abonnement Unibet Coolblue
pi_184283697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:42 schreef Maharski het volgende:
Kan er niet een soort soort breinscan worden ontwikkeld die iedere wereldburger verplicht moet afleggen, en als blijkt dat ze een dergelijke stoornis hebben dat hen tot dit soort wanpraktijken in staat stelt, ze koud worden gemaakt om verdere schade aan het aardse leven te voorkomen? Tjeez, wat zit er toch een hoop ranzig onkruid tussen.
Snel iedereen onderwerpen aan enge onderzoeken!! Zo gaat dat niet he Mengele
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:50:08 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184283703
de verkrachting van zijn kleindochtertje -O- -O- -O-
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184283788
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Snel iedereen onderwerpen aan enge onderzoeken!! Zo gaat dat niet he Mengele
Voorkomen is beter dan genezen. En wat nu als dit uiteindelijk een véél prettiger menselijk leven op aarde zal realiseren? Stel je eens een wereld voor waarin iedereen gewoon een normaal ontwikkeld empathisch vermogen heeft, een goed functionerend geweten. Reken maar dat het dan een stuk prettiger wordt allemaal.
Eens kijken
pi_184284176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef Maharski het volgende:

[..]

Voorkomen is beter dan genezen. En wat nu als dit uiteindelijk een véél prettiger menselijk leven op aarde zal realiseren? Stel je eens een wereld voor waarin iedereen gewoon een normaal ontwikkeld empathisch vermogen heeft, een goed functionerend geweten. Reken maar dat het dan een stuk prettiger wordt allemaal.
Zo kan ik er nog wel een hoop bedenken.

Wel te ziek voor woorden dit trouwens, hoop dat die zak in de gevangenis aangepakt wordt.
pi_184284265
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:42 schreef Maharski het volgende:
Kan er niet een soort soort breinscan worden ontwikkeld die iedere wereldburger verplicht moet afleggen, en als blijkt dat ze een dergelijke stoornis hebben dat hen tot dit soort wanpraktijken in staat stelt, ze koud worden gemaakt om verdere schade aan het aardse leven te voorkomen? Tjeez, wat zit er toch een hoop ranzig onkruid tussen.
Misschien ook maar aan schedelmeten gaan doen met als consequentie de doodstraf? De wetten van Neurenberg klinken jou waarschijnlijk als muziek in de oren.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:14:16 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184284271
JESUS CHRIST
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:15:43 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184284305
8!!!!!! JAAR

LEVENSLANG VOOR DEZE TYFUSLIJER
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:15:58 #33
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_184284310
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zo kan ik er nog wel een hoop bedenken.

Wel te ziek voor woorden dit trouwens, hoop dat die zak in de gevangenis aangepakt wordt.
Dat gaat wel gebeuren, zulke mensn weten niet hoezeer ze hun toekomst in een klap kapot maken, hij kan beter dood zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_184284319
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:13 schreef Stompzinnig het volgende:
Misschien ook maar aan schedelmeten gaan doen met als consequentie de doodstraf? De wetten van Neurenberg klinken jou waarschijnlijk als muziek in de oren.
Nee. Je associatieve brein (van wel meer mensen hier) maakt kortsluiting.
Dat soort dingen in de geschiedenis, zijn allemaal het resultaat van het type mens waar ik op doel. Zonder dit verschijnsel, zouden zulke dingen nooit gebeurd zijn. Dat is nou exact mijn punt ermee.
Pak de bron van het kwaad aan, en verwijder dit compleet uit de genenpoel, eerder zal een betere wereld niet mogelijk zijn.
Eens kijken
pi_184284343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:16 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nee. Je associatieve brein (van wel meer mensen hier) maakt kortsluiting.
Dat soort dingen in de geschiedenis, zijn allemaal het resultaat van het type mens waar ik op doel. Zonder dit verschijnsel, zouden zulke dingen nooit gebeurd zijn. Dat is nou exact mijn punt ermee.
Pak de bron van het kwaad aan, en verwijder dit compleet uit de genenpoel, eerder zal een betere wereld niet mogelijk zijn.
Dat zeiden de nazi's ook
pi_184284393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef Maharski het volgende:

[..]

Voorkomen is beter dan genezen. En wat nu als dit uiteindelijk een véél prettiger menselijk leven op aarde zal realiseren? Stel je eens een wereld voor waarin iedereen gewoon een normaal ontwikkeld empathisch vermogen heeft, een goed functionerend geweten. Reken maar dat het dan een stuk prettiger wordt allemaal.
Dan ga jij er snel aan. Jij wil mensen doden die bepaalde voorliefdes hebben, ookal handelen ze er niet naar. Dat wijst op een totaal gebrek aan realiteitszin en empathie.

Ik ben het met je eens dat de wereld beter zou zijn zonder volwassenen die op kinderen vallen, maar ook zobder jou. Die mensen wil doden zonder dat ze iets hebben gedaan, maar enkel omdat een hersenkwabje wat groter is dan gemiddeld. Je propageert nazi-ideologie.
pi_184284473
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dat zeiden de nazi's ook
Ja, alleen zij focusten op zoiets doms als een totaal heterogene bevolkingsgroep en religie. Ik doel hier op de bron in de mens van kwaad-doen. Om voor eens en voor altijd af te rekenen met dit nare fenomeen.

Je onderschat denk ik wat dit allemaal aanricht. Dit soort mensen niet alleen in staat tot het verkrachten van 5 maanden baby'tjes, ze ontvoeren ze ook om te tegen betaling op internet door andere freaks met een webcam mee laten kijken.
Dit is ook het type mens dat dieren meedogenloos in staat is pijn te doen voor de lol en dood te maken. Het zijn ook de stropers in de jungle. De mannen die hun vrouw en kinderen terroriseren. De figuren die land na land in de oorlog storten. De gewetenloze onderwereld vormen. De lui die jongeren aanzetten tot religieuze radicalisering. De lijst is eindeloos. Je hebt geen idee voor hoeveel smerige ellende deze groep verantwoordelijk is. Als we dan eens als mensheid een klopjacht openen op een groep, laten we dan een keer werkelijk de juiste groep pakken. Laten we dan eens een keer raak schieten en spot on handelen ipv altijd maar op de symptomen van bijzaak te focussen. Maar ik ben bang dat de meeste mensen dit nog helemaal niet inzien.
Eens kijken
pi_184284507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:21 schreef Stompzinnig het volgende:
Dan ga jij er snel aan. Jij wil mensen doden die bepaalde voorliefdes hebben, ookal handelen ze er niet naar. Dat wijst op een totaal gebrek aan realiteitszin en empathie.

Ik ben het met je eens dat de wereld beter zou zijn zonder volwassenen die op kinderen vallen, maar ook zobder jou. Die mensen wil doden zonder dat ze iets hebben gedaan, maar enkel omdat een hersenkwabje wat groter is dan gemiddeld. Je propageert nazi-ideologie.
Gast, dit gaat niet alleen over pedofilie. Ik heb het hier over PSYCHOPATHIE! De waarachtige kanker der mensheid.
Eens kijken
pi_184284508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:16 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nee. Je associatieve brein (van wel meer mensen hier) maakt kortsluiting.
Dat soort dingen in de geschiedenis, zijn allemaal het resultaat van het type mens waar ik op doel. Zonder dit verschijnsel, zouden zulke dingen nooit gebeurd zijn. Dat is nou exact mijn punt ermee.
Pak de bron van het kwaad aan, en verwijder dit compleet uit de genenpoel, eerder zal een betere wereld niet mogelijk zijn.
Jij wil mensen doden op basis van lichaamseigenschappen, zonder daden daarbij te betrekken. Dat is ziek. Waarschijnlijk zorgt een kronkel in je hoofd daarvoor, en als die met een MRI gespot kan worden zal jij een van de slachtoffers zijn van je eigen systeem.
pi_184284537
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Jij wil mensen doden op basis van lichaamseigenschappen, zonder daden daarbij te betrekken. Dat is ziek. Waarschijnlijk zorgt een kronkel in je hoofd daarvoor, en als die met een MRI gespot kan worden zal jij een van de slachtoffers zijn van je eigen systeem.
Ik zal de eerste zijn die onder de scanner gaat. ;)
Eens kijken
pi_184284548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:27 schreef Maharski het volgende:

[..]

Gast, dit gaat niet alleen over pedofilie. Ik heb het hier over PSYCHOPATHIE! De waarachtige kanker der mensheid.
Dat verandert niets aan wat ik zeg.
pi_184284563
Zo iemand is echt doodziek in zijn hoofd
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2019 @ 19:29:08 #43
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184284564
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:16 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nee. Je associatieve brein (van wel meer mensen hier) maakt kortsluiting.
Dat soort dingen in de geschiedenis, zijn allemaal het resultaat van het type mens waar ik op doel. Zonder dit verschijnsel, zouden zulke dingen nooit gebeurd zijn. Dat is nou exact mijn punt ermee.
Pak de bron van het kwaad aan, en verwijder dit compleet uit de genenpoel, eerder zal een betere wereld niet mogelijk zijn.
Wat je wilt is onmogelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184284661
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:27 schreef Stompzinnig het volgende:
kronkel in je hoofd
Heb slechts zeer helder voor ogen wat de oorzaak van de ellende der mensheid is, en dit is de oplossing als je het mij vraagt. En dat dat controversieel is snap ik. Maar ik hoop wel dat je snapt dat ik het hier niet over onschuldige mensen heb.
Valse honden laten we inslapen. Waarom mensen die zijn geworden als valse honden niet.
Verder snap ik prima dat de geesten hier nog niet rijp voor zijn.
Eens kijken
pi_184284747
Bah
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184284823
Wtf, wat lees ikhier? Kolere. Arm kind.
Whatever...
pi_184284845
GORE FLIKKER HANG JEZELF OP ALS JE DIT LEEST SMEERLAP
U MAD?
pi_184284954
Geen zorgen mensen, de beste man zal wel flink aangepakt worden in de gevangenis. Op de een of andere manier lekken dit soort dingen altijd uit binnen de muren van de gevangenis.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:02:10 #49
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_184287178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:42 schreef dopemin het volgende:
Geen zorgen mensen, de beste man zal wel flink aangepakt worden in de gevangenis. Op de een of andere manier lekken dit soort dingen altijd uit binnen de muren van de gevangenis.
Het jammere is dan wel weer dat dit soort figuren vaak in bescherming worden genomen. Dan maar hopen dat er een bewaarder is die "vergeet" een paar celdeuren te sluiten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2019 @ 21:15:04 #50
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_184287588
Serieus, de doodstraf moet echt terug!! Dit soort volk wil je niet op deze aardkloot rond hebben lopen en zeker geen 2e kans geven. :r :r :r :r :r :r :r :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')