quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leuk toch als er dan 50cm sneeuw valt
Ik vind hem soms wel beetje vervelend.quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij doet niks verkeerds ofzo
Er wordt hier beetje zomaar gemeen tegen hem gedaan
Toen waren ze er ook hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is vandaag wel druk hier![]()
Waar waren ze allemaal afgelopen dagen toen ik er niet was
Eind van de dag moet dit helemaal weg zijnquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan 2 uur voorsprong.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is vandaag wel druk hier![]()
Waar waren ze allemaal afgelopen dagen toen ik er niet was
Zo goed ben ik gewoonquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen waren ze er ook hoor.
Werkt helaas niet zoquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:39 schreef Limoentjuh het volgende:
Als ik laatste post heb en puntentelling gaat door dan zeg ik DOEN
Ach dat zijn we allemaal weleensquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem soms wel beetje vervelend.
Ga je voor 1quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eind van de dag moet dit helemaal weg zijn
Neem eens een voorbeeld aan moentjuhquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat.valt wel mee. Je bent gewoon vervelend aanwezig.
wie?quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan moentjuh
Hij moet even zijn grenzen kennen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer man.. anders had ik jullie wat verder opgestookt zodat Haags hem zou verwijderen
Blijven toch allemaal kinderen he.quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit spel hewat het met een stel volwassenen doet waaronder mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |