SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:![]()
Zeer aardigquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Flying Dutchmen & Outlaw Vikings
Wilco Kelderman
Bauke Mollema
Jakob Fuglsang
Edvald Boasson Hagen
Danny van Poppel
Dylan van Baarle
Antwan Tolhoek
Pim Ligthart
Pieter Weening
Tom-Jelte Slagter
Moreno Hofland
André Looij
Huub Duijn
Daniel Hoelgaard
Compleet
Alleraardigst team.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Flying Dutchmen & Outlaw Vikings
Wilco Kelderman
Bauke Mollema
Jakob Fuglsang
Edvald Boasson Hagen
Danny van Poppel
Dylan van Baarle
Antwan Tolhoek
Pim Ligthart
Pieter Weening
Tom-Jelte Slagter
Moreno Hofland
André Looij
Huub Duijn
Daniel Hoelgaard
Compleet
Ben je tevreden met je gimmickteam?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom laten jullie collectief De Soot lopen?
Mani een keer of zes afgetroefd. Mijn editie is geslaagd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je tevreden met je gimmickteam?
Mijn teamnaam is veel korter dan vorig jaar, wat klets je nouquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof dat we allemaal een nieuwe computerscherm moeten kopen met allemaal lange namen dit keer
Omdat Aberasturi, Banaszek, Malucelli, etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom laten jullie collectief De Soot lopen?
Ik had Bodnar hier wel bij verwachtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:07 schreef Sabata het volgende:
Ziehier, de gedoodverfde favoriet voor de Rode Lantaarn "Team Schönbachers Rote Lanterne" powered by Seitenbacher Bergsteigermuesli
Ronde 1
1. Airwolf Roglic
2. Der Panzer Martin
3.Victor(ious) Campenaerts
4. King Kung
5. Dennis the Menace
Ronde 2
6. The Fall Reichenbach
7. The Other Thomas
8. Redhead Rosskopf
9. Piquet Oliveira
Ronde 3:
10. Coach Sutterlin
11. Everything's fine Dowsett
12. The Other Hagen
13. Nikias "vergeet-altijd-zijn-bijnaam" Arndt
14. Holzhacker Geschke
Al kon ik wel kop nog staart aan de hulpsheet vinden, heb meer op PCS en de afgelopen biedrondes gekeken.
Pasqualon reed vorig jaar een prima Tour, verder is het niet veel nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Na 3 biedrondes al presenteer ik u Team Ribbedebie:
Hugo Hofstetter
Andrea Pasqualon
Florian Sénéchal
Taco van der Hoorn
Jempy Drucker
Eduard Grosu
Quentin Pacher
Cristophe Noppe
Jasper de Buyst
Dion Smith
Jan Bakelants
Romain Hardy
Alexander Krieger
Jannik Steimle
Ik schrijf alvast 0 punten op bij de grote rondes
De Soot is te oud voor MIJN kleuterklas.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Aberasturi, Banaszek, Malucelli, etc.
Je koopt zelf ook liever Cañellas.
Kipkemboi en Storer zijn gewoon binnen hoor. Jij hebt Sivakots voor een woekerprijs opgepikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani een keer of zes afgetroefd. Mijn editie is geslaagd.
Mani bood uit wanhoop als een idioot op Kipkemboi en Storer terwijl niemand anders daarop bood, haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani een keer of zes afgetroefd. Mijn editie is geslaagd.
Precies en daar zijn er een hele hoop vanquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pasqualon reed vorig jaar een prima Tour, verder is het niet veel nee.
Des te meer ga je knallen in de kleine Franse en Belgische koersjes.
Gelson gaat weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mani bood uit wanhoop als een idioot op Kipkemboi en Storer terwijl niemand anders daarop bood, haha.
quote:
De Staaij gaat schroeien.quote:Voor de rappe Van Staeyen liggen er kansen bij Roompot-Charles. “Voor de rittenkoersen waar we aan de start zullen staan volgend jaar is het sowieso positief om een extra snelle man in de rangen te hebben”, aldus manager Nick Nuyens. “Wij geloven dat Michael deze rol op zich kan nemen. Hij mag bij ons dus zijn eigen kansen gaan als sprinter.”
Van Staeyen mikt op Vlaamse eendagskoersen
“Na vier jaar in dienst te hebben gereden van anderen, kan ik volgend jaar meer mijn eigen kans gaan en zal ik weer worden uitgespeeld als sprinter. Ik mik vooral op eendagswedstrijden als Koolskamp, Primus Classic en Jef Scherens”, geeft Van Staeyen zelf aan. “In die wedstrijden heb ik in het verleden al top vijf gereden. Ik ben heel blij dat ik deze stap kan maken en dat ik me weer als sprinter kan tonen. Vooral het programma spreekt me aan. Ik zal meer Belgische koersen kunnen rijden.”
Hoe willen ze hem slijten met dat zesjarige contract?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelson gaat weg.
[ afbeelding ]
920 volgers entertainen is een loden last.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Rent 'ie direct naar Twitter (lol).
Ontroerend.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Rent 'ie direct naar Twitter (lol).
Ik heb Masietj inderdaad op de lijst gehad, maar toen moest ik kiezen tussen drie man voor twee plaatsen: Geschke en Arndt waren ook degenen waar ik meeste centen aan besteed heb. Leuk om te zien dat ik toch een paar mensen tot een tijdrijder-steal heb kunnen verlijden, haha (Sutterlin en Dowsett)quote:Ik had Bodnar hier wel bij verwacht
Die bakt er helemaal niks meer van.quote:
"Het staat weggestopt in een artikeltje, maar Kuyt schijnt zich voorzichtig warm te lopen als opvolger van Gio bij Feyenoord?"quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
920 volgers entertainen is een loden last.
Genot he.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Het staat weggestopt in een artikeltje, maar Kuyt schijnt zich voorzichtig warm te lopen als opvolger van Gio bij Feyenoord?"
WAT?
https://www.ad.nl/nederla(...)rmijdelijk~ab60e076/quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Het staat weggestopt in een artikeltje, maar Kuyt schijnt zich voorzichtig warm te lopen als opvolger van Gio bij Feyenoord?"
WAT?
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou het in de gehandicaptencompetitie wat uitmaken wie je voor een groep zet?
Feyenoord is een sportief failliete club die nooit meer bij de top 2 gaat aanhaken nu die bakken met geld gaan incasseren voor hun spelers. Er wordt geen greintje beleid getoond, geen besef van de situatie en de leiding daar vindt het allemaal best. Dat is best lachwekkend.quote:
Gaat heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
(halve) sprinters als, Räim
Wel echt D-garnituur, maar toch.
Excuus, dit is G-garnituurquote:
Geen slecht teampje voor een debutant.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellens
Landa
Carapaz
Chernetskii
E. Mas
Gaviria
Amanuel
Badilatti
Pernsteiner
A. Turgis
Wat een team. Jongens toch. Nu nog vier kreupelen uit Kirgizië ofzo erbij.
Daar ben ik uiterst content mee. Nu hoeveel ik nog maar 1 debiel!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop dat Mexicanobakker en Immerdebestebob blij zijn met Higuita en Koch
Ik had m vorig jaar, hij heeft weinig gepresteerd. Wel blij dat hij niet op doping is betrapt dat jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kipkemboi en Storer zijn gewoon binnen hoor. Jij hebt Sivakots voor een woekerprijs opgepikt.
Petit heb ik zeker overwogen in plaats van 1 van mijn dure jongens deze ronde. Maar die hebben allemaal een hogere piek. Nu nog hopen dat Bakelants en Hardy geen 2e 2018 neer gaan zetten dit jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat (halve) sprinters als Gibbons, Janse van Rensburg, Boivin, Räim en Selig er nog voor zo'n lage bedragen uit zouden gaan. En als ik niet op Petit had geboden was die ook voor een prikkie verkocht.
Wel echt D-garnituur, maar toch.
De teksten van Gio waren net iets te spannend, dan kan je beter pastoor Kuyt hebben. Wat zouden ze in Kattuk van dat Nashville manifest vinden?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
WAT?
Tijd voor de lokal hieros uit Kazachstan van Astana.quote:Op woensdag 9 januari 2019 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het lijstje met overgebleven renners begint er nu helemaal treurig uit te zien. En dan moet ik er godbetert nog vier.
Het erge is dat ook zonder gedoe hij een er matig seizoen hadquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Baggerbaas denkt: mijn team is kut, laat ik Tosh van der Sande kopen.
Wel 10e bij Halle-Ingooigem!quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het erge is dat ook zonder gedoe hij een er matig seizoen had
Ach, in ieder geval geen moordenaar in je team zoals Franklop.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel 10e bij Halle-Ingooigem!
Hier nog bijna 15 miljoen voor 1 renner. Mijn duurste aankoop volgt dus in ronde 4.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
Nog 23,8 miljoen over voor 3 renners. Dat zou voldoende moeten zijn
Anderzijds heb ik toch iets niet goed gedaan met nog zoveel budget na biedronde 3.
Gedraag je.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hier nog bijna 15 miljoen voor 1 renner. Mijn duurste aankoop volgt dus in ronde 4.
5 punten voor 114e plaats bij Gent-Wevelgemquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=13560
We hebben nog Jeffrey Soep
Ik heb hem wel even opgezocht maar geen teken van leven gevonden.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Konig. Ik ben heel erg benieuwd.
Als je 3 biedrondes lang door 32 deelnemers genegeerd wordt, dan kun je er ook wel heel weinig van.quote:
Ten minste nog een renner die ik kende voordat ik FPCL speeldequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 punten voor 114e plaats bij Gent-Wevelgem
Ik heb er 1 gevonden die daar niet aan voldoet, maar ik verwacht een bidding war.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als je 3 biedrondes lang door 32 deelnemers genegeerd wordt, dan kun je er ook wel heel weinig van.
Vorig jaar waren er nog genoeg niet gekozen renners die aardig wat punten haalden.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als je 3 biedrondes lang door 32 deelnemers genegeerd wordt, dan kun je er ook wel heel weinig van.
Een van de 3 beste renners die vorige ronde op te pikken was is tot mijn verbazing nog vrij.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Definieer beste.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de 3 beste renners die vorige ronde op te pikken was is tot mijn verbazing nog vrij.
“Voor dit spel het meest ideale”quote:
Ik moet nu juist nog iemand hebben die er meteen staat en vrijwel zeker van de hand ga doen in de transferperiode.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Konig. Ik ben heel erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |