan dat nu al aan omdat ze eerst ingezet hebben op schaalbaarheid maar heeft daardoor nu ook pas Ride en RideOn voor elkaar.

Overigens ligt dat vooral aan het succes van Eth, het is eigenlijk nog beta en groeide veel harder dan Vitalik zag aankomen. Dat heeft hij in interviews wel eens gezegd, heb daar destijds ook een bron bij gegeven.

Ethereum verwerkt smart contracts ook heel anders, met "fuel" door transacties. Zonder "fuel" staan de smart contracts stil en het is vrij lomp en traag. Waves pakt dat anders aan, ziet "smart contracts" niet als de motor van z'n blockchain maar als extra feature voor de blockchain.

Beide projecten staan nog voor een groot onontgonnen gebied, doen dingen die niet eerder gedaan zijn en benaderen het uiteraard ook anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 13-01-2019 14:01:42 ]
pi_184377453
Klinkt een beetje als wat Vechain doet maar minder goed.
pi_184377505
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar in Zubadan gestapt, 40% meer rendement.
Zeker, heb veel.Zubadan verkocht, wordt gretig afgenomen, wat wil je ook, goed product en super rendement.
Vakman pur sang
pi_184377517
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Klinkt een beetje als wat Vechain doet maar minder goed.
Ik moet er toch maar eens serieus naar gaan kijken.

Waar vind ik de Windows wallet?
pi_184377597
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik moet er toch maar eens serieus naar gaan kijken.

Waar vind ik de Windows wallet?
Een windows wallet nodig hebben en denken dat iedereen en zijn moeder dit gaan downloaden en niet gewoon je blockchain als onzichtbare layer integreren in de bestaande toepassingen/apps van betalende klanten :')
  zondag 13 januari 2019 @ 14:17:10 #211
131603 Afwazig
Serious business
pi_184377607
Dat mensen nog op die onzin van Dima ingaan man. Die kerel komt echt alleen maar onzin uit. Zo weinig kennis van zaken en zo'n grote bek :D :')
pi_184377641
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Een windows wallet nodig hebben en denken dat iedereen en zijn moeder dit gaan downloaden en niet gewoon je blockchain als onzichtbare layer integreren in de bestaande toepassingen/apps van betalende klanten :')
Huh, wat bedoel je? Heeft Vechain geen wallet dan?
pi_184377663
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Huh, wat bedoel je? Heeft Vechain geen wallet dan?
nee
pi_184377702
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:17 schreef Afwazig het volgende:
Dat mensen nog op die onzin van Dima ingaan man. Die kerel komt echt alleen maar onzin uit. Zo weinig kennis van zaken en zo'n grote bek :D :')
goed verhaal, lekker kort

inhoudelijk ook
pi_184377730
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee
Hoe bewaar je je VET tokens nu dan? Serieuze vraag.
pi_184377756
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee
.tuurlijk zo lean mogelijk blijven zodat de winst eerder naar de coin en node bezitters gaan.
Geniaal! :')
Vakman pur sang
pi_184377780
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeker, heb veel.Zubadan verkocht, wordt gretig afgenomen, wat wil je ook, goed product en super rendement.
Ik heb behoorlijk wat Ta gedaan met Zubadan, meer dan EggsTC denk ik zelfs.
Tr en Tb ook overigens.

dT van ~3 tot 5, ziet er goed uit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 januari 2019 @ 14:41:58 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184378135
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe bewaar je je VET tokens nu dan? Serieuze vraag.
Mobile wallet
pi_184378165
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe bewaar je je VET tokens nu dan? Serieuze vraag.
ledger
pi_184378345
Tip me nog maar eens als de Windows wallet er is ;) Dan ga ik het project wel eens verder bekijken.

Kan je er ook tokens op aanmaken enzo? En coins staken? Is er een DEX?
pi_184378488
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Tip me nog maar eens als de Windows wallet er is ;) Dan ga ik het project wel eens verder bekijken.

Kan je er ook tokens op aanmaken enzo? En coins staken? Is er een DEX?
Nee, nee en nee
[P]otverdorie
pi_184378658
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 15:00 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Nee, nee en nee
Nou moe.

pi_184378684
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Tip me nog maar eens als de Windows wallet er is ;) Dan ga ik het project wel eens verder bekijken.

Kan je er ook tokens op aanmaken enzo? En coins staken? Is er een DEX?
Even geduld tot devcon eind januari. Dan komt er een wallet SDK als ik het goed begrepen heb: timestamp doet het niet: 6:48

- Tokens nee. Maar als je een usecase hebt kan kan je voor ondersteuning wel terecht bij vechain om op het platform te ontwikkelen.
- Staken ja.
- Dex nee. Wel een exchange.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2019 15:12:39 ]
pi_184380302
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 13:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En een serieus antwoord.

Omdat Vostok niet bruikbaar is voor wat Waves nu doet. Het is gesloten, voordeel daarvan is dat het minder nodes nodig heeft die ook nog eens met een lagere latency kunnen communiceren, wat de maximum TPS zonder ingewikkelde kunstgrepen verhoogt.

Je moet Waves zien als het internet, voor iedereen toegankelijk, een eigen decentrale exchange, ICO's kunnen er op bouwen, smart contracts, atomic cross-chain swaps, een openbare blockexplorer.

Vostok moet je zien als een intranet voor bedrijven, banken en overheden of andere diensten die met vertrouwelijke gegevens werken. Je hebt er niets aan als je een ICO wil organiseren of andere controleerbare activiteiten / DEX op wil draaien.

Voor beiden is een markt, voor Sasha een zakelijke optie die hij benut.

En een Eth kloon zie ik niet als belediging. Eth heeft zijn schaling voor transacties nog niet op orde, loopt regelmatig vast bij ICO's of Crypto Kitties. Waves kan dat nu al aan omdat ze eerst ingezet hebben op schaalbaarheid maar heeft daardoor nu ook pas Ride en RideOn voor elkaar.

Overigens ligt dat vooral aan het succes van Eth, het is eigenlijk nog beta en groeide veel harder dan Vitalik zag aankomen. Dat heeft hij in interviews wel eens gezegd, heb daar destijds ook een bron bij gegeven.

Ethereum verwerkt smart contracts ook heel anders, met "fuel" door transacties. Zonder "fuel" staan de smart contracts stil en het is vrij lomp en traag. Waves pakt dat anders aan, ziet "smart contracts" niet als de motor van z'n blockchain maar als extra feature voor de blockchain.

Beide projecten staan nog voor een groot onontgonnen gebied, doen dingen die niet eerder gedaan zijn en benaderen het uiteraard ook anders.
Hierop inhakend -

Ik heb afgelopen jaar bij diverse lezingen gezeten van (m.n.) overheidsinstanties die complete processen op de blockchain hebben gezet als pilots. Allemaal zijn ze lyrisch. Geen enkele is uiteindelijk in gebruik genomen.

De gemene deler daarin is dat de techniek op dit moment nog (veel) te kwetsbaar is. Een mooi voorbeeld daarvan is idd cryptokitties. De techniek is er qua vorm wel, maar is nog te jong om volledig decentraal daadwerkelijk in gebruik te nemen voor veel grote organisaties.

Neem bijvoorbeeld de activatie van waves smart assets. 1 node had in eerste instantie niet gestemd, waardoor in principe het verhaal vooralsnog niet door zou gaan. Dat is voor de 'investeerders' nog niet eens zo heel erg, maar stel dat je (als overheid / groot bedrijf) afhankelijk bent van één node voor vooruitgang. En wat nou als de eigenaar van die node iets overkomt of dwars wil gaan liggen.

Daarbij vinden veel grote organisaties het erg prettig dat ze, zeker als ze bedrijfsprocessen op de blockchain gaan uitvoeren, dit zoveel mogelijk in eigen beheer doen (ook m.b.t. wetgeving, zoals AVG maar ook bijvoorbeeld bij overheden maximale afhandeltermijnen etc.)

Misschien als er tientallen duizenden nodes zijn over de hele wereld, waarmee stabiliteit meer geborgd kan worden dat t.z.t. organisaties wel gebruik durven maken. Ik denk dat dit ook het 'utopische' beeld is van blockchain, maar ik ben persoonlijk zeer enthousiast dat Waves een oplossing biedt voor organisaties die wel met de techniek willen gaan werken, maar niet afhankelijk willen zijn van een vrij jong product wat op zijn best is met vergaande decentralisatie, stabiliteit en voorspelbaarheid. En zover is dat onderdeeltje van de techniek gewoon nog niet.

Overigens los van waves, is dit dus een 'probleem' met de adoptatie van blockchain voor reguliere al dan niet grote organisaties. Geen enkel bedrijf zal nu volledig afhankelijk willen zijn in hun bedrijfsprocessen van een kwetsbare chain waarop je zelf minimaal invloed kan uitoefenen. Daar hangt gewoon teveel van af. Dus als je de mogelijkheid krijgt om de techniek te gebruiken zonder de nadelen van de 'jonge' techniek, dan is dat naar mijn idee gewoon een markt waar waves zich in gaat profileren.

Dus ik vind het zowel voor waves, als voor algemene ontwikkeling en adoptatie van blockchaintechnologie een goede zet.
  zondag 13 januari 2019 @ 16:31:52 #225
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184380430
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik moet er toch maar eens serieus naar gaan kijken.

Waar vind ik de Windows wallet?
Comet in de Chrome store

https://www.google.com/am(...)-vechain-wallet/amp/
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 13 januari 2019 @ 16:36:21 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184380490
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Tip me nog maar eens als de Windows wallet er is ;) Dan ga ik het project wel eens verder bekijken.

Kan je er ook tokens op aanmaken enzo? En coins staken? Is er een DEX?
Nee geen tokens op aanmaken, wel ICO's die door Vechain goedgekeurd worden (beetje ala Apple store).

Ja je VET genereert VTHO een 2e token zoals je Neo en Gas hebt.

Geen dex, wel OceanEx. Is nog in bèta en nu gewoon een normale exchange, wordt in de toekomst een dex op de vechain blockchain. Is in dat geval nog niet zo ver als Waves.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 13 januari 2019 @ 17:21:22 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184381235
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
Tip me nog maar eens als de Windows wallet er is ;) Dan ga ik het project wel eens verder bekijken.

Kan je er ook tokens op aanmaken enzo? En coins staken? Is er een DEX?
https://vechaininsider.co(...)omet-vechain-wallet/

'Staken' gaat automatisch. Hoef je geen hardware draaiend voor te houden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184381264
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

https://vechaininsider.co(...)omet-vechain-wallet/

'Staken' gaat automatisch. Hoef je geen hardware draaiend voor te houden.
Ok, 1.4% per jaar zag ik. Bij PIVX heb ik nu zo'n 5% per jaar dus voel nog geen noodzaak om te switchen.

Maar goed, het was ook meer de interesse, ik investeer niet in Chinese projecten.
pi_184381416
We zakken nog wat verder
pi_184381939
Nu snel die ethereum dumpen/ruilen gaat niks worden. Shit munt
pi_184382027
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:53 schreef Dwaalboy het volgende:
Nu snel die ethereum dumpen/ruilen gaat niks worden. Shit munt
Kontext bitte.
pi_184382797
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kontext bitte.
Shitcoin in de cryptowereld
pi_184383170
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:53 schreef Dwaalboy het volgende:
Nu snel die ethereum dumpen/ruilen gaat niks worden. Shit munt
Waarom
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_184383996
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Waarom
Dwaalspoor.
Vakman pur sang
pi_184383999
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Waarom
Veel waarde van ETH komt uiteraard van ICO's, een fenomeen wat veel minder voorkomt tegenwoordig. Daarnaast zijn er uiteraard betere coins.
pi_184384478
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 19:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Veel waarde van ETH komt uiteraard van ICO's, een fenomeen wat veel minder voorkomt tegenwoordig. Daarnaast zijn er uiteraard betere coins.
De laatste contextloze rant van Dwaalboy ging over 16 januari, de Constantinople hard fork. Dat heeft met ICO's op zich weinig te maken.
pi_184384657
De Constantinople hard fork is niet de eerst en ook niet de laatste fork die nodig is om ETH te verbeteren, en er zitten echt wel goede verbeteringen in op gebied van privacy en eenvoudiger programmeren van contracten.

En als je dan alleen de FUD er omheen leest, tsja...

Het is natuurlijk ook de voorbereiding op Serenity, met de "difficulty bom" waardoor PoW mining difficulty door het dak gaat en we straks full PoS gaan.

Het holden van ETH wordt dan wel weer interessant voor het staken, minen uiteraard niet meer. De vraag naar ETH zou dus kunnen toenemen...
pi_184385520
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ok, 1.4% per jaar zag ik. Bij PIVX heb ik nu zo'n 5% per jaar dus voel nog geen noodzaak om te switchen.

Maar goed, het was ook meer de interesse, ik investeer niet in Chinese projecten.
Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
pi_184385631
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
Bij de afhaal-Chinees weten ze al ongeveer wat ik ga bestellen, nog voor ik het zelf weet ;)

Ik heb problemen met de Chinese overheid en de invloed daarvan op projecten. Veel projecten zijn ook te gesloten, het is onduidelijk wat er in de keuken achter het luikje gaande is, al is Vechain daar nog een redelijk positieve uitzondering op.
Velen zijn de ICO's die in 2017 na een ICO verbod van de Chinese overheid teruggedraaid moesten worden alweer vergeten blijkbaar.
Zelfs al heeft een besluit van de Chinese overheid geen effect op een specifiek project, vaak wel op de koers, zoals NEO dat toen fors in elkaar klapte.
pi_184386758
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
Als je liever niet in een werelddeel investeert maakt je geen racist hoor. :')
Vakman pur sang
pi_184386789
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als je liever niet in een werelddeel investeert maakt je geen racist hoor. :')
Zubadan is Japans, daar heb ik dan wel weer in geïnvesteerd.
De Ta zag er ook goed uit.
pi_184386864
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zubadan is Japans, daar heb ik dan wel weer in geïnvesteerd.
De Ta zag er ook goed uit.
Zubadan kent ook een erg steile rendementscurve, de verwachting voor 2019 is een stijging van +200% op de EU markten alleen al.
Vakman pur sang
pi_184386999
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
Racisme. :') :') :') |:(
  zondag 13 januari 2019 @ 21:46:39 #244
131603 Afwazig
Serious business
pi_184387112
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
Racisme :D. Gast.
  † In Memoriam † zondag 13 januari 2019 @ 21:53:12 #245
230491 Zith
pls tip
pi_184387231
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 20:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je gewoon zo open en bloot je kortzichtige racisme toegeeft :')

Wat de boer niet kent...
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:02 schreef Zith het volgende:
wrm laat je jezelf zo pwnen kthxbye kom op man

laat dit de laatste keer zijn dat je het onderspit delft
Niet naar mijn advies luisteren :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184387358
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:53 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Niet naar mijn advies luisteren :N
Zelfkastijding is voor sommige mensen ook een manier om invulling te geven aan het leven.
Oordeel niet te hard.
pi_184387391
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zubadan kent ook een erg steile rendementscurve, de verwachting voor 2019 is een stijging van +200% op de EU markten alleen al.
Mitsubsidie gaat dan natuurlijk ook erg snel he.
pi_184389757
Sambal bij?
pi_184390219
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 00:07 schreef kthxbye het volgende:
Sambal bij?

  maandag 14 januari 2019 @ 09:38:19 #250
131603 Afwazig
Serious business
pi_184392974
Waves groen in een zee van rood.
pi_184393257


haha ze zullen het altijd proberen die VEN-stakkers. (er zijn zelfs mensen die er in trappen haha)
  maandag 14 januari 2019 @ 10:17:24 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_184393483
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]

haha ze zullen het altijd proberen die VEN-stakkers. (er zijn zelfs mensen die er in trappen haha)
BMWUSA twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 18:32:49 @shzamm @BMWGroup @BMW @BMWi @BMWMotorsport @vechainofficial BMW has not entered into a cooperation/partnership with VeChain Foundation. The company is using our BMW CarData interface available to any third party. reageer retweet
pi_184393507
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]

haha ze zullen het altijd proberen die VEN-stakkers. (er zijn zelfs mensen die er in trappen haha)
haha leuk meemplaatje
pi_184393594
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

BMWUSA twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 18:32:49 @shzamm @BMWGroup @BMW @BMWi @BMWMotorsport @vechainofficial BMW has not entered into a cooperation/partnership with VeChain Foundation. The company is using our BMW CarData interface available to any third party. reageer retweet
Dat is best wel slecht. Dacht eerst dat het weer zo'n FOK! Twitter grapje was :P
  maandag 14 januari 2019 @ 10:27:16 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184393611
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]

haha ze zullen het altijd proberen die VEN-stakkers. (er zijn zelfs mensen die er in trappen haha)
Lol in China hebben ze geeneens McDonald's alleen Chinese namaak

Zo doorzichtig deze scam :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 januari 2019 @ 10:33:45 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_184393718
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat is best wel slecht. Dacht eerst dat het weer zo'n FOK! Twitter grapje was :P
Kwam hem toevallig tegen op de crypto twitters.
  maandag 14 januari 2019 @ 10:35:57 #258
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184393743
Een tweet van 10 maanden geleden.

Echt toevallig kwam precies dezelfde tegen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184393752
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kwam hem toevallig tegen op de crypto twitters.
Er blijkt overigens wel een "partnership" te zijn. Verwarring kwam door BMWUSA / BMWASIA die van elkaar niet helemaal weten welke partnerships er zijn :P
  maandag 14 januari 2019 @ 10:40:10 #260
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184393799
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 januari 2019 @ 10:43:06 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_184393826
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er blijkt overigens wel een "partnership" te zijn. Verwarring kwam door BMWUSA / BMWASIA die van elkaar niet helemaal weten welke partnerships er zijn :P
Ik heb geen idee dingen worden regelmatig gerycled op twitter door jan en alleman. Sowieso is een beetje fatsoenlijk informatie van Twitter halen bijna niet te doen man door dat geshill en geFUD.
pi_184393845
Die laatste ETH video van Edje bewijst maar weer eens dat het alle kanten op kan. "Of we gaan omhoog vanaf het groene doosje, of we gaan een correctieve move maken vanaf het groene doosje."

:O
[P]otverdorie
pi_184394948
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol in China hebben ze geeneens McDonald's alleen Chinese namaak

Zo doorzichtig deze scam :')
:')
  maandag 14 januari 2019 @ 13:14:23 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184396290
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:00 schreef Piva het volgende:

[..]

:')
Zit je wat dwars of ben je zo lelijk van jezelf?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 januari 2019 @ 13:26:45 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_184396478
Ah, Vechain FUD-fest is weer begonnen en er worden weer tweets van 9 maanden oud naar boven gehaald die allang gedebunked zijn

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]

haha ze zullen het altijd proberen die VEN-stakkers. (er zijn zelfs mensen die er in trappen haha)
Je weet dat dit:

1. niet zo op twitter is verschenen
2. een photoshop is van één van de concurrenten

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

BMWUSA twitterde op dinsdag 20-03-2018 om 18:32:49 @shzamm @BMWGroup @BMW @BMWi @BMWMotorsport @vechainofficial BMW has not entered into a cooperation/partnership with VeChain Foundation. The company is using our BMW CarData interface available to any third party. reageer retweet
En toch doet Vechain mee aan de StartUp Garage van BMW, dus deze tweet van BMW is een beetje te kort door de bocht.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:28:18 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_184396506
quote:
Deze was ik aan het zoeken, de bevestiging dat Vechain wel degelijk iets doet met BMW
pi_184396667
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Zit je wat dwars of ben je zo lelijk van jezelf?
Mijn god, nog een domme uitspraak er achteraan.

Ik hoop niet dat de bitcoin technologie ook zo verkracht gaat worden zoals sommige gebruikers van het internet het voor elkaar krijgen.
pi_184397512
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol in China hebben ze geeneens McDonald's alleen Chinese namaak
Waar heb je dat nou weer vandaan? :? Dat is je reinste onzin natuurlijk. Sterker nog, ik geloof dat ze er (één van) de grootste McDonalds ooit hebben.
  maandag 14 januari 2019 @ 14:55:51 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184397729
Als je topics van een jaar geleden doorakkert dan kun je volgens mij precies hetzelfde geneuzel hierover al vinden :')

Vechain is deel van de start-up garage van BMW en dat houdt in dat BMW een geldbedrag heeft betaald aan Vechain om een proof of concept te ontwikkelen. Ze worden dus op papier een betalende klant van hun startups (al zegt dat niet giga veel). Daarnaast is er een paar weken terug bekend gemaakt, dat Vechain op dit moment twee proof of concepts succesvol heeft afgerond en nu samen met BMW aan het kijken is of deze verder in het bedrijf worden uitgerold of niet. Zo ja, hoe.

Dus ja er speelt wat bij BMW, maar zo heeft BMW vele startups die dingen voor hun bedrijf ontwikkelen. Sommige nieuwe ontwikkelingen worden bedrijfsbreed uitgerold en sommigen verdwijnen via de achterdeur. Wat het gaat worden mbt vechain valt nog te bezien, maar tot dusverre is er geen incorrecte informatie verstrekt. Feitelijk klopt het allemaal wel, maar het werd wel gehyped. Maargoed dat doen helaas vrijwel alle cryptoprojecten.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 januari 2019 @ 15:03:02 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184397837
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:55 schreef Rossdale het volgende:
Als je topics van een jaar geleden doorakkert dan kun je volgens mij precies hetzelfde geneuzel hierover al vinden :')

Vechain is deel van de start-up garage van BMW en dat houdt in dat BMW een geldbedrag heeft betaald aan Vechain om een proof of concept te ontwikkelen. Ze worden dus op papier een betalende klant van hun startups (al zegt dat niet giga veel). Daarnaast is er een paar weken terug bekend gemaakt, dat Vechain op dit moment twee proof of concepts succesvol heeft afgerond en nu samen met BMW aan het kijken is of deze verder in het bedrijf worden uitgerold of niet. Zo ja, hoe.

Dus ja er speelt wat bij BMW, maar zo heeft BMW vele startups die dingen voor hun bedrijf ontwikkelen. Sommige nieuwe ontwikkelingen worden bedrijfsbreed uitgerold en sommigen verdwijnen via de achterdeur. Wat het gaat worden mbt vechain valt nog te bezien, maar tot dusverre is er geen incorrecte informatie verstrekt. Feitelijk klopt het allemaal wel, maar het werd wel gehyped. Maargoed dat doen helaas vrijwel alle cryptoprojecten.
Ach man geen nut om het 100 keer uit te leggen. Je hebt mensen die puur op VeChain haten omdat wij hier een paar mensen hebben die VeChain shillen en andersom, dus het is allemaal kinderachtig hooligan gedrag, dus heb het al heel lang opgegeven om iets nuttigs over te zeggen :D
  maandag 14 januari 2019 @ 15:06:34 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184397888
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:40 schreef Piva het volgende:

[..]

Mijn god, nog een domme uitspraak er achteraan.

Ik hoop niet dat de bitcoin technologie ook zo verkracht gaat worden zoals sommige gebruikers van het internet het voor elkaar krijgen.
Hij die zonder zonde is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 januari 2019 @ 15:09:43 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184397941
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar heb je dat nou weer vandaan? :? Dat is je reinste onzin natuurlijk. Sterker nog, ik geloof dat ze er (één van) de grootste McDonalds ooit hebben.
Ze maken er complete IKEA's na. Dan is een onherkenbaar stukje vlees dat ze hamburger noemen natuurlijk een peulenschil.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184398076
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze maken er complete IKEA's na. Dan is een onherkenbaar stukje vlees dat ze hamburger noemen natuurlijk een peulenschil.
Bla-bla. China heeft gewoon echte McDonalds vestigingen, simpel zat.
pi_184398095
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ach man geen nut om het 100 keer uit te leggen. Je hebt mensen die puur op VeChain haten omdat wij hier een paar mensen hebben die VeChain shillen en andersom, dus het is allemaal kinderachtig hooligan gedrag, dus heb het al heel lang opgegeven om iets nuttigs over te zeggen :D
Ik merk wel dat ik vaak al geen zin meer in projecten heb die aangedragen worden als die zelfde personen andermans coins keer op keer aanvallen of afkraken.

Zo zijn er enkelen die geen gelegenheid ongemoeid laten om Waves af te kraken. Je mag natuurlijk altijd opbouwende kritiek uiten, ik ben ook niet vies van een discussie of een grapje maar als je niet verder komt dan "kutcoin" en :') verwacht dan niet dat ik nog naar een project ga kijken waar jij in zit. Ik heb al wat interessante coins gemist daardoor, so be it. Daarmee schaad je ook je eigen investering, jammer.
pi_184398132
Velen blijven de competentie zoeken onder de coins. Terwijl we de competentie moeten zoeken met de gevestigde orde.
pi_184398180
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Bla-bla. China heeft gewoon echte McDonalds vestigingen, simpel zat.
Fathank hoopt natuurlijk dat de Vechain coin deze franchises gaat valideren maar hij snapt niet dat je gewoon op de corporate website van MCD precies kan zien waar alle officiële restaurants zitten..
pi_184398223
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Hij die zonder zonde is.
Dima ben jij het?
pi_184398244
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:25 schreef Piva het volgende:

[..]

Fathank hoopt natuurlijk dat de Vechain coin deze franchises gaat valideren maar hij snapt niet dat je gewoon op de corporate website van MCD precies kan zien waar alle officiële restaurants zitten..
Tja... :D
  maandag 14 januari 2019 @ 15:30:17 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184398251
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:25 schreef Piva het volgende:

[..]

Fathank hoopt natuurlijk dat de Vechain coin deze franchises gaat valideren maar hij snapt niet dat je gewoon op de corporate website van MCD precies kan zien waar alle officiële restaurants zitten..
Nee ik hoop dat mensen met wat beters komen dan een Photoshop plaatje afkomstig van een website vergelijkbaar met de Speld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 januari 2019 @ 15:30:58 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184398261
Of dat ze doorhebben wanneer ze getrolled worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184398512
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:22 schreef Roellie80 het volgende:
Velen blijven de competentie zoeken onder de coins. Terwijl we de competentie moeten zoeken met de gevestigde orde.
de enige die steeds competitie zoeken zijn de anti vechain boys. Ze zien toch blijkbaar vechain als de norm (wat ook Zo is).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2019 15:46:40 ]
  maandag 14 januari 2019 @ 16:25:03 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184399226
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de enige die steeds competitie zoeken zijn de anti vechain boys. Ze zien toch blijkbaar vechain als de norm (wat ook Zo is).
Ach, doe normaal man :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_184399384
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de enige die steeds competitie zoeken zijn de anti vechain boys. Ze zien toch blijkbaar vechain als de norm (wat ook Zo is).
rofl _O- anti vechain boys :')
  maandag 14 januari 2019 @ 16:34:06 #284
131603 Afwazig
Serious business
pi_184399402
Dima is de grootste reden waarom er zo op VET wordt gehaat hier. :')
pi_184399433
Bounce
pi_184399582
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:26 schreef Blik het volgende:
Ah, Vechain FUD-fest is weer begonnen en er worden weer tweets van 9 maanden oud naar boven gehaald die allang gedebunked zijn

[..]

Je weet dat dit:

1. niet zo op twitter is verschenen
2. een photoshop is van één van de concurrenten

[..]

En toch doet Vechain mee aan de StartUp Garage van BMW, dus deze tweet van BMW is een beetje te kort door de bocht.
het kwaad is al geschied. ik ga geen VEN meer kopen.
  maandag 14 januari 2019 @ 16:46:05 #287
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184399594
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Bounce
Omgekeerde Bart
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 14 januari 2019 @ 16:46:31 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184399601
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

het kwaad is al geschied. ik ga geen VEN meer kopen.
Lijkt me verstandig, ik zou VET kopen
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 januari 2019 @ 17:11:35 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184399971
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 15:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik merk wel dat ik vaak al geen zin meer in projecten heb die aangedragen worden als die zelfde personen andermans coins keer op keer aanvallen of afkraken.

Zo zijn er enkelen die geen gelegenheid ongemoeid laten om Waves af te kraken. Je mag natuurlijk altijd opbouwende kritiek uiten, ik ben ook niet vies van een discussie of een grapje maar als je niet verder komt dan "kutcoin" en :') verwacht dan niet dat ik nog naar een project ga kijken waar jij in zit. Ik heb al wat interessante coins gemist daardoor, so be it. Daarmee schaad je ook je eigen investering, jammer.
Eens hoor, maar dat is precies wat ik bedoel met hooligans. Sommigen hier zijn net kleuters,

JIJ BEGON, NEE JIJ BEGON.

ALS JIJ MIJN STICKER NIET MOOI VINDT IS DIE VAN JOU OOK STOM LEKKER PUH.

Daarnaast is het jammer als je daardoor leuke kansen laat schieten. Dan laat je zo'n hooligan teveel invloed op je hebben. Just my two cents.

Ik snap die drang naar competitie niet zo bij sommige users hier.
pi_184400416
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ach, doe normaal man :')
is gewoon zo :D

Vechain werd hard geshilld ja En is ook minder geworden daarna

Daarna begon de anti VeGang met Dom trash talk waarop gereageerd werd met goed onderbouwde posts

Daarna begon het gejank dat het teveel over vechain ging

Die boys hebben gewoon te zware bags in een droom waar ze in geinvesteerd hebben en realiseren dat vechain the way to go is

En maar janken _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2019 17:40:21 ]
pi_184400483
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dat is precies wat ik bedoel met hooligans. Sommigen hier zijn net kleuters,

JIJ BEGON, NEE JIJ BEGON.

ALS JIJ MIJN STICKER NIET MOOI VINDT IS DIE VAN JOU OOK STOM LEKKER PUH.

Daarnaast is het jammer als je daardoor leuke kansen laat schieten. Dan laat je zo'n hooligan teveel invloed op je hebben. Just my two cents.

Ik snap die drang naar competitie niet zo bij sommige users hier.
*dat
Vakman pur sang
pi_184400600
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dat is precies wat ik bedoel met hooligans. Sommigen hier zijn net kleuters,

JIJ BEGON, NEE JIJ BEGON.

ALS JIJ MIJN STICKER NIET MOOI VINDT IS DIE VAN JOU OOK STOM LEKKER PUH.

Daarnaast is het jammer als je daardoor leuke kansen laat schieten. Dan laat je zo'n hooligan teveel invloed op je hebben. Just my two cents.

Ik snap die drang naar competitie niet zo bij sommige users hier.
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is gewoon zo :D

Vechain werd hard geshilld ja En is ook minder geworden daarna

Daarna begon de anti VeGang met Dom trash talk waarop gereageerd werd met goed onderbouwde posts

Daarna begon het gejank dat het teveel over vechain ging

Die boys hebben gewoon te zware bags in een droom waar ze in geinvesteerd hebben en realiseren dat vechain the way to go is

En maar janken _O-

Dit dus. :D :D :D
pi_184400664
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

is gewoon zo :D

Vechain werd hard geshilld ja En is ook minder geworden daarna

Daarna begon de anti VeGang met Dom trash talk waarop gereageerd werd met goed onderbouwde posts

Daarna begon het gejank dat het teveel over vechain ging

Die boys hebben gewoon te zware bags in een droom waar ze in geinvesteerd hebben en realiseren dat vechain the way to go is

En maar janken _O-

Michael Jackson is niet dood die werkt tegenwoordig in de kinderopvang.
Vakman pur sang
  maandag 14 januari 2019 @ 18:15:03 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_184401104
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

het kwaad is al geschied. ik ga geen VEN meer kopen.
Vind ik prima, maar kunnen we ophouden met het verspreiden van oude al lang gedebunkte FUD? Niet alleen vechain maar ook alle andere coins?

Snap dat gezeur over andere coins niet zo, laat iedereen lekker zijn voorkeur hebben en laten we het een beetje feitelijk houden
  maandag 14 januari 2019 @ 18:16:21 #295
131603 Afwazig
Serious business
pi_184401122
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:42 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Dit dus. :D :D :D
_O- godverdomme
  maandag 14 januari 2019 @ 19:34:58 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_184402739
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 17:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens hoor, maar dat is precies wat ik bedoel met hooligans. Sommigen hier zijn net kleuters,

JIJ BEGON, NEE JIJ BEGON.

ALS JIJ MIJN STICKER NIET MOOI VINDT IS DIE VAN JOU OOK STOM LEKKER PUH.

Daarnaast is het jammer als je daardoor leuke kansen laat schieten. Dan laat je zo'n hooligan teveel invloed op je hebben. Just my two cents.

Ik snap die drang naar competitie niet zo bij sommige users hier.
No offence, maar jij doet er mbt tot x coin net zo hard aan mee;
x gaat y de m** n**ken.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 14 januari 2019 @ 19:51:02 #297
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184403074
De reacties hier :')

Jullie hadden gewoon naar mij moeten luisteren 1.5 jaar geleden over Verge!

:')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_184403190
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
De reacties hier :')

Jullie hadden gewoon naar mij moeten luisteren 1.5 jaar geleden over Verge!

:')
Ik gun het je :)

Hendig sjieke coin.

Hoe is het met je Wuppie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 januari 2019 @ 20:05:43 #299
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184403310
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik gun het je :)

Hendig sjieke coin.

Hoe is het met je Wuppie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver :D nostalgie

Zowel de wuppie als de Fox zijn niet meer (had toen ook een topic geopend over mijn brommerongeluk).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 januari 2019 @ 20:06:12 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_184403315
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

No offence, maar jij doet er mbt tot x coin net zo hard aan mee;
x gaat y de m** n**ken.
Dan moet je mijn berichten maar eens goed teruglezen en vooral begrijpend leren lezen. Dat ging niet over de coin zelf, maar over het manier van schrijven van een medewerker en/of admin van die coin. Try again.

Jij bent samen met Dima één van de twee waar meestal geen discussie mee te voeren is, maar dan is Dima toch een stukje erger ook al is hij in team VeChain :P
pi_184403535
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan moet je mijn berichten maar eens goed teruglezen en vooral begrijpend leren lezen. Dat ging niet over de coin zelf, maar over het manier van schrijven van een medewerker en/of admin van die coin. Try again.

Jij bent samen met Dima één van de twee waar meestal geen discussie mee te voeren is, maar dan is Dima toch een stukje erger ook al is hij in team VeChain :P
Kan moeilijk een discussie aangaan met iemand die niet verder komt dan 'muh china hustle', noh?

maar goed

alsof die paar euro's die hier zitten ook maar iets uitmaken

vechina heeft xi jinping achter zich dus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2019 20:18:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')