abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 november 2019 @ 13:56:58 #276
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189760452
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een beetje mixed feelings bij de Buddenbrucks. Ze komen op mij over als lieve mensen die het beste voorhebben met hun kids. Tegelijkertijd snap ik niet dat je maar blijft doorfokken als je problemen hebt met de opvoeding van je kids (al zien zij dat waarschijnlijk niet zo).

Toch heb ik liever de Buddenbrucks als de familie Nagelkerke. Ik vond het bij Nagelkerke allemaal te smooth. Buddenbrucks kwamen op mij echter over.
Dat zien ze zelf helemaal niet zo inderdaad. Wordt gewoon weggewuifd onder het mom van jongens blijven jongens of zoiets.
  zondag 3 november 2019 @ 14:09:31 #277
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_189760616
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 13:56 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat zien ze zelf helemaal niet zo inderdaad. Wordt gewoon weggewuifd onder het mom van jongens blijven jongens of zoiets.
Ik vind een groot gedeelte ook echt gewoon zoals het gaat als je veel kinderen in een ruimte stopt.
zet je mijn 3 jongens bij elkaar dan heb je 1 dolle bende en is je bank in 3 minuten een power-ranger hideout.

als je mijn jongens individueel om je heen hebt kan de ene echt uren knutselen. dan kan de ander uren lezen of lego bouwen. en de ander kan uren rustig alleen spelen zonder enige adhd gevoel dat je hebt als je ze alle 3 op een woensdagmiddag in 1 ruimte hebt.

Zo moet ik er niet aan denken om met alle 4 de kinderen te gaan kledingshoppen.
janken, brullen en gedoe. (ik doe dat dus echt nooit en als je daar een camera opzet zoals bij hun kan je mij na een uur echt naar een gekkenhuis brengen.)

Ik winkel met ieder kind alleen of combinaties van kinderen die wel goed gaan.

Ik persoonlijk ben juist van mening dat er veel meer mis is bij het gezin van Jay.
ik vind hem helemaal niet de supervader die anderen van hem maken
pi_189760637
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 14:09 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ik vind een groot gedeelte ook echt gewoon zoals het gaat als je veel kinderen in een ruimte stopt.
zet je mijn 3 jongens bij elkaar dan heb je 1 dolle bende en is je bank in 3 minuten een power-ranger hideout.

als je mijn jongens individueel om je heen hebt kan de ene echt uren knutselen. dan kan de ander uren lezen of lego bouwen. en de ander kan uren rustig alleen spelen zonder enige adhd gevoel dat je hebt als je ze alle 3 op een woensdagmiddag in 1 ruimte hebt.

Zo moet ik er niet aan denken om met alle 4 de kinderen te gaan kledingshoppen.
janken, brullen en gedoe. (ik doe dat dus echt nooit en als je daar een camera opzet zoals bij hun kan je mij na een uur echt naar een gekkenhuis brengen.)

Ik winkel met ieder kind alleen of combinaties van kinderen die wel goed gaan.

Ik persoonlijk ben juist van mening dat er veel meer mis is bij het gezin van Jay.
ik vind hem helemaal niet de supervader die anderen van hem maken
Dat laatste ben ik met je eens. Ik kreeg daar echt kromme tenen van hoe die kerel in de hemel geprezen werd.
pi_189761110
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 13:55 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Daarvan is de man vrij recent overleden, toch?
Hoop echt dat ze het alleen redt en dat het goed met ze gaat, en ik zou dan ook zeker kijken maar ik vraag me af of ze nu zin heeft in een cameraploeg en alles.
Klopt haar man is begin dit jaar plotseling overleden.
  zondag 3 november 2019 @ 14:48:46 #280
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189761327
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 14:09 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ik vind een groot gedeelte ook echt gewoon zoals het gaat als je veel kinderen in een ruimte stopt.
zet je mijn 3 jongens bij elkaar dan heb je 1 dolle bende en is je bank in 3 minuten een power-ranger hideout.

als je mijn jongens individueel om je heen hebt kan de ene echt uren knutselen. dan kan de ander uren lezen of lego bouwen. en de ander kan uren rustig alleen spelen zonder enige adhd gevoel dat je hebt als je ze alle 3 op een woensdagmiddag in 1 ruimte hebt.

Zo moet ik er niet aan denken om met alle 4 de kinderen te gaan kledingshoppen.
janken, brullen en gedoe. (ik doe dat dus echt nooit en als je daar een camera opzet zoals bij hun kan je mij na een uur echt naar een gekkenhuis brengen.)

Ik winkel met ieder kind alleen of combinaties van kinderen die wel goed gaan.

Ik persoonlijk ben juist van mening dat er veel meer mis is bij het gezin van Jay.
ik vind hem helemaal niet de supervader die anderen van hem maken
Dat is zeker waar maar die jongens praatten ook enorm respectloos tegen hun vader.
Sowieso leek die vader het ook vooral grappig te vinden :N
Maar met elf in een vakantiehuisje is vragen om problemen.

Ik heb niks tegen Jay maar ik lees wel vaker dit soort berichten. Dat de kinderen bang zouden lijken en dat er e.e.a. met z'n ex zou zijn gebeurd, maar dat weet ik verder natuurlijk niet. Dat hemel in prijzen is wel heel irritant ja, als een vrouw alleen voor vier kinderen zorgt hoor je er niemand over :')
pi_189761385
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 14:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat is zeker waar maar die jongens praatten ook enorm respectloos tegen hun vader.
Sowieso leek die vader het ook vooral grappig te vinden :N
Maar met elf in een vakantiehuisje is vragen om problemen.

Ik heb niks tegen Jay maar ik lees wel vaker dit soort berichten. Dat de kinderen bang zouden lijken en dat er e.e.a. met z'n ex zou zijn gebeurd, maar dat weet ik verder natuurlijk niet. Dat hemel in prijzen is wel heel irritant ja, als een vrouw alleen voor vier kinderen zorgt hoor je er niemand over :')
Nou de combinatie van hard werken en je kinderen opvoeden is toch gewoon prijzenswaardig?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189761391
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 14:09 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ben juist van mening dat er veel meer mis is bij het gezin van Jay.
ik vind hem helemaal niet de supervader die anderen van hem maken
Wat vind je er allemaal mis dan? Behalve dan dat Jay veel medelijden met zichzelf heeft en dat 'men' het als bijzondere prestatie ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 14:56:00 ]
  zondag 3 november 2019 @ 14:51:50 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189761406
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 3 november 2019 @ 14:53:01 #284
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189761433
quote:
16s.gif Op zondag 3 november 2019 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou de combinatie van hard werken en je kinderen opvoeden is toch gewoon prijzenswaardig?
Zeker, maar je kan het ook overdrijven en dat is bij deze man zeker wel het geval.
pi_189761516
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 14:53 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zeker, maar je kan het ook overdrijven en dat is bij deze man zeker wel het geval.
Ach ja, ongetwijfeld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189761766
Jay werkte toch haast niet? Die had toch hier en daar af en toe wat at klusjes?
pi_189761815
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jay werkte toch haast niet? Die had toch hier en daar af en toe wat at klusjes?
Volgens mij wel. :o

Geen 40u maar wel redelijk wat uren dacht ik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189761872
quote:
16s.gif Op zondag 3 november 2019 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Volgens mij wel. :o

Geen 40u maar wel redelijk wat uren dacht ik
18 u wordt genoemd in het vorige topic.
pi_189761888
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:15 schreef Chia het volgende:

[..]

18 u wordt genoemd in het vorige topic.
Hm oke nouja niet onverdienstelijk met een kudde kinderen als alleenstaande.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 3 november 2019 @ 20:31:38 #290
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_189769025
Zo werkt de alleenstaande vader nog steeds zestien uur per week omdat kinderopvang te duur is.
https://www.linda.nl/nieuws/papa-jay-een-huis-vol-zo-gaat-het-nu/
aldus dit recente interview, en dat vind ik wel een ding.

zelfs als hij alleen zou werken als de jongste naar school is dan kan je zoveel meer maken dan 16 uur. Dit vind ik echt heel erg raar. ik gok dat hij kei veel zwart bij klust en daarom de belastingdienst er niet eens een beetje betrokken bij wil hebben als het aankomt op urenverklaringen etc.
pi_189783227
Ik zie hem regelmatig werken op zijn insta, onder andere samen met zijn vader.
pi_189783261
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 20:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
Zo werkt de alleenstaande vader nog steeds zestien uur per week omdat kinderopvang te duur is.
https://www.linda.nl/nieuws/papa-jay-een-huis-vol-zo-gaat-het-nu/
aldus dit recente interview, en dat vind ik wel een ding.

zelfs als hij alleen zou werken als de jongste naar school is dan kan je zoveel meer maken dan 16 uur. Dit vind ik echt heel erg raar. ik gok dat hij kei veel zwart bij klust en daarom de belastingdienst er niet eens een beetje betrokken bij wil hebben als het aankomt op urenverklaringen etc.
Dat moet haast wel. 16 uur is niet veel voor zo'n gezin, zelfs niet genoeg als je alle toeslagen erbij optelt.

Ik vind het wel vreemd dat niemand zich hierbij vragen stelt.
  Spellchecker maandag 4 november 2019 @ 19:04:22 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189784822
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat moet haast wel. 16 uur is niet veel voor zo'n gezin, zelfs niet genoeg als je alle toeslagen erbij optelt.

Ik vind het wel vreemd dat niemand zich hierbij vragen stelt.
Ze hebben toch ¤ 60.000 voor hen opgehaald?
pi_189785254
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef maily het volgende:

[..]

Ze hebben toch ¤ 60.000 voor hen opgehaald?
Dat geld wil hij gebruiken voor de sportverenigingen van de kinderen en om later hun studies mee te betalen vertelde hij.
  Spellchecker maandag 4 november 2019 @ 19:32:11 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189785291
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat geld wil hij gebruiken voor de sportverenigingen van de kinderen en om later hun studies mee te betalen vertelde hij.
Ah oke ^O^
  maandag 4 november 2019 @ 19:33:18 #296
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_189785303
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:29 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat geld wil hij gebruiken voor de sportverenigingen van de kinderen en om later hun studies mee te betalen vertelde hij.
En om onderbroeken van te kopen! *O*
pi_189817346
Er staat op de fb pagina`s van Marcel en Ingridt dat ze een open relatie hebben (als status). Is dat zodat Marcel legaal kan vreemdgaan met zijn fans?
pi_189818466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:31 schreef Allyo het volgende:
Er staat op de fb pagina`s van Marcel en Ingridt dat ze een open relatie hebben (als status). Is dat zodat Marcel legaal kan vreemdgaan met zijn fans?
:r
pi_189821901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:31 schreef Allyo het volgende:
Er staat op de fb pagina`s van Marcel en Ingridt dat ze een open relatie hebben (als status). Is dat zodat Marcel legaal kan vreemdgaan met zijn fans?
Zal dat wel echt waar zijn? Of gewoon een grap van hun beide.
pi_189821936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:29 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zal dat wel echt waar zijn? Of gewoon een grap van hun beide.
Ik heb al vaker gedonder tussen hun twee gezien, ze zijn volgens mij ook geen Facebook vrienden..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')