Ik vermoed het ook, al vind ik hem ook wel iemand die overal en altijd via zijn telefoon op vol volume afspeelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
In zijn pakket dan, hij zal heus wel boxen bezitten
Ben je niet helemaal lekker ofzo, koekwaus?quote:
Ik keek niet naar de titel enkel naar het plaatje en dacht dat ik een soort pizza of ander vet eten te zien zou krijgen.quote:
Boxen is voor tokkies.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd fof doublepain ook boxen heeft.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek niet naar de titel enkel naar het plaatje en dacht dat ik een soort pizza of ander vet eten te zien zou krijgen.
Ik had het mis.
Grappig dat iedereen het over DP heeft, maar dat hij zelf hier niet eens aanwezig is.quote:
Android Auto zal ook ondersteund wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Dat Apple Carplay zie ik de hele tijd voorbij komen in auto reclames. Wat moet je dan als je geen iPhone hebt?
Een andere auto kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Dat Apple Carplay zie ik de hele tijd voorbij komen in auto reclames. Wat moet je dan als je geen iPhone hebt?
ik vind de design en het besturingssysteem echt mooi en goed werken. Als een concurrent een van deze twee overtreft dan switch ik meteen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
Kun je daar Google Maps op afspelen? Dat vind ik namelijk wel geniaal werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Android Auto zal ook ondersteund worden
Alle 3 wel erg goede camera's, alleen S9 gooit er gelijk standaard zo'n verzadigd kleurenfilter overquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Als je het vergelijkt met de camera van de XS en die van de S9 dan zie je meteen de verschillen.
Ik vind Samsung nog steeds cheaper overkomen. kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind de design en het besturingssysteem echt mooi en goed werken. Als een concurrent een van deze twee overtreft dan switch ik meteen.
op basis van design zie ik dat Samsung heel close is.
Weet ik niet, ik gebruik gewoon TomTom in mijn Renault.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je daar Google Maps op afspelen? Dat vind ik namelijk wel geniaal werken.
Zijn ook wel wat goedkoper, zeker na de sprong van de Xquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Samsung nog steeds cheaper overkomen. kan er niks aan doen.
Ik had de 6, nu de 7. Vind ik gewoon totaal anders als je in je handen hebt ook al zijn die al verouderd. Ik hou van dat simpele design icm degelijk gevoel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn ook wel wat goedkoper, zeker na de sprong van de X
Volgens mij zijn ze bezig om een nog ''supreme'' versie van de galaxy-serie te maken die duurder, maar het op basis van specs wel waard is. Ik ben benieuwd, maar als ze een camera zetten a la Pixel dan gaat het denk ik wel werken. misschien nog het meest belangrijkste de batterij lol maar dat is bij alle merken wel oke. ik laad me telefoon bijna elke dag op ook als ie 50% isquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Samsung nog steeds cheaper overkomen. kan er niks aan doen.
iPhone batterijen zijn wel lachwekkend slecht en dat was allemaal niet zo erg geweest als je ze gewoon had kunnen verwisselen zoals bij een normale telefoon.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig om een nog ''supreme'' versie van de galaxy-serie te maken die duurder, maar het op basis van specs wel waard is. Ik ben benieuwd, maar als ze een camera zetten a la Pixel dan gaat het denk ik wel werken. misschien nog het meest belangrijkste de batterij lol maar dat is bij alle merken wel oke. ik laad me telefoon bijna elke dag op ook als ie 50% is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |