Wat een hoop mensen die jouw vissenfilmpje niet leuk vinden, apart.quote:
Zijn jaloers.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een hoop mensen die jouw vissenfilmpje niet leuk vinden, apart.
1k views, 19 dislikes lolquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een hoop mensen die jouw vissenfilmpje niet leuk vinden, apart.
Ga je nu vaker sporten?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
Dus ik zat bij een sportschool die failliet is gegaan (klein familiebedrijfje). De eigenaren daarvan zijn verder gaan werken bij een grote keten (myhealthclub) en daardoor kan ik voor een fractie van het normale maandtarief daar dus terecht. Er zitten alleen maar rijke tata’s daar dus nooit druk, alles spliksplinternieuw en gratis tennisbanen huren, welness, zonnebankje, drinken alles.
Ik ben hier dus echt zeer tevreden over, dat wilde ik even kwijt
Dat niet zo zeer aangezien het voetbal nog steeds belangrijker is maar ik zat echt bij een oldschool sportschool, waar alleen maar oude meuk stond. Op zich ook prima want meer dan losse gewichten een squatrek en bankje heb je feitelijk niet nodig. maar dit is op zn tijd ook wel chill.quote:
Particulieren is wel redelijk bizar ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
DHL heeft dus afhaalpunten, dat kunnen blijkbaar ook particulieren zijn (wtf) maar doorgaans zijn het louche Afrikaanse supermarkten of turkmobielwinkeltjes
Youngmoney Calandquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
Dus ik zat bij een sportschool die failliet is gegaan (klein familiebedrijfje). De eigenaren daarvan zijn verder gaan werken bij een grote keten (myhealthclub) en daardoor kan ik voor een fractie van het normale maandtarief daar dus terecht. Er zitten alleen maar rijke tata’s daar dus nooit druk, alles spliksplinternieuw en gratis tennisbanen huren, welness, zonnebankje, drinken alles.
Ik ben hier dus echt zeer tevreden over, dat wilde ik even kwijt
Af en toe zonnebankje pakken is wel lekker tochquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer aangezien het voetbal nog steeds belangrijker is maar ik zat echt bij een oldschool sportschool, waar alleen maar oude meuk stond. Op zich ook prima want meer dan losse gewichten een squatrek en bankje heb je feitelijk niet nodig. maar dit is op zn tijd ook wel chill.
Mijn moeder kreeg een pakketje niet mee van die witwaswinkelsquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
DHL heeft dus afhaalpunten, dat kunnen blijkbaar ook particulieren zijn (wtf) maar doorgaans zijn het louche Afrikaanse supermarkten of turkmobielwinkeltjes
Ik kan je aanraden om regelmatig de sauna te gebruiken. Goddelijk gevoel achteraf altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer aangezien het voetbal nog steeds belangrijker is maar ik zat echt bij een oldschool sportschool, waar alleen maar oude meuk stond. Op zich ook prima want meer dan losse gewichten een squatrek en bankje heb je feitelijk niet nodig. maar dit is op zn tijd ook wel chill.
Idd, lekker huidkanker kweken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Af en toe zonnebankje pakken is wel lekker toch
NIET KOKEN IN OLIJFOLIEquote:
Zo'n gozer trek je toch gewoon over de balie dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een pakketje niet mee van die witwaswinkels. Gewoon van Wehkamper.
Ja, net als er mannen zijn die vrouwen doenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:41 schreef GGMM het volgende:
Zijn er ook mannen die aan zonnebanken doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |