zou je haar doen caland?quote:Op woensdag 9 januari 2019 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch heerlijk man.
SCRUMMIEquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen tortelduifjes.
SCRUMMIEquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen tortelduifjes.
Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker. Met jullie ook?
Je had je mond vol dus ik denk ik help je even.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf praten!!
Maar je doet het niet. Vreemd.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf praten!!
Met Jojoortje gaat het prima.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu weet ik nog niet hoe het met mijn favoriete FOK!ster van 2018/begin 2019 gaat.
Goed maatje. Met jou ook?quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hallo maat.
Hoe is het met jou?
Nou, gaat prima hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar je doet het niet. Vreemd.
Als ik Jojoortje was was ik nu echt pissig geworden. (op zowel scrummie, charlotte als Anneloos)quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk om te zien hoe Scrummie Jojo inruilt
Doe niet zo verschrikkelijk gayquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Ik voel de lente aankomen.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Jojoortje was was ik nu echt pissig geworden. (op zowel scrummie, charlotte als Anneloos)
Niet dat die laatste er wat mee te maken heeft verder, maar die vormt wel een bedreiging.
Logitechquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welk fucking merk waren je speakers nou?
Ah oke. Hopelijk heb je er veel plezier vanquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logitech
Gewoon simpele speakers, niks bijzonders.
Sterkte met je pink!quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:55 schreef Saind het volgende:
Ik heb een lading ossenstaart
Zo eens stoven
Zo danquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh wacht, dat is die vrouw die hier alleen post als ze koffie zuipt.
Doe normaal, debiel.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zou jouw poezelige gezichtje graag een keer willen opleuken met een gagball.
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
als je er maar foto's van postquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nou, fantastisch.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:19 schreef Saind het volgende:
Niekgod
Beste post van de sc vandaag gewoon al ingekopt
Walgelijke naziquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, fantastisch.
Heb er een TR voor meegepakt.
Jankenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, fantastisch.
Zwakkkeling.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, fantastisch.
Hoe werkt die illegale drugshandel op facebook?quote:
Contact zoeken met de naam die ik je gaf.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe werkt die illegale drugshandel op facebook?
Zie ze alleen praten over kanker genezen met CBD olie ofzo maar ik wil gewoon shatter
Er zijn ogenschijnlijke 'vrienden' die hun bedenkingen hebben m.b.t. jouw posts hier.quote:
Raar wijfquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Contact zoeken met de naam die ik je gaf.
Ga weg dan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Puberaal triest gedrag. Ga dan lekker naar KLB.
Kleuters hier.
Doenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik nog een cracker ga nemen.
ik heb net runder bouillon gegeten, was lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik eet een cracker. Lekker een cracker.
Treed gewoon op tegen puberaal kinderachtig gedrag.quote:
Ik heb het gedaan. Was weer goed.quote:
Scrummie heeft zich onbehoorlijk uitgelaten over jou.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Contact zoeken met de naam die ik je gaf.
Stel je niet zo aan. Niemand jankt ook om jouw infantiele posts. Nou ja, niet in het openbaar dan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treed gewoon op tegen puberaal kinderachtig gedrag.
Dacht dat jullie er ook waren om de sc te redden. Dit soort gedrag toelaten is het begin van het eind.
Wat is er kinderachtig aan Charlotte met balgag?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Treed gewoon op tegen puberaal kinderachtig gedrag.
Dacht dat jullie er ook waren om de sc te redden. Dit soort gedrag toelaten is het begin van het eind.
Dit is een echte vriendquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie heeft zich onbehoorlijk uitgelaten over jou.
Ben normaal geen snitch, maar dit moet je echt weten.
Niet openbaar?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Niemand jankt ook om jouw infantiele posts. Nou ja, niet in het openbaar dan.
Vieze snitchquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie heeft zich onbehoorlijk uitgelaten over jou.
Ben normaal geen snitch, maar dit moet je echt weten.
Echt niet, Bolle.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Lans probeerde weer een 4 op een rij te scoren.
Lans faalde.
Hij niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, en daarover heb je het over mijn postgedrag?
Kneus.
Scoorde jij voor begrijpend lezen vroeger wel vaker een onvoldoende?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kneus.
Je kunt onlo in ieder geval niet kwalijk nemen dat hij dit forum niet enorm serieus neemt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kneus.
Leuk, René. Ik vind posts die te maken hebben met het geslacht van iemand sowieso debiel. Waarom moet je nou weer een seksueel getinte post plaatsen omdat je weet dat de ander tieten heeft?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan Charlotte met balgag?
Ga nou niet doen alsof jij daar nooit over gefantaseerd hebt.
Sterkte Lenny.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk, René. Ik vind posts die te maken hebben met het geslacht van iemand sowieso debiel. Waarom moet je nou weer een seksueel getinte post plaatsen omdat je weet dat de ander tieten heeft?
Echt zo belachelijk sneu. Ik kan me moeilijk voorstellen wat voor achterlijke nerds hier soms meeposten.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk, René. Ik vind posts die te maken hebben met het geslacht van iemand sowieso debiel. Waarom moet je nou weer een seksueel getinte post plaatsen omdat je weet dat de ander tieten heeft?
Echt zo belachelijk sneu. Ik kan me moeilijk voorstellen wat voor achterlijke nerds hier soms meeposten.
Vanzelfsprekend. Maar als je goed kijkt zie je dat ik binnen een kort tijdsbestek 3 berichten heb gepost. Daarna had ik er makkelijk nog een kunnen posten, maar ben ik naar het Ajax topic gegaan om daar een post te plaatsen. Ook heb ik nog een cracker gemaakt.quote:
Stevige meltdown wel Lenny_. Sterkte.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke nou dan geloof ik je wel ja. Was dan gewoon toevallig!quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Maar als je goed kijkt zie je dat ik binnen een kort tijdsbestek 3 berichten heb gepost. Daarna had ik er makkelijk nog een kunnen posten, maar ben ik naar het Ajax topic gegaan om daar een post te plaatsen. Ook heb ik nog een cracker gemaakt.
Natuurlijk heb ik er over gedacht om hem te maken, maar heb ik dat expres niet gedaan.
Wilde je nog dat ik weg ging?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Zou Lenny in een psychose verkeren? Zoveel wartaal slaat hij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |