abonnement Unibet Coolblue
pi_184290045
Laatst zat mijn vriendin supergirl te kijken op Netflix. Toen ik thuis kwam en naast haar op de bank ging zitten werd ik overvallen met de vraag of ik haar knapper vind dan de actrice die supergirl speelt. Ik vind, net als 99% van de mannen denk ik, die actrice qua uiterlijk ontzettend knap. Knapper dan mijn vriendin. Ik durfde eigenlijk niet eerlijk tegen haar te zijn omdat ik haar niet wil kwetsen.

Ik heb dus gezegd dat ik haar knapper vind dan die actrice.

Had ik eerlijk moeten zijn?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:45:36 #2
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_184290079
Nee, dit was het goede antwoord
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_184290083
Nee het gaat erom dat je van haar houd
pi_184290098
Ze weet het toch wel, dat hoef jij haar niet te bevestigen. :{w

Desnoods kan je ook de vraag ontwijken ('hoe dat zo?') of iets minder direct antwoord geven. Dan heb je zelf ook minder last van een knagend geweten.
Somebody that I used to know
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:47:30 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184290116
——-> R&P
With the stars as her umbrella
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:57:25 #6
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_184290348
Wanneer mensen je een vraag stellen willen ze nooit, heel uitzonderlijke gevallen uitgesloten, je mening horen.
Ze willen altijd bevestiging van wat ze zelf vinden.

Dus je hebt het juiste gedaan. Gefeliciteerd je bent sociaal.
pi_184290364
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:46 schreef Postbus100 het volgende:
Ze weet het toch wel, dat hoef jij haar niet te bevestigen. :{w

Desnoods kan je ook de vraag ontwijken ('hoe dat zo?') of iets minder direct antwoord geven. Dan heb je zelf ook minder last van een knagend geweten.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je die vrouw veel knapper vindt en je vriendin uitleggen dat je niets om uiterlijk geeft. Geef je vriendin zelf daarbij aan als onomstotelijk bewijs en benoem dat ook, als je haar dan ook nog meeneemt naar de spiegel waarin je haar laat zien dat je een kus geeft kun jij je standpunt helemaal gegrond maken. Succes gegearandeerd.
pi_184290398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:57 schreef T-zooi het volgende:
Wanneer mensen je een vraag stellen willen ze nooit, heel uitzonderlijke gevallen uitgesloten, je mening horen.
Ze willen altijd bevestiging van wat ze zelf vinden.

Dus je hebt het juiste gedaan. Gefeliciteerd je bent sociaal.
Wat vind jij ervan dat je dit soort berichten om 23 uur savonds post op een internetforum? Terwijl je ook bijvoorbeeld met je vriendin had kunnen vrijen?
pi_184290430


Hoe lelijk is je vriendin wel niet dat je haar minder knap vindt dan die muppet die supermeisje speelt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:03:51 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_184290507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon zeggen dat je die vrouw veel knapper vindt en je vriendin uitleggen dat je niets om uiterlijk geeft. Geef je vriendin zelf daarbij aan als onomstotelijk bewijs en benoem dat ook, als je haar dan ook nog meeneemt naar de spiegel waarin je haar laat zien dat je een kus geeft kun jij je standpunt helemaal gegrond maken. Succes gegearandeerd.
Zeggen tegen je vriendin dat zij het onomstotelijke bewijs is dat je niks om uiterlijk geeft vind ik dan wel weer het andere uiterste :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_184290749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:45 schreef Kaviaar het volgende:
Nee, dit was het goede antwoord
Ik zwaai naar dieren.
pi_184290911
Herkenbaar wel. Mijn reactie is dan meestal: “Wat is dat nou weer voor een vraag?” of (/en als ze doorvraagt) “Ja natuuurlijk ben jij veel knapper”. Maakt geen klap uit hoe je dat zegt, als je maar in woord bevestigt dat zij knapper is of in elk geval niet dat de ander knapper dan zij is, want daar gaat het uiteindelijk om.

Hetzelfde ook altijd als een van ons een dag weg is geweest en zij komt bijvoorbeeld thuis en vraagt dan “heb je me gemist?”. :') “Was jij weg dan?” viel de eerste keer niet helemaal in goede aarde. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Zeggen tegen je vriendin dat zij het onomstotelijke bewijs is dat je niks om uiterlijk geeft vind ik dan wel weer het andere uiterste :o
:')
pi_184290960
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:21 schreef itchycoo het volgende:
Herkenbaar wel. Mijn reactie is dan meestal: “Wat is dat nou weer voor een vraag?” of (/en als ze doorvraagt) “Ja natuuurlijk ben jij veel knapper”. Maakt geen klap uit hoe je dat zegt, als je maar in woord bevestigt dat zij knapper is of in elk geval niet dat de ander knapper dan zij is, want daar gaat het uiteindelijk om.

Hetzelfde ook altijd als een van ons een dag weg is geweest en zij komt bijvoorbeeld thuis en vraagt dan “heb je me gemist?”. :') “Was jij weg dan?” viel de eerste keer niet helemaal in goede aarde. :D

[..]

:')
Wat een fanatiekelingen die vrouwen ben blij dat ik op eekhoorns val.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2019 @ 23:29:46 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_184291094
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:46 schreef Postbus100 het volgende:
Ze weet het toch wel, dat hoef jij haar niet te bevestigen. :{w

Desnoods kan je ook de vraag ontwijken ('hoe dat zo?') of iets minder direct antwoord geven. Dan heb je zelf ook minder last van een knagend geweten.
Waarom dan niet gewoon 'ja' zeggen (dat zij dus knapper is dan SG)? Geen gedoe en ze weet het antwoord toch wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184291238
Waarom zou zij het antwoord al moeten weten? Niet iedereen zal haar super knap vinden lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:41:46 #16
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184291319
Ik zou nooit 'ja' antwoorden op deze vraag, maar zeggen dat ze niet zo naar bevestiging moet zoeken. Dit zijn onzinvragen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:46:07 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_184291419
ze heeft wel puntige ellebogen dus ik vind haar niet bepaald knap nee
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:03:08 #18
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184291751
Ik doe niet mee aan die onzin, als zij vraagt wat ik van een knappe actrice vind dan zeg ik dat, net als dat zij zegt welke acteur zij knap vindt.

Dat pretentieuze gedoe heb ik helemaal niks mee.
pi_184291865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:45 schreef Kaviaar het volgende:
Nee, dit was het goede antwoord
Onzin, hij geeft juist het foute antwoord. Zijn vriendin weet nu dat TS in staat is om gewooon recht in haar gezicht kei en keihard tegen haar te liegen en zal het op zeker niet na laten om hier over anderhalf jaar op terug te komen en TS te bitchslappen met zijn gelieg en bedrieg!!! Komop man, iedere man weet hoe vrouwen zijn. Dit was een test en TS is keihard gefaald. _O-

Die slappe lul had gewoon eerlijk antwoord moeten geven. En als zijn vriendin het antwoord niet leuk vind, nou dan had ze misschien van te voren maar even na moeten denken of ze de vraag wel zou stellen.

Dus kort samengevat:
• TS is een slappe lul
• TS heeft keihard gelogen tegen zijn vriendin
• TS gaat dit nog op zijn bordje krijgen over x tijd
• vriendin van TS moet beter nadenken over haar vragen
• TS moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184291876
Tot zover les 1.

Ik zie jullie faalhazen volgende week weer voor les 2.

:W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:18:56 #21
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184291936
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:13 schreef vosss het volgende:
Tot zover les 1.

Ik zie jullie faalhazen volgende week weer voor les 2.

:W
Aight ik ben geslaagd voor les 1 van vosss B-)
pi_184291981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:57 schreef T-zooi het volgende:
Wanneer mensen je een vraag stellen willen ze nooit, heel uitzonderlijke gevallen uitgesloten, je mening horen.
Ze willen altijd bevestiging van wat ze zelf vinden.
Als iemand mijn mening vraagt dan krijgt ie hem ook.
quote:
Gefeliciteerd je bent sociaal.
Owja, ik ben weer de asociale lul. Die gewoon antwoord op een vraag geeft. Hoe haalt ie het in zn hoofd!!!

Doe ff normaal man _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184292005
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wat een fanatiekelingen die vrouwen ben blij dat ik op eekhoorns val.
Wat een rust moet dat geven zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 9 januari 2019 @ 00:29:52 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184292046
Je had niet hoeven liegen:
"Ik weet niet eens hoe die Supergirl er zonder make-up en special effects uitziet!" Of iets in die richting.

Vind die actrice niet echt knap of zo. Pic van je vriendin...
pi_184292620
"Natuurlijk is ze knapper, anders had jij er wel gestaan in je spandex kostuum."

Maargoed, ik ben dan ook zo'n lul die dit soort vragen niet gaat ontwijken, of dan opeens rekening gaat houden met haar gevoelens als ze me voor het blok probeert te zetten. En dat weet ze.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_184292624
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin, hij geeft juist het foute antwoord. Zijn vriendin weet nu dat TS in staat is om gewooon recht in haar gezicht kei en keihard tegen haar te liegen en zal het op zeker niet na laten om hier over anderhalf jaar op terug te komen en TS te bitchslappen met zijn gelieg en bedrieg!!! Komop man, iedere man weet hoe vrouwen zijn. Dit was een test en TS is keihard gefaald. _O-

Die slappe lul had gewoon eerlijk antwoord moeten geven. En als zijn vriendin het antwoord niet leuk vind, nou dan had ze misschien van te voren maar even na moeten denken of ze de vraag wel zou stellen.

Dus kort samengevat:
• TS is een slappe lul
• TS heeft keihard gelogen tegen zijn vriendin
• TS gaat dit nog op zijn bordje krijgen over x tijd
• vriendin van TS moet beter nadenken over haar vragen
• TS moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn

:)
En dit natuurlijk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_184292634
Wat een mietjes hier, die niet durven toe te geven aan hun vriendin, dat er knappere meiden zijn.

Ze vraagt er toch verdomme zelf om.

Ik zeg regelmatig dat wanneer ik op tv of in het echt een knappere dame zie, dat ik die dame knap vindt.
Dan weet ze ook wel dat ik haar minstens net zo knap als haar vindt.

Zij doet dat trouwens ook weleens, maar wel minder dan ik.
pi_184293198
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 02:31 schreef Cracker26 het volgende:
Wat een mietjes hier, die niet durven toe te geven aan hun vriendin, dat er knappere meiden zijn.

Ze vraagt er toch verdomme zelf om.

Ik zeg regelmatig dat wanneer ik op tv of in het echt een knappere dame zie, dat ik die dame knap vindt.
Dan weet ze ook wel dat ik haar minstens net zo knap als haar vindt.

Zij doet dat trouwens ook weleens, maar wel minder dan ik.
Precies dit.

Wat een onzeker gedoe allemaal.. wij vroegen altijd aan elkaar voor de gein als we een serie keken of film wie we zouden doen. Je bent toch bij elkaar. Of is TS 14 ofzo?

Net alsof als je een relatie hebt, je niemand anders meer knap kan/mag vinden.
  Moderator woensdag 9 januari 2019 @ 08:18:46 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184293974
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin, hij geeft juist het foute antwoord. Zijn vriendin weet nu dat TS in staat is om gewooon recht in haar gezicht kei en keihard tegen haar te liegen en zal het op zeker niet na laten om hier over anderhalf jaar op terug te komen en TS te bitchslappen met zijn gelieg en bedrieg!!! Komop man, iedere man weet hoe vrouwen zijn. Dit was een test en TS is keihard gefaald. _O-

Die slappe lul had gewoon eerlijk antwoord moeten geven. En als zijn vriendin het antwoord niet leuk vind, nou dan had ze misschien van te voren maar even na moeten denken of ze de vraag wel zou stellen.

Dus kort samengevat:
• TS is een slappe lul
• TS heeft keihard gelogen tegen zijn vriendin
• TS gaat dit nog op zijn bordje krijgen over x tijd
• vriendin van TS moet beter nadenken over haar vragen
• TS moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn

:)
Eens met deze man.

TS :

Leugenaar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184294784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lelijk is je vriendin wel niet dat je haar minder knap vindt dan die muppet die supermeisje speelt?
_O- _O- _O-
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_184294904
Als je meid knapper is dan zij dan moet het wel goed zitten toch: https://www.google.com/se(...)igB&biw=1024&bih=657
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:47:23 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184295132
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:44 schreef Starmanelon het volgende:
Laatst zat mijn vriendin supergirl te kijken op Netflix. Toen ik thuis kwam en naast haar op de bank ging zitten werd ik overvallen met de vraag of ik haar knapper vind dan de actrice die supergirl speelt. Ik vind, net als 99% van de mannen denk ik, die actrice qua uiterlijk ontzettend knap. Knapper dan mijn vriendin. Ik durfde eigenlijk niet eerlijk tegen haar te zijn omdat ik haar niet wil kwetsen.

Ik heb dus gezegd dat ik haar knapper vind dan die actrice.

Had ik eerlijk moeten zijn?
Ik zou zeggen dat ze niet zulke kinderachtige vragen moet stellen.
Resistance is futile.
pi_184295672
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin, hij geeft juist het foute antwoord. Zijn vriendin weet nu dat TS in staat is om gewooon recht in haar gezicht kei en keihard tegen haar te liegen en zal het op zeker niet na laten om hier over anderhalf jaar op terug te komen en TS te bitchslappen met zijn gelieg en bedrieg!!! Komop man, iedere man weet hoe vrouwen zijn. Dit was een test en TS is keihard gefaald. _O-

Die slappe lul had gewoon eerlijk antwoord moeten geven. En als zijn vriendin het antwoord niet leuk vind, nou dan had ze misschien van te voren maar even na moeten denken of ze de vraag wel zou stellen.

Dus kort samengevat:
• TS is een slappe lul
• TS heeft keihard gelogen tegen zijn vriendin
• TS gaat dit nog op zijn bordje krijgen over x tijd
• vriendin van TS moet beter nadenken over haar vragen
• TS moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn

:)
Het enige juiste antwoord.
pi_184295705
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat ze niet zulke kinderachtige vragen moet stellen.
:Y zoiets vraag je als je 16 bent misschien
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:24:22 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184295749
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:03 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik doe niet mee aan die onzin, als zij vraagt wat ik van een knappe actrice vind dan zeg ik dat, net als dat zij zegt welke acteur zij knap vindt.

Dat pretentieuze gedoe heb ik helemaal niks mee.
Mee eens. Alleen onzekere troela's stellen zo'n vraag.

Blijkbaar vind TS dat helemaal niet. Liegen in een relatie ...als je dat beter vind?
pi_184295854
Die foto van die meid die hier geplaatst is doet mij vermoeden dat ik niet had hoeven te liegen, maar sowieso zou ik dat niet doen. Ik zou eerder zeggen dat ik om te beginnen benieuwd ben hoe zij eruit ziet in de ochtend, want gvd, er is nog wel een verschil tussen film en werkelijkheid. Ze kunnen een trol nog mooi maken voor een film en vise versa.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:34:55 #37
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184295880
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lelijk is je vriendin wel niet dat je haar minder knap vindt dan die muppet die supermeisje speelt?
Nou lelijk is ze ook weer niet, maar knap zou ik haar ook niet noemen. Leuk gezicht, maar nogal meisjesachtig.

En tsja dit is zo'n vraag als maakt deze broek me dik. Ook niet te beantwoorden. :P
Aan de andere kant, dat leert haar wel geen vragen te stellen waar ze het antwoord niet op wil weten. Ik zou zeggen ga voor eerlijkheid. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184296293
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:34 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou lelijk is ze ook weer niet, maar knap zou ik haar ook niet noemen. Leuk gezicht, maar nogal meisjesachtig.

En tsja dit is zo'n vraag als maakt deze broek me dik. Ook niet te beantwoorden. :P
Aan de andere kant, dat leert haar wel geen vragen te stellen waar ze het antwoord niet op wil weten. Ik zou zeggen ga voor eerlijkheid. :P
Nee, die broek maakt je niet dik, die dikke reet wel!

Nou nog een keer een vriendin met een dikke reet om te kijken of we er samen om kunnen lachen of niet. :)
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:02:58 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184296313
Je vriendin zocht wat bevestiging.

Persoonlijk had ik zelf gezegd ja die is erg knap, maar ze is jou niet. Daarna had ik waarschijnlijk gevraagd waarom ze onzeker is, dat dat niet nodig is want...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184296505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lelijk is je vriendin wel niet dat je haar minder knap vindt dan die muppet die supermeisje speelt?
idd als je zegt dat het een man is zou ik je zo geloven
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:15:42 #41
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184296506
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, die broek maakt je niet dik, die dikke reet wel!

Nou nog een keer een vriendin met een dikke reet om te kijken of we er samen om kunnen lachen of niet. :)
Ik zou daar wel om kunnen lachen hoor.

Iets zegt me dat jij toch geen partner hebt/krijgt met een dikke reet dus dat gaat vast niet gebeuren. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184296554
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2019 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin, hij geeft juist het foute antwoord. Zijn vriendin weet nu dat TS in staat is om gewooon recht in haar gezicht kei en keihard tegen haar te liegen en zal het op zeker niet na laten om hier over anderhalf jaar op terug te komen en TS te bitchslappen met zijn gelieg en bedrieg!!! Komop man, iedere man weet hoe vrouwen zijn. Dit was een test en TS is keihard gefaald. _O-

Die slappe lul had gewoon eerlijk antwoord moeten geven. En als zijn vriendin het antwoord niet leuk vind, nou dan had ze misschien van te voren maar even na moeten denken of ze de vraag wel zou stellen.

Dus kort samengevat:
• TS is een slappe lul
• TS heeft keihard gelogen tegen zijn vriendin
• TS gaat dit nog op zijn bordje krijgen over x tijd
• vriendin van TS moet beter nadenken over haar vragen
• TS moet vanaf nu gewoon eerlijk zijn

:)
_O_
Mooi gesproken !
Ik was hier...
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:20:29 #43
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184296580
'ik zou haar keihard doen'
pi_184297279
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:15 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik zou daar wel om kunnen lachen hoor.

Iets zegt me dat jij toch geen partner hebt/krijgt met een dikke reet dus dat gaat vast niet gebeuren. ;)
Nee, die kans is erg klein. Mijn huidige vriendin al helemaal niet. Perfect rond, maar wel miniatuur. ;)
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:05:26 #45
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184297407
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, die broek maakt je niet dik, die dikke reet wel!

Nou nog een keer een vriendin met een dikke reet om te kijken of we er samen om kunnen lachen of niet. :)
Ik heb een keer de fout gemaakt door te zeggen "ach, het is toch stretch". Dat moet je niet doen kan ik inmiddels uit ervaring zeggen :')
Don't let my username fool you...
  woensdag 9 januari 2019 @ 12:39:17 #46
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_184298140
Gewoon eerlijk zeggen. Beetje kinderachtig als je de waarheid niet aan kunt horen.
pi_184298565
Dat zijn strikvragen TS, die moet je beantwoorden in raadsels. Zoals.... "Niemand kan jouw schoonheid evenaren voor mij" en/of "Ze heeft vast een lelijk karakter"

Graag gedaan. Voor meer relatieadvies, moet je ergens anders zijn want heb wel wat beters te doen.
pi_184299456
Koop anders een super girl masker voor je wijf.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:42:40 #49
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184299504
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
Dat zijn strikvragen TS, die moet je beantwoorden in raadsels. Zoals.... "Niemand kan jouw schoonheid evenaren voor mij" en/of "Ze heeft vast een lelijk karakter"

Graag gedaan. Voor meer relatieadvies, moet je ergens anders zijn want heb wel wat beters te doen.
Hoe zijn dat precies raadsels en geen slijmerige opmerkingen, waarbij je iemand zonder enige kennis afkraakt om een wit voetje bij je vriendin te halen?
pi_184299525
quote:
5s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:42 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Hoe zijn dat precies raadsels en geen slijmerige opmerkingen, waarbij je iemand zonder enige kennis afkraakt om een wit voetje bij je vriendin te halen?
Hollywood sterren staan niet vaak bekend om hun vriendelijke karakter. Tevens heeft ze zichzelf die rol aangepijpt, hoogstwaarschijnlijk.
  woensdag 9 januari 2019 @ 13:49:54 #51
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184299650
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hollywood sterren staan niet vaak bekend om hun vriendelijke karakter. Tevens heeft ze zichzelf die rol aangepijpt, hoogstwaarschijnlijk.
Dat is geen antwoord.
pi_184299696
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord.
Het is dan ook niet mijn vriendin.
pi_184299845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:40 schreef Blaasbaas het volgende:
Koop anders een super girl masker voor je wijf.
Die hebben ze niet in XXXXL.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 9 januari 2019 @ 14:10:51 #54
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184300049
Waarom zou je niet eerlijk zijn? Het is niet alsof iedereen in de wereld maar één match heeft rondlopen in de hele wereld die hij/zij knap vindt. Ik vind mijn man leuk en knap (en andersom ook), maar we weten ook allebei dat er jongens rondlopen.....aardig wat zelfs, die minstens net zo leuk zijn. Waarom zou je daarover moeten liegen? Ze weet diep van binnen echt wel dat je gewoon liegt om haar tevreden te houden TS. Er zullen ook zat jongens zijn die zij knapper vind dan jou.

Hierover liegen....je zorgt er alleen maar voor dat ze nu weet dat je haar gewoon voor kan liegen. En als je hierover al kan liegen...tja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184301640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:45 schreef Kaviaar het volgende:
Nee, dit was het goede antwoord
Eens, dit zeg ik als vrouw. Think it, don’t say it :Y
-
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:55:27 #56
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_184301845
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens, dit zeg ik als vrouw. Think it, don’t say it :Y
Dit zal ik onthouden.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:59:12 #57
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184301899
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens, dit zeg ik als vrouw. Think it, don’t say it :Y
Jij lijkt me ook wel iemand die die vraag stelt inderdaad.
pi_184301932
Ik weet ook wel dat er zat vrouwen knapper zijn dan ik, en zat mannen knapper dan mijn vriend. Boeie.
pi_184301981
quote:
12s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:59 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Jij lijkt me ook wel iemand die die vraag stelt inderdaad.
Onzekere crazy bitches for the lose ^O^.

Nee, maar zonder gekheid. Ik zou de persoon zijn die zou zeggen.. och wat een mooie vrouw :o en dan zo tegen mijn ‘imaginary boyfriend’ Ja toch, niet dan?

Maar als hij er zelf mee komt, dan dan dan ;(
-
pi_184302409
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 15:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens, dit zeg ik als vrouw. Think it, don’t say it :Y
Jij lijkt mij er zo een die haar vriendje van deze week om de haverklap pikstraf geeft als je een beetje chagerijnig wordt van hem.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_184302800
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hollywood sterren staan niet vaak bekend om hun vriendelijke karakter. Tevens heeft ze zichzelf die rol aangepijpt, hoogstwaarschijnlijk.
Ah, de kenner spreekt.
pi_184302909
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon zeggen dat je die vrouw veel knapper vindt en je vriendin uitleggen dat je niets om uiterlijk geeft. Geef je vriendin zelf daarbij aan als onomstotelijk bewijs en benoem dat ook, als je haar dan ook nog meeneemt naar de spiegel waarin je haar laat zien dat je een kus geeft kun jij je standpunt helemaal gegrond maken. Succes gegearandeerd.
Eh nee. Ik als vrouw kan uit ervaring zeggen dat zo'n opmerking best wel pijn doet, ook al is het de waarheid. Als vrouw wil je dat gewoon niet horen. Hoogstens in een heel goed en eerlijk gesprek zonder oordelen, maar je kan vrouwen echt kwetsen met zo'n opmerking. Of laat ik het zo zeggen: het heeft mij verrast hoe ik geraakt was door zo'n opmerking. Terwijl ik helemaal niet zo'n heel gevoelig type ben.
Somebody that I used to know
  woensdag 9 januari 2019 @ 16:53:44 #63
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184302943
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eh nee. Ik als vrouw kan uit ervaring zeggen dat zo'n opmerking best wel pijn doet, ook al is het de waarheid. Als vrouw wil je dat gewoon niet horen. Hoogstens in een heel goed en eerlijk gesprek zonder oordelen, maar je kan vrouwen echt kwetsen met zo'n opmerking. Of laat ik het zo zeggen: het heeft mij verrast hoe ik geraakt was door zo'n opmerking. Terwijl ik helemaal niet zo'n heel gevoelig type ben.
Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
pi_184303247
Als je iets aan mij vraagt geef ik eerlijk antwoord (wellicht in verzachtende bewoordingen, maar wel eerlijk) en andersom verwacht ik dat ook. Dus óf geen onzinnige vragen stellen óf dat wel doen en het daaropvolgende mogelijk ongewenste antwoord kunnen handelen.
Tails tell tales
pi_184303271
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eh nee. Ik als vrouw kan uit ervaring zeggen dat zo'n opmerking best wel pijn doet, ook al is het de waarheid. Als vrouw wil je dat gewoon niet horen. Hoogstens in een heel goed en eerlijk gesprek zonder oordelen, maar je kan vrouwen echt kwetsen met zo'n opmerking. Of laat ik het zo zeggen: het heeft mij verrast hoe ik geraakt was door zo'n opmerking. Terwijl ik helemaal niet zo'n heel gevoelig type ben.
Ik snap het.
Maar van de andere kant, ik als man... Houd wel rekening met de gevoelens van vrouwen maar eigenlijk zie ik dit als hetzelfde als wanneer je een hond hebt waar je wezenlijk gek mee bent. Het is de liefste hond op de hele wereld. Lelijk is hij niet maar er komt af en toe een hond langslopen door de straat (een husky) en dat is een mooie hond om te zien (nog mooier dan mijn hond) maar ik zou mijn hondje voor geen goud willen ruilen met die husky...
Moraal van t verhaal: laat je niet leiden door uiterlijke schijn
pi_184303586
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:53 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wil weten.
Dat wou ik er idd nog aan toevoegen: als je als vrouw de waarheid niet wilt horen, kun je er ook beter niet naar vragen.

Overigens geen vrijbrief om als man dan wel de waarheid te vertellen. Hou een beetje rekening met de gevoeligheden van de vrouw :*
Somebody that I used to know
pi_184303628
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:13 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik snap het.
Maar van de andere kant, ik als man... Houd wel rekening met de gevoelens van vrouwen maar eigenlijk zie ik dit als hetzelfde als wanneer je een hond hebt waar je wezenlijk gek mee bent. Het is de liefste hond op de hele wereld. Lelijk is hij niet maar er komt af en toe een hond langslopen door de straat (een husky) en dat is een mooie hond om te zien (nog mooier dan mijn hond) maar ik zou mijn hondje voor geen goud willen ruilen met die husky...
Moraal van t verhaal: laat je niet leiden door uiterlijke schijn
Ja, dat is de mannenlogica :P klopt ook helemaal, rationeel heb je helemaal gelijk, maar vrouwen 'werken' niet altijd rationeel.
Somebody that I used to know
pi_184303704
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eh nee. Ik als vrouw kan uit ervaring zeggen dat zo'n opmerking best wel pijn doet, ook al is het de waarheid. Als vrouw wil je dat gewoon niet horen. Hoogstens in een heel goed en eerlijk gesprek zonder oordelen, maar je kan vrouwen echt kwetsen met zo'n opmerking. Of laat ik het zo zeggen: het heeft mij verrast hoe ik geraakt was door zo'n opmerking. Terwijl ik helemaal niet zo'n heel gevoelig type ben.
Om te beginnen: if the answers scare you, cease asking questions.

Ten tweede heeft het denk ik ook te maken met hoe je het brengt. Tactloos de vraag beantwoorden is nooit slim.
pi_184303840
Acteurs/actrices en dergelijke zijn op een bepaalde abstracte universele manier knap. En dat is wmb een ander soort knapheid dan de manier waarop je je vriendin knap vindt.

Een heel ander criterium dus. Random personen die ik irl ontzettend knap vind leggen het tegen mooie acteurs en actrices nog altijd af op het universele knapheidscriterum. Terwijl ze in mijn irl perspectief bij mijn top 1% van mooie mensen horen.
pi_184305328
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eh nee. Ik als vrouw kan uit ervaring zeggen dat zo'n opmerking best wel pijn doet, ook al is het de waarheid. Als vrouw wil je dat gewoon niet horen. Hoogstens in een heel goed en eerlijk gesprek zonder oordelen, maar je kan vrouwen echt kwetsen met zo'n opmerking. Of laat ik het zo zeggen: het heeft mij verrast hoe ik geraakt was door zo'n opmerking. Terwijl ik helemaal niet zo'n heel gevoelig type ben.
Dan ben je toch meer onzeker dan je denkt. Als mijn vriendin een man in een serie of film of wat dan ook knapper vind, so be it. Dat moet je toch niet te serieus nemen. Kijk, als je bijv op een terras zit en je zit echt overdreven elke vrouw na te kijken en te beoordelen; oké.
Maar als je hier al van slag raakt..

En aan gezien de meeste meer dan 1 liefdespartner hebben in hun leven kan er maar 1 de knapste zijn en voor de rest zou je niemand knap mogen vinden?

Dat om bevestiging vragende gedrag.. brr..
  woensdag 9 januari 2019 @ 19:25:58 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184305512
Er om vragen vind ik al suf... :')

Maar goed, ik zou wel de waarheid gezegd hebben maar ook meteen aangeven dat het vergelijken met anderen natuurlijk nergens op slaat.
En dan met iets meer tact.
With the stars as her umbrella
pi_184305641
Als je om zoiets al gaat liegen, hoe moet het dan bij echt lastige vraagstukken.

Daarnaast is er naast ja/nee meer mogelijk..
pi_184306341
Je moet zeggen:
"Ze is wel mooi, maar haar kan ik toch niet krijgen, dus maak je er maar niet druk om"
  woensdag 9 januari 2019 @ 20:34:41 #74
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_184307010
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:44 schreef Starmanelon het volgende:
Laatst zat mijn vriendin supergirl te kijken op Netflix. Toen ik thuis kwam en naast haar op de bank ging zitten werd ik overvallen met de vraag of ik haar knapper vind dan de actrice die supergirl speelt. Ik vind, net als 99% van de mannen denk ik, die actrice qua uiterlijk ontzettend knap. Knapper dan mijn vriendin. Ik durfde eigenlijk niet eerlijk tegen haar te zijn omdat ik haar niet wil kwetsen.

Ik heb dus gezegd dat ik haar knapper vind dan die actrice.

Had ik eerlijk moeten zijn?
Goed gedaan
pi_184308883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe lelijk is je vriendin wel niet dat je haar minder knap vindt dan die muppet die supermeisje speelt?
Ik wilde net zeggen. Zo knap vind ik haar nou ook weer niet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')